Se emne

Thai-Dk Din debat side :: Computer / telefoni & Internet :: Internet
Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv emne
Den bedste VPN i 2020 ?
J_P
#1 Udskriv indlæg
Skrevet d. 24-01-2020 10:51
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 36
Tilmeldt: 16.02.18
 Status: Offline

Jeg har brugt ExpressVPN i et års tid nu og er egentlig tilfreds med servicen, men jeg synes, at den er ret dyr i forhold til nogle af konkurrenterne.

Er der nogen herinde, der har erfaring med andre VPN udbydere, som de vil dele her ?
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
skipper
#2 Udskriv indlæg
Skrevet d. 24-01-2020 12:07
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3858
Tilmeldt: 08.05.09
 Status: Offline

Jeg bruger F-SECURE FREEDOM VPN, og den fåes til en rimelig prisThumb
Anarki eller Kaos.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
yindee
#3 Udskriv indlæg
Skrevet d. 24-01-2020 13:18
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3640
Tilmeldt: 20.02.09
 Status: Offline

skipper skrev:
Jeg bruger F-SECURE FREEDOM VPN, og den fåes til en rimelig prisThumb


jeg bruger også den, Køber den her til en enhed er prisen 160 kr for et år, se link https://e-gear.dk...ricerunner

prøv den gratis i 5 dage dowload den her https://download....eedome.exe
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
skipper
#4 Udskriv indlæg
Skrevet d. 24-01-2020 13:24
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3858
Tilmeldt: 08.05.09
 Status: Offline

Her er der et andet sted man kan købe den hvis man er i Danmark.
http://www.billig...
Anarki eller Kaos.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
J_P
#5 Udskriv indlæg
Skrevet d. 25-01-2020 19:35
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 36
Tilmeldt: 16.02.18
 Status: Offline

Takker for svarene.

Jeg vil se nærmere på den F-SECURE FREEDOM VPN og evt. prøve den i 5 dage.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
IT
#6 Udskriv indlæg
Skrevet d. 02-02-2020 14:30
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1743
Tilmeldt: 11.09.09
 Status: Offline

J_P skrev:
Jeg har brugt ExpressVPN i et års tid nu og er egentlig tilfreds med servicen, men jeg synes, at den er ret dyr i forhold til nogle af konkurrenterne.

Er der nogen herinde, der har erfaring med andre VPN udbydere, som de vil dele her ?


hej

denne browser, Opera har gratis indbygget VPN det virker udmærket

du kan hente den her https://www.opera...s/free-vpn
Isan is the poorest region of Thailand: in 2002 average wages were the ... Isan (Isan/Thai: อีสาน; also written as Isaan, Isarn, Issan, ...
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Je suis Charlie
#7 Udskriv indlæg
Skrevet d. 02-02-2020 15:33
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 916
Tilmeldt: 14.01.15
 Status: Offline

IT skrev:
J_P skrev:
Jeg har brugt ExpressVPN i et års tid nu og er egentlig tilfreds med servicen, men jeg synes, at den er ret dyr i forhold til nogle af konkurrenterne.

Er der nogen herinde, der har erfaring med andre VPN udbydere, som de vil dele her ?


hej

denne browser, Opera har gratis indbygget VPN det virker udmærket

du kan hente den her https://www.opera...s/free-vpn


Tak IT den VPN virker rigtig godt er utrolig hurtig, Opera browseren er bare god, blokerer for mangt og meget, jeg vil bruge denne browser frem over
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
skipper
#8 Udskriv indlæg
Skrevet d. 03-02-2020 21:40
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3858
Tilmeldt: 08.05.09
 Status: Offline

Der er noget med Opera der får en klokke til at ringe, og særligt det med deres VPN.
Jeg tror det det var noget med at den ikke fungerede dengang jeg installerede den, og at du ikke kunne vælge hvilket land du kunne vælge at sende fra.
Men det er måske blevet rettet?
Anarki eller Kaos.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
J_P
#9 Udskriv indlæg
Skrevet d. 03-02-2020 22:39
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 36
Tilmeldt: 16.02.18
 Status: Offline

J_P skrev:
Jeg har brugt ExpressVPN i et års tid nu og er egentlig tilfreds med servicen, men jeg synes, at den er ret dyr i forhold til nogle af konkurrenterne.

Er der nogen herinde, der har erfaring med andre VPN udbydere, som de vil dele her ?


Jeg har valgt at prøve NordVPN, på trods af, at de har fået dårlig omtale på grund af et data-læk i 2018.

Det er nemt at installere deres program på forskellige platforme, jeg har prøvet på Win10, Android og Linux, og det var lettere at installere og fungerer bedre end hos ExpressVPn.
Er man meget hysterisk med ens privatliv kan man bruge Double VPN, så at man f.eks. forbinder til en VPN i England der forbinder til en VPN i Holland, på den måde skulle det være helt umuligt at spore ens færden på nettet, og hastigheden er udmærket.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
skipper
#10 Udskriv indlæg
Skrevet d. 04-02-2020 05:33
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3858
Tilmeldt: 08.05.09
 Status: Offline

Jeg bruger Firefox og kører i private, om det hjælper vides ikke, men så har jeg da prøvetThumb
Anarki eller Kaos.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
XP
#11 Udskriv indlæg
Skrevet d. 04-02-2020 09:26
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 253
Tilmeldt: 13.11.09
 Status: Offline

J_P skrev:
J_P skrev:
Jeg har brugt ExpressVPN i et års tid nu og er egentlig tilfreds med servicen, men jeg synes, at den er ret dyr i forhold til nogle af konkurrenterne.

Er der nogen herinde, der har erfaring med andre VPN udbydere, som de vil dele her ?


Jeg har valgt at prøve NordVPN, på trods af, at de har fået dårlig omtale på grund af et data-læk i 2018.

Det er nemt at installere deres program på forskellige platforme, jeg har prøvet på Win10, Android og Linux, og det var lettere at installere og fungerer bedre end hos ExpressVPn.
Er man meget hysterisk med ens privatliv kan man bruge Double VPN, så at man f.eks. forbinder til en VPN i England der forbinder til en VPN i Holland, på den måde skulle det være helt umuligt at spore ens færden på nettet, og hastigheden er udmærket.


Er man meget hysterisk med ens privatliv kan man benytte en Tor browser læs mere her https://www.googl...8&oe=UTF-8
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Gå til debat:
 

Lignende tråde

Emne Forum Svar Nyeste indlæg
Koh Kradan Strand har vundet titlen som bedste strand på jorden Syd Thailand 2 23-04-2023 09:25
Livet ku blive det bedste vi har. Alt det andet 2 22-09-2021 18:47
Qatar Airways kåret til verdens bedste flyselskab Flyselskaber 1 25-07-2021 12:06
Lufthavn vinder kåring som verdens bedste for femte gang i træk Lufthavne 5 10-04-2021 18:43
Farewell 2020 Hele Thailand 1 06-01-2021 16:47

Alt indhold på denne side er Copyright @ copy 2009 Thai DK Debat Forum Alle rettigheder forbeholdes Siden er optimeret til 1024 * 768
Powered by PHP-Fusion copyright © 2002 - 2024 by Nick Jones.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.
Siden dannet på: 0.27 sekunder | 97,902,389 Unikke besøg | jQ Blog