Se emne

Thai-Dk Din debat side :: Computer / telefoni & Internet :: Telefoni
Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv emne
14 dages teleabonnement m. data?
thg
#1 Udskriv indlæg
Skrevet d. 11-01-2017 11:51

Bruger

Antal indlæg: 3
Tilmeldt: 11.01.17
 Status: Offline

Hvordan/hvor får jeg nemmest et min. 14 dages teleabonnement til fornuftig pris (og hvad kræves der evt.), med fornuftig mængde data inkluderet (min. ca. 5 GB) som har god dækning på Phuket og Khao Lak?
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
farang
#2 Udskriv indlæg
Skrevet d. 11-01-2017 12:29
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 457
Tilmeldt: 28.05.11
 Status: Offline

thg skrev:
Hvordan/hvor får jeg nemmest et min. 14 dages teleabonnement til fornuftig pris (og hvad kræves der evt.), med fornuftig mængde data inkluderet (min. ca. 5 GB) som har god dækning på Phuket og Khao Lak?


Se her der er hvad du har brug for http://www.dtac.c...n/prepaid/

du går ind på et Dtac kontor du finder dem overalt i de store indkøbscenter fortæller dem hvad du vil have og vupti så er det klaret

eller kan købe et Dtac sim kort i 7/11 og ordne resten via din telefon
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
thg
#3 Udskriv indlæg
Skrevet d. 11-01-2017 13:03

Bruger

Antal indlæg: 3
Tilmeldt: 11.01.17
 Status: Offline

Findes der et Dtac kontor i enten Phuket Airport eller Patong?

Kan selvfølgelig gå i en 7/11 tænker bare der hurtigt kan opstå problemer, hvis man selv skal ordne alt muligt på sin tlf. og derudover syntes jeg bare jeg kan huske at da jeg var i Thailand for 2 år siden at der netop ville blive lukket ned for at man kunne købe SIM kort i 7/11 og at de steder man så kunne købe SIM kort skulle man bruge pas og alt mulig andet for at få lov til det?

Tænker et Happy Tourist SIM 599 ville være fint, forstår bare ikke helt hvad der er inkluderet?:
http://store.dtac...sive-tabs1

Et sted skriver de "free unlimited internet", et andet sted skriver de "maximum speed up to 4 GB" (som vel er hastigheden, men den angiver man vel normalt som mbit?) og helt nede i bunden står der så noget med "3G/4G 2 Bath/MB" så kan nogen "oversætte" til mig hvad der er inkluderet og hvad der ikke er?
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
soi8
#4 Udskriv indlæg
Skrevet d. 11-01-2017 15:51

Bruger

Antal indlæg: 375
Tilmeldt: 20.11.13
 Status: Offline

thg skrev:
Findes der et Dtac kontor i enten Phuket Airport eller Patong?

Kan selvfølgelig gå i en 7/11 tænker bare der hurtigt kan opstå problemer, hvis man selv skal ordne alt muligt på sin tlf. og derudover syntes jeg bare jeg kan huske at da jeg var i Thailand for 2 år siden at der netop ville blive lukket ned for at man kunne købe SIM kort i 7/11 og at de steder man så kunne købe SIM kort skulle man bruge pas og alt mulig andet for at få lov til det?

Tænker et Happy Tourist SIM 599 ville være fint, forstår bare ikke helt hvad der er inkluderet?:
http://store.dtac...sive-tabs1

Et sted skriver de "free unlimited internet", et andet sted skriver de "maximum speed up to 4 GB" (som vel er hastigheden, men den angiver man vel normalt som mbit?) og helt nede i bunden står der så noget med "3G/4G 2 Bath/MB" så kan nogen "oversætte" til mig hvad der er inkluderet og hvad der ikke er?


Maximum speed up to 4gb. Det betyder at du har fuld hastighed indtil du har brugt 4 GB. Derefter daler hastigheden men du har ubegrænset forbrug.

Det nemmeste er at gå til DTAC som tidligere omtalt, de har også engelsktalende personale til rådighed, men dit Sim card skal alligevel registreres så du skal have passet med
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
thg
#5 Udskriv indlæg
Skrevet d. 12-01-2017 08:29

Bruger

Antal indlæg: 3
Tilmeldt: 11.01.17
 Status: Offline

Nu har jeg set denne side, hvor det umiddelbart fremgår at AIS har noget bedre datahastigheder i forhold til DTAC og TrueMove: http://www.travel...ourist-sim

Hvad har I andre af generelle erfaringer (helst i Patong/Phuket/Khao Lak området)?
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
soi8
#6 Udskriv indlæg
Skrevet d. 12-01-2017 09:57

Bruger

Antal indlæg: 375
Tilmeldt: 20.11.13
 Status: Offline

thg skrev:
Nu har jeg set denne side, hvor det umiddelbart fremgår at AIS har noget bedre datahastigheder i forhold til DTAC og TrueMove: http://www.travel...ourist-sim

Hvad har I andre af generelle erfaringer (helst i Patong/Phuket/Khao Lak området)?


Jeg opholder mig i Rayong, har DTAC, og måler 30 mbps på 4 G og er netop gået fra 10 til 30 mbps på WiFi også. Upload ligger på ca 6. Jeg måler hastigheden med applikationen Okla Speed test
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Gå til debat:
 

Lignende tråde

Emne Forum Svar Nyeste indlæg
839 DAGES GIDSELDRAMA fulgt fra sidelinjen Forfatter: Poul Erik Larsen Film, bøger etc 7 30-01-2024 09:59
45 dages visumfri indrejse i vinterhalvåret Visa til Thailand 1 07-09-2022 10:18
Nu krav om 10 dages isolation og test ved ankomst til Danmark Nyheder på dansk 1 06-02-2021 09:19
Ny regel 45 dages ophold uden visa Visa til Thailand 1 13-12-2020 08:01
Fyrerede 20.000 kr. af på data i Thailand: Mor klager Nyheder på dansk 1 02-02-2020 07:41

Alt indhold på denne side er Copyright @ copy 2009 Thai DK Debat Forum Alle rettigheder forbeholdes Siden er optimeret til 1024 * 768
Powered by PHP-Fusion copyright © 2002 - 2024 by Nick Jones.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.
Siden dannet på: 0.24 sekunder | 97,855,549 Unikke besøg | jQ Blog