Se emne

Hvem er her? 2 gæst(er)
 Udskriv emne
har du også en tatovering
morten
#1 Udskriv indlæg
Skrevet d. 14-07-2010 15:48
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 108
 Status: Offline

Hver ottende ung har en eller flere tatoveringer, viser en ny undersøgelse fra TNS Gallup. 43 pct. siger, at de enten helt bestemt eller muligvis vil have en tatovering. »Det at anskaffe sig en tatovering er forbrug lige som andre former for forbrug,« siger professor.

se her http://www.berlin...e-danskere
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
bamsen
#2 Udskriv indlæg
Skrevet d. 14-07-2010 18:56
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1138

uha ja jeg har et par, mange stykker.hehe

jeg ville egentligt ha haft over det hele.men stoppede lige pludselig.

bamsen
aaby
#3 Udskriv indlæg
Skrevet d. 14-07-2010 19:26
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 426

bamsen skrev:
uha ja jeg har et par, mange stykker.hehe

jeg ville egentligt ha haft over det hele.men stoppede lige pludselig.

bamsen

Hejsa Bamsen, hvis du har lyst, må du da meget gerne fortælle hvorfor du begyndte at få tatoveringer, og hvorfor du stoppede sådan lige pludseligt med at få flere.

Jeg selv har ingen. Da jeg sejlede som knægt havde jeg alle muligheder for at få en, men jeg tog to store beslutninger da jeg sejlede. jeg ville aldrig begynde at ryge, og jeg ville aldrig få en tatovering.

Rygning, jeg prøvede med et par syg, med obligatoriske host, men syntes bare ikke det var sjovt overhovedet.

Tatoveringer, ja men det var noget med, at jeg ikke kunne komme af med dem igen, når de først var sat på.
Tropiske hilsner
Aaby
yindee
#4 Udskriv indlæg
Skrevet d. 15-07-2010 06:33
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3629

har ingen det var ellers skik og brug i min tid som sømand

men jeg har altid været bange for nålegriner så ingen tusser til mig
#5 Udskriv indlæg
Skrevet d. 15-07-2010 07:30

Antal indlæg:

Har ingen mest fordi jeg syntes det ser forfærdeligt ud, og især hvis man er overbedækket med dem. Men det er vel op til folk selv hvordan de har dem, så der dem der selv skriver noget på armen, der må jeg sige det ser endnu være ud.

Ps men jeg stempler ikke folk der er 'malet', de er vel normale mennesker allesammen, tjaaa de fleste i hvert fald, jeg er lidt i tvivl med bamsedriller Sorry bamse jeg kunne ikke lade være.
aaby
#6 Udskriv indlæg
Skrevet d. 15-07-2010 07:58
Bruger avatar

Bruger

jsh71 skrev:
Har ingen mest fordi jeg syntes det ser forfærdeligt ud, og især hvis man er overbedækket med dem. Men det er vel op til folk selv hvordan de har dem, så der dem der selv skriver noget på armen, der må jeg sige det ser endnu være ud.

Jeg tænker nogle gange på, om det er sportsvognen eller den store Harley om igen. Små tissemænd, mange tatoveringer, eller kan det være selvtilliden eller selvværdet som skal styrkes?

Ja men jeg spørger bare ((12((
Tropiske hilsner
Aaby
lindyras
#7 Udskriv indlæg
Skrevet d. 15-07-2010 08:44
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 735

Som ung sømand (16 år) ungmand på dfds sydamerikabåde ramlede jeg ind par matroser fra skovshipping der sejlede kvæg fra argentina til chile (de var bindegale i hoved) de skulle ha en tus på delleren hvor der stod only for you,jeg kunne nøjes en lille en på underarmen efter jeg så hvordan deres pik så ud bagefter og så skulle de også ha en skydeskive i røven med en pil i anus.....Det var dengang der var søfolk til.....

lindy
...Husk dovenskab er ikke nogen sygdom...
aaby
#8 Udskriv indlæg
Skrevet d. 15-07-2010 11:35
Bruger avatar

Bruger

lindyras skrev:
Som ung sømand (16 år) ungmand på dfds sydamerikabåde ramlede jeg ind par matroser fra skovshipping der sejlede kvæg fra argentina til chile (de var bindegale i hoved) de skulle ha en tus på delleren hvor der stod only for you,jeg kunne nøjes en lille en på underarmen efter jeg så hvordan deres pik så ud bagefter og så skulle de også ha en skydeskive i røven med en pil i anus.....Det var dengang der var søfolk til.....

lindy

Der var for fire fem år siden en tatovør fra en af de sjællandske stationsbyer, som holdt til i Soi Postoffice i Pattaya. På åben fortov viste han sin pik frem til alle, også forbipasserende gamle thai koner, jeg kiggede den anden vej, men han skulle have en flue på pikhovedet.

Da jeg var 13, var jeg indlagt på en lille klinik i Århus, Det samme var en tivoli eller cirkus arbejder. Han skulle absolut vise mig, at han (også) havde en flue på pikhovedet. Der var ikke noget seksuelt i det, han følte sig bare stor, tror jeg, over at han havde turdet få den tattovering.

Jeg tænker så også på, at der jo nok er meget miljø i at få tatoveringer. Jeg tænker ikke på de rygsækturister, som får en enkelt tush, men på de, som virkelig sværter sig til.

Vi kan vel sige, uden at fornærme nogen, at der er flere tattoveringer i Soi Postoffice, for nu at blive der, end der er i de dyre lejligheder ude i Naklua, hvor der også bor danskere.
Tropiske hilsner
Aaby
lindyras
#9 Udskriv indlæg
Skrevet d. 15-07-2010 12:14
Bruger avatar

Bruger

Den med en spyflue på p..hoved har mødt flere gange især matroser der ikke havde noget forhold til Danmark de sejlede 12 mdr. og sparede alle pengene op og brugte dem på 14 dage.

lindy
bz
#10 Udskriv indlæg
Skrevet d. 15-07-2010 14:46
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 244

11 styk blev det til men ingen spyflue på p..hovedGrin

når man er ung og lidt vild ja livet går videre med eller uden tatoveringer
skaal
bamsen
#11 Udskriv indlæg
Skrevet d. 15-07-2010 15:59
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1138

Davser

Ja jeg skulle bare ha mit navn tattooveret.
Men syntes det så dumt ud med kun en på den ene arm.
Så lige pludseligt var det som narko,man skulle bare ha flere

her heller ikke nogen på tissetroldens hoved

hehe
bamsen
M55
#12 Udskriv indlæg
Skrevet d. 16-07-2010 14:18
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1875

fik også mit navn på armen og så gik der hurtigt med alt mulig det meste fortryder jeg i dag men nu er det forsent

mange unge piger er i dag tatoveret og det er efter min smag grimt Shock
islander
#13 Udskriv indlæg
Skrevet d. 16-07-2010 14:48
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 140

fik min i en alder af 61, efter 25 års ovrvejelseThumb Godt pegerne ikke venter ligeså længemusic
hilsen
islanderThaiThumbDanmark
islander
#14 Udskriv indlæg
Skrevet d. 16-07-2010 14:49
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 140

UNDSKYLD PIGERNEked
islander
#15 Udskriv indlæg
Skrevet d. 16-07-2010 15:31

Antal indlæg:

M55 skrev:
fik også mit navn på armen og så gik der hurtigt med alt mulig det meste fortryder jeg i dag men nu er det forsent

mange unge piger er i dag tatoveret og det er efter min smag grimt Shock

Jeg kan kun give dig ret m55 det ødelægger en flot damekropmusic
#16 Udskriv indlæg
Skrevet d. 16-07-2010 15:33

Antal indlæg:

Må også indrømme jeg har overvejet at få en lille tattoo bare fordi sidste år fik jeg lavet en fake af carabou på skulderen, men det er da en lille uskyldig en.
skipper
#17 Udskriv indlæg
Skrevet d. 16-07-2010 16:02
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3857

Jeg har ingen tatoveringer efter mine år til søs, selvom det var tæt på et par gange.

Matroserne havde deres spyfluer og fyrbøderene havde deres fyrbødere der skovlede kul ind i øvhullet.

Hvad angår spyfluerne syntes jeg de fleste er blevet snydt,de kunne have nøjedes med en bananfluedriller
lindyras
#18 Udskriv indlæg
Skrevet d. 16-07-2010 16:22
Bruger avatar

Bruger

Skipper...

Det var dengang der var søfolk til,nu skal man slos med filliflapper der ikke aner hvorfor di er kommet til søs.

lindy
skipper
#19 Udskriv indlæg
Skrevet d. 16-07-2010 16:45
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3857

Jo lindyras, men alt er jo relativt.

Min fru moder havde en boyfriend der både havde sejlet med sejlskibe og motorskibe, hvad han mente kom han aldrig rigtigt ud med, bortset fra at han en dag fortalte han sejlede så længe at hans kone havde fået et nyt barn da han kom hjem.

Flapperne må vi nok takke rederierne for, eller hvad med kineserne og Kap Verde folkene.

Det var derfor Mærsk kunne blive et af verdens største rederier.
lindyras
#20 Udskriv indlæg
Skrevet d. 16-07-2010 17:02
Bruger avatar

Bruger

skipper...

I den tid jeg har hatf på søen (ca 40år med krudt og kuler)de beste søfolk jeg har haft ombord er indonesere de var utrolige behalige og havde en helt anden indgangsvinkel hvad arbejde var man kunne stole på dem,flipperflapper er der kun for at udfylde bemandeslisten,og så er de værdiløse som søfolk....

lindy
Gå til debat:

Lignende tråde

Emne Forum Svar Nyeste indlæg
Det her sted er så billigt, Er det nu også det Amazing Pattaya 1 07-04-2023 14:15
OK, da. Men skal vi også tro på jule manden videoer Fra Pattaya 7 17-08-2021 13:37
Lidt sjov må der også være plads til Alt mellem himmel og jord 3 11-06-2021 20:21
Den bedste "Husk Pattaya" #tatovering nogensinde videoer Fra Pattaya 2 20-09-2020 09:26
jeg vil også være gammel **Baren** 7 11-09-2018 16:21

Alt indhold på denne side er Copyright @ copy 2009 Thai DK Debat Forum Alle rettigheder forbeholdes Siden er optimeret til 1024 * 768