Se emne

Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv emne
Sælge grøntsager i Thailand
soi8
#41 Udskriv indlæg
Skrevet d. 29-10-2014 14:50

Bruger

Antal indlæg: 375
Tilmeldt: 20.11.13
 Status: Offline

Lad da være med at spilde jeres tid på suk99. Prinsegemalen kunne man med rette sammenligne ham med. At han er en opblæst nar og en blærerøv kan vi da hurtigt blive enige om, men hvis han har det godt med at sidde og blære sig af sine lånte fjer (konens penge) så lad ham dog ha den glæde!

Med hensyn til hans væbner gider jeg ikke spilde min tid på at kommentere ham overhovedet! Han er for ynkelig!
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
LungW
#42 Udskriv indlæg
Skrevet d. 29-10-2014 15:18
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 347
Tilmeldt: 28.09.14
 Status: Offline

De minder lidt om de her to:

quicktake.files.wordpress.com/2013/02/don_quijote_sancho_rocinante_y_rucio_cervantes_postcard-rbc267652de0a4b73b683934666f499a1_vgbaq_8byvr_380.jpg
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Suk99
#43 Udskriv indlæg
Skrevet d. 29-10-2014 15:19

Bruger

Antal indlæg: 286
Tilmeldt: 10.09.14
 Status: Offline

He he Soi 8, atter en orm som gnaver......

Ynkelig, jeg er blot aerlig, men fordi man sidder paa den groenne gren, saa kommer i alle ( naesten ) med den stor sav og vil kappe grenen, saa hvem er ynkelig ? jeg kender svaret !

Konens penge ..JA, jeg har forsoerget hende i flere aar, nu er det saa omvendt, det hedder kaerlighed og gensidig respekt...men det forstaar du sikkert ikke.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
maichai
#44 Udskriv indlæg
Skrevet d. 29-10-2014 15:23
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1384
Tilmeldt: 21.12.13
 Status: Offline

du siger jeg bare kommer med pjat når jeg siger noget på denne side ja stor mand er du som siger en masse men der kommer ikke noget ud.......

Du siger ikke noget på denne side du lukker kun lort ved at skrive og du skriver her kun når du ved at Suk er kommet i lidt mennehænder det samme gjorde du på Thaiportalen dengang, så smut du bare tilbage dertil og kom med dine jammerlige kommentarer det her er for voksne og jeg tror og ved Suk kan klare sig selv uden dine ynkelige bemærkninger Suk må sku snart græde snot over hvad du skriver
Thumb MIG, EN DUMSMART BYBO FRA DANMARK SOM ENDTE SOM BONDERØV I THAILAND

Et sundt sexualliv værner imod sportslivets fristelser.
hej
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
dutling68
#45 Udskriv indlæg
Skrevet d. 29-10-2014 15:30
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 101
Tilmeldt: 09.06.09
 Status: Offline

husk nu at ikke sige det til nogle, for folk for så ondt i røven vis det går dig godt sarcasm
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
dutling68
#46 Udskriv indlæg
Skrevet d. 29-10-2014 15:31
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 101
Tilmeldt: 09.06.09
 Status: Offline

LungW skrev:
dutling68 skrev:
LungW skrev:
Jamen OK da Don Zuk, man lære jo hel´tid´n, tak do´!

Pas nu på at hun en dag finder dig overflødig, for dyr i drift, eller bare besværlig, pist borte...

kat


var du ikke på vej på hjem til dk måske er det dig selv du tænker på her.....


Har ombestemt mig, der er for sjovt her, og desuden har jeg tænkt mig at starte en grøntsags-biks!

hej


husk nu at ikke sige det til nogle, for folk for så ondt i røven vis det går dig godt
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
soi8
#47 Udskriv indlæg
Skrevet d. 29-10-2014 15:34

Bruger

Antal indlæg: 375
Tilmeldt: 20.11.13
 Status: Offline

Suk99 skrev:
He he Soi 8, atter en orm som gnaver......

Ynkelig, jeg er blot aerlig, men fordi man sidder paa den groenne gren, saa kommer i alle ( naesten ) med den stor sav og vil kappe grenen, saa hvem er ynkelig ? jeg kender svaret !

Konens penge ..JA, jeg har forsoerget hende i flere aar, nu er det saa omvendt, det hedder kaerlighed og gensidig respekt...men det forstaar du sikkert ikke.


Det var nu ikke dig jeg kaldte for ynkelig, men din tro væbner, dutling eller hvad det er han kalder sig, så undskyld hvis du følte dig truffet....det var sandelig ikke meningen.

Kærlighed og gensidig respekt...joh, det forstår jeg skam ganske udmærket hvad betyder.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Suk99
#48 Udskriv indlæg
Skrevet d. 29-10-2014 15:42

Bruger

Antal indlæg: 286
Tilmeldt: 10.09.14
 Status: Offline

Jeg har vaeret nabo til Dutling, og et mere rart menneske skal man lede laenge efter...naar jeg havde en tur med podagra handlede han ind for mig samt lavede mad til mig da jeg jo ikke kunne gaa,

Vi kunne sidde og tale til langt ud paa natten...det skal man ikke kimse af.

Dutling er en god ven !
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
maichai
#49 Udskriv indlæg
Skrevet d. 29-10-2014 15:46
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1384
Tilmeldt: 21.12.13
 Status: Offline

Jeg har vaeret nabo til Dutling, og et mere rart menneske skal man lede laenge efter...naar jeg havde en tur med podagra handlede han ind for mig samt lavede mad til mig da jeg jo ikke kunne gaa,

Dutling er en god ven !

Jeg vil nu mest kalde ham en røvslikker driller
Og hvis han var min ven ville jeg hellere undvære at have en venSad
Thumb MIG, EN DUMSMART BYBO FRA DANMARK SOM ENDTE SOM BONDERØV I THAILAND

Et sundt sexualliv værner imod sportslivets fristelser.
hej
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
LungW
#50 Udskriv indlæg
Skrevet d. 29-10-2014 15:46
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 347
Tilmeldt: 28.09.14
 Status: Offline

dutling68: Jeg har intet imod at det går godt for folk, både i TH og DK.

Det der p*sser mig vældig meget af er at Don Suk praler med konens succes, han er hånlig og nedladende, grov i munden, og får lige for gud ved hvilken gang sparket til alle i Isaan.

Havde han nu selv startet et eller andet, og fortalt om det med en passende portion ydmyghed, ja så ville jeg da sige "skidegodt Don Suk, sådan!"

Til forsiden  Til toppen  Til bunden
dutling68
#51 Udskriv indlæg
Skrevet d. 29-10-2014 15:48
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 101
Tilmeldt: 09.06.09
 Status: Offline

maichai skrev:
du siger jeg bare kommer med pjat når jeg siger noget på denne side ja stor mand er du som siger en masse men der kommer ikke noget ud.......

Du siger ikke noget på denne side du lukker kun lort ved at skrive og du skriver her kun når du ved at Suk er kommet i lidt mennehænder det samme gjorde du på Thaiportalen dengang, så smut du bare tilbage dertil og kom med dine jammerlige kommentarer det her er for voksne og jeg tror og ved Suk kan klare sig selv uden dine ynkelige bemærkninger Suk må sku snart græde snot over hvad du skriver


jeg skriver hvad jeg har lyst til og du har altid spillet smart og nu for du lidt igen og det kan du ikke tåle for er der nogle som ikke er med dit hold så piver du, fordi man ikke er enig med dig og de andre uhha så skal man ha.....fordi det går godt for nogle og hvad så har i ikke andet at bruge jeres tid på....og fordi hans kone betaler gildet nu og hvad så vi skriver 2014 i lyder sgu som nogle gamle sure mænd hvor i ikke har det for let i livet ja det lyder sgu trist for jer nyd dog livet mens i har det......
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
maichai
#52 Udskriv indlæg
Skrevet d. 29-10-2014 15:51
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1384
Tilmeldt: 21.12.13
 Status: Offline


jeg skriver hvad jeg har lyst til og du har altid spillet smart og nu for du lidt igen og det kan du ikke tåle for er der nogle som ikke er med dit hold så piver du, fordi man ikke er enig med dig og de andre uhha så skal man ha.....fordi det går godt for nogle og hvad så har i ikke andet at bruge jeres tid på....og fordi hans kone betaler gildet nu og hvad så vi skriver 2014 i lyder sgu som nogle gamle sure mænd hvor i ikke har det for let i livet ja det lyder sgu trist for jer nyd dog livet mens i har det......

Samme gang pis du skrev sidst på DTW har du bare kopi derfra og skiftet årstallet til 2014 YNKELIGTSad
Thumb MIG, EN DUMSMART BYBO FRA DANMARK SOM ENDTE SOM BONDERØV I THAILAND

Et sundt sexualliv værner imod sportslivets fristelser.
hej
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
dutling68
#53 Udskriv indlæg
Skrevet d. 29-10-2014 15:59
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 101
Tilmeldt: 09.06.09
 Status: Offline

LungW skrev:
dutling68: Jeg har intet imod at det går godt for folk, både i TH og DK.

Det der p*sser mig vældig meget af er at Don Suk praler med konens succes, han er hånlig og nedladende, grov i munden, og får lige for gud ved hvilken gang sparket til alle i Isaan.

Havde han nu selv startet et eller andet, og fortalt om det med en passende portion ydmyghed, ja så ville jeg da sige "skidegodt Don Suk, sådan!"



det har han da også gjort for flere år siden men folk har altid været efter ham..og nu er der ligesom gået sport i den at folk skal nedgøre ham...og ang isaan piger dem har han da undskyld overfor men skal han helt ned og ligge og sige undskyld på thaimaner....
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
dutling68
#54 Udskriv indlæg
Skrevet d. 29-10-2014 16:01
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 101
Tilmeldt: 09.06.09
 Status: Offline

maichai skrev:

jeg skriver hvad jeg har lyst til og du har altid spillet smart og nu for du lidt igen og det kan du ikke tåle for er der nogle som ikke er med dit hold så piver du, fordi man ikke er enig med dig og de andre uhha så skal man ha.....fordi det går godt for nogle og hvad så har i ikke andet at bruge jeres tid på....og fordi hans kone betaler gildet nu og hvad så vi skriver 2014 i lyder sgu som nogle gamle sure mænd hvor i ikke har det for let i livet ja det lyder sgu trist for jer nyd dog livet mens i har det......

Samme gang pis du skrev sidst på DTW har du bare kopi derfra og skiftet årstallet til 2014 YNKELIGTSad


det husker jeg ikke men du bære stadig nag eller hvad........men det har åbenbart ikke ændre sig da du er stadigvæk den samme gamle sure mand........
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
maichai
#55 Udskriv indlæg
Skrevet d. 29-10-2014 16:35
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1384
Tilmeldt: 21.12.13
 Status: Offline

det husker jeg ikke men du bære stadig nag eller hvad........men det har åbenbart ikke ændre sig da du er stadigvæk den samme gamle sure mand........

jeg bærer aldrig nag det lader jeg dig om Og der skal jo være en KLOVN i et hvert cirkus her er det tydeligvis dig der er KLOVNENdriller
Thumb MIG, EN DUMSMART BYBO FRA DANMARK SOM ENDTE SOM BONDERØV I THAILAND

Et sundt sexualliv værner imod sportslivets fristelser.
hej
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
dutling68
#56 Udskriv indlæg
Skrevet d. 29-10-2014 18:29
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 101
Tilmeldt: 09.06.09
 Status: Offline

maichai skrev:
det husker jeg ikke men du bære stadig nag eller hvad........men det har åbenbart ikke ændre sig da du er stadigvæk den samme gamle sure mand........

jeg bærer aldrig nag det lader jeg dig om Og der skal jo være en KLOVN i et hvert cirkus her er det tydeligvis dig der er KLOVNENdriller


hvorfor skulle jeg dog bære nag......klovn fordi du ikke for ret... maichai du famler i mørket may the force be with you sov
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
maichai
#57 Udskriv indlæg
Skrevet d. 30-10-2014 00:00
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1384
Tilmeldt: 21.12.13
 Status: Offline

hvorfor skulle jeg dog bære nag......klovn fordi du ikke for ret... maichai du famler i mørket may the force be with you

Normalt bliver folk klogere og klogere det er dog ikke tilfældet her, her er tydeligvis en der bliver dummere og dummere i sit desperate forsøg på at retfærdigøre sine forsøg på at leje tro væbnerved ikke
Thumb MIG, EN DUMSMART BYBO FRA DANMARK SOM ENDTE SOM BONDERØV I THAILAND

Et sundt sexualliv værner imod sportslivets fristelser.
hej
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
NFP
#58 Udskriv indlæg
Skrevet d. 30-10-2014 01:20

Bruger

Antal indlæg: 427
Tilmeldt: 10.02.14
 Status: Offline

dutling68 skrev:
LungW skrev:
dutling68: Jeg har intet imod at det går godt for folk, både i TH og DK.

Det der p*sser mig vældig meget af er at Don Suk praler med konens succes, han er hånlig og nedladende, grov i munden, og får lige for gud ved hvilken gang sparket til alle i Isaan.

Havde han nu selv startet et eller andet, og fortalt om det med en passende portion ydmyghed, ja så ville jeg da sige "skidegodt Don Suk, sådan!"



det har han da også gjort for flere år siden men folk har altid været efter ham..og nu er der ligesom gået sport i den at folk skal nedgøre ham...og ang isaan piger dem har han da undskyld overfor men skal han helt ned og ligge og sige undskyld på thaimaner....


Det har intet at goere med at nedgoere Suk99. At folk er efter ham kan der maaske vaere noget om og det er ogsaa sket paa andre fora bl.a. DTW eller TP. Men een af aarsagerne er vel paastanden at fru Suk99 scorer THB 200,000 om maaneden netto. Paa DTW i sin tid var det THB 150,000.- hvor der var en stoerre diskussion om rigtigheden af den paastand.

Der er maaske kommet en ekstra forretning til ?.

Som sagt det ville vaere rart at faa at vide forretningsmodellen saa jeg kan faa sat konen igang.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
soi8
#59 Udskriv indlæg
Skrevet d. 30-10-2014 01:54

Bruger

Antal indlæg: 375
Tilmeldt: 20.11.13
 Status: Offline

Hvorfor egentligt blive ved med at diskutere det. Kan det da ikke være fuldstændig ligemeget hvad andre mennesker tjener og ikke tjener. Hvis alle blot ville være tilfredse med det de selv har uden til stadighed at kræve mere og mere og være misundelige på andre ville verden blive et meget bedre sted at leve i!
At suk så til stadighed fortæller det er jo en anden sag, men lad det nu være op til ham. Der findes mennesker der har behov for det. Jeg personligt kunne aldrig drømme om offentligt at fortælle hvad jeg selv og min hustru tjener, heller ikke engang til venner og bekendte. Hvad i alverden kommer det andre ved.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
M55
#60 Udskriv indlæg
Skrevet d. 30-10-2014 02:21
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1906
Tilmeldt: 23.10.09
 Status: Offline

Det der pisser mig af, er at Suk er hånlig og nedladende, grov i munden, og får lige for gud ved for hvilken gang sparket til alle (kvinder) i Isaan



Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Gå til debat:
 

Lignende tråde

Emne Forum Svar Nyeste indlæg
Før du rejser på ferie til Thailand se med her Hele Thailand 5 28-04-2024 09:48
Voldsom varme i Thailand: Oppe på 30 dødsfald Hele Thailand 2 27-04-2024 11:08
Smag på Thailand Hele Thailand 99 26-04-2024 15:09
Thailand Buddha Hill Pattaya er en skjult perle videoer Fra Pattaya 4 26-04-2024 07:28
7 Populære områder at bo i Thailand som dansker Amazing Pattaya 1 22-04-2024 07:47

Alt indhold på denne side er Copyright @ copy 2009 Thai DK Debat Forum Alle rettigheder forbeholdes Siden er optimeret til 1024 * 768
Powered by PHP-Fusion copyright © 2002 - 2024 by Nick Jones.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.
Siden dannet på: 0.21 sekunder | 99,660,549 Unikke besøg | jQ Blog