Antal indlæg: 954 Tilmeldt: 25.06.09 Status: Offline
En skam at bruge en skarp hjerne med geniale ideer på kriminalitet. Det går da heldigvis galt for de fleste, som regel fordi de bliver for grådige. Men mer’ vil have mer’.
Antal indlæg: 3629 Tilmeldt: 20.02.09 Status: Offline
freja skrev:
En skam at bruge en skarp hjerne med geniale ideer på kriminalitet. Det går da heldigvis galt for de fleste, som regel fordi de bliver for grådige. Men mer’ vil have mer’.
når vi andre simple mennesker (som mig selv sagde hunden) laver fejl skal vi til gives næsten med det samme ,når dem som vitterlig har en skarp hjerne laver unoder har jeg svært ved at tilgive de burde vide bedre
Antal indlæg: 954 Tilmeldt: 25.06.09 Status: Offline
yindee skrev:
freja skrev:
når vi andre simple mennesker (som mig selv sagde hunden) laver fejl skal vi til gives næsten med det samme ,når dem som vitterlig har en skarp hjerne laver unoder har jeg svært ved at tilgive de burde vide bedre
Grænserne for hvad vi vil acceptere har ligesom flyttet sig ik, jeg tænker på den forsamling inde på borgen, som er folkevalgt til at overholde og forvalte landets love, men se bare hvad de slipper af sted med, den ene svinestreg efter den anden.
Tag nu f.eks. Hans Engel han måtte gå af som minister, da for flere år siden i en 27 hestes vodka brandert ramte den berømte beton klods, men i dag kan de bare sige ingen kommentarer, mens den travle fornærmede minister haster ud af døren.
Se bare Lars Løkkes bilagssag, jamen herregud det var jo ikke noget særligt, og dem som påstod noget andet, var bare nogle små borgerlige idioter, som overhovedet ikke havde forstået, hvor stort et pres og kæmpe arbejdsbyrde, der påhviler en minister, ubegribeligt vi ikke kunne forstå, hvorfor den travle minister ikke havde tid til at finde alle de bilag frem.
Næ anderledes står det sandelig til når vi alm. dødelige, drister os til at trække noget fra på selvangivelsen, så bliver det tunge maskineri kørt i stilling, og vi har bare at diske op med dokumentation for hver øre, vi har fratrukket, de skal sandelig nok få skovlen, under sådan en lille halv kriminel skatteyder, der jo har mange timer i overskud hver dag til at føre regnskab.
Senest har vi sagen om Karen Ellemann og hendes kæreste, som har fået renoveret villaen af ulovlige håndværkere. Ja ja det går vel også bare i glemmebogen.
Antal indlæg: 276 Tilmeldt: 04.08.09 Status: Offline
de folkevalgte har de ikke immunitet så de ikke kan straffes for deres små uskyldige ulovligheder
husk at leve livet mens du kan, om lidt er kaffen klar