Se emne

Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv emne
Held i uheld
yindee
#1 Udskriv indlæg
Skrevet d. 16-12-2009 06:20
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3629
 Status: Offline

solen stråler fra en skyfri himmel jeg er på vej til koh samui radioen kører på fuld drøn speederen er i bund holdkæft hvor det kører music

bang bang og atter bang larm og spektakel fra motor rummet hvad sker der jeg kopler ud triller i frigear ind på en nedlagt tankstation

en thaier kommer ud fra kontorer kigger på mig kigger på biler udbryder på gebrokken engelsk vi repeterer ikke små biler her kun lastbiler

jeg bander lidt og siger på thai det er jeg da ked af men hvor kan jeg så få det lavet ,han kigger på mig smiler og siger nå du taler
Thai jammen så kan vi da godt hjælpe dig og lave det her

de går i gang 2 mand køleren er stået af flere småting er ødelagt en bil bliver sendt af sted efter reservedele

pludselig er det mad på bordret nu skal vi alle spise også dig siger mekanikeren masser af mad 5 store øl er der også jeg takker for maden som jeg nyder men øl og kørsel passer ikke sammen så dem må de selv drikke ok siger min nye ven det gør vi når bilen er færdig

5 timer senere en ny køler er sat på plads viften er også klar samt nogle andre småting

puha tænker jeg det her bliver sku dyrt og det blev det

køler 4580 baht
vinge til blæser 720 baht
kølevæske 160 baht
skærm til vinge 220 baht
termostat og dirv småting 630 baht
arbejdsløn 500 baht

i alt at betale ved kasse et 6810 bahtgriner

glad og tilfreds forlader jeg stedet takker for god service og forlanger at betale for middagen og øllene det får jeg under store protester lov til

her er lidt foto

www.yindee.dk/foto 2/bil.jpg

www.yindee.dk/foto 2/bil (1).jpg

www.yindee.dk/foto 2/bil (2).jpg

www.yindee.dk/foto 2/bil (3).jpg

...
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
#2 Udskriv indlæg
Skrevet d. 16-12-2009 08:16

Antal indlæg:

Det var sgu da nogle sjove foto drillergriner
aaby
#3 Udskriv indlæg
Skrevet d. 17-12-2009 12:54
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 426

yindee skrev:
solen stråler fra en skyfri himmel jeg er på vej til koh samui radioen kører på fuld drøn speederen er i bund holdkæft hvor det kører music

bang bang og atter bang larm og spektakel fra motor rummet hvad sker der jeg kopler ud triller i frigear ind på en nedlagt tankstation

en thaier kommer ud fra kontorer kigger på mig kigger på biler udbryder på gebrokken engelsk vi repeterer ikke små biler her kun lastbiler

jeg bander lidt og siger på thai det er jeg da ked af men hvor kan jeg så få det lavet ,han kigger på mig smiler og siger nå du taler
Thai jammen så kan vi da godt hjælpe dig og lave det her

de går i gang 2 mand køleren er stået af flere småting er ødelagt en bil bliver sendt af sted efter reservedele

pludselig er det mad på bordret nu skal vi alle spise også dig siger mekanikeren masser af mad 5 store øl er der også jeg takker for maden som jeg nyder men øl og kørsel passer ikke sammen så dem må de selv drikke ok siger min nye ven det gør vi når bilen er færdig

5 timer senere en ny køler er sat på plads viften er også klar samt nogle andre småting

puha tænker jeg det her bliver sku dyrt og det blev det

køler 4580 baht
vinge til blæser 720 baht
kølevæske 160 baht
skærm til vinge 220 baht
termostat og dirv småting 630 baht
arbejdsløn 500 baht

i alt at betale ved kasse et 6810 bahtgriner

glad og tilfreds forlader jeg stedet takker for god service og forlanger at betale for middagen og øllene det får jeg under store protester lov til
...

Kan det virkelig passe? :-D

Jeg trode at thailændere og andre gode asiatere var både dumme og onde. :-D
Tropiske hilsner
Aaby
IT
#4 Udskriv indlæg
Skrevet d. 17-12-2009 15:11
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1773

de er da onde de snød ikke øv øv øv ikke noget at brokke sig over rasende
Isan is the poorest region of Thailand: in 2002 average wages were the ... Isan (Isan/Thai: อีสาน; also written as Isaan, Isarn, Issan, ...
bamsen
#5 Udskriv indlæg
Skrevet d. 17-12-2009 16:15
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1138

Jo da man skal da brokke sig over ikke at være blevet snydt
det havde jeg gjort

bamsen
lindyras
#6 Udskriv indlæg
Skrevet d. 17-12-2009 16:40
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 735

Bamse man skal ha mulvarpen op af lommen for at blive snydt,har du prøvet dethejGrinz5z

lindy
...Husk dovenskab er ikke nogen sygdom...
bamsen
#7 Udskriv indlæg
Skrevet d. 18-12-2009 06:31
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1138

Davser Lindyras SCHHHHHH

ikke snakke så højt om det.
folk kunne risikere at tro jeg var nærig.driller

bamsen

Ps.ja jeg har da prøvet at betale,men det gør sgu ondt
lindyras
#8 Udskriv indlæg
Skrevet d. 18-12-2009 08:09
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 735

Bamse...

Der forskel på at være nærig og økonomiskz5z

lindy
...Husk dovenskab er ikke nogen sygdom...
Gå til debat:

Lignende tråde

Emne Forum Svar Nyeste indlæg
Buffalo beauty pageant held at colourful festival in Thailand Skik og brug 1 13-10-2020 09:13
Thailandske læger har haft held til at behandle coronavirussmittede personer Hele Thailand 2 04-02-2020 04:53
Miss Universe 2018 to be held in Thailand Nyheder på andre sprog 3 18-12-2018 06:09
The Phuket Vegetarian Festival 2018 is held between October 8 and October 17. Fri debat: Phuket 10 25-10-2018 09:15
A taste of Thailand: The Thailand Tourism Festival 2018 is held in Lumpini Park Billeder fra Thailand 4 02-02-2018 08:13

Alt indhold på denne side er Copyright @ copy 2009 Thai DK Debat Forum Alle rettigheder forbeholdes Siden er optimeret til 1024 * 768