Antal indlæg: 136 Tilmeldt: 12.09.12 Status: Offline
fuld jeg drikker ikke sorry ...mente bare man skulle ikke ,forvente det samme som her hjemme ...og AL jo igen det med at tænke lidt måske lidt svær for den herre ...eller hvad nu det er ...
griner lidt af dig ...har jo ikke svinet nogle til kun brugt de ord du selv har brugt ups...jo dig selv der har fortalt du har jo bare sat og svinet dig selv til måske først gået op for dig nu....trist trist ..
nej Ezal Nanoq betyder isbjørn ...på grønlandsk jo en fætter man ikke lige begynder og leger med ,et eller andet sted har jeg nok lidt ondt af dig..rejse helt til Thailand og så opdage at der var mangle på nær butiker spisesteder ..internet 3 døds synder i din lille verden .som jeg har sagt før (du er måske ikke så hurtig til at fatte) er det ikke mig der har huset faldt bare over den på nettet og tænkte at måske få lidt opmærksomhed her inde jo den så gjorde på sin vis .ligesom mange andre putter et eller andet op ..jeg ville bare være ligeglad om jeg skulle gå 800 m for at komme til en nærbutik eller få noget at spies ...og mit liv er mere end til internet når jeg har fri og er på ferie så det kan jeg også undvære livet er nu meget andet skulle jeg tilfældig komme forbi en internet cafe kunne det være jeg lige tjecket hvad der sket i danmark men ikke nøvendighed kan godt leve uden...:)(du kan åbenbart ikke )