Se emne

Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv emne
Hvorfor dit og hvorfor dat.
skipper
#1 Udskriv indlæg
Skrevet d. 11-11-2019 17:41
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3858
Tilmeldt: 08.05.09
 Status: Offline

Nu er der ballade om at nazisterne har ødelagt jødiske gravsteder.
Og nok lidt sygt synes jeg.

Nazisterne har fundets i alle år jeg har levet, det sluttede ikke med anden verdenskrig, jeg kan huske de blev benævnt som kreds det ene eller de andet i København da jeg var en ung knægt, uden jeg den gang vidste hvad de snakkede om.

Jeg har aldrig haft noget mod jøder som personer, men har aldrig kunnet lide deres tyveri af Palæstina.
Men det er vel næppe noget der kan hidse Adolferne op.

Noget der derimod kunne hidse dem op var Frihedsmuseet som de brændte ned for mange år siden, det må have været en byld i røven på dem at der fandtes beviser på deres egne og deres ligesindedes forbrydelser.

Nå men tilbage til jøderne.
Dem har vi jo desværre heller ikke altid været heldige med.

Nu har Blackstone åbnet et kontor her i byen, og så ved vi jo hvad klokken er slået når jøderne er kommet til byenShock

Nu kan vi nok snart se frem i mod opkøb af billige lejeboliger der skal istandsættes, hvorpå huslejen bliver mindst det dobbelte.
Derpå sælger de ragelset og stikker pengene i baglommen, og vi andre sidder tilbage med smerten.

Jeg ved snart ikke hvad vi skal gøre med alle de tyve og svindlere, mobilen ringer i tide og utide, ikke fordi jeg svarer, men det er irriterende, konen svarede på et underligt nummer, og fik en regning på 2000kr, på trods af at jeg havde sagt at hun aldrig skulle svare på ukendte numre.

Godt det ikke var mig, så havde hun mobbet mig i flere ugerhej
Anarki eller Kaos.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Gå til debat:
 

Lignende tråde

Emne Forum Svar Nyeste indlæg
Hvorfor Rejser Danske Mænd til Pattaya? DERFOR Fri debat: Pattaya 11 03-06-2023 12:20
Fik du ikke besøg af julemanden i år, SE her hvorfor **Baren** 2 25-12-2019 19:28
Hvorfor trækker vi ikke bare lod til Folketinget? Alt mellem himmel og jord 2 17-08-2019 17:22
Hvorfor hedder det en SLANGEBØSSE Film, bøger etc 1 31-07-2019 15:17
Hvorfor fanden skal det være så surt. Alt det andet 2 07-10-2018 07:08

Alt indhold på denne side er Copyright @ copy 2009 Thai DK Debat Forum Alle rettigheder forbeholdes Siden er optimeret til 1024 * 768
Powered by PHP-Fusion copyright © 2002 - 2024 by Nick Jones.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.
Siden dannet på: 0.25 sekunder | 97,893,571 Unikke besøg | jQ Blog