Se emne

Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv emne
3-årige Anton og hans mor fanget i lufthavn: Han græder hele tiden
eneber
#1 Udskriv indlæg
Skrevet d. 03-08-2015 00:45
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1018
Tilmeldt: 07.06.09
 Status: Offline

Ude godt - hjemme bedst. Men Ann Suwannabut og hendes 3-årige søn Anton kan ikke komme hjem.

Ann Suwannabut og hendes 3-årige søn havde bestilt en returrejse til Thailand, men rejsebureauet har ikke booket den aftalte hjemrejse. Nu er de fanget i lufthavnen og kan ikke komme hjem

Den 31-årige kvinde bestilte tilbage i februar en flybillet tur/retur. Med pakket kuffert og en spændt 3-årig søn rejste hun til Thailand for at holde en måneds ferie i sit hjemland.

Men nu har turen udviklet sig til et større rejsekaos. Familien kan ikke komme hjem, fordi rejsebureauet E-zy Travel ikke har bestilt en returrejse. Også selv om Ann Suwannabut havde fået en bekræftelse og en kvittering på, at de skulle rejse hjem d. 4 august.

- Siden den 31-årige kvinde og Anton fik nyheden om, at de alligevel ikke har en returrejse, har de været i kontakt med rejsebureauet.


Rejsebureau: Vi er gået konkurs

E-zy Travel oplyser til Ekstra Bladet, at firmaet er gået konkurs, men ifølge dansk købelov har de alligevel ansvaret for at ombooke kundernes billet.

- Jeg har forsøgt at få hende til lufthavnen, så hun kan være stand-by. Vi har snakket sammen løbende. Det er jo ikke den 4. august endnu, så det er mig, der har ansvaret. Vi er gået konkurs, så min opgave er at købe billetter til de rejsende, siger den ansvarlige fra E-zy Travel Sonya Laddawan til Ekstra Bladet

Ekstra Bladet ville gerne have stillet en række uddybende spørgsmål, men E-zy Travel siger, at de ikke har yderligere kommentarer, før efter Ann Suwannabut er kommet hjem.

I mellemtiden har E-zy Travel været i kontakt med Ann Suwannabut og truet hende med, at hvis hun ikke trækker sin historie tilbage, så vil hun ikke få penge til en ny billet.

Ann Suwannabut venter i øjeblikket stadig i Bangkok lufthavnen og håber, at hun snart kan komme hjem.


http://ekstrablad...en/5669895
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
sam
#2 Udskriv indlæg
Skrevet d. 03-08-2015 11:54

Bruger

Antal indlæg: 258
Tilmeldt: 24.05.10
 Status: Offline

Det er vel også lidt dumt ikke at kigge efter om, der er en returbillet inden man tager afsted?
www.maephimproperty.com
Grand Beach 1. Mae Phim
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Gå til debat:
 

Lignende tråde

Emne Forum Svar Nyeste indlæg
32-årige Bibi: Jeg føler mig heldig Hele Thailand 2 06-09-2023 17:49
Sjælden tigerfamilie fanget på video Billeder/Videoer fra livet i Thailand 1 18-03-2023 10:01
Fodboldhold frygtes fanget i grotte i Thailand Nyheder på dansk 82 16-02-2023 16:09
250 danskere fanget i Thailand Nyheder fra Phuket 1 04-01-2023 15:52
16-årige thailandsk pige udvist til Thailand Nyheder på dansk 1 02-12-2022 09:55

Alt indhold på denne side er Copyright @ copy 2009 Thai DK Debat Forum Alle rettigheder forbeholdes Siden er optimeret til 1024 * 768
Powered by PHP-Fusion copyright © 2002 - 2024 by Nick Jones.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.
Siden dannet på: 0.23 sekunder | 100,292,399 Unikke besøg | jQ Blog