Se emne

Thai-Dk Din debat side :: Bo og leve i Thailand :: Diverse
Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv emne
SKIBS ANPARTER
lindyras
#21 Udskriv indlæg
Skrevet d. 03-02-2010 08:26
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 735
 Status: Offline

Med de skibe du efterhånden er ved at ha i søen (long-tail både,Bambi og hvad de ellers hedder)skal der vel snart en skibsinspetør til at holde styr dem (eftersyn,bundsmøring m.m.) jeg kan anbefale mig selv,efter 30 år på søen som matros-styrmand og skipper har jeg en vis erfaring vedr.eftersyn og bundsmøring af Bambier,Gringriner.

Håber at høre fra digkatog vedr. løn modtages ganske alm.bestikkelse og smørelsegriner

Venligst
lindy
...Husk dovenskab er ikke nogen sygdom...
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
lindyras
#22 Udskriv indlæg
Skrevet d. 03-02-2010 08:30
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 735

lindyras skrev:
Med de skibe du efterhånden er ved at ha i søen (long-tail både,Bambi og hvad de ellers hedder)skal der vel snart en skibsinspetør til at holde styr på dem (eftersyn,bundsmøring m.m.) jeg kan anbefale mig selv,efter 30 år på søen som matros-styrmand og skipper har jeg en vis erfaring vedr.eftersyn og bundsmøring af Bambier,Gringriner.

Håber at høre fra digkatog vedr. løn modtages ganske alm.bestikkelse og smørelsegriner

Venligst
lindy

...Husk dovenskab er ikke nogen sygdom...
pensionisten
#23 Udskriv indlæg
Skrevet d. 03-02-2010 08:50
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1146

Jeg begynder sgu at holde mere og mere af dig lindyras, se du har den rette forståelse. Både af undervognsbehandling
og vedligeholdelse af kuglelejer godag

Og kommer du i nærheden, skal du ikke betænke dig på at bese skuden (ikke Sank's kone griner ) men det gode skib !!!!!

Og lønnen for det, har du jo allerede selv fortalt, så en masse Chang venter på kølskaal

Fy for fanden et vejr i har, ka du se snittet til at stikke af fra konen, ska du sgu gøre det. Jeg er sikker på at Bambi vil nyde
al den opmærksomhed hun fårmusic

Og så kan jeg se at jeg fik, Islander en af mine trofaste støtter tilbage, den røde t-shirt er åbenbart til vask hva griner

Måske sku man danne en støtteforening til Bambi's videre liv, jeg skal selvfølgelig (vi er jo i Thailand) have 10%). Hvordan
hulen får jeg dog dem udbetaltmusicmusic I naturalier måske ??

Lad os vælte bestyrelsen, og lave lidt rav i den. Jeg er sikker på at vinde, tror jeg nok, måske, på en måde ølkrus

Og så gav overløberen Islander mig en god ide, hvis jeg får en god pris på den nye knallert, ja ja tænker i griner

Så ska den da hedde Bambike GrinGrin
Hav en god dag.

Med Venlig Hilsen.

Pen.
Gå til debat:

Alt indhold på denne side er Copyright @ copy 2009 Thai DK Debat Forum Alle rettigheder forbeholdes Siden er optimeret til 1024 * 768