Se emne

Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv emne
Renter i banken.
skipper
#1 Udskriv indlæg
Skrevet d. 28-04-2021 20:43
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3858
Tilmeldt: 08.05.09
 Status: Offline

Jeg kan huske den gang konen og jeg kom til <Sverige i midten af 1980erne, da var renten i banken ca.10%, plus altsåmusic

Efterhånden som tiden gik blev den mindre og mindre, og nu er den så blevet til minus i stedet.

Men det koster sgu det samme at låne af de ådselsgribbe, ikke fordi vi nogensinde kunne finde på at låne af svinene, så dumme har nu heller aldrig væretdril.

Jeg forstår ikke alt det piveri fra bankerne, de vader i penge, og alligevel er de ustandseligt indblandet i fup og svindel overalt hvor de færdes i verden, det ser ud til at de ikke kan få nok, uanset hvor meget de tjener, og når de så kommer galt af sted så står de med hatten i hånden og bilder os ind at vi ikke kan undvære dem og deres små julelege

Hvis vi skal til at betale for at bankerne låner vore penge ud tll skyhøje renter til de rige, så er grænsen vel nået, eller hvad?
Anarki eller Kaos.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
yindee
#2 Udskriv indlæg
Skrevet d. 29-04-2021 08:24
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3640
Tilmeldt: 20.02.09
 Status: Offline

Har du for lidt penge eller mener banken ikke de tjener nok på dig, opkræver de bare et gebyr på 50 kr pr mdr. har du lidt for meget i banken ja så vil du sku også ha flere penge ud af dig

der er kun en vinder i det spil og det er bankenSad
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
ribe
#3 Udskriv indlæg
Skrevet d. 29-04-2021 09:26
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 141
Tilmeldt: 22.06.14
 Status: Offline

Ro på venner og veninder de stakles banker tjener jo næsten ingen penge music

»Nordea sender overskuddet i vejret med 70 procent
Højere rente- og gebyrindtægter er med til at øge Nordeas overskud til 5,9 milliarder kroner
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
skipper
#4 Udskriv indlæg
Skrevet d. 29-04-2021 10:49
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3858
Tilmeldt: 08.05.09
 Status: Offline

Jo,men man kan jo godt blive lidt træt af at se hvordan de vælter sig rundt i milliarder, mens en anden en triller rundt i en gammel Audi.

Derfor har jeg besluttet at fra nu af skal det være slut med alt det der ærligheds-fis.
Jeg har indgået en uhellig alliance med min ekskone, der selvfølgelig er fra ThailandShock

Hvis der er noget de kan, så er det at tjene penge på ingenting, først grinede jeg lidt, men efterhånden som småpengene trillede ind så måtte jeg indrømme at hun var et geni.

Selv er jeg født ind i en familie med en fordrukken guldsmed og en mor der købte mad for pengene der var tilbage.
Det bliver man ikke rig af, skal jeg hilse og sige.

Nu må vi så se hvordan det går med de der thailandske spillopper, men hun finder på nye trick hele tiden, helt utroligtmusic

Anarki eller Kaos.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
yindee
#5 Udskriv indlæg
Skrevet d. 05-05-2021 18:33
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3640
Tilmeldt: 20.02.09
 Status: Offline

Kæmp i mod de griske banker music

»Borger forslag er stiller SKRIV under her

Oprettelse af en statlig indlånsbank uden negative renter

ID: FT-07968
Staten opretter en indlånsbank, hvor alle danskere kan placere indlån med adgang til at indsætte og overføre penge fra lønkonto/nemkonto i almindelig bank.

Staten forrenter indlån til 0 pct. eller højere.

De private banker i Danmark opkræver i stigende grad negative renter af borgernes indlån. Det er ikke fair og ordentlig behandling af kunderne, der år efter år giver bankernes milliardoverskud. Konkurrencen mellem bankerne eksisterer ikke. Derfor må staten give borgerne en mulighed for et alternativ, hvor de ikke skal betale for at have deres opsparede penge i banken.

»Læs mere HER
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Gå til debat:
 

Lignende tråde

Emne Forum Svar Nyeste indlæg
Nye regler for at få 60 dage turist visa nu krav om en saldo på mindst 500.000 baht i banken Visa til Thailand 2 20-11-2020 12:17

Alt indhold på denne side er Copyright @ copy 2009 Thai DK Debat Forum Alle rettigheder forbeholdes Siden er optimeret til 1024 * 768
Powered by PHP-Fusion copyright © 2002 - 2024 by Nick Jones.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.
Siden dannet på: 0.21 sekunder | 98,981,170 Unikke besøg | jQ Blog