Antal indlæg: 1146 Tilmeldt: 24.10.09 Status: Offline
10.02.2010
Godmorgen Dagbog.
Igen en meget stille og rolig dag, dog fik jeg taget mig sammen til at slibe lidt. Og det blev kun til lidt, for strømmen gik efter et par timer. Tæt på middagstid, tog jeg et bad og gik ud for at spise.
Nede hos mutter fit, spiste jeg red curry with chicken til 70 Baht . Aloy mak mak :-O
Men hun var ikke så tilfreds i går fandt jeg ud af, alt det arbejde hun havde lagt i at udfylde alle de dokumenter på kommunekontoret, havde været forgæves??
Hov, jeg har helt glemt at fortælle at min savnede bike nu transportere turister rundt på Koh Lanta. Søsteren til hende har en shop for sådan nogle der og manglede en automatic bike, derfor handlede vi...
Skal i til Ko Lanta, siger mutter fit at søsteren er den billigste bike udlejer der, så skriv til mig :-)
Søsteren ringede da hun modtog biken, og her måtte jeg spørge et par gange for en sikkerheds skyld om det nu også var rigtigt?? Mutter fit kørte nemlig i Fredags da vi kom tilbage fra Nathon, direkte til postkontoret her i Lamai for at sende biken!!
Jeps !! Postvæsenet sendte biken fra Koh Samui til Ko Lanta for 1500 Bht, og turen tog 3 dage :-O
Det er sgu da smart syntes jeg, og billigt endda!!
Nå jeg kom væk fra mutter fits manglende humør, som kom sig af at søsteren kunne fortælle, at hun havde skrevet forkert nummerplade (som jeg iøvrigt prøvede at fortælle hende)??
Så nu kan søsteren begynde forfra med al papirarbejdet, men denne gang må de sgu selv betale :-O
Igen blev dagen brugt delvist sovende og halvhjertede forsøg på at se tv mislykkedes. Men jeg fik da tænkt over en ting som Islander gjorde mig opmærksom på??
Jeg har gang i alt for mange ting på en gang
Så jeg er i gang med at fintænke, hvordan slipper jeg af med noget af arbejdet så jeg kan få lidt mere kvalitetstid?? Jeg har ikke fundet løsningen endnu, men har en mistanke om at den lille longtail båd der ligger med bunden i vejret, er medvirkende til min indvendige stress. Og det problem kan kun løses ved at færdiggøre båden, men desværre bestemme nogle andre omstændigheder over min arbejdsiver for tiden, men jeg skal nok finde den igen
Og så overvejer jeg om jeg skal foretage et kontrolbesøg hos Pat i aften ?? Jeg ved hun savner mig , for hun ringede i går og spurgte hvornår jeg kom og besøgte hende. Måske mangler hun en sponsor til en kølig den gamle tørstige kran, Hmm, jeg må hellere kigge på det
Skal vi ikke se at få overløberen Islander ind i kampen igen
Og så er jeg ked af at have sat ild i nogle gamle halmballer ??
I et indlæg fra Trang/Smukke som forøvrigt osse blev sendt som PB, blev der nævnt nogle ting omkring mine billeder. Selvfølgelig vil jeg altid have det originale billede på en harddisk hjemme, og uanset hvor mine billeder vil være på nettet, vil jeg eje rettighederne til originalerne. Så mange tak for din advarsel om ikke at stole blindt på yindee, men jeg følger mine egne uskrevne regler, og vil selv have lov til at bestemme.
Så derfor fortsætter jeg mit samarbejde, med ham og Thai-DK omkring Dagbogen som er det centrale omdrejningspunket for vores samarbejde.
Jeg håber min beslutning vil blive respekteret for det den repræsenterer, nemlig mit foreløbige kendskab til hans kone yindee, og webmaster selv. Intet andet ligger til grund for min beslutning, ingen 'gamle' slagsmål eller uenigheder fra denne eller andre websites ligger til grund for den. Jeg mener ikke at det er fair, at jeg nu skal tage stilling til noget jeg ikke har kendskab til, eller viden om i Dagbogens videre fremtid. Men jeg respekterer jeres indlæg, og håber i forstår og respekterer mit svar og min handlemåde på samme måde??
Når det nu er sagt, skal det retfærdigvis siges at webmaster SELV har gjort mig opmærksom på de mulige problemer omkring rettighederne til billederne i et meget tidligt stadie, ret skal sgu være ret??
Så jeg fortsætter den planlagte flytning af billederne, mest af alt for at fjerne den indtjenings mulighed lille mig har givet Photo Bucket. Og hvorfor skulle jeg ikke hvis jeg har mulighed for det, give den indtjening der måtte være ved alle de klik, til Thai-DK, og senere nogle børn der trænger til en hjælpende hånd??
Derfor skrev jeg som jeg gjorde omkring reklamerne, over 34.000 mennesker har klikket på mine billeder siden starten på Dagbogen. Mon ikke der er et par øre at hente på sådan en interesse? det tror jeg. I hvert fald har billederne fra Khao Sok gjort at nogle canadiere jeg mødte sidste år, nu har skrevet og spurgt om vej til dette paradis. Så selvfølgelig er der penge at hente??
Jeg skal nok lade være med at skrive mere om børnehjem og reklamer!! Jeg gør det her ud fra et godt hjerte tror jeg, så er faktisk ked af at måtte tænke anderledes end jeg har lyst til
Desværre er Dagbogen som navn på en webside væk for lang tid siden, ellers havde det jo været smart at samle det hele der. Selv Dagbogen.com er væk Æv Æv.....
dagbogen.dk optaget
60,-
dagbogen.se ledig
80,-
dagbogen.com optaget
90,-
dagbogen.net ledig
90,-
dagbogen.org ledig
90,-
dagbogen.info ledig
120,-
dagbogen.biz ledig
120,-
dagbogen.co.uk ledig
60,-
dagbogen.me.uk ledig
60,-
dagbogen.org.uk ledig
60,-
dagbogen.nl ledig
45,-
dagbogen.de ledig
45,-
dagbogen.be ledig
60,-
dagbogen.eu ledig
80,-
dagbogen.name ledig
60,-
dagbogen.mobi ledig
90,-
dagbogen.at ledig
90,-
dagbogen.ch ledig
120,-
dagbogen.li ledig
120,-
dagbogen.es ledig
60,-
dagbogen.it ledig
60,-
dagbogen.cz ledig
90,-
dagbogen.pl ledig
60,-
dagbogen.in ledig
60,-
dagbogen.me
ledig
90,-
Tak for tippet Badedyr, dig med de kolde fødder. Er det bevidst at du prøver at sabotere mine VARME historier, siden du absolut skal give mig kuldegysninger ved at skrive om temperaturen.
Og Manse din gamle kædestrammer Hvor er billederne fra den dejlige positive fortælling ??
Hav en god dag.
Antal indlæg: 151 Tilmeldt: 25.01.10 Status: Offline
Hej Pensionisten...
Kolder fødder, ikke nemt at undgå her hjemme ,i dag er det dog KUN minus 4, så det går den rigtige vej for os
For et stykke tid siden, gav jeg udtryk for jeg ville ud at rejse i år, og ville gerne afsted i lidt længe tid, så var det mine gode venner+familie der har været i Thailand en hel del gange, min ene ven flytte til Chiang Mae den 20 Jan i år, og de snakket alle om hvor dejlige landet, folket er der nede, at det var meget billige osv osv
Så bestemt mig for, jeg tager da 3 måned der nede i år, regne med det bliver omkring Aug/Sep og 3 måned frem, da der er en del ting her hjemme der SKAL passet ind, så håber det er en ok tid at besøge landet på
Så begyndte at søge på Thai/Thailand og faldt så over siden her, og synes det er kanon at få et lille indblik fra din Dagbog, men synes da også lige du skal ha Temp. fra os...
Håber i alle for en rigtige god dag, og i alle har medvind
Antal indlæg: 1773 Tilmeldt: 11.09.09 Status: Offline
hej Badedyr
pas på en gang thailand altid thailand
Isan is the poorest region of Thailand: in 2002 average wages were the ... Isan (Isan/Thai: อีสาน; also written as Isaan, Isarn, Issan, ...