Se emne

Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv emne
DEN FORBANDEDE JUL!!!!!!!!
manse
#1 Udskriv indlæg
Skrevet d. 23-12-2009 05:04

Bruger

Antal indlæg: 697
 Status: Offline

Disse rygestop….. Hvad fanden sker der med ens krop. Jeg har taget 12 kg. på. Jeg hoster og hakker som aldrig før. Jeg er konstant træt. Jeg er til tider (konen vil nok sige hele tiden) sur og tvær.

Det er lige før hun siger. Tag dog en smøg for fanden. Du er ikke til at holde ud.

Jeg var i mandags på hospitalet til eftersyn hos min ven lægen. Jeg skal da lige love for, at ens krop er kommet i forandringer på grund af disse forbandede smøger. Fordi jeg har taget disse 12 kg. på, og jeg var i forvejen i den tunge ende, er mit blodsukker steget fra 101 (hvilket er normalt og godt) til 126 som egentligt skulle sige diabetes 2. Min kære læge sagde så efter mine udbrud og arrigskab. Tag det nu roligt. Du skal bare i den næste måned tabe dig 5. kg. så vil vi måle dig igen, og du vil konstatere et fald, og næste måned igen resten af de ekstra kg., ja så vil jeg nok se samme resultat, som før rygestop.

DET ER SGU HÅRDT I FORVEJEN AT HOLDE OP MED AT RYGE.

SÅ SKAL MAN OGSÅ IGENNEM ALT DETTE HER: LIVET ER SGU IKKE RETFÆRDIGT ENGANG IMELLEM.

GLÆDELIG JUL ALLE SAMMEN.

z1zz7z
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
sank
#2 Udskriv indlæg
Skrevet d. 23-12-2009 09:30
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1828

z6z Så Så manse rolig nu du skal jo lige have hostet alt den Tjære op som har samlet sig z4z og så må du nok ud på en travetur og lidt z7z med Fruen God Jul.
yindee
#3 Udskriv indlæg
Skrevet d. 23-12-2009 10:06
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3629

manse manse

du kæmper da en god kamp forsæt med det du får det bedre med tiden selv om det føles om vent

...
Gå til debat:

Alt indhold på denne side er Copyright @ copy 2009 Thai DK Debat Forum Alle rettigheder forbeholdes Siden er optimeret til 1024 * 768