"Gadedrenge" mannere,
|
rinpoche |
Skrevet d. 29-06-2011 13:20
|
Bruger
Antal indlæg: 245
Status:
|
jesperfrb skrev:
rinpoche skrev:
Om så alle deltagere i denne tråd - undertegnede undtaget, naturligvis - adderede deres respektive intelligenskvotient, ville i end ikke ende op på 2 cifre
Jeg har endnu til gode at se nogen med en iq under 2 cifret,
Medlemmerne her på thai-dk sætter helt nye standarder |
|
|
|
skipper |
Skrevet d. 30-06-2011 09:58
|
Bruger
Antal indlæg: 3857
Status:
|
Som alle ved, så er det dem der tænker mest på sex der får for lidt.
|
|
|
|
leif |
Skrevet d. 30-06-2011 12:43
|
Bruger
Antal indlæg: 681
Status:
|
Som alle ved, så er det dem der tænker mest på sex der får for lidt.
nej nej det er noget vrøvl.
dem som praler mest får som regelen for lidt.
Vi andre tager det som en selvfølge.
|
|
|
|
skipper |
Skrevet d. 30-06-2011 19:59
|
Bruger
Status:
|
Lyder som Sabai Sabai har meget til gode. |
|
|
|
rinpoche |
Skrevet d. 30-06-2011 21:17
|
Bruger
Status:
|
Jeg synes godt nok denne tråd er gået lidt i stå.
Jeg ser tilmed indlæg der med god vilje kunne betegnes som gensidige sympatitilkendegivelser! ( Er det et ord, eller har jeg nu opfundet det)?
Skam jer!
Nå, men det korte af det lange er som så:
I er en flok gamle, degenerede røvhuller og i kan ikke engang huske hvorfor i kigger efter trunterne.
Efter Skippers bundmaling er han nu så konfus, at han ikke kan sige noget som helst fornuftigt og må klynge sig til bolværket, hvor han kun kan se frem til den næste overhaling/kalfatring.
JackD er selvfølgelig et fedt øgleæg.
På trods af hans sympatiske interesser mht at bombardere" them foking soi dogs" med tomme flasker, så holder det ikke i længden.
Og her kommer den ultimative fornærmelse, JackD: Du er borderline normal, eat that!
@ Jesper, du kan ikke fornærme nogle, selv hvis du prøvede. Du er en flink fyr. Lav om på det
AL-48. Jeg kender dig ikke, men enhver som har en sådan hæslig hund som du har, må være afsporet.
|
|
|
|
soi7 |
Skrevet d. 30-06-2011 23:27
|
Bruger
Antal indlæg: 356
Status:
|
rinpoche skrev:
Jeg ser tilmed indlæg der med god vilje kunne betegnes som gensidige sympatitilkendegivelser! ( Er det et ord, eller har jeg nu opfundet det)?
Skam jer!
I er en flok gamle, degenerede røvhuller og i kan ikke engang huske hvorfor i kigger efter trunterne.
Efter Skippers bundmaling er han nu så konfus, at han ikke kan sige noget som helst fornuftigt og må klynge sig til bolværket, hvor han kun kan se frem til den næste overhaling/kalfatring.
På trods af hans sympatiske interesser mht at bombardere" them foking soi dogs" med tomme flasker, så holder det ikke i længden.
Og her kommer den ultimative fornærmelse, JackD: Du er borderline normal, eat that!
@ Jesper, du kan ikke fornærme nogle, selv hvis du prøvede. Du er en flink fyr. Lav om på det
AL-48. Jeg kender dig ikke, men enhver som har en sådan hæslig hund som du har, må være afsporet.
Ja, jeg er egentlig også træt af at høre om at JackD vil kaste flasker efter sine soidogs.....de er der jo stadig og han rammer ik en skid....og så skulle han endda få en" hjælper" fra dk som ville assistere- meen det hjalp heller ikke, i er sku da nogle amatører- TAG JER DOG SAMMEN og tag sigte ( luk evt. det ene øje først...).........fjolser
|
|
|
|
skipper |
Skrevet d. 01-07-2011 03:32
|
Bruger
Status:
|
rinpoche skrev:
Skam jer!
Det var da træls så meget gylle der kan vælte ud af din modbydelige hals.
Bløddyr.
Hvad med at gå ind og tage en tur på lollitadukken, så du kan blive normal igen, så normal du nu kan blive.
|
|
|
|
rinpoche |
Skrevet d. 01-07-2011 17:32
|
Bruger
Status:
|
På fornærmelsesbarometret får du kun et 5-tal. Skalaen går til 10.
Det må du kunne gøre bedre, Skipper
Husk, øvelse gør mester.
Jeg ser med forventning frem til JackD`s sønderlemmende fornærmelse, hvor jeg bliver lammetævet.
|
|
|
|
elmer |
Skrevet d. 02-07-2011 08:39
|
Bruger
Antal indlæg: 159
Status:
|
Jack D er sød og et rart menneske
|
|
|
|
skipper |
Skrevet d. 02-07-2011 13:34
|
Bruger
Status:
|
Han er en drukmås, er han, den eneste grund til han er så stille, er at konen har hældt sprutten i lokummet. |
|
|
|
skipper |
Skrevet d. 02-07-2011 16:22
|
Bruger
Status:
|
rinpoche skrev:
På fornærmelsesbarometret får du kun et 5-tal. Skalaen går til 10.
Det må du kunne gøre bedre, Skipper
Husk, øvelse gør mester.
Jeg ser med forventning frem til JackD`s sønderlemmende fornærmelse, hvor jeg bliver lammetævet.
Desværre din slaskdynge, så lader det til du er blevet moppet til ukendelighed, og derfor uimodtagelig for medmenneskelig kærlighed, nu ved jeg ikke hvem du nedstammer fra, men et forsigtigt gæt er at din mors befrugtning skete da din far lænede sig op af et elektrisk hegn, samtidig med han lod sit vand.
Den eneste grund til nogen rodede dig i håret som lille, var for at hjælpe din mor med at afluse dig. |
|
|