Se emne

Thai-Dk Din debat side :: Bo og leve i Thailand :: Dagbogen
Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv emne
Dagbogen 17.08.2010
leif
#21 Udskriv indlæg
Skrevet d. 20-08-2010 15:02

Bruger

Antal indlæg: 681
 Status: Offline

he he ja den var tydelig.. tiger gik direkte efter at forsvare Freja.. Hvad hun nok ikke har brug for, da hun sagtens kan selv..
Endda mere seriøst....

Tiger jeg svarede på det du skev.. Intet andet.

kan du ikke tåle at få svar.
Så skriv.. kommenter det venligt ikke, når du poster noget. griner

Til forsiden  Til toppen  Til bunden
bedstefar
#22 Udskriv indlæg
Skrevet d. 20-08-2010 15:48

Bruger

Antal indlæg: 47

Ja når en psykolog som ham l prøver at besvare og kommentere, så er det bål og brand. Alle andre er bare store idioter har jeg konstateret på siden her og alle de andre...

Hvad med at få et liv som alle os andre, og ikke være så bitter... Det er da fjoget at angribe alle andre end en selv....ved ikke
leif
#23 Udskriv indlæg
Skrevet d. 20-08-2010 16:34

Bruger

Antal indlæg: 681

Få et liv som dig Poul.. det ville jeg godt nok nødig..

Bitter overhovedet ikke, det er mennesker som dig der drikker sig fulde for at glemme sandheden.

hvor fra ved du i øvrigt jeg har læst psykologi ?

jeg har sandelig ikke angrebet nogen... konstaterer bare.

angribe mig selv... er du knokle fuld eller hvad.
det har jo intet med angreb at gøre,, det handler om at se i øjnene hvad vi roder med når vi vil leve i Thailand.

tiger
#24 Udskriv indlæg
Skrevet d. 20-08-2010 19:46
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 133

Pensionisten til Freja : ” Ja, det måtte jo komme på et eller andet tidspunkt, det personlige angreb !!!”
Ikke fordi jeg sidder og flæber over din bemærkning Freja, om din dalende sympati, den kan jeg ikke bruge til noget”

Pensionisten til Tiger: ”så fortæl mig venligst hvorfor du kom med dit indlæg.”

Det var din reaktion og svar, som vist i ovenstående citat, på det du opfattede som et personligt angreb. Du

udbeder dig så en forklaring på mit indlæg, og det skal jeg kort forsøge at give dig.

At du føler dig ramt af min henvisning til pensionister, kan jeg ikke ændre, kan godt skrive det ikke

var møntet på nogen bestemt, men det tror du sikkert alligevel ikke på, det er dog sandheden.

Jeg forsøgte bare at give et bud på, hvad Freja eventuelt kunne mene med sin afsluttende sætning ,

angående sympati tilkendegivelsen, inden for det samfundsmæssige område.

Jeg har andet og mere at lave, end at sidde ved en pc hele dagen, men jeg svarer når og hvis der er tid og

lejlighed til det, nå ja og net, har nogenlunde samme problem som dig, mit net er heller ikke altid lige stabilt.

Tag ikke fejl, kan squ godt li’ dig og din dagbog, men hvad angår min lille øjesten Freja, så har I ret, hun

har en helt særlig plads i mit hjerte, og det vil hun altid ha,’ kald mig bare et sentimentalt gammelt fjols, jeg

er blevet kaldt, det der er værre. Jeg vil ikke uddybe det yderligere, da det sikkert vil afstedføre en række

unødige kommentarer. Pensionisten med det renderi du har af gæster fra nær og fjern, skulle du

nu overveje at åbne dit eget lille sted, hvad med ”pensionistens hvile” klinger godt i mine ører : > Jeg

ville helt sikkert kigge indenfor, vi kunne sikkert godt finde et par emner eller to, at drøfte over en kold fra kassen.
pensionisten
#25 Udskriv indlæg
Skrevet d. 21-08-2010 00:52
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1146

Jeg skal være den første Tiger til at forstå den følelse af beskyttertrang, jeg har jo selv et mindre anfald i øjeblikket med Da. Så respekt for det, og ikke et ondt ord om detgodag

Som jeg skrev sluttede debatten fra min side med mit sidste indlæg, der er ingen grund til at tærske langhalm på misforståelser og anfald af galskab. Så jeg takker dig for dit ærlige svar, og venter på det bliver lyst så jeg kan børste sandet af endnu en liggestol griner

Men navnet Pensionistens hvile tror jeg at afstår fra sådan som jeg fiser rundt til trods for min høje alder, men jeg er åben for forslag, især om størrelsen på køleskabet som passende kunne passes af Pen indimellem hun tilbyder massage music

Så bliver formuen jo osse i familien griner

Fortsat god weekend..... godag
Hav en god dag.

Med Venlig Hilsen.

Pen.
Gå til debat:

Lignende tråde

Emne Forum Svar Nyeste indlæg
Dagbogen. Dagbogen 34 30-07-2023 18:10
THAILAND : with Train from Ratchasima trough Bangkok 2010 Billeder/Videoer fra livet i Thailand 1 19-12-2012 05:18
Dagbogen 22.09.2012 Kanchanaburi Dagbogen 52 30-11-2012 06:13
Dagbogen 04.11.2012 U-Thong, Kanchanaburi. Dagbogen 45 11-11-2012 06:22
Dagbogen 27.10.2012 Hell Fire Pass Dagbogen 6 29-10-2012 00:03

Alt indhold på denne side er Copyright @ copy 2009 Thai DK Debat Forum Alle rettigheder forbeholdes Siden er optimeret til 1024 * 768