kro90 skrev:
Kære SUK
Læs nu hvad jeg skriver:
"Har din Ejendomsmægler kone ikke gjort store forretninger netop DER?, eller har hun bare snydt alle de "dumme kællinger og ludder" (for at bruge de ord du kan skrive og formodentlig forstå) der kommer derfra? Ja jeg spørger bare."
Ovennævnte var et ? ikke en konstatering!
Jeg skriver også:
"Ikke at jeg kender hverken dig eller konen,"
Du svarer:
"nemt at hoere at du aldrig har moedt Ning,
jeg vil haabe at du moeder hende en dag, saa kan du goere dine ord til skamme."
Ja! det var jo netop det jeg skrev.
Jeg kender hverken Dig eller Ning,
Har lidt ondt af dig for alle er på nakken af dig, og du har skaffet mig mange små grin hen af vejen.
Om du praler ved jeg ikke, men er dog lidt træt af at læse om de samme "historier" gang på gang.
Det kunne faktisk være sjovt at møde dig og Ning en gang, da det faktisk er svært at kritiserer andre folk, ud fra det de skriver og uden at have et godt kendskab til dem. dem. Kan se at der ikke skal ret meget til at bringe dig op i det røde felt, og det er faktisk synd.
Du har for længe siden skrevet ret gode og lærerige ting på diverse fora, men de fleste gange er dine skriverier gået op i hat og briller, fordi du ikke kan styrer dit skriveri.
Et personligt forslag til dig er lad være med at læse/skrive indlæg hvis du har fået en øl eller to, ikke at jeg dermed påstår du drikker for meget, men noget tyder på at du i perioder har svært ved at holde en god og sober tone, hvorimod du andre gange kan skrive / kommunikerer ganske udmærket.
De eneste relationer til dig, er at jeg har truffet et par personer i Thailand der har udtalt sig om dig både positivt, men så absolut også negativt, sjovt nok var de enige om, at du havde en sød kone.
Så hils Ning fra mig.
De bedste ønsker om en god nat/dag derovre. her fryser vi med +4 grader kl. 20.