Det er sgu da langt ude det her
|
|
Skrevet d. 07-01-2010 21:33
|
Antal indlæg:
Status:
|
Hvad bliver det næste en baby?
http://ekstrablad...279375.ece |
|
|
|
|
M55 |
Skrevet d. 07-01-2010 22:38
|
Bruger
Antal indlæg: 1875
Status:
|
Råt gaderøveri mod 10-årig
10-årig dreng passet op af tre sydlandsk-udseende mænd, der truede med at smadre ham. Grøn Toyota med larmende udstødning efterlyses |
|
|
|
thaikurt |
Skrevet d. 08-01-2010 06:47
|
Bruger
Antal indlæg: 354
Status:
|
Danmark ikke som det har være før , nu kan man læse hver dag i avisen om overfald osv.
Så jeg er glad for at jeg bo her og ikke i Danmark ((12(( |
|
|
|
pensionisten |
Skrevet d. 08-01-2010 08:15
|
Bruger
Antal indlæg: 1146
Status:
|
Hav en god dag.
Med Venlig Hilsen.
Pen. |
|
|
|
bamsen |
Skrevet d. 08-01-2010 08:48
|
Bruger
Antal indlæg: 1138
Status:
|
http://s657.photo...nsionisten
Så skulle dit link være aktivt .'
bamsen |
|
|
|
bamsen |
Skrevet d. 08-01-2010 08:50
|
Bruger
Antal indlæg: 1138
Status:
|
Der er mange gode billeder der inde.på dein side.
bamsen |
|
|
|
|
Skrevet d. 08-01-2010 12:33
|
Antal indlæg:
Status:
|
Det her er sgu da respektløst, sig mig har folk slet ingen respekt mere nu om stunder?
http://www.dr.dk/...114251.htm
|
|
|
|
yindee |
Skrevet d. 08-01-2010 13:27
|
Bruger
Antal indlæg: 3629
Status:
|
citat fra avisen
Skrupsindssyge oven i kalechen
- Det er simpelthen noget svineri. Jeg er rasende tosset over, at man kan finde på sådan noget. Især over for børnene og de pårørende. Jeg står nærmest og ryster af vrede, siger han til Dagbladet Roskilde og kalder dem, der har gjort det, for 'skrup-sindssyge oven i kalechen' og 'ubehøvlede, så det sprøjter.
Det var en ven af det døde ægtepar, som holder opsyn med dødsboet, der opdagede indbruddet og derefter kontaktede politiet.
så sandt som det er sagt folk er sku ligeglade med andre bare de kan stjæle og rage til sig |
|
|
|
yindee |
Skrevet d. 09-01-2010 05:59
|
Bruger
Status:
|
den her er også langt ude
Mareridt i Dubai for britisk kærestepar
Ville anmelde voldtægt - blev selv anholdt
Det var på en tredages miniferie på dette hotel, Address Dubai, at den 23-årige britiske kvinde blev voldtaget på toilettet.
En kærlighedstur til Dubai blev forvandlet til et mareridt for en 23-årig engelsk kvinde og hendes 44-årige forlovede. Først blev kvinden voldtaget af en tjener på deres hotel og da parret mødte op på politistationen for at anmelde voldtægten, blev de begge sat bag tremmer.
Den 23-årige kvinde blev voldtaget af tjeren på et toilet i hotellet efter at hun havde fejret sin forlovelse med et par drinks sammen med sin kæreste. Da de kontaktede politiet blev de imidlertid begge sigtet for at have indtaget alkohol på et sted uden specialbevilling og for at have haft sex sammen uden at være gift, skriver The Sun.
Begge dele er strengt forbudt i det muslimske sheikdømme.Voldtægten bekymrede betjentene sig mindre om.
Se billederne: På mandag slår den syv verdensrekorder
Parret, der begge er fra London, blev begge løsladt i aftes efter flere dages i arresten, men har måtte aflevere deres pas og venter på at sagen kommer for en dommer. De risikerer i værste fald seks års fængsel.
Den britiske ambassade i Dubai hjælper dem, og en talsmand siger til The Sun: "Der har været nogle særdeles uretfærdige afgørelser i Dubai, men denne her slår dem alle".
Voldtægtsofferet, der selv er muslim og har pakistansk rødder, indrømmer, at hun havde fået for meget at drikke og besvimede, da hun gik på toilettet på det luksuriøse Address Hotel. Her forgreb en syrisk tjener sig på hende, men i alkoholtågerne gik den grufulde sandhed først op for hende næste morgen, hvorefter London-parret kontaktede politiet.
Den syriske tjener påstår, at kvinden indvilligede i at have sex med ham, men er også blevet sigtet for ulovlig sex.
kilde http://www.bt.dk/...lv-anholdt |
|
|
|
freja |
Skrevet d. 09-01-2010 13:16
|
Bruger
Antal indlæg: 954
Status:
|
Jah Dubai er et fantastisk sted et rent disneyland for velhavere, men medaljen har sandelig en bagside. Denne stat med de kunstige øer formet som herlige palmer og alpine skiterræn, har åbnet op for det visionære syn og forfulgt drømmen uden hensynstagen til arbejderne.
De forenede emirater har med deres grådige spekulation opbygget et ø landskab, ved hjælp af billig arb. Kraft fra især indien,men er de taknemlige over bygningsarbejdernes indsats 24 timer i døgnet? neej det er et land med cencur og politisk undertrykkelse, og de stakkels arbejderne har ingen rettigheder, underbetalte og uden pas har de været tvunget til at blive, de havde vel reelt kun to valgmuligheder at begå selvmord eller affinde sig med situationen, når lønnen blev udbetalt ( hvis den gjorde) blev den sendt hjem til familien i Indien, af forsørgeren der så sad svedende og udmattet i små lejre ude i ørkenen. Så al luksussen er efter min mening baseret på, ja slavearb.
Jeg blev tilbudt et job i Dubai, men takkede nej, jeg skal ikke arbejde i dette ”herlige” forlorne ørken land hvor kvinder, især udenlandske kvinder, krænkes på stribe og hvor menneskerettigheder, er en uopdaget ø i ørkenlandskabet.. Selvom min bedre halvdel syntes det kunne være en oplevelse. Men han vil da bare af sted, fordi det er et mekka for bilentusiaster, men vil han arbejde der, bliver det uden mig, så kan han fræse rundt i ørkenen i en kæmpe bil, der kører 3-4 km/l og til en benzinpris på vel nok kun 2 kr/l, men han må nok hellere gøre det alene, for her finder man jo ikke lige en lille weekend veninde at kisse misse med, er du ikke gift er det jo ulovligt. Men mellem os sagt, den straf myndighederne ville tildele ham, ville også være nul og niks, i forhold til den straf, der ventede ham, når han kom hjem til mig igen.
Næ hele Al Maktoum’s verdens metropol kan for min skyld godt gå på røven og skulle de opleve en fuldstændig nedsmeltning, så ok med mig, Og så vidt jeg kan læse mig til, er udsigten fra hotellerne i Dubai lige nu, mest til de kæmpe gældsbjerge der tårner sig op , og omkranser Dubai.
Men selvfølgelig det er jo arabere vi taler om, og hvordan vil de mon takle situationen overfor omverdenen, hvis de kolapser, måske mere uhyggelige perspektiver. |
|
|
|
eneber |
Skrevet d. 09-01-2010 14:00
|
Bruger
Antal indlæg: 1019
Status:
|
respekt til dig freja
araber er et dobbeltmoralsk folk er der penge til dem ser de stort på næsten alt
de bliver jo nok os andre der kommer til at betale for deres fejltrin de hæver sikkert olieprisen |
|
|
|
lindyras |
Skrevet d. 09-01-2010 14:18
|
Bruger
Antal indlæg: 735
Status:
|
Ja den dag olien er slut kan de flytte tilbage til jordhulerne og æde ders kameler
lindy
...Husk dovenskab er ikke nogen sygdom... |
|
|
|
yindee |
Skrevet d. 10-01-2010 07:23
|
Bruger
Status:
|
denne her er også langt ude utroligt at folk ikke tænker på at hjælpe det er nok mere vigtig med nogle foto de kan nok sælges
Tilskuere filmede døende turist
Det australske politi er rasende på tilskuere - der filmede mens en ung, irsk rygsækrejsende mistede livet
23-årige Donald Bolton skulle efter et år i Australien hjem til Irland. Sammen med sin kæreste, Justine Walsh, ventede han på bussen, da de blev ramt af en flyvende bil.
- Jeg har aldrig før set sådan et uheld. Bilisten kom imellem to palmetræer ikke meget bredere end bilen, fløj over fortøjningspæle og to betonmure - alligevel lykkedes det ham at ramme to personer, sagde efterforskningsleder Scott Ezard ifølge news.com.au.
Parret havde kun været i turistbyen Cairns i det nordøstlige Australien en enkelt dag. De skulle bare have været der tre uger, før rejsen gik hjem til Irland.
kilde 23-årige Donald Bolton skulle efter et år i Australien hjem til Irland. Sammen med sin kæreste, Justine Walsh, ventede han på bussen, da de blev ramt af en flyvende bil.
- Jeg har aldrig før set sådan et uheld. Bilisten kom imellem to palmetræer ikke meget bredere end bilen, fløj over fortøjningspæle og to betonmure - alligevel lykkedes det ham at ramme to personer, sagde efterforskningsleder Scott Ezard ifølge news.com.au.
Parret havde kun været i turistbyen Cairns i det nordøstlige Australien en enkelt dag. De skulle bare have været der tre uger, før rejsen gik hjem til Irland.
Filmede dødskampen
Efterforskningslederen har været ude i offentligheden og kritisere de omkring 100 vidner til ulykken.
- Det er en tragedie, en person blev dræbt, og folk var mere koncentrerede om at tage billeder end at hjælpe ofrene, sagde Scott Ezard.
Politiet undersøger om den 33-årige chauffør, Kewarra Beach, var påvirket af alkohol eller stoffer ved ulykken. Der er foreløbig ingen beviser, men de venter på blodprøven.
22-årige Justine Walsh slap med skrammer, men var for påvirket af tragedien til at udtale sig. Hun skal følge sin kærestes lig tilbage til Irland.
kilde http://ekstrablad...279748.ece
. |
|
|
|
yindee |
Skrevet d. 11-01-2010 06:52
|
Bruger
Status:
|
den er langt ude men temmelig sjov
Direktør købte dameundertøj for 10 mio
svindlede sig til pengene
Kan man bruge ti millioner kroner på lækkert dameundertøj? Det mener det amerikanske forbundspoliti, FBI, der mistænker Koss' direktør Sujato Sachdeva for underslæb. Det skriver nyhedsbureauet Reuters.
Sagen kom frem kort før jul, hvor Milwaukee-selskabet, der producerer høretelefoner, meddelte, at det havde opdaget, at dets regnskaber havde været udsat for en alvorlig gang sminke.
Sachdeva har allerede erkendt over for myndighederne, at hun har brugt millioner uretmæssigt på luksusprodukter. Hendes forklaring er, at hun lider af sygelig købemani.
Svindlen menes at løbe op i 107 mio. kroner, og den har angiveligt fundet sted siden 2006.
Suspenderet
Det var en ansat ved kreditkortselskabet American Express, der blev opmærksom på, at der var mistænkelige transaktioner i selskabet. Han advarede Koss-topchefen Michael Koss, der dykkede ned i sagen. han iværksatte en ragnsagning af Sachdevas kontor, og der fandt han bl.a. mistænkelige kreditkort-kvitteringer samt bunker af luksustøj, hvor prismærkerne stadig sad på.
Sujato Sachdeva, der har arbejdet i Koss siden 1992, er nu suspenderet. Det samme er to ansatte i regnskabsafdelingen. Der er retsmøde i sagen 11. januar, skriver Reuters.
Af Koss' førstekvartalsregnskab fremgår det, at selskabet havde en omsætning på godt 50 mio. kr.
kilde http://www.busine...oej-10-mio |
|
|