Se emne

Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv emne
Sørgeligt
#21 Udskriv indlæg
Skrevet d. 24-10-2009 06:55



Antal indlæg:
Tilmeldt: 01.01.70
 Status: Offline

jsh71 skrev:
deepseadivers 10/09-2009 klokken 11:32:12
Hvor er livet dog positivt. Vi gamle fra DTW, jos, yindee, jsh, bamsen og andre, er jo ved at blive guruer. Skal vi ikke være stolte drenge og piger. Livet er en dejlig ting


Bare så i selv kan se hvad han skrev

Og jov han er medlem her også, bare under andet navn, men jeg kan jo af gode grunde ikke forsvare mig derinde


Jamen hejsa dsd Det var det her du skrev, som jeg synes er forkert når man som jsh71 ikke kan forsvare sig.

Og du må da meget undskylde, men jeg synes nu det lyder nedsættende, det kan da godt være du har ment det som en joke det skal jeg ikke kunne sige.

Ps næste gang du citere en kunne du tage det hele med i stedet for kun at tage det med du synes det der passer dig.


Men rigtigt dengang troede jeg du havde dit dvd navn her, men det havde du ikke sorry. Det var så på en anden side jeg har set det navn.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
deepseadivers
#22 Udskriv indlæg
Skrevet d. 24-10-2009 07:16
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 303
Tilmeldt: 23.10.09
 Status: Offline

alt iorden john.skaal
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
freja
#23 Udskriv indlæg
Skrevet d. 24-10-2009 07:29
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 954
Tilmeldt: 25.06.09
 Status: Offline

home.vicnet.net.au/~capo/icons/art_bb_4.jpg
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
deepseadivers
#24 Udskriv indlæg
Skrevet d. 24-10-2009 07:53
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 303
Tilmeldt: 23.10.09
 Status: Offline

freja skrev:
home.vicnet.net.au/~capo/icons/art_bb_4.jpg



Selvfølgelig lyng perlernes droning.

Men der r selvfølgelig en del, du ikke har den fulde baggrund, til at gøre dig klog på.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
freja
#25 Udskriv indlæg
Skrevet d. 24-10-2009 10:25
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 954
Tilmeldt: 25.06.09
 Status: Offline

Du har ret, jeg kender ikke historien fra starten, men jeg kan give mit besyv med fra den tid jeg har været medlem. I lader til at glemme at vi er nogle forholdsvis nye medlemmer, som også læser diverse indlæg, og vi forbeholder os den ret vi har til at kommentere på de nye indlæg. Så det er bestemt ikke for at deltage eller gøre mig klog på nogle områder, slet ikke, men jeg syntes der generelt har været en rigtig god stemning her på denne webside. Jeg håber derfor i får afklaret de uoverensstemmelser/misforståelser der måtte være således at vi får den positive ånd tilbage.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
deepseadivers
#26 Udskriv indlæg
Skrevet d. 24-10-2009 11:58
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 303
Tilmeldt: 23.10.09
 Status: Offline

freja skrev:
Du har ret, jeg kender ikke historien fra starten, men jeg kan give mit besyv med fra den tid jeg har været medlem. I lader til at glemme at vi er nogle forholdsvis nye medlemmer, som også læser diverse indlæg, og vi forbeholder os den ret vi har til at kommentere på de nye indlæg. Så det er bestemt ikke for at deltage eller gøre mig klog på nogle områder, slet ikke, men jeg syntes der generelt har været en rigtig god stemning her på denne webside. Jeg håber derfor i får afklaret de uoverensstemmelser/misforståelser der måtte være således at vi får den positive ånd tilbage.


home.vicnet.net.au/~capo/icons/art_bb_4.jpg


Med sådan en kommentar bidrager du jo selv lidt til balladen.
Men der r ingen ballade herfra, men bare et spørgsmål om lige at give hånden i bedste sportsånd.

no hards felings and all forgiven.

pa. best regards til din håndtamme kasteret hankat Tiger.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
freja
#27 Udskriv indlæg
Skrevet d. 24-10-2009 12:34
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 954
Tilmeldt: 25.06.09
 Status: Offline

:D:D:D
Godt så, men mig tirrer du ikke ved at skrive sådan. Indtil nu, har vi nu sagtens kunnet sætte diverse billeder og ironiske tekster i uden at få skudt i skoene at vi bidrager til ballade.
Naah helt hånd tam ved jeg nu ikke om Tiger er, vi har da haft diverse sammenstød, hvor også jeg har fået et ordentligt hug, men det holder vi for os selv. kastereret? det tror jeg ikke, nu er jeg jo i den heldige situation at jeg tilfældigvis ved hvordan han ser ud, og nej han ligner bestemt ikke en underkuet og kastereret tam kat., egentlig en underlig og malplaceret bemærkning at komme med, men siger jo mere om dig end mig.
Skal da nok hilse ham,når han engang kommer hjem, men lige nu er han langt væk , ude i felten om du vil, for at gøre en god gerning, en opgave der bestemt kræver en rigtig mand med pels på brystet.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Abekatten
#28 Udskriv indlæg
Skrevet d. 24-10-2009 14:56

Bruger

Antal indlæg: 162
Tilmeldt: 12.05.09
 Status: Offline

Kort og godt - ulækkert efter min opfattelse.
En mand et ord.
En kvinde, en ordbog.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
freja
#29 Udskriv indlæg
Skrevet d. 24-10-2009 15:12
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 954
Tilmeldt: 25.06.09
 Status: Offline

abekatten skrev:
Kort og godt - ulækkert efter min opfattelse.


Hvad?
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Abekatten
#30 Udskriv indlæg
Skrevet d. 24-10-2009 17:09

Bruger

Antal indlæg: 162
Tilmeldt: 12.05.09
 Status: Offline

Du må gerne spørge Freja, men bare ikke d...
En mand et ord.
En kvinde, en ordbog.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
freja
#31 Udskriv indlæg
Skrevet d. 24-10-2009 19:09
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 954
Tilmeldt: 25.06.09
 Status: Offline

abekatten skrev:
Du må gerne spørge Freja, men bare ikke d...


Jamen jeg er da ked af, du syntes jeg spørger dumt. Men jeg spørger ikke, bare for at spørge, men jeg forstår ikke hvad du mener. :|
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
sank
#32 Udskriv indlæg
Skrevet d. 25-10-2009 10:19
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1835
Tilmeldt: 05.10.09
 Status: Offline

:D Freja det er nok den med pels på brystet *DR*
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
freja
#33 Udskriv indlæg
Skrevet d. 25-10-2009 10:44
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 954
Tilmeldt: 25.06.09
 Status: Offline

Måske er jeg dum, jeg forstår stadig ikke, skær det venligst ud i pap for mig, husk på jeg er jo trods alt kun en kvinde:). Jeg vil dog vedholde, at det var en mærkelig kommentar deepseadivers kom med," pa. best regards til din håndtamme kasteret hankat Tiger".
Er man mon efter hans normer en dum tam og kastereret hankat, blot fordi man taler pænt om andre? Ja så tilhører deepseadivers da godt nok katagorien " de meget kloge"B)
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
deepseadivers
#34 Udskriv indlæg
Skrevet d. 25-10-2009 11:10
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 303
Tilmeldt: 23.10.09
 Status: Offline

freja skrev:
Måske er jeg dum, jeg forstår stadig ikke, skær det venligst ud i pap for mig, husk på jeg er jo trods alt kun en kvinde:). Jeg vil dog vedholde, at det var en mærkelig kommentar deepseadivers kom med," pa. best regards til din håndtamme kasteret hankat Tiger".
Er man mon efter hans normer en dum tam og kastereret hankat, blot fordi man taler pænt om andre? Ja så tilhører deepseadivers da godt nok katagorien " de meget kloge"B)


Nej. Men kan da forklare mig.
Det virker da påfaldende, at hver gang fruen kommer på glatis, så står Tiger altid på spring for at rede dit skind.

Forsat god søndag

ps. jeg har da ik skrevet at Din Tiger r Dum. Det r noget DU skriver.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
freja
#35 Udskriv indlæg
Skrevet d. 25-10-2009 11:31
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 954
Tilmeldt: 25.06.09
 Status: Offline

Ja så er det da en skam jeg ikke har ham i nærheden nu.
Altså det du antyder er, Tiger er enten en dobbeltprofil, eller en kæreste/ægtemand/ven?
Ja tyv tror jo hver mand stjæler ik? Fordi I på den anden side, dyrker dobbelt profiler i stor stil, behøver det jo ikke være tilfældet her vel?, jeg er skam fuldt ud i stand til at besvare diverse indlæg selv, har ikke brug for en barnepige eller som nogle at kalde på webmaster i tide eller utide.
Du har jo før råbt op om jeres evne til at se folks, ip adr.hvorfor tjekker du så ikke lige om der er en lighed.
Har du tænkt over at ikke alle, fordi de er medlem, skriver så meget på siderne, men vælger deres indlæg med omhu.
Lad venligst være med at kæde mig sammen med Tiger på en forkert måde, du har overhovedet ikke belæg for at antyde noget sådant om vores relationer.
Ja vi kender hinanden, er gamle og tiltider også nuværende kollegaer, begge gift men ikke med hinanden. Beklager at måtte punktere din illusion.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
deepseadivers
#36 Udskriv indlæg
Skrevet d. 25-10-2009 11:59
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 303
Tilmeldt: 23.10.09
 Status: Offline

freja skrev:
Ja
Du har jo før råbt op om jeres evne til at se folks, ip adr.hvorfor tjekker du så ikke lige om der er en lighed.
Har du tænkt over at ikke alle, fordi de er medlem, skriver så meget på siderne, men vælger deres indlæg med omhu.
Lad venligst være med at kæde mig sammen med Tiger på en forkert måde, du har overhovedet ikke belæg for at antyde noget sådant om vores relationer


Undskylder da gerne, hvis Jeg rørte et ømt punkt.

Men din latterlige påstand ville jeg blive glad for hvis du kunne føre bevis for. For det passer ikke.

ps du må da godt få min ip. hvis du kan bruge det til noget!
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
freja
#37 Udskriv indlæg
Skrevet d. 25-10-2009 12:11
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 954
Tilmeldt: 25.06.09
 Status: Offline

Latterlige påstand ha ha, lad nu være med at nedgøre min intelligens.
Hvad skal jeg med din ip, jeg har da ingen intentioner om at undersøge noget ang. den.
Du rører mig overhovedet ikke nogen steder, jeg bliver skuffet, men egentlig ikke overrasket over din barnlige påstand. Som jeg skrev tyv tror hver mand stjæler.
Som skrevet manden du så gerne vil kæde sammen med mig, er ikke i landet, så vent med at skrive noget til vedkommende kan forsvare sig, men det er måske ikke lige din stil.

Til forsiden  Til toppen  Til bunden
deepseadivers
#38 Udskriv indlæg
Skrevet d. 25-10-2009 12:18
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 303
Tilmeldt: 23.10.09
 Status: Offline

freja skrev:
Latterlige påstand ha ha, lad nu være med at nedgøre min intelligens



Lige den detalje klare du helt på egen hånd.

kom nu med dine beviser på dine andre påstande vedr ip'er
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
deepseadivers
#39 Udskriv indlæg
Skrevet d. 25-10-2009 12:25
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 303
Tilmeldt: 23.10.09
 Status: Offline

Freja din kælling

Kunne godt forestille mig at du måske kunne have brug for lidt opbakning fra huskatten.

Jeg røre åbenbart et ømt punkt for du tramper videre. Undskylder da gerne igen igen.




Kælling=Kærlig kvinde... slå det op selv:)
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Abekatten
#40 Udskriv indlæg
Skrevet d. 25-10-2009 13:22

Bruger

Antal indlæg: 162
Tilmeldt: 12.05.09
 Status: Offline

Freja det er da absolut ikke din skyld at du er født som kvinde. I 1960erne var der et radioprogram om en mand, der havde fået kønskifte operation, og han blev spurgt om hvad det værste var. Han svarede at det var dengang de fjernede halvdelen af hjernen. En anden patient var ikke så heldig, man fjernede ved en fejloperation hele hjernen. Da han vågnede op, kunne han kun tale Norsk.
En mand et ord.
En kvinde, en ordbog.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Gå til debat:
 

Lignende tråde

Emne Forum Svar Nyeste indlæg
sørgeligt Alt det andet 8 12-07-2011 13:26
Sørgeligt ThaiDK 6 04-08-2009 14:08

Alt indhold på denne side er Copyright @ copy 2009 Thai DK Debat Forum Alle rettigheder forbeholdes Siden er optimeret til 1024 * 768
Powered by PHP-Fusion copyright © 2002 - 2024 by Nick Jones.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.
Siden dannet på: 0.23 sekunder | 100,284,713 Unikke besøg | jQ Blog