Phuket
|
eneber |
Skrevet d. 22-04-2012 12:05
|
Bruger
Antal indlæg: 1019
Status:
|
Ferie med børn på Phuket
Phuket Fantasea – Las Vegas indtager Phuket
Lige dele forlystelsespark og professionelt teater. Elefanter, akrobater og masser af moderne virkemidler har på få år gjort dette show til en af Phukets store attraktioner. Her er både anlagt en såkaldt traditionel landsby, en kæmpe restaurant med en lidt tam buffet og en stor teatersal. Et sted for hele familien.
Phuket Fantasea
Adresse: 99 Moo 3 Kamala Strand
Telefon: + 076 385 000
Transport: Taxa eller opsamling fra mange hoteller
Hjemmeside: Phuket Fantasea
Se stort kort |
|
|
|
eneber |
Skrevet d. 26-04-2012 10:56
|
Bruger
Status:
|
Ferie med børn på Phuket
Phuket Akvarium – En verden fuld af fisk og koraller
Phukets Akvarium bør lokke alle aldre. For med hajer, kæmperokker, blæksprutter, koraller og muligheden for at gå gennem en glasindrammet tunnel med frit udsyn til havets farverige indbyggere er det store bassin en fascinerende oplevelse – også selvom der ikke er tale om et særlig stort akvarium. I tilknytning til akvariet findes en såkaldt udklækningsanstalt for havskildpadder. I weekenden fodres fiskene mellem 11 og 11.30.
Phuket Aquarium
Adresse: Laem Panwa, 51 Moo 8 Sakdidet Road
Telefon: + 076 391 126
Transport: Taxa eller tuk tuk
Hjemmeside: Phuket
Se stort kort |
|
|
|
|
Skrevet d. 26-04-2012 14:04
|
Antal indlæg:
Status:
|
De kan jo ikke komme til for alle de russere der er i phuket |
|
|
|
FCK |
Skrevet d. 26-04-2012 15:22
|
Bruger
Antal indlæg: 2772
Status:
|
jsh71 skrev:
De kan jo ikke komme til for alle de russere der er i phuket
er bange for at vi må lære at leve med de russere de er over alt nå hvad fanden er det ikke russerne er det tyskerne et eller andet er der galt , vi får ikke pladsen for os selv |
|
|
|
eneber |
Skrevet d. 03-05-2012 09:26
|
Bruger
Status:
|
sidste fra Phuket næste gang Koh Samui
Ferie med børn på Phuket
Dino Parken – En forhistorisk golfrejse på Phuket
Der er minigolf, og så er der minigolf med dinosaurer! En lille temapark om de forhistoriske krybdyr er blevet til en minigolfbane, hvor Fred Flintstone synes at kunne dukke op hvert øjeblik. Så mens der skydes golfbolde i med putteren, kan resten af familien kravle rundt på dinosaurer i børnehøjde. Det er gennemført og anderledes. Og besøget kan naturligvis krones med en dinoburger til vinderen.
Dino Park
Adresse: 41 Karon Road, Karon Strand, nær Marina Hotel
Telefon: + 076 330 625
Transport: Med songthaew til Kata vest
Hjemmeside: Dino Park
Se stort kort |
|
|
|
|
Skrevet d. 03-05-2012 09:55
|
Antal indlæg:
Status:
|
FCK skrev:
jsh71 skrev:
De kan jo ikke komme til for alle de russere der er i phuket
er bange for at vi må lære at leve med de russere de er over alt nå hvad fanden er det ikke russerne er det tyskerne et eller andet er der galt , vi får ikke pladsen for os selv
Det har du da ret i, men der er da ikke nogle som russere der tror de ejer det hele. Og så er de så arrogante så man tror det er løgn, tyskere har jeg sgu ikke noget imod og ej heller ikke englændere bare de ikke er døddrukne, men der er danskere jo heller ikke særlig sjove at være sammen med, med mindre man selv er fuld Men ok undgår egentlig også der hvor der er mange danskere, ikke fordi jeg ikke kan lide danskere men jeg er sammen med danskere til hverdag herhjemme. |
|
|
|
M55 |
Skrevet d. 03-05-2012 18:44
|
Bruger
Antal indlæg: 1875
Status:
|
hvordan var det nu den gang danskerne indtog Torremolinos i Spanien, jeg tror ikke de var særlig populære dengang |
|
|
|
nick |
Skrevet d. 04-05-2012 20:23
|
Bruger
Antal indlæg: 285
Status:
|
M55 skrev:
hvordan var det nu den gang danskerne indtog Torremolinos i Spanien, jeg tror ikke de var særlig populære dengang
det var tider den gang druk hor og fælles sang |
|
|
|
skipper |
Skrevet d. 04-05-2012 20:38
|
Bruger
Antal indlæg: 3857
Status:
|
nick skrev:
M55 skrev:
hvordan var det nu den gang danskerne indtog Torremolinos i Spanien, jeg tror ikke de var særlig populære dengang
det var tider den gang druk hor og fælles sang
Ak ja, de skønne minder
Anarki eller Kaos. |
|
|
|
pirat |
Skrevet d. 04-05-2012 20:50
|
Bruger
Antal indlæg: 717
Status:
|
nick skrev:
M55 skrev:
det var tider den gang druk hor og fælles sang
|
|
|