Antal indlæg: 735 Tilmeldt: 22.02.09 Status: Offline
Med de skibe du efterhånden er ved at ha i søen (long-tail både,Bambi og hvad de ellers hedder)skal der vel snart en skibsinspetør til at holde styr dem (eftersyn,bundsmøring m.m.) jeg kan anbefale mig selv,efter 30 år på søen som matros-styrmand og skipper har jeg en vis erfaring vedr.eftersyn og bundsmøring af Bambier,.
Håber at høre fra digog vedr. løn modtages ganske alm.bestikkelse og smørelse
Venligst
lindy
...Husk dovenskab er ikke nogen sygdom...
Antal indlæg: 735 Tilmeldt: 22.02.09 Status: Offline
lindyras skrev:
Med de skibe du efterhånden er ved at ha i søen (long-tail både,Bambi og hvad de ellers hedder)skal der vel snart en skibsinspetør til at holde styr på dem (eftersyn,bundsmøring m.m.) jeg kan anbefale mig selv,efter 30 år på søen som matros-styrmand og skipper har jeg en vis erfaring vedr.eftersyn og bundsmøring af Bambier,.
Håber at høre fra digog vedr. løn modtages ganske alm.bestikkelse og smørelse
Antal indlæg: 1146 Tilmeldt: 24.10.09 Status: Offline
Jeg begynder sgu at holde mere og mere af dig lindyras, se du har den rette forståelse. Både af undervognsbehandling
og vedligeholdelse af kuglelejer
Og kommer du i nærheden, skal du ikke betænke dig på at bese skuden (ikke Sank's kone ) men det gode skib !!!!!
Og lønnen for det, har du jo allerede selv fortalt, så en masse Chang venter på køl
Fy for fanden et vejr i har, ka du se snittet til at stikke af fra konen, ska du sgu gøre det. Jeg er sikker på at Bambi vil nyde
al den opmærksomhed hun får
Og så kan jeg se at jeg fik, Islander en af mine trofaste støtter tilbage, den røde t-shirt er åbenbart til vask hva
Måske sku man danne en støtteforening til Bambi's videre liv, jeg skal selvfølgelig (vi er jo i Thailand) have 10%). Hvordan
hulen får jeg dog dem udbetalt I naturalier måske ??
Lad os vælte bestyrelsen, og lave lidt rav i den. Jeg er sikker på at vinde, tror jeg nok, måske, på en måde
Og så gav overløberen Islander mig en god ide, hvis jeg får en god pris på den nye knallert, ja ja tænker i