De er skøre, de svenskere !
|
mp |
Skrevet d. 23-12-2014 10:30
|
Bruger
Antal indlæg: 72
Status:
|
Svenskerne slår alarm: Ingen ligestilling i Disneys juleshow !
""Den populære kavalkade af tegnefilm, som for børn og barnlige sjæle er en fast juletradition, lider i dén grad af mangel på ligestilling.
I en analyse af samtlige figurer, der er blevet vist i den svenske udgave af »Disneys juleshow«, fremgår det, at der medvirker 293 mandlige figurer og 22 kvindelige. 6,98 pct af figurerne, der vises, er kvindelige og de tager lige over 8 pct. af den samlede taletid.""
http://www.b.dk/k...s-juleshow
Hvad med halvsvenskeren, er han også skør ? |
|
|
|
|
soi8 |
Skrevet d. 23-12-2014 10:35
|
Bruger
Antal indlæg: 375
Status:
|
mp skrev:
Svenskerne slår alarm: Ingen ligestilling i Disneys juleshow !
"" Den populære kavalkade af tegnefilm, som for børn og barnlige sjæle er en fast juletradition, lider i dén grad af mangel på ligestilling.
I en analyse af samtlige figurer, der er blevet vist i den svenske udgave af »Disneys juleshow«, fremgår det, at der medvirker 293 mandlige figurer og 22 kvindelige. 6,98 pct af figurerne, der vises, er kvindelige og de tager lige over 8 pct. af den samlede taletid.""
http://www.b.dk/k...s-juleshow
Hvad med halvsvenskeren, er han også skør ?
Det er bare for meget med den svenske censur. Pipi Langstømpe skulle også censureres. Den gamle sang "Jeg har set en rigtig negermand" giver det fængselsstraf at synge nu om stunder.. |
|
|
|
LungW |
Skrevet d. 23-12-2014 10:37
|
Bruger
Antal indlæg: 337
Status:
|
Det bliver man da hvis man bor der længe nok.
Nu er den også gal med gadenavnene:
http://www.b.dk/g...rtrykkende
De er komplet 100% totalt sindssyge... |
|
|
|
mp |
Skrevet d. 23-12-2014 10:40
|
Bruger
Antal indlæg: 72
Status:
|
soi8 skrev:
Det er bare for meget med den svenske censur. Pipi Langstømpe skulle også censureres. Den gamle sang "Jeg har set en rigtig negermand" giver det fængselsstraf at synge nu om stunder..
Er det virkelig rigtigt, soi8 ?
Puha, jeg trænger sgu til en negerbolle nu |
|
|
|
leif |
Skrevet d. 23-12-2014 10:52
|
Bruger
Antal indlæg: 681
Status:
|
Om få år er der kun kvinder og muslimer der har ret til at ytre sig i Norden.
Mænd er forvandlet til triste kravlende våde pudler |
|
|
|
maichai |
Skrevet d. 23-12-2014 11:08
|
Bruger
Antal indlæg: 1365
Status:
|
Ja se nu bare på skipper han er jo så glad for de svenske tosser så han er jo blandt ligesindede
MIG, EN DUMSMART BYBO FRA DANMARK SOM ENDTE SOM BONDERØV I THAILAND
Et sundt sexualliv værner imod sportslivets fristelser.
|
|
|
|
soi8 |
Skrevet d. 23-12-2014 11:13
|
Bruger
Antal indlæg: 375
Status:
|
mp skrev:
soi8 skrev:
Det er bare for meget med den svenske censur. Pipi Langstømpe skulle også censureres. Den gamle sang "Jeg har set en rigtig negermand" giver det fængselsstraf at synge nu om stunder..
Er det virkelig rigtigt, soi8 ?
Puha, jeg trænger sgu til en negerbolle nu
Uha, det tror jeg ikke de må kaldes længere. Men gode er de ligemeget hvad de hedder Det med sangen ved jeg ikke om er rigtigt, men det skulle da ikke undre mig |
|
|
|
skipper |
Skrevet d. 23-12-2014 12:18
|
Bruger
Antal indlæg: 3857
Status:
|
Har I nu spist for meget rullepølse igen.
Godt det er Jul, så kan I endelig få jeres årlige bad.
http://politiken....i-stalden/
Anarki eller Kaos. |
|
|
|
Suk99 |
Skrevet d. 23-12-2014 12:31
|
Bruger
Antal indlæg: 286
Status:
|
Danskere i Danmar er da ligesaa syge i hovedet. ( ikke alle, men mange ) |
|
|
|
NFP |
Skrevet d. 23-12-2014 13:25
|
Bruger
Antal indlæg: 415
Status:
|
Tiderne har aendret sig. Hvis der er nogen som kan huske filmen "Blazing Saddles" eller paa dansk "Sheriffen skyder paa det hele" saa har filmen nu 40 aar paa bagen.
Filmen drejer sig om at man sender en sort mand som sheriff til en lille by bestaaende kun af hvide.
Foerste morgen paa arbejde gaar han en tur og moeder en soed aeldre dame som sidder og strikker.
Sheriffen er hoeflig og siger "Good morning Mam, lovely day" og den soede dame svarer "Up yours nigger". Se det gaar ikke laengere i dagens USA. |
|
|
|
skipper |
Skrevet d. 23-12-2014 14:03
|
Bruger
Status:
|
soi8 skriver:
"Jeg har set en rigtig negermand" giver det fængselsstraf at synge nu om stunder..
Det her må ubetinget være dagens dummeste bemærkning, indtil videre, ....hvis mp altså ikke har noget at tilføje.
Anarki eller Kaos. |
|
|
|
LungW |
Skrevet d. 23-12-2014 14:03
|
Bruger
Status:
|
Det har udviklet sig til det rene tyranni og chikane, det kaldes "politisk korrekthed" - og det er som så meget andet lort direkte importeret fra USA:
"Politisk korrekthed er den danske betegnelse for Political Correctness (PC). Begrebet har sin oprindelse i det amerikanske universitetsmiljø i 1980'erne, hvor især kvindelige studerende og repræsentanter for etniske, sexuelle og kulturelle mindretal krævede ligestilling, bl.a. ved at flertallet skulle undgå brugen af nedsættende udtryk om disse mindretal. Kritikere af disse krav benyttede begrebet PC som en fællesbetegnelse for disse multikulturalistiske holdninger."
http://da.wikiped...korrekthed
I Thailand er der stadig nogenlunde frit slag til at kalde en spade for en neger osv. - men der er jo "L.M." - og det taler vi ikke om..!
|
|
|
|
skipper |
Skrevet d. 23-12-2014 14:25
|
Bruger
Status:
|
Begrebet "politisk korrekt" blev indført i Danmark af Dansk Folkeparti, for at mistænkeligøre andre meninger end deres egne.
Meningen var at føre omvendt propaganda, så man skulle tro den almindelige mening om hvad der var rigtig og forkert, var forkert, og de andre var mindre begavede og naive.
Om det er lykkedes, tjaeh der er da mange med begrænset boglig viden der stemmer på dem.
Anarki eller Kaos. |
|
|
|
LungW |
Skrevet d. 23-12-2014 14:29
|
Bruger
Status:
|
Den Sure Strömer skrev: "Begrebet "politisk korrekt" blev indført i Danmark af Dansk Folkeparti, for at mistænkeligøre andre meninger end deres egne."
Hahahahahahahahahahahahahahahahahaha!!!!!!!!!
Nej, nej, nej nu holder du f..... med dit fordrukne sludder, hiold nu mand, hoooold!!!
|
|
|
|
skipper |
Skrevet d. 23-12-2014 14:40
|
Bruger
Status:
|
Undskyld Frøken Lung, ramte jeg en nerve der.
Anarki eller Kaos. |
|
|
|
LungW |
Skrevet d. 23-12-2014 14:46
|
Bruger
Status:
|
Nej, slet ikke, enten er du dum eller også er det bare den typiske provokation du fyrer af.
Læs: http://www.faktal...i/polihele
Tosk... |
|
|
|
skipper hans |
Skrevet d. 23-12-2014 14:50
|
Bruger
Antal indlæg: 127
Status:
|
Korrektur Lungw.. det hedder TORSK..
Ku sgu ikke lade vaere, men er sikker paa skipper kommer igen.. god dig til dig.. |
|
|
|
skipper |
Skrevet d. 23-12-2014 14:50
|
Bruger
Status:
|
Det jeg skulle have skrevet var at begrebet "politisk korrekt" blev videreført af Dansk Folkeparti, og brugt som omvendt propaganda.
Anarki eller Kaos. |
|
|
|
skipper hans |
Skrevet d. 23-12-2014 14:52
|
Bruger
Antal indlæg: 127
Status:
|
Korrektur Lungw.. det hedder TORSK..
Ku sgu ikke lade vaere, men er sikker paa skipper kommer igen.. god dag til dig.. |
|
|
|
skipper |
Skrevet d. 23-12-2014 14:53
|
Bruger
Status:
|
Tak skipper hans.
Som du ved så rumler tomme tønder mest, og særlig når de møder et bump på vejen.
Anarki eller Kaos. |
|
|