Se emne

Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv emne
Thailænderne er da skøre?????
manse
#1 Udskriv indlæg
Skrevet d. 09-02-2010 09:53

Bruger

Antal indlæg: 697
 Status: Offline

Ja venner og bekendte

Livet er sgu ikke altid en dans på roser herude i dette forjættede land, men det gør jo ikke livet kedeligere……..

Jeg havde en sjov oplevelse i dag. Jeg har faktisk haft 5 af dem på samme dag… hehe så nu sker der igen noget positivt på Sawangård.

Vores hus elektriker har lige været forbi med en flaske af den lokale whisky. Mit problem var det, at jeg kun forstod en brøkdel af hans forklaringer, så min dejlige kone måtte lige tilkaldes. Min kone fortalte, at jeg jo havde lånt ham min bil i går, fordi han skulle hente et eller andet, og hans egen var væk på dette tidspunkt, så han ville lige give mig denne gave, for at vise, at jeg jo måtte være noget særligt, når jeg nu udlånte min helt private bil til en der arbejdede for huset. Det satte han stor pris på, hvorfor jeg skulle have denne flaske. Jeg var bare målløs, men sødt vare det da.

Jeg har liget fået lavet tag over min balkon på 12 X 5 meter. Mange af mine naboer har fået lavet noget tilsvarende på deres som var under det halve af min. Det er jo sjovt i mange tilfælde med disse thaier. De giver ikke en dyt for udseendet, men kun for, hvad det nu koster. Det ligner jo også derefter mange gange.

Før var det poolen folk holdt stille for at se, nu er det nye tag attraktionen, for hvorfor har ham denne så skøre farangs brugt så mange penge, fordi han vil havde det til at ligne resten af huset, med tegltag og samme hældning på taget som resten af huset o.s.v.. Han må sgu da være en særling hehe.

Det der så skete var, at ham den entreprenør jeg har haft til at bygge dette enorme tag, jo er som Thailænderne normal er, ligeglade med den finish, hvorfor han havde svejset over mine dyre fliser uden afdækning. Derfor ser de nu som noget l…., så jeg klagede jo min nød til denne mand, for han havde sgu da været for ligegyldig med sit arbejde. Han forklarede, at han var ked af det, men han havde i øvrigt gjort hvad han kunne for at gøre skaden god igen, ved at have 5 mand i gang med at udbedre de skader han nu havde forvoldt.

Så langt så godt, men dette hjalp sgu ikke noget som helst, så da de opgiven slog ud med armene, måtte manse lige forklare dem, hvor David købte øllet. Jeg brugte en syreopløsning over for disse svejse granulater, Vupti 2 timer efter var der intet af se. De er nu også kommet med en flaske af det lokale sprøjt, så nu skal der da festes til den lyse morgen.

Jeg blev også her til morgen ringet op af ham guvernøren for Nakhon Sawan, som lige ville sige tak for min store indsats, for at gøre noget for landsbyen. Vi havde efter dette jeg før har forklaret om, pludselig store problemer med at profilere byen, så manse har stået i det store indkøbscenter og spurgt samtlige faranger i en hel uge, om de ikke havde lyst til at hjælpe lidt på den Vallentines dag. Det er nu blevet til 5 kommende ægtepar, så det bliver bare en dejlig dag nu. Jer, der er herude ville kunne se det hele på det Thailandske TV, station 7, tror jeg det er.

Okay Yiendeeeeee. Jeg har forstået dit vink med en vognstang, så jeg skal nok undlade at bruge din side mere... Ja livet er ikke for de svage hehe

Jeg kan forstå på ham master af siden Yiendeeeeee, at jeg ikke mere skal bruge siden for mine udtryk om dagligdagen. Dette er jo også fair fordi han ejer jo denne side, og han forklarede jo helt klart, at sådan vil det være hehe. Kan i alle have en god weekend hvorend i er, for nu skal jeg bruge
Ja jeg er sgu da slet ikke færdig med at fortælle, men vil stoppe nu, for det er da ved at blive for klamt hehe.

Kære pensionisten. Du skal ikke tro du er den eneste der bruger et kamera, så jeg poster lige lidt billeder fra min sidste flod tur her i landsbyen.

[img-l]i298.photobucket.com/albums/mm241/manse_01/svaler.jpg[/img-l]

[img-l]i298.photobucket.com/albums/mm241/manse_01/sneglefiskeri.jpg[/img-l]

[img-l]i298.photobucket.com/albums/mm241/manse_01/skarven.jpg[/img-l]

[img-l]i298.photobucket.com/albums/mm241/manse_01/hejren.jpg[/img-l]

[img-l]i298.photobucket.com/albums/mm241/manse_01/kande.jpg[/img-l]
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
manse
#2 Udskriv indlæg
Skrevet d. 09-02-2010 11:21

Bruger

Antal indlæg: 697
 Status: Offline

Hej AD eller AL

Hvis du er min ven yiendeeee, så behøver du såmen ikke bruge andre navne. Hvis du er ham, så ved du da selv bedst, hvad du sagde til mig i telefonen, da du ringede.

Jeg ser da ingen ændringer, men jeg er jo også ved at blive ældre, måske skulle jeg købe nye briller igen heheThumb
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Gå til debat:

Lignende tråde

Emne Forum Svar Nyeste indlæg
Total Skøre Falanger De fastboende 20 28-05-2024 15:17
Thailænderne er dygtige trafikanter se selv Billeder/Videoer fra livet i Thailand 8 10-02-2019 06:21
Sjove skøre Thai Tv reklamer Det sjove. 10 10-01-2019 09:21
Thailænderne tyller dansk specialøl Hele Thailand 1 31-08-2016 08:22
De er skøre, de svenskere ! Helvede 68 25-12-2014 18:00

Alt indhold på denne side er Copyright @ copy 2009 Thai DK Debat Forum Alle rettigheder forbeholdes Siden er optimeret til 1024 * 768