Ny bærbar Pc ?
|
JackD |
Skrevet d. 08-10-2011 21:39
|
Bruger
Antal indlæg: 596
Status:
|
Godt jeg ikke var den heldige sælger, du er da noget besværlig, hva´?
Tror det her bliver næste indkøb:
http://www.amazon...B0051VVOB2
"Apple-Killer" - siger folk, men hvad ved jeg?
Aner intet om Apple, har aldrig brudt mig om deres pis-dyre, overhypede Braun-design kopier...
|
|
|
|
nnn |
Skrevet d. 08-10-2011 22:00
|
Bruger
Antal indlæg: 162
Status:
|
JackD skrev:
Godt jeg ikke var den heldige sælger, du er da noget besværlig, hva´?
Tror det her bliver næste indkøb:
http://www.amazon...B0051VVOB2
"Apple-Killer" - siger folk, men hvad ved jeg?
Aner intet om Apple, har aldrig brudt mig om deres pis-dyre, overhypede Braun-design kopier...
Besværlig ?
både ja og nej. Jeg vil have det de lover mig, og i dagens verden er sælgerne gode til at love alt muligt.
Kan man egentlig kalde dem sælgere ?
Mange af dem aner jo ikke en skid om varerne de sælger, de langer dem jo bare over disken !
Jeg vil også have kvalitet, men det kan være svært at finde ud af i butikken, hvilken af de bærbare er god. Her taler jeg ikke om processorer og harddiske, men om tastaturer og andre maski-mekaniske dingenoter
Jeg har f.eks. set bærbare PC-er i Elgiganten placeret på hylder i 70-75 cm. højde. det er jo ikke til at få et ordentligt indtryk af tastaturet, man risikerer at knalde hovedet i hylden ovenover og få ondt i ryggen, når man prøver på at
Nå, men jeg tror, jeg bliver glad for HP-en.
nnn |
|
|
|
yindee |
Skrevet d. 09-10-2011 05:01
|
Bruger
Antal indlæg: 3629
Status:
|
yindee skrev:
hej nnn
ja HP pc-er er kram
utrolig så billig en My Passport Essential SE WDBACX0010BBK 1 TB er blevet
nnn skrev:
Hmmm, her tager man i byen for at købe en HP bærbar, og hvad kommer man hjem med ?
En Asus og en Samsung !
nnn
yindee skrev:
hvad gik der galt
nnn skrev:
Pokkers dygtig sælger !
nnn skrev:
Nå, det var nu lidt for sjov, at jeg skrev det om sælgeren, der er sgu ikke nogen sælgere, der kan prakke mig noget på
Men jeg kunne ikke lige bestemme mig for, om det skulle være Asus eller Samsung, derfor købte jeg dem begge to, dog i to forskellige forretninger.
Og der var fuld returret på begge to, også selv om jeg installerede Windows.
Samsung PC-en kunne jeg godt lide, desværre viste det sig, at den ikke havde USB3 porte som lovet!
Asus-en kunne jeg også godt lide, bortset fra tastaturet (specielt mellemrumstangenten), men det var også nok til, at også den blev fravalgt !
Så jeg måtte jo aflevere dem begge to igen, og det endte med, at jeg hjemførte en HP bærbar, som det oprindelig var meningen.
nnn
he he lidt fornuft er det i dig, en HP bærbar er kram |
|
|
|
nnn |
Skrevet d. 12-10-2011 23:23
|
Bruger
Status:
|
Ahh, nu var jeg lige så glad for min nye Pc, og så sker der et eller andet med Windows i forbindelse med installation af et program.
Jeg prøver et gendannelsespunkt fra i går, og håber det virker!
Windows, - elsket og HADET!
NNN |
|
|
|
XP |
Skrevet d. 13-10-2011 12:37
|
Bruger
Antal indlæg: 248
Status:
|
nnn skrev:
Ahh, nu var jeg lige så glad for min nye Pc, og så sker der et eller andet med Windows i forbindelse med installation af et program.
NNN
hej hvilket styre system bruger du
bruger selv Windows 7 Ultimate 32 har brugt Windows 7 Ultimate 64 fik kun problemer med en masse programmer
vil klart anbefale Windows 7 Ultimate 32 |
|
|
|
nnn |
Skrevet d. 13-10-2011 13:15
|
Bruger
Status:
|
XP skrev:
nnn skrev:
NNN
hej hvilket styre system bruger du
bruger selv Windows 7 Ultimate 32 har brugt Windows 7 Ultimate 64 fik kun problemer med en masse programmer
vil klart anbefale Windows 7 Ultimate 32
På min nye bærbare var der installeret Win 7 Home Premium 64 bit, og jeg regner med at beholde det, jeg har jo også betalt for det, desuden kan jeg jo ikke udnytte mere end 3GB ram, hvis jeg kører 32 bit.
På min stationære Pc har jeg Win 7 Ultimate 32 bit, og det fungerer fint.
Jeg har fundet ud af, at der var noget galt med den DVD, jeg installerede programmet fra i aftes, og efter at have kørt gendannelse fungerer Windows perfekt igen.
nnn |
|
|
|
JackD |
Skrevet d. 13-10-2011 14:23
|
Bruger
Status:
|
Der er et par muligheder hvis man vil udnytte mere end 3 Gb Ram i Win7 32 bit:
Lav en Ram disk:
http://www.tipsnt...t-windows/
Eller et hack "Made in Russia":
http://maxindya.b...t-x86.html
Vashe zdorovje!
|
|
|
|
nnn |
Skrevet d. 13-10-2011 14:47
|
Bruger
Status:
|
Tak for tippet, det ser interessant ud, jeg må læse om det i aften, lige nu er jeg i gang med at forberede mig til at rejse til Thailand.
Eller måske skal jeg ændre billetten, der er jo ikke meget ved at ankomme til en oversvømmet hovedstad, men det ved vi jo mere om i løbet af nogle dage.
nnn |
|
|
|
JackD |
Skrevet d. 14-10-2011 21:25
|
Bruger
Status:
|
LOS/Bangcock? Bliv væk, det hele sejler!
Du kan låne min beton-bunker i Vibystan et par uger, jeg drager nok til Harzen på kur, mit Preusser-gen længes efter Die Heimat, hjemstavnen, mine ariske roots, og selvfølgelig noget ordentlig øl og en hel del Ilse (Hunulven) f!sse...
|
|
|
|
nnn |
Skrevet d. 14-10-2011 22:08
|
Bruger
Status:
|
JackD skrev:
LOS/Bangcock? Bliv væk, det hele sejler!
Du kan låne min beton-bunker i Vibystan et par uger, jeg drager nok til Harzen på kur, mit Preusser-gen længes efter Die Heimat, hjemstavnen, mine ariske roots, og selvfølgelig noget ordentlig øl og en hel del Ilse (Hunulven) f!sse...
Jeg vil med
I Harzen kan man vel få noget ordentligt øl, i stedet for det tynde p*s, som skipper skræk brygger
Og Ilse, hmmm har du et billede ?
nnn |
|
|