Jeg blir så glad når folk tænker på mig !!
|
Vanilla |
Skrevet d. 22-11-2012 18:41
|
Bruger
Antal indlæg: 275
Status:
|
Skipper.
Jeg giver ingen skylden for mi hjertelige tab.
Om man skal se ind ad, ja det skal man og det goer jeg ogsaa ( Spinten/ bjaelken ) Saa nine raad kan du stikke op i roeven,l du har intet fattet.
Bor nu i Pattaya |
|
|
|
skipper |
Skrevet d. 22-11-2012 18:54
|
Bruger
Antal indlæg: 3857
Status:
|
Nå, det lyder sgu ellers som jeg har
Op på hesten igen, der er flere hopper i stalden
Anarki eller Kaos. |
|
|
|
AL 48 |
Skrevet d. 23-11-2012 04:45
|
Bruger
Antal indlæg: 1814
Status:
|
AL 48 skrev:
Vanilla skrev:
Til glaede for AL48 og skipper, saa vil jeg da lige sige, dette er resterne efter 8 aars samliv....Er i glade nu ?
Hvem siger man absolut skal glæde sig over andres ulykke?? -Hvis dette står til troende, så synes jeg sgu også det er trist. Især i forbindelse med en 50 års fødselsdag.
Ps. Fatter bare ikke en skid,-da du selv har oplyst om store gaver fra konen i anledning af fødselsdagen.
Og nu du har så travlt med at give alle andre skylden,-hvad var det så lige at du skrev angående "pen´s" "beskidte vasketøj"???
Hvorfor ikke klare dine problemer selv som en mand,- hvorfor søge medlidenhed her på nettet?? - Du har sgu selv lagt op til dette i flere år.
-Men kom nu bare med den "skraldespand" du plejer at finde frem,-mit liv tager ikke skade af det |
|
|
|
Vanilla |
Skrevet d. 23-11-2012 04:53
|
Bruger
Antal indlæg: 275
Status:
|
Jeg tager din kritik til mig AL.
Naar man haenger vasketoejet us, saa maa man ogsaa tage imod, og det goer jeg, ogsaa uden at flippe ud..
Hvad er det egentligt du vil sige ? |
|
|
|
soi7 |
Skrevet d. 23-11-2012 06:21
|
Bruger
Antal indlæg: 356
Status:
|
Vanilla,
trist at laese om dit forhold, men mon ikke det bliver ok igen, nu er du saa i PTY, men her er jo meeeeget langt mellem serioese piger, men flotte er de da troda alt,
God dag, nu vil jeg drikke en enkelt paa Nevada soi post |
|
|
|
DKPete |
Skrevet d. 23-11-2012 13:43
|
Bruger
Antal indlæg: 38
Status:
|
Trist at høre Vanilla - håber alt ordner sig til det bedre ! Pas på dig selv... der kan være glat på udsatte steder ! |
|
|