Den nemme hverdag i Thailand
|
leif |
Skrevet d. 05-11-2014 10:54
|
Bruger
Antal indlæg: 681
Status:
|
Tju hej hvor det går..... præcis som sidste gang..
Download nu loven før du udtaler dig og læs den.
Kapitel 2. stk 5
Men det kræver man kan læse engelsk |
|
|
|
AL 48 |
Skrevet d. 05-11-2014 10:56
|
Bruger
Antal indlæg: 1814
Status:
|
maichai skrev:
Eller måské bare det rene gætteri?? Det med gætterier overlader jeg til dig du tror jo selv du er god til det
Er det 1. - 2. - eller 3.-håndsviden?? Almindelig viden når vedkomne genbo selv fortæller det Men da du jo sikkert ikke forstår en skid af hvad thaierne siger kan du jo ikke få indblik i en sådan viden
Med dit uendeligt store kendskab til thaisprog undrer det mig meget at du så hos danskere skal have at vide hvor du kan købe ral til indkørsel samt finde en stiv kost så du kan feje carporten. -Det vidner da vist ikke om den store indsigt??
Spørg thaiérne hvor du bor |
|
|
|
maichai |
Skrevet d. 05-11-2014 11:10
|
Bruger
Antal indlæg: 1365
Status:
|
Spørg thaiérne hvor du bor Det kan jeg ikke da de ikke bruger en sådan kost som du beskriver de er jo bønder og nogle af dem kommer ikke engang indtil en storby med hensyn til sten prøvede de i 2-3 uger at finde et sted hvor jeg kunne få de omtalte sten men dt lykkedes ikke de kunne heller ikke skaffe dem Jo hvis jeg købte enorme porsioner men ikke de 6-8 små truck fyldte jeg havde brug for Men du var jo så pisseklog så du kunne jo nemt skaffe mig dem Men du fandt jo akdrig et sted de kunne købes Jeg fandt mange steder ved Bangkok og på Phuket men helt ærlig hvad tror du det havde kostet at få dem kørt herop Igen uvidenhed fra din side men hvad fanden kan man ellers forvente fra en mand der lever af sin kone i Thailand men om tror han er klog
MIG, EN DUMSMART BYBO FRA DANMARK SOM ENDTE SOM BONDERØV I THAILAND
Et sundt sexualliv værner imod sportslivets fristelser.
|
|
|
|
thai |
Skrevet d. 05-11-2014 11:16
|
Bruger
Antal indlæg: 3350
Status:
|
gider i lige stoppe med jeres personlig stridigheder i ødelægger tråden på forhånd tak |
|
|
|
leif |
Skrevet d. 05-11-2014 11:19
|
Bruger
Antal indlæg: 681
Status:
|
-2- 5.
the minimum wage rate under the Notification shall not be enforced by central, regional and goverment administration, state own enterprices specified under the state enterprice Ralation act, emploeyees who hire employees to perform domistic works ecklusively from personel business, employers who hire employees to perform non economic works, employers who hire employees in fishery industry, employers who hire employees to work on water-going vessels, homeworkers employers who hire employees to perform agriculttural work on casual basis or are not allowed to engage in industrial works related to agricultural works...
Og så kommer der en længere smøre om hvad de forskellige ting indbefatter
Såe skal vi gætte.. så er det vel ca halvdelen der ikke er omfattet af den lov. |
|
|
|
LungW |
Skrevet d. 05-11-2014 11:39
|
Bruger
Antal indlæg: 337
Status:
|
thai skrev:
gider i lige stoppe med jeres personlig stridigheder i ødelægger tråden på forhånd tak
Enig, tag den snak på PB, man sku´ tro I var familie med hinanden?!
|
|
|
|
NFP |
Skrevet d. 05-11-2014 13:57
|
Bruger
Antal indlæg: 415
Status:
|
leif skrev:
Kapitel 2. stk 5
Men det kræver man kan læse engelsk
Jeg ved ikke om ovennaevnte er henvendt til mig. Men hvad med at sende en link til kapitel 2 stk 5 for at goere det nemt.
For oevrigt saa laeser jeg og forstaar engelsk saerdeles godt. |
|
|
|
emil |
Skrevet d. 05-11-2014 14:35
|
Bruger
Antal indlæg: 166
Status:
|
NFP skrev:
leif skrev:
Kapitel 2. stk 5
Jeg ved ikke om ovennaevnte er henvendt til mig. Men hvad med at sende en link til kapitel 2 stk 5 for at goere det nemt.
For oevrigt saa laeser jeg og forstaar engelsk saerdeles godt.
et stk link http://www.mol.go...13_Eng.pdf |
|
|
|
NFP |
Skrevet d. 05-11-2014 15:17
|
Bruger
Antal indlæg: 415
Status:
|
emil skrev:
NFP skrev:
leif skrev:
Kapitel 2. stk 5
For oevrigt saa laeser jeg og forstaar engelsk saerdeles godt.
et stk link http://www.mol.go...13_Eng.pdf
Nu er det ikke "kapitel 2" men side 2, men pyt med det.
Det kan man saa kalde for falske valgloefter naar man laeser stk. 5. |
|
|