Se emne

Hvem er her? 2 gæst(er)
 Udskriv emne
Copenhagen Bar og Hotel i Pattaya
dkth
#41 Udskriv indlæg
Skrevet d. 27-12-2010 15:10
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 414
 Status: Offline

Gbevils,

Nu burde du stoppe med dine beskyldninger.

Først har du lavet en sag ud af noget som ikke var andet end en bagatel og var klaret inden du begynte med at hænge Copenhagen ud på nettet.

Nu hænger du så kun Flemming ud som fuld af løgn.

Og efter min mening fik din pige hendes hævn over stuepigen, så godt gået.

Hvorfor mon der var et mellemværende? hvilket alt tyder på.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
skipper
#42 Udskriv indlæg
Skrevet d. 27-12-2010 15:14
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3857

Jamen det var da dejligt at læse det lykkedes dig at få fyret en stuepige(en tyv), men hvorfor skulle det udbasuneres på Internet at du ikke kunne passe på dine taxapenge, og at det var Copenhagen Bars skyld?
skipper
#43 Udskriv indlæg
Skrevet d. 27-12-2010 16:02
Bruger avatar

Bruger

Næste gang jeg logger ind på Copenhagen Bar så køber jeg sgu en Mobiltelefon til pigen, bare for at vise Vi ikke er lissom dig gblvils, eller hvad du nu kalder dig i dagens anledning
ida
#44 Udskriv indlæg
Skrevet d. 27-12-2010 16:15
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 153

hej hvorfor må han ikke vær ked af en stuepige har rodet i hans ting, det ville jeg da være blevet sur over, er det også iorden at personalet prøver min smykker og mit tøj?
skipper
#45 Udskriv indlæg
Skrevet d. 27-12-2010 16:22
Bruger avatar

Bruger

ida.
Det er måske fordi vi mistænker han har misbrugt stuepigen til sine egne formål.
skipper
#46 Udskriv indlæg
Skrevet d. 27-12-2010 16:37
Bruger avatar

Bruger

Ida.
Jeg kan huske engang da jeg sejlede med supertankere, vi havde et elendigt sexliv, og vor eneste glæde var om Lørdagen når Stewardessen kom forbi med støvsugeren.

Jeg kan huske en af matroserne vandt en flaske Vodka Lørdag aften da han havde siddet med støvsugerslangen på i 20 minutter.

Ellers skete der ikke så meget før Rotterdam-
pirat
#47 Udskriv indlæg
Skrevet d. 27-12-2010 16:43
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 717

dkth skrev:
Gbevils,

Først har du lavet en sag ud af noget som ikke var andet end en bagatel og var klaret inden du begynte med at hænge Copenhagen ud på nettet.

på tide Copenhagen bar kommer med en kommentar

Flemming lyver om thailandsk lovgivning angående fyring af rengøringsdamen og advokat samtalen
så dkth du er forkert på den men det er jo ikke første gang
skipper
#48 Udskriv indlæg
Skrevet d. 27-12-2010 16:58
Bruger avatar

Bruger

Flemming er ikke kommet med nogle udtalelser endnu.
Så gem løgnene til din ven, pirat
pirat
#49 Udskriv indlæg
Skrevet d. 27-12-2010 17:04
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 717

hej skipper
har ingen venner Grin

jeg citer indlæg nr 40 http://www.thai-d...4732&nr=40
Skrevet d. 27. December 2010 14:08
skipper
#50 Udskriv indlæg
Skrevet d. 27-12-2010 17:34
Bruger avatar

Bruger

Hej pirat.
Jeg er sikker på du har mange venner, du ved det måske bare ikke endnu.Love
dkth
#51 Udskriv indlæg
Skrevet d. 27-12-2010 18:31
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 414

pirat skrev:
dkth skrev:
Gbevils,

på tide Copenhagen bar kommer med en kommentar

Flemming lyver om thailandsk lovgivning angående fyring af rengøringsdamen og advokat samtalen
så dkth du er forkert på den men det er jo ikke første gang

Ja så er det jo godt du kender sandheden, måske er det så første gang?

Men det lader ikke til du kender så meget til Thailanske piger der lever i Pattaya,( som min pige.)

Men det lader til der er flere der ikke lige bryder sig om stedet, og det er da helt OK,

Så du kan såmænd da godt få ret i, at det var en stor forbrydelse, og dårligt af ham Flemming ikke at fyre rengøringshjælpen lige på stående fod, når en ægte Danskers pige er blevet bestjålet for noget taletid.

Kan du måske fortælle hvorfor rengøringen ikke bare snuppede telefonen og så ringede når hun havde fri?

Så selvfølgelig har du ret, sagen stinker slet ikke af et eller andet vel?

Så helt sikker tager du ikke fejl, men du kan nok ikke overbevise mig om din ufejlbarlighed.

Hvor mon ( min pige ) har arbejdet måske på Cph eller sammen med rengøringenspigen? du ved i det spil er alt mulig.

Men det er dog første gang jeg har hørt om en dansker der går til politiet og melder et taletidstyveri på måske 15 danske kroner.

Men hvad, man skal høre meget før ørerne falder af, og jeg tror ikke på en normal dansker ville gå til politiet med et så lille beløb.

Men jeg er nok miljøskadet, og har set og hørt samt oplevet for meget.

Og hvis du ser på alle de spørgsmål der er stillet til Gdevil, ja så er der ikke svaret på et eneste af dem.

Men det er da flot at, ( min pige ) har fået rengøringspigen fyret efter en politianmeldelse, ja man oplever sku meget i Pattayas barmiljø.
eneber
#52 Udskriv indlæg
Skrevet d. 28-12-2010 13:31
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1019

ja man oplever sku meget i Pattayas

hvor har du ret dkth

igen en masse skriverier om den by hvad med at de tog sig sammen og fik fikset deres små problemer over en øl eller to

er helt sikker på Per den gamle sørøver hygger sig der hvor han nu er , sikkert oppe ved vor herre

han morer sig over de små ting der sker i hans gamle bar
aaby
#53 Udskriv indlæg
Skrevet d. 28-12-2010 14:32
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 426

eneber skrev:
ja man oplever sku meget i Pattayas

hvor har du ret dkth

igen en masse skriverier om den by hvad med at de tog sig sammen og fik fikset deres små problemer over en øl eller to

er helt sikker på Per den gamle sørøver hygger sig der hvor han nu er , sikkert oppe ved vor herre

han morer sig over de små ting der sker i hans gamle bar

Per (Kanstrup) var manden, som skiftede Copenhagen, bare hvis der er en eller to, som ikke vidste det.

Per nåede jo desværre at se en del, af al det mystiske, inden han døde.

Hans kone stod for køkkenet, mens hun levede. Maden var den bedste danske mad i Thailand, og der var intet personale, som blev fyret p gr a fuldskab.

Men desværre døde hun jo, og derefter smed de børn, som Per havde hjulpet, da de havde brug for det, ja de smed deres træfar ud. Vist nok både hjemme privat, og fra Copenhagen. Hvis det hele er sandt, er det et skoleeksempel på, hvordan vesterlændinge kan blive behandlet i Thailand.

For fanden da.

Jeg ved ikke om Per havde brug for at tjene pengene, med i hvert fald arbejdede han på Scandinavian Rar på Beach Road, et pænt stykke tid efter udsmidningen. Hans job var at drikke med gæsterne, og sørge for, at de blev så længe som muligt.

Det er en af Pers træsønner, som mig bekendt sidder og trækker i trådene nu.

Meget er anderledes nu. Den gang måtte vi blandt andet sidde på fortovet, når Per mødte på arbejde, svingede han sine dårlige ben af MCen, og fik sig kantet over på den stol, som stod til højre for indgangen, satte sig med et suk, løftede højre hånd op og bagover, og klikkede sin enorme fingerring ind på ruden. Sekunder senere blev endnu et søm til hans ligkiste serveret.

Gad vide, hvor mange der stadig kan huske det.

Og Per delte jo sine øl, med mange forskellige mennesker.
Tropiske hilsner
Aaby
Anonym
#54 Udskriv indlæg
Skrevet d. 28-12-2010 15:25

Bruger

Antal indlæg: 191

aaby skrev:

Meget er anderledes nu. Den gang måtte vi blandt andet sidde på fortovet, når Per mødte på arbejde, svingede han sine dårlige ben af MCen, og fik sig kantet over på den stol, som stod til højre for indgangen, satte sig med et suk, løftede højre hånd op og bagover, og klikkede sin enorme fingerring ind på ruden. Sekunder senere blev endnu et søm til hans ligkiste serveret.

Gad vide, hvor mange der stadig kan huske det.

Og Per delte jo sine øl, med mange forskellige mennesker.

Jeg kan huske Per Kanstrup (som jeg troede hed Kastrup) fra den gang. Han drak som et hul i jorden. Jeg kom på Copenhagen ca. hver 3 måned og hver gang så Per 10 år ældre ud.

Det var også, den gang Guld Bjarne sad på fortovet med sin formiddags pils og kunne gå rundt og flashe alle sine guldkæder uden, at de blev stjålet. Røde Rene' havde gang i "vaskepulver" og Røde Ivan levede og var tynd. En drink....25 baht...!!!

Historien om Per's "træbørn" er næsten ikke til at bære. Føj, for nogle utaknemmelige bæster. De viser den værste side af Thai'er
når de bliver grådige. Og det gør de desværre tit.

Restaurant, eller skal vi kalde det Bar Copenhagen, kommer jeg kun sjældent på idag. Klientellet, virker utroligt tørstige. Hele tiden.
skipper
#55 Udskriv indlæg
Skrevet d. 29-12-2010 12:14
Bruger avatar

Bruger

Jeg kendte Per Kastrup fra dengang han havde Copenhagen Bar i Klong Toi og ejede det vi kendte som Mama Lucys House i Soi Saensuk.
Senere åbnede han så Copenhagen Bar i Pattaya.
En sympatisk mand der altid var parat til en hyggesnak, baren stod i konens navn, og det blev hans ulykke, de utaknemmelige og griske stedbørn pressede ham ud efter konens død.
Synd for Per syntes jeg, uden ham havde de aldrig haft noget.
Men måske noget at tænke over for de håbefulde?
yindee
#56 Udskriv indlæg
Skrevet d. 29-12-2010 12:57
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3629

det var nu gode tider den gang husker du løbehjulet skipper eller var det før din tid

børnene smid per ud det tabte de penge på
per var Copenhagen bar , det var ham folk kom for at se en levende legende dengang

..
skipper
#57 Udskriv indlæg
Skrevet d. 30-12-2010 07:48
Bruger avatar

Bruger

Nej det husker jeg ikke, men jeg kan huske der boede en hovmester ved navn Jan i nabolaget, jeg besøgte ham når vi havde ferie samtidig, så sad vi og fik os en kold, eller to og en hyggesludder.
music
Kanchalee
#58 Udskriv indlæg
Skrevet d. 30-12-2010 16:37
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 144

Gbevils.

Dit net show kan jeg ikke bruge til noget, det maa vaere en sag mellem dig og Copenhagen, men har du husket at givet Copenhagen en undskyldning fordi du har svinet dem til paa div, sites.................du skriver at du har faaet en undskyldning, der var mere STIL over at du sagde undskyld.

Bare min beskedne mening......................
Gå til debat:

Lignende tråde

Emne Forum Svar Nyeste indlæg
Pattaya bikini run 2024 videoer Fra Pattaya 3 06-11-2024 15:03
Pattaya International Tattoo Festival 2024 Fri debat: Pattaya 4 20-10-2024 10:55
Panik i Pattaya Mall, da Giant Python forårsager kaos videoer Fra Pattaya 1 03-10-2024 09:41
Pattaya Oktoberfest 2024 The Ultimate German Food and Drink Festival Amazing Pattaya 1 11-09-2024 07:28
Pattaya Police continue to get tough on foreigners breaking motorbike laws in South Pattaya. Nyheder fra Pattaya 1 16-08-2024 16:21

Alt indhold på denne side er Copyright @ copy 2009 Thai DK Debat Forum Alle rettigheder forbeholdes Siden er optimeret til 1024 * 768