Se emne

Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv emne
Copenhagen Bar og Hotel i Pattaya
Gbdevils
#1 Udskriv indlæg
Skrevet d. 24-12-2010 05:38

Bruger

Antal indlæg: 3
 Status: Offline

Jeg vil dele en ret kedelig oplevelse med jer andre som jeg havde på Copenhagen Bar og Hotel igår. Det starter med at jeg i flere dage ikke har kunne finde 300 danske kroner som jeg havde liggende i min pung. Da jeg ikke har vist om jeg havde forlagt pengene eller om de var stjålet af tjenestefolkene på Copenhagen Bar eller min pige så har jeg undladt at gøre mere ved det. Men så igår da mig og min pige låste os ind på værelset hos Copenhagen så sad rengøringsdamen og snakkede i min piges mobiltelefon.

Mig og min pige bliver naturligvis skrubtosset og går ned og brokker os til Flemming. Flemming ville ikke gøre noget før han havde snakket med sin partnet Søren. Men Søren var igen stangstiv og der blev derfor ikke snakket om sagen. Flemming have dog fat i rengøringsdamen og hun indrømmede åbenbart og undskyldte overfor Flemming. Mig og min pige fik ingen undskyldning og vi blev først informeret om at rengøringsdamen havde indrømmet og undskyldt idag dagen efter.

Her til morgen idag under morgenmaden prøvede jeg flere gange at komme i snak med Flemming om sagen men blev spist af med at vi kunne snakke når jeg havde spist færdigt. Da jeg havde spist færdigt henvendte jeg mig igen til Flemming uden held og han faldt i snak med en anden gæst som var ankommet til restuaranten for at spise morgenmad.

Til sidst får jeg nok af den ligegyldighed som han udviste og kører med min pige ned på politistationen og anmelder tyveriet. Efter anmeldelsen kører jeg tilbage på hotellet for at pakke mine ting og finde et andet hotel. For rengøringsdamen som dagen før blev taget på fersk gerning i tyveri oppe på mit værelse var nu flyttet ned og arbejde i køkkenet af Flemming og partner.

Først der går alvoren op for Flemming om at jeg som kunde på deres sted finder det dybt uacceptablet at der bliver stjålet fra en på værelset og at det er endnu mere krænkende og uacceptablet at ejerne af stedet ikke handler og bortviser tyven fra stedet.

Flemming argumentede godt nok om at de havde haft fat i deres advokat dagen forinden efter jeg gjorde dem opmærksom på problemet og at på grund af thailandsk lov kan de ikke fyre tyven før om 6 måneder. Jeg må nok indrømme at jeg som kunde er røvhammerende ligeglad om de som ejere skal betale tyven løn 6 måneder mere. Tyven bør slet ikke have sin fortsatte gang på stedet.

Flemming er flink nok til at forstå, efter han havde fået at vide at vi havde politianmeldt tyveriet, hvorfor jeg og min pige ikke længere ville blive på stedet og han gav os også de penge vi havde forudbetalt for værelset tilbage uden problemer. Desuden gav han også min pige 200 bath i erstatning for tyveriet fra hendes telefon. De 300 forsvundne danske kroner blev der ikke gjort noget ved da ingen var taget på fersk gerning i det tilfælde.

Jeg har til trods for Flemming lidt sene forståelse for alvoren i sagen besluttet at jeg aldrig igen sætter min ben på Copenhagen. En ting er der bliver stjålet fra en af personalet men det er langt alvorligere at ejerne ikke vil lette røven og tage problemet seriøst før man har politianmeldt det og flytter fra stedet.

Derfor finder jeg det på sin plads at i advares mod stedet.

I må alle have en god jul.

i1186.photobucket.com/albums/z380/Gbdevils/police.jpg
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
aaby
#2 Udskriv indlæg
Skrevet d. 24-12-2010 08:25
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 426

Gbdevils skrev:
Jeg vil dele en ret kedelig oplevelse med jer andre som jeg havde på Copenhagen Bar og Hotel igår. Det starter med at jeg i flere dage ikke har kunne finde 300 danske kroner som jeg havde liggende i min pung. Da jeg ikke har vist om jeg havde forlagt pengene eller om de var stjålet af tjenestefolkene på Copenhagen Bar eller min pige så har jeg undladt at gøre mere ved det. Men så igår da mig og min pige låste os ind på værelset hos Copenhagen så sad rengøringsdamen og snakkede i min piges mobiltelefon.

Mig og min pige bliver naturligvis skrubtosset og går ned og brokker os til Flemming. Flemming ville ikke gøre noget før han havde snakket med sin partnet Søren. Men Søren var igen stangstiv og der blev derfor ikke snakket om sagen. Flemming have dog fat i rengøringsdamen og hun indrømmede åbenbart og undskyldte overfor Flemming. Mig og min pige fik ingen undskyldning og vi blev først informeret om at rengøringsdamen havde indrømmet og undskyldt idag dagen efter.

Her til morgen idag under morgenmaden prøvede jeg flere gange at komme i snak med Flemming om sagen men blev spist af med at vi kunne snakke når jeg havde spist færdigt. Da jeg havde spist færdigt henvendte jeg mig igen til Flemming uden held og han faldt i snak med en anden gæst som var ankommet til restuaranten for at spise morgenmad.

Til sidst får jeg nok af den ligegyldighed som han udviste og kører med min pige ned på politistationen og anmelder tyveriet. Efter anmeldelsen kører jeg tilbage på hotellet for at pakke mine ting og finde et andet hotel. For rengøringsdamen som dagen før blev taget på fersk gerning i tyveri oppe på mit værelse var nu flyttet ned og arbejde i køkkenet af Flemming og partner.

Først der går alvoren op for Flemming om at jeg som kunde på deres sted finder det dybt uacceptablet at der bliver stjålet fra en på værelset og at det er endnu mere krænkende og uacceptablet at ejerne af stedet ikke handler og bortviser tyven fra stedet.

Flemming argumentede godt nok om at de havde haft fat i deres advokat dagen forinden efter jeg gjorde dem opmærksom på problemet og at på grund af thailandsk lov kan de ikke fyre tyven før om 6 måneder. Jeg må nok indrømme at jeg som kunde er røvhammerende ligeglad om de som ejere skal betale tyven løn 6 måneder mere. Tyven bør slet ikke have sin fortsatte gang på stedet.

Flemming er flink nok til at forstå, efter han havde fået at vide at vi havde politianmeldt tyveriet, hvorfor jeg og min pige ikke længere ville blive på stedet og han gav os også de penge vi havde forudbetalt for værelset tilbage uden problemer. Desuden gav han også min pige 200 bath i erstatning for tyveriet fra hendes telefon. De 300 forsvundne danske kroner blev der ikke gjort noget ved da ingen var taget på fersk gerning i det tilfælde.

Jeg har til trods for Flemming lidt sene forståelse for alvoren i sagen besluttet at jeg aldrig igen sætter min ben på Copenhagen. En ting er der bliver stjålet fra en af personalet men det er langt alvorligere at ejerne ikke vil lette røven og tage problemet seriøst før man har politianmeldt det og flytter fra stedet.

Derfor finder jeg det på sin plads at i advares mod stedet.

I må alle have en god jul.

i1186.photobucket.com/albums/z380/Gbdevils/police.jpg

Flemming er god nok, jeg har haft meget med Flemming at gøre, og han har altid været ærlig og redelig for mig. Flemming er præget af sin sygdom, og man kan lide ham eller ej, men manden er i k k e uærlig.

Jeg kan forstå på ovenstående, at Søren bare er, som han plejer at være. Man siger at der er mange, som kan lide manden, og det er jo så bare godt. For Søren, det kære strygejern.

Jeg har boet hos Copenhagen mange gange, men har ikke været på stedet, hverken som overnattende, eller spisende gæst, i godt 2 år, p gr a Sørens opførsel.

Men det er jo det gode ved restauranter, er man ikke tilfreds, kan man stemme med forsålerne, man kan gå sin vej, og blive væk.

Om tyveri: Flemming skal overholde landets regler, ellers kommer han i klemme. Søren har gennem de få år han har været medejer af Copenhagen fyret snesevis af personale, når han blev for fuld. Så man k a n godt fyre folk på det sted, men altså, Flemming skal overholde landets love.

Hvis ingen kan bevise, at rengøringskonen har stjålet de 300 kr. så kan de ikke fyre hende for det. Det burde være logik.

Jeg synes også, at det lyder forfriskende, at Flemming har fornuft nok, til at ville tale med sin advokat, og med Søren, inden han gør noget så drastisk, som at fyre en personale for tyveri uden konkrete beviser.

Og så til dig, som har skrevet ovenstående indlæg.

Var det klogt at efterlade kontanter på dit værelse?

Hvad synes du selv?

Se dig omkring, kan det være en anden, som har lettet din tegnebog? Man skal aldrig sige aldrig Græder

God jul.
Tropiske hilsner
Aaby
sank
#3 Udskriv indlæg
Skrevet d. 24-12-2010 09:49
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1828

ved ikke Ja en trist historie for alle ? også for Søren ? der er 3 ejere af Cobenhagen og de 2 heder Søren. ved ikke
lillemanden
#4 Udskriv indlæg
Skrevet d. 24-12-2010 10:20
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 614

En kedelig historie, men endnu engang et bevis på , at man skal passe på sine ting, så vidt jeg ved er der bokse på værelserne på Copenhagen.

Derefter syntes jeg, man bør rette udtalelsen om "fuld som sædvanlig" mod den rette Søren.
Det er rigtigt man er ikke tvunget til at blive et sted, man ikke føler er sikkert, men skal så også rette anklagerne mod de rigtige. Vi ved jo alle , at politiet ikke gør så meget , og slet ikke uden sikre beviser.
Det er trist for dig, men kan fortælle dig , vi har nogle venner på hotel på jomtinen ,der var også flere værelser der var tømt for værdier.
Håber du får en god jul og en god freie trods alt.

skaalnissefar
aaby
#5 Udskriv indlæg
Skrevet d. 24-12-2010 10:25
Bruger avatar

Bruger

lillemanden skrev:

Derefter syntes jeg, man bør rette udtalelsen om "fuld som sædvanlig" mod den rette Søren.
skaalnissefar

Det er hermed gjort. Der er forhåbentlig k u n én, som drikker som et "strygejern". Jeg tænker på Søren Strygejern, som købte en andel af Copenhagen for ca. fire år siden.

Jeg har ikke været på Copenhagen i et par år, og vidste ikke, at han havde en navnebror som samtidigt var hans kompagnion.

Jeg trøster mig så med, at der formodentligt ikke er ret mange, som er i tvivl om, hvilken herre jeg tænkte på music

Igen, pas på jeres ting, stem med fodsålerne.
Tropiske hilsner
Aaby
sank
#6 Udskriv indlæg
Skrevet d. 24-12-2010 11:01
Bruger avatar

Bruger

aaby du skal ikke være for sikker i dine utaler Græder
pirat
#7 Udskriv indlæg
Skrevet d. 24-12-2010 11:31
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 717

en kedelig historie her i julen først har aldrig været på stedet kender ingen af de 3 der ejer baren
har ikke hørt noget dårligt om stedet før ,

Flemming bør lige kontakte sin advokat eller få en ny en tyv der har tilstået bliver ikke fyret men bortvist på stedet uden løn se det er thailandsk lov Flemming, forstår godt du ikke er glad for at bortvise din rengøringsdame selv om hun har lånt lidt

det er forbandet svært at skaffe nye her op til høj sæsonen ikke sandt
dkth
#8 Udskriv indlæg
Skrevet d. 24-12-2010 11:46
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 414

Læser jeg historien forkert?

Ingen beviser om hvor de 300 kr er blevet af?

Og så en samtale på en mobil, ja det er da tyveri, men til en politianmelelse?

Kender ikke stedet eller personerne der omtales, men ville gerne høre hvad denne Flemming vil sige, hvis han vil udtale sig.
alene
#9 Udskriv indlæg
Skrevet d. 24-12-2010 12:19
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 201

hej Gbdevils

du blev sur forstår dig godt
Flemming er god nok men han bestemmer ikke på stedet
det gør strygejernet
forsat god juleferie til dig og konen
aaby
#10 Udskriv indlæg
Skrevet d. 24-12-2010 12:26
Bruger avatar

Bruger

sank skrev:
aaby du skal ikke være for sikker i dine utaler Græder

OK, jeg tilbagekalder hermed alle udtalelser om personer med navnet Søren, som er tilknyttet Copenhagen.

Hvis du mener at jeg skal blive en anelse klogere, Sank, kan du jo sende mig en PB, det kommer ikke længere.

nissefar
Tropiske hilsner
Aaby
freja
#11 Udskriv indlæg
Skrevet d. 24-12-2010 12:56
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 954

Glædelig jul til jer alle.

Nu har jeg besøgt mange steder, men har heldigvis aldrig været udsat for tyveri.
En sag skal dog altid høres fra to sider.

Men om man kender Søren, Flemming eller ???? er i min verden underordnet, hvis nogen uretsmæssigt/uhensigtsmæssigt berørte mine private ejendele, værdifulde eller ej, ville jeg forlade stedet øjeblikkeligt, hvis ikke ejeren pronto indfandt sig og gav mig en god forklaring og ikke mindst en undskyldning.
bz
#12 Udskriv indlæg
Skrevet d. 24-12-2010 14:20
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 244

freja skrev:

Nu har jeg besøgt mange steder, men har heldigvis aldrig været udsat for tyveri.

Men om man kender Søren, Flemming eller ???? er i min verden underordnet, hvis nogen uretsmæssigt/uhensigtsmæssigt berørte mine private ejendele, værdifulde eller ej, ville jeg forlade stedet øjeblikkeligt, hvis ikke ejeren pronto indfandt sig og gav mig en god forklaring og ikke mindst en undskyldning.

kan kun tilslutte mig det skrevneThumb vi får nok aldrig den anden side af historien Krokodille
dkth
#13 Udskriv indlæg
Skrevet d. 24-12-2010 15:00
Bruger avatar

Bruger

freja skrev:

Hvad er det for et tyveri der tales om?

Da jeg ikke har vist om jeg havde forlagt pengene eller om de var stjålet af tjenestefolkene på Copenhagen Bar eller min pige så har jeg undladt at gøre mere ved det.

Læg særlig mærke til ( min pige ).

Og Søren var igen stangstiv og der blev derfor ikke snakket om sagen.

Det lader til at trådstarter er godt kendt med stedet og måske har sine grunde til at hænge dem ud.

På mig virker historien som en eller anden hævnakt overfor Copenhagen.

Men flere Thaisider har da fået et nyt medlem.

Så på mig virker det som en historie i EB.
skipper
#14 Udskriv indlæg
Skrevet d. 24-12-2010 15:16
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3857

Netop hvad jeg sad og tænkte på dkth.
Han virker lidt overdrevent ophidset over tabet af skide 300kr.
Og hvorfor gå til Politiet med en så latterlig lille sag, og så uden at have mindste bevis.
En anden mulighed er at han selv har været stangstiv og ikke kan huske fra næse til mund.
freja
#15 Udskriv indlæg
Skrevet d. 24-12-2010 15:17
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 954

Kære dkth
Læg venligst mærke til jeg skriver,"en sag skal dog altid høres fra to sider"

Endvidere har jeg ikke nævnt tyveri, fra omtalte indlæg, blot konstateret at jeg ikke personligt har været udsat for dette.

Men i indlægget er en ansat pågrebet ifærd med at telefonere fra skadeslidtes hotelværelse, taget på fersk gerning med gæstens telefon, et faktum jeg egentlig vil sidestille med tyveri.
skipper
#16 Udskriv indlæg
Skrevet d. 24-12-2010 15:25
Bruger avatar

Bruger

Hvad mener du dkth, har han været inde og fortalt historien på flere Thaisider?
sank
#17 Udskriv indlæg
Skrevet d. 24-12-2010 15:51
Bruger avatar

Bruger

ved ikke Han har i dag meldt sig ind på næsten samtlige Thai fora. med den historie om at en Rengørings dame har siddet på han værelse og ringet på en telefon der har liget frit fremme ? Og det skal hun naturligvis have en skideballe for ? men se på Telefonen hvor lang tid og hvor har hun ringet til ?? men vil tro at Flemming har sagt det til hende ? Men fyre folk for det lige op til Jul og Nytår ? der skal vist mere til ? ved ikke
skipper
#18 Udskriv indlæg
Skrevet d. 24-12-2010 16:16
Bruger avatar

Bruger

Tak sank.

Det afgør sagen for min del, det er som dkth skriver en hævnakt, ellers ville han ikke gøre sig alt det besvær.
dkth
#19 Udskriv indlæg
Skrevet d. 24-12-2010 16:46
Bruger avatar

Bruger

skipper skrev:
Tak sank.

Det afgør sagen for min del, det er som dkth skriver en hævnakt, ellers ville han ikke gøre sig alt det besvær.

Mon ikke det er en meget flink mand der vil hjælpe en tidligere ansat med lidt hævn,
måske efter at være fyret.

Eller noget lignende?
pirat
#20 Udskriv indlæg
Skrevet d. 25-12-2010 01:42
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 717

hej dkth

er du ikke lidt lang ude i dine påstande

tyveri er tyveri uanset beløbets størrelse

manden føler sig dårligt behandlet klager det hjælper ikke

gør det rigtige anmelder sagen

advarer andre mod stedet

nu er det op til Copenhagen bar at give deres del af historien

sker det kan du lege dommer
Gå til debat:

Lignende tråde

Emne Forum Svar Nyeste indlæg
Pattaya bikini run 2024 videoer Fra Pattaya 3 06-11-2024 15:03
Pattaya International Tattoo Festival 2024 Fri debat: Pattaya 4 20-10-2024 10:55
Panik i Pattaya Mall, da Giant Python forårsager kaos videoer Fra Pattaya 1 03-10-2024 09:41
Pattaya Oktoberfest 2024 The Ultimate German Food and Drink Festival Amazing Pattaya 1 11-09-2024 07:28
Pattaya Police continue to get tough on foreigners breaking motorbike laws in South Pattaya. Nyheder fra Pattaya 1 16-08-2024 16:21

Alt indhold på denne side er Copyright @ copy 2009 Thai DK Debat Forum Alle rettigheder forbeholdes Siden er optimeret til 1024 * 768