Se emne

Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv emne
falang med 2 bodyguard :)
Kent
#1 Udskriv indlæg
Skrevet d. 16-02-2016 08:42
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 424
Tilmeldt: 04.12.11
 Status: Offline

sikkerheden er i top der bliver passet godt på den kære ATM falang Grin

www.thai-dk.dk/uploads/atm22jpg.jpg
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
egon
#2 Udskriv indlæg
Skrevet d. 16-02-2016 12:40
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 200
Tilmeldt: 16.11.09
 Status: Offline

fed foto der siger meget om visse farer der hersker derude i smiles land

music
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
IT
#3 Udskriv indlæg
Skrevet d. 16-02-2016 14:29
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1750
Tilmeldt: 11.09.09
 Status: Offline

rigtige venner passer på hinanden falangen på fotoet har to venner music
Isan is the poorest region of Thailand: in 2002 average wages were the ... Isan (Isan/Thai: อีสาน; also written as Isaan, Isarn, Issan, ...
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
skipper
#4 Udskriv indlæg
Skrevet d. 16-02-2016 16:03
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3858
Tilmeldt: 08.05.09
 Status: Offline

Første gang jeg så billedet grinede jeg også.
Men prøv at se nærmere på deres ben, en gammel oldefar med åreknuder står sammen med et par purunge piger der har krop, og ben som 12-13 årige.
Og længere nede i soien står der garanteret en pimp og tripper nervøst, og venter spændt på sin andel af pengene.
Anarki eller Kaos.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
IT
#5 Udskriv indlæg
Skrevet d. 17-02-2016 03:09
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1750
Tilmeldt: 11.09.09
 Status: Offline

skipper skrev:
Første gang jeg så billedet grinede jeg også.
Men prøv at se nærmere på deres ben, en gammel oldefar med åreknuder står sammen med et par purunge piger der har krop, og ben som 12-13 årige.
Og længere nede i soien står der garanteret en pimp og tripper nervøst, og venter spændt på sin andel af pengene.


he he det er mange år siden de damer var 12-13 år du kan roligt lægge mindst 25 år til
Isan is the poorest region of Thailand: in 2002 average wages were the ... Isan (Isan/Thai: อีสาน; also written as Isaan, Isarn, Issan, ...
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Kent
#6 Udskriv indlæg
Skrevet d. 16-02-2019 02:15
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 424
Tilmeldt: 04.12.11
 Status: Offline

de ude efter os stakles uskyldige fattige falanger Angry


www.thai-dk.dk/uploads/tha11.jpg
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
up2you
#7 Udskriv indlæg
Skrevet d. 16-02-2019 07:20
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 143
Tilmeldt: 19.01.16
 Status: Offline

Kent skrev:
de ude efter os stakles uskyldige fattige falanger Angry


www.thai-dk.dk/uploads/tha11.jpg


Livet i Thailand som farang uden penge, (mange penge) er ikke nemt.
I bund og grund bryder Thaier' sig slet ikke om farang. Joooooo,
If you take good care.

Og det er en ordentlig mundfuld, som indbefatter, familie (som regel er den stor) og deres hospitalsbesøg, forsikring bil , motorcykel, Buffalo og børnene selvflg.
Brødre, eller sønner i den arbejdsdygtige alder, stopper omg. i deres job, når mor eller søster har farang på gaflen. Farang betaler til forsørgelsen af de dovne hunde.

Glem heller ikke, at der også helst skal bygges hus i landsbyen, så de øvrige beboere kan se man har scoret guldgrisen.

Ovenstående er kun egne erfaringer og oplevelser jeg har fra andre. Gælder sikkert ikke alle. Men man hører tit, det jeg her beskriver. I bar segmentet, som billedet her lægger op til, skulle den være god nok.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
yindee
#8 Udskriv indlæg
Skrevet d. 16-02-2019 13:32
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3640
Tilmeldt: 20.02.09
 Status: Offline

up2you skrev:
Kent skrev:
de ude efter os stakles uskyldige fattige falanger Angry


www.thai-dk.dk/uploads/tha11.jpg


Livet i Thailand som farang uden penge, (mange penge) er ikke nemt.
I bund og grund bryder Thaier' sig slet ikke om farang. Joooooo,
If you take good care.

Og det er en ordentlig mundfuld, som indbefatter, familie (som regel er den stor) og deres hospitalsbesøg, forsikring bil , motorcykel, Buffalo og børnene selvflg.
Brødre, eller sønner i den arbejdsdygtige alder, stopper omg. i deres job, når mor eller søster har farang på gaflen. Farang betaler til forsørgelsen af de dovne hunde.

Glem heller ikke, at der også helst skal bygges hus i landsbyen, så de øvrige beboere kan se man har scoret guldgrisen.

Ovenstående er kun egne erfaringer og oplevelser jeg har fra andre. Gælder sikkert ikke alle. Men man hører tit, det jeg her beskriver. I bar segmentet, som billedet her lægger op til, skulle den være god nok.


det kunne jo også være ægte kærlighed lige som i videoen, eller hvad Grin


Til forsiden  Til toppen  Til bunden
skipper
#9 Udskriv indlæg
Skrevet d. 16-02-2019 14:31
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3858
Tilmeldt: 08.05.09
 Status: Offline

Det er nemlig rigtigt yindee.

Min kone valgte ikke mig på grund af pengene, for jeg gik nemlig og bumsede den på a-kasse i Bangkok dengang vi mødtes, men det gjorde nok ikke så meget, hun kunne li mig alligevel.
Guderne vide hvorfor, men vi har da holdt sammen i næsten 37 år nu, så vist findes der kærlighed derude, bare man ser sig godt forLove

Anarki eller Kaos.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
up2you
#10 Udskriv indlæg
Skrevet d. 17-02-2019 04:44
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 143
Tilmeldt: 19.01.16
 Status: Offline



Dejligt at se og høre at kærligheden eksisterer.

Den er nemlig ikke nem at finde i Pattaya/Jomtien bar segmentet i dag.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
M55
#11 Udskriv indlæg
Skrevet d. 17-02-2019 10:31
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1906
Tilmeldt: 23.10.09
 Status: Offline

up2you skrev:


Dejligt at se og høre at kærligheden eksisterer.

Den er nemlig ikke nem at finde i Pattaya/Jomtien bar segmentet i dag.


det var nok nemmere i de gamle dage, den gang hvor der næsten kun var søfolk der kom til landet, er selv thaigift vi blev gift i 1969 i Bangkok
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
yindee
#12 Udskriv indlæg
Skrevet d. 18-02-2019 02:22
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3640
Tilmeldt: 20.02.09
 Status: Offline

M55 skrev:
up2you skrev:


Dejligt at se og høre at kærligheden eksisterer.

Den er nemlig ikke nem at finde i Pattaya/Jomtien bar segmentet i dag.


det var nok nemmere i de gamle dage, den gang hvor der næsten kun var søfolk der kom til landet, er selv thaigift vi blev gift i 1969 i Bangkok


nu er det jo ikke kun kærlighed til den flotte falang alene, det kan også være kærlighed til hans penge


Den nu 55-årige Matthias Nissen blev forelsket i en 15 år yngre thailandsk kvinde, som var forelsket i hans penge

Et otium i billige Thailand kan blive en til en kostbar skuffelse.

Det kan den danske danske pensionist Matthias Nissen skrive under på.

Han er blot én blandt de talrige midaldrende og ældre vestlige mænd, der møder betydeligt yngre kvinder i Thailands turistområder.

I dag har en den 55-årige pensionist et forhold til en jævnaldrende lokal kvinde, som forsørger sig selv. Men sådan har det ikke altid været.

EKSTRA traf ham på den strandbar i det fredelige og smukke naturområde Sam Roi Yod, hvor han især nyder de høje temperaturer og de lave priser.

Har du tidligere mødt kvinder, som havde et stort fokus på dine penge?

– Ja, jeg havde tidligere en kæreste, som arbejdede oppe i Bangkok. Det blev et dyrebart bekendtskab. Jeg mødte hende i en pæn massageforretning. Jeg faldt i søvn under massagen, men da jeg vågnede op, lå denne yndige kvinde på briksen ved siden af. Hende inviterede jeg på kaffe. Det skulle jeg aldrig have gjort. Det blev den dyreste kop kaffe nogen sinde.

Hvor dyrt?

– Nogle hundrede tusinde danske kroner over to år. Nogle af mine bekendte advarede mig mod hende, men det var jeg blind for, for jeg var så vild med hende.

Hvorfor blev det dyrt?

– Thaierne har det sådan, at man skal betale for gaver. De har en naiv tro på, at vesterlændinge er omvandrende hæveautomater. Da jeg havde kendt hende i trekvart år, skulle jeg betale for en uddannelse til hendes datter, som ikke var hendes biologiske datter. Det var ret kostbart. De overdrev udgifterne, så jeg betalte mere, end den faktisk kostede.

Hvorfor afsluttede du forholdet?

– Det blev skruen uden ende, så jeg slog bak, da hendes søster inviterede på en restaurant, hvor hun (søsteren, red.) betalte regningen. Men hun (Matthias’ kæreste, red) kom så efterfølgende og bad mig om de penge, søsteren havde betalt. Så sluttede festen. Men det var ikke nemt. For at møde en vestlig mand er en opgradering af levestandarden for en thaikvinde. Hun forsøgte at fastholde mig, og det endte med, hun spredte sladder om mig i lokalområdet.

Hvad er forskellene på en thaikvinde og en dansk kvinde?

– De er opdraget til at sørge for, at manden skal have det godt. Man bliver vartet op i alle ender og kanter og må sige nej, nej, nej, hver gang de tilbyder mad og andet. Jeg kan sagtens klare mig selv og har ikke brug for, at nogen varter mig op.

– Nu kunne der være nogle i Danmark, der synes, at vestlig mand, som tager til Thailand med penge, som tiltrækker thaikvinder, er en gammel gris. Hvad kunne du sige til det?

– Dem har jeg mødt mange af. Udtrykket passer meget godt. Man ser mange ældre vestlige mænd med kærester på ned mod 20-25 år. Undskyld mig. Men nogle får børn med dem. Det …

– Hvor meget yngre var din ekskæreste?

– 15 år yngre end mig.

– Så er vi måske der, hvor nogle også kunne påstå, at også du er en gammel gris?

– Måske på grænsen til det. Jeg har sagt til mig selv, at det vil jeg ikke være med til. Min nye veninde er midt i halvtredserne, hun er selvstændig, og jeg betaler intet for hende ud over, når vi spiser ude engang imellem.

http://ekstrablad...as/5685531


læs mere her https://www.thai-...ad_id=6105








Til forsiden  Til toppen  Til bunden
up2you
#13 Udskriv indlæg
Skrevet d. 18-02-2019 07:22
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 143
Tilmeldt: 19.01.16
 Status: Offline


Thja, overrasket, ikke det mindste. Flugter fint med hvad man hører på 'vandrørene'. Thailand og pigerne, er i dag ikke så eventyragtigt som det har været.
Shock
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Je suis Charlie
#14 Udskriv indlæg
Skrevet d. 16-02-2020 09:11
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 917
Tilmeldt: 14.01.15
 Status: Offline

up2you skrev:

Thja, overrasket, ikke det mindste. Flugter fint med hvad man hører på 'vandrørene'. Thailand og pigerne, er i dag ikke så eventyragtigt som det har været.
Shock


Chancen for at finde en ærlig sød barpige i dagens Thailand, som vil sin kommede danske mand det godt, er hvis de bliver i Thailand omkring 5 prosendt, hvis de flytter til DK vi jeg påstå at deres chancer bliver forbedret helt op til 20-50 prosent

Det er min erfaring efter 49 års erfaring med landet, jeg har set (ikke hørt) formeget i tidens løb

Hvorfor stiger chancen så når de flytter til DK, såre simpel pigen er væk fra baren ,veninderne og den kære familie, når hun er i DK skal hun ikke bare hænge ud og more sig men arbejde, for som de siger for meget fritid er roden til alt ondt og en indtægt er ikke lige nok i dagens Danmark
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
skipper
#15 Udskriv indlæg
Skrevet d. 16-02-2020 20:13
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3858
Tilmeldt: 08.05.09
 Status: Offline

Ak ja den kærlighedLove

Hvis I gifter jer med en Thailandsk dulle, så husk på at I også gifter jer med hele hendes (pukkelryggede?) familie, som altid er på røven.

Men på den anden side kan I også regne med at den dag selv står med røven i vandskorpen, så står de altid parat med tegnebogen for at hjælpe jer.

Ja OK jeg har godt nok aldrig hørt om det, men familie er familie, og vi skal jo holde sammen ikk..ved ikke
Anarki eller Kaos.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
soi7
#16 Udskriv indlæg
Skrevet d. 16-02-2020 21:57

Bruger

Antal indlæg: 351
Tilmeldt: 10.02.11
 Status: Offline

@15
Hvis I gifter jer med en Thailandsk dulle, så husk på at I også gifter jer med hele hendes (pukkelryggede?) familie, som altid er på røven.

Men på den anden side kan I også regne med at den dag selv står med røven i vandskorpen, så står de altid parat med tegnebogen for at hjælpe jer.

Ja OK jeg har godt nok aldrig hørt om det, men familie er familie, og vi skal jo holde sammen ikk..ved ikke


Der er jo ingen tegnebog som oftest der kan hjælpe, da i hvert fald ikke hvis der skal hjælpes i Danmark hvor vi stikker helt af i priser på alt...
Men hvis man er bosat i LOS kunne det nok lade sig gøre hvis man ellers har en god kone, og ikke bare en dulle.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
soi7
#17 Udskriv indlæg
Skrevet d. 19-02-2020 19:48

Bruger

Antal indlæg: 351
Tilmeldt: 10.02.11
 Status: Offline

Så prøver vi lige igen at få at svar fra den mega gamle skipper i sverige...LOL,har du en mening ? jeg svarer jo bare tilbage....når du ser beskeden her engang kan du evt. få energi til at få trykket lidt på tastaturet ? kat
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
up2you
#18 Udskriv indlæg
Skrevet d. 20-02-2020 06:13
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 143
Tilmeldt: 19.01.16
 Status: Offline

soi7 skrev:
@15
Hvis I gifter jer med en Thailandsk dulle, så husk på at I også gifter jer med hele hendes (pukkelryggede?) familie, som altid er på røven.

Men på den anden side kan I også regne med at den dag selv står med røven i vandskorpen, så står de altid parat med tegnebogen for at hjælpe jer.

Ja OK jeg har godt nok aldrig hørt om det, men familie er familie, og vi skal jo holde sammen ikk..ved ikke


Der er jo ingen tegnebog som oftest der kan hjælpe, da i hvert fald ikke hvis der skal hjælpes i Danmark hvor vi stikker helt af i priser på alt...
Men hvis man er bosat i LOS kunne det nok lade sig gøre hvis man ellers har en god kone, og ikke bare en dulle.


Der findes ikke noget endegyldigt svar på hvordan man som farang vil blive behandlet af Thai kone og familie i en krise situation. Det må komme an på en prøve. En prøve jeg nødigt vil opleve.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
IT
#19 Udskriv indlæg
Skrevet d. 20-02-2020 11:12
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1750
Tilmeldt: 11.09.09
 Status: Offline

up2you skrev:
soi7 skrev:
@15
Hvis I gifter jer med en Thailandsk dulle, så husk på at I også gifter jer med hele hendes (pukkelryggede?) familie, som altid er på røven.

Men på den anden side kan I også regne med at den dag selv står med røven i vandskorpen, så står de altid parat med tegnebogen for at hjælpe jer.

Ja OK jeg har godt nok aldrig hørt om det, men familie er familie, og vi skal jo holde sammen ikk..ved ikke


Der er jo ingen tegnebog som oftest der kan hjælpe, da i hvert fald ikke hvis der skal hjælpes i Danmark hvor vi stikker helt af i priser på alt...
Men hvis man er bosat i LOS kunne det nok lade sig gøre hvis man ellers har en god kone, og ikke bare en dulle.


Der findes ikke noget endegyldigt svar på hvordan man som farang vil blive behandlet af Thai kone og familie i en krise situation. Det må komme an på en prøve. En prøve jeg nødigt vil opleve.



jeg forstår dig godt @ up2you, hvem vil ønske sig syg, nå bortset fra det så har jeg været indlagt 2 gange på det offentlige hospital hvor hele den pukkelryggede familie mødte op, de kom med mad, frugter, og chokolade som de selvfølge spiste det meste af selv

de efterlod en pæn slat penge i form af 100 bath sedler nogle enkle gav en 1000 seddel

intet under solen er er umuligt, selv i thailand kan det umulige ske
Isan is the poorest region of Thailand: in 2002 average wages were the ... Isan (Isan/Thai: อีสาน; also written as Isaan, Isarn, Issan, ...
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
up2you
#20 Udskriv indlæg
Skrevet d. 20-02-2020 13:35
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 143
Tilmeldt: 19.01.16
 Status: Offline


Dejligt at høre, at din Thai' familie har viljen til at hjælpe IT...!
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Gå til debat:
 

Lignende tråde

Emne Forum Svar Nyeste indlæg
Falang wanted in connection with the Nana Plaza Bar Girl Murder. Nyheder på andre sprog 5 09-02-2015 11:15
Nu igen, falang der dummer sig Skik og brug 10 23-11-2014 09:34

Alt indhold på denne side er Copyright @ copy 2009 Thai DK Debat Forum Alle rettigheder forbeholdes Siden er optimeret til 1024 * 768
Powered by PHP-Fusion copyright © 2002 - 2024 by Nick Jones.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.
Siden dannet på: 0.25 sekunder | 99,076,447 Unikke besøg | jQ Blog