Antal indlæg: 1365 Tilmeldt: 21.12.13 Status: Offline
Du glemte sgu da det største løgner parti df større idioter skal man da lede længe efter og løgnere, ja og så enhedslisten de kan tage hinanden i hånden de 2 partier.
ja MEN NU HAR DU MÅSKE FORSTÅET SAMMENHÆNGET
MIG, EN DUMSMART BYBO FRA DANMARK SOM ENDTE SOM BONDERØV I THAILAND
Et sundt sexualliv værner imod sportslivets fristelser.
Antal indlæg: 3857 Tilmeldt: 08.05.09 Status: Offline
Som en slags Webmaster for tråden, nu da den rigtige åbenbart er ved at sove den ud!! ...Så vil jeg gerne høfligt bede jer om at flytte jeres perverse politiske meninger over på Pias Ugebrev, det her er ikke noget der hører hjemme på en pæn debatside Anarki eller Kaos.
Antal indlæg: 1365 Tilmeldt: 21.12.13 Status: Offline
Har prøvet at spørge Pia om hendes løftebrud og løgne men man får aldrig noget svar fra hende
Er der nogen forskel på hende og f.eks. Helle T. Lars L. osv. osv. de er sku ens alle sammen levebrødspolitikere der skider på vælgere og andet godt folk Nu vil de også til at have lønstigning i folketinget det synes alle partier er på tide undtagen DF & EL Næ de skulle have en lønnedgang det havde været rimeligt
MIG, EN DUMSMART BYBO FRA DANMARK SOM ENDTE SOM BONDERØV I THAILAND
Et sundt sexualliv værner imod sportslivets fristelser.
Nej der er ingen forskel andet end at det så let for df at komme med alle mulige gode foreslag, nu når de ikke har noget at skulle have sagt(og forhåbenlig heller aldrig får)
Håber der kommer valg hertil november så jeg nemlig fri for at tage op og stemme, for de havde alligevel bare fået en blank stemmeseddel.