Antal indlæg: 356 Tilmeldt: 10.02.11 Status: Offline
nnn skrev:
JackD skrev:
AL 48 skrev:
Jeg synes også at det er synd at ødelægge denne tråd, men siden ThaiTime gik ned, er det jo ligesom der er kommet andre "toner" på.
En tråd hvor gadedrengene slås og udveksler meninger var nok ikke en dum idé.
Derfor bliver dette mit sidste indlæg i denne tråd (kun en undskyldning til pensionisten for at have misbrugt hans tråd )
Hav en god dag.
Selvretfærdige nar!
Andre toner?
Kalde min kone for en luder?
Du er selv med her i rendestenen og gadedrengesproget, du skal da ikke undskylde en skid, hold dig hellere helt væk istedet for at hykle undskyldninger...
Kvaj, kwai, wanna-be fjols.
Luk røven, dit store fjols !
Fald ned af trappen og bræk halsen eller hvorfor ikke bare springe ud fra 16. ?
Du var god engang, nu er du bare kammet helt over og burde indlægges på en galeanstalt, eller måske Bangkok Hilton !
KNYT SYLTEN !
@nnn,
det er sku langt langt over din sengetid nu tydeligvis..........sluk din pc og gå til ro ik os........fjols.......bliv dog på dtw og snak med dem derovre........
Antal indlæg: 162 Tilmeldt: 21.05.09 Status: Offline
soi7 skrev:
nnn skrev:
JackD skrev:
AL 48 skrev:
Jeg synes også at det er synd at ødelægge denne tråd, men siden ThaiTime gik ned, er det jo ligesom der er kommet andre "toner" på.
En tråd hvor gadedrengene slås og udveksler meninger var nok ikke en dum idé.
Derfor bliver dette mit sidste indlæg i denne tråd (kun en undskyldning til pensionisten for at have misbrugt hans tråd )
Hav en god dag.
Selvretfærdige nar!
Andre toner?
Kalde min kone for en luder?
Du er selv med her i rendestenen og gadedrengesproget, du skal da ikke undskylde en skid, hold dig hellere helt væk istedet for at hykle undskyldninger...
Kvaj, kwai, wanna-be fjols.
Luk røven, dit store fjols !
Fald ned af trappen og bræk halsen eller hvorfor ikke bare springe ud fra 16. ?
Du var god engang, nu er du bare kammet helt over og burde indlægges på en galeanstalt, eller måske Bangkok Hilton !
KNYT SYLTEN !
@nnn,
det er sku langt langt over din sengetid nu tydeligvis..........sluk din pc og gå til ro ik os........fjols.......bliv dog på dtw og snak med dem derovre........
soidog:
Tak for at du bringer min opfordring til JackD endnu engang, måske siver budskabet ind hos ham når han nu kan læse det tre gange i træk !
Antal indlæg: 176 Tilmeldt: 09.06.09 Status: Offline
Åhhhh, gider I ikke lige!
Det er squ tarveligt at ødelægge "pen"´s dagbog!
Opret en tråd til jeres "Gadedrenge" mannere, så vil jeg helt sikkert følge med i den!
Glæder mig til underholdninge
IT IS NICE TO BE IMPORTANT, BUT MORE IMPORTANT TO BE NICE