Se emne

Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv emne
Leje af bil i thailand
sank
#21 Udskriv indlæg
Skrevet d. 06-01-2011 09:21
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1828
 Status: Offline

Thumb Ja ja Janik nu kender du jo en Pensionist med et godt forhold til Buda ved ikke så det er sikkert grunden ? eller fordi du har lært at køre lige så skørt som Thaier Shock
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Kanchalee
#22 Udskriv indlæg
Skrevet d. 06-01-2011 13:02
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 144

Jeg koere en del bil her i Thailand, min erfaring er at man skal vaere lige saa fraek som Thai'erne ellers kommer man ingen steder.

U-Turn er farlige, blev selv ramt af en spritbillist som lavede et U-turn ( heldigvis kun en mindre skade paa bilen ) ramte ogsaa engang en scooter som koerte lige ud foran mig, jeg koerte ikke saa staerkt saa skaden blev minimal.

At koere paa de store vej naar det er moerkt bryder jeg ikke om, specielt ikke hvis det regner samtidigt, engang var jeg ved at koere op bag i en lastbil, jeg kunne simpelthen ikke se ham, han havde ingen baglys paa ( et rigtigt FJOLS )
Anonym
#23 Udskriv indlæg
Skrevet d. 07-01-2011 01:12

Bruger

Antal indlæg: 191

tiny skrev:
hej alle
tak for jeres respons konengriner har besluttet at vi ikke kører bil selv men lejer med chauffør

det er ikke min kop te men for husfredensgriner skyld

Skulle du skifte mening, så lej altid bil hos de store selskaber. Avis feks. ca. 20.000 bht pr. måned.
Der er forsikringen i orden og du bliver ikke snydt (eller skal vi sige: Ikke så meget) som tilfældet er hos
mange udlejere.

Som en anden kommentator her er inde på, kør som Thai'erne, ellers går det galtIkke SE
dkth
#24 Udskriv indlæg
Skrevet d. 07-01-2011 02:16
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 414

Det lyder rigtig betrykkende, at fortælle en nybegynder, at man skal køre som thaierrasende

Ja der døde kunShock 358 på den lille uge i nytåret, hvor mange thaier kørerved ikke

Så et godt råd, spild ikke ferietiden på bilkørsel, hold dog ferie.Foto
Kanchalee
#25 Udskriv indlæg
Skrevet d. 07-01-2011 03:26
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 144

Det store doedstal der bliver naevnt er i forbindelse med nytaar og dermed en del spritkoersel.

I DK er det manden med den bloede hat der kan vaere farlig, saa selvfoelgelig skal man koere som Thai'erne, altsaa foelge trafikken...........Thailand er ikke en anden planet.

Ogsaa lige en ting mere, skulle man komme ud for en ulykke, saa er det en stor skroene at det altid er farang der faar skylden !
dkth
#26 Udskriv indlæg
Skrevet d. 07-01-2011 06:48
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 414

Ja med alt det spirituskørsel og alle de døde og nærmest ingen regler der bliver overholdt,

så skulle man tro det var en anden planet.

Og manden med den bløde hat der kører 80 og ikke som her, hvor mange kører langt over de 120, og overhaling både inden og udenom.

Ja så vil jeg tro den bløde hat ingen døde har på samvittigheden.

Og selv om det ikke er farang er får skylden, ville jeg sku nødig have en ferie ødelagt for de småpenge det koster for en chauffør.

Er man fastboende er det en hel anden sag, men stadig er Thailand et underudviklet land med hensyn til overholdelse af færdelsregler. Og vel også i mange andre sammenhænge er regler noget der bare er der, men betyder ikke så meget.

Om det er sprit der har skylden er vel underordnet, hvis og når man er død.
Gå til debat:

Lignende tråde

Emne Forum Svar Nyeste indlæg
Dirv. Nyheder på dansk fra Thailand Nyheder på dansk 50 22-11-2024 11:42
Smag på Thailand Hele Thailand 162 21-11-2024 16:52
Discover Thailand | The Most Amazing Places in Thailand | Thailand Travel Documentary Hele Thailand 8 16-11-2024 15:49
Brøndby Strand: Livet som dansk præst i Thailand (7. november 2024) Alt mellem himmel og jord 2 01-11-2024 12:06
VISA changes in Thailand Visa til Thailand 8 26-10-2024 17:33

Alt indhold på denne side er Copyright @ copy 2009 Thai DK Debat Forum Alle rettigheder forbeholdes Siden er optimeret til 1024 * 768