Se emne

Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv emne
Hele Danmarks bedstemor for fuld udblæsning.
skipper
#1 Udskriv indlæg
Skrevet d. 15-04-2014 07:19
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3858
Tilmeldt: 08.05.09
 Status: Offline

Ak ja sikke da en gang gylle.
Hvad med at fortælle sandheden lille Pia, du ved jo ganske godt hvad det drejede sig om med den Mouhammedkrise.
Den blev ikke startet af imamer, men af Jyllandspostens chefsreporter Flemming Rose,tidligere formand af zionistisk forening, der brugte den dygtigt til at dække over Israelske tyverier af palæstinensisk land.
Om Danskere er dummere end andre folks børn ved jeg så ikke, det er jeg for dum til.
Men jeg ville ønske vælgerne i mit gamle fædreland ville tænke sig lidt bedre om indet de satte deres kryds.
http://nyhederne....lille-snog
Anarki eller Kaos.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
skipper
#2 Udskriv indlæg
Skrevet d. 15-04-2014 08:18
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3858
Tilmeldt: 08.05.09
 Status: Offline

skipper skrev:
Ak ja sikke da en gang gylle.
Hvad med at fortælle sandheden lille Pia, du ved jo ganske godt hvad det drejede sig om med den Mouhammedkrise.
Den blev ikke startet af imamer, men af Jyllandspostens chefsreporter Flemming Rose,tidligere formand af zionistisk forening, der brugte den dygtigt til at dække over Israelske tyverier af palæstinensisk land.
Om Danskere er dummere end andre folks børn ved jeg så ikke, det er jeg for dum til.
Men jeg ville ønske vælgerne i mit gamle fædreland ville tænke sig lidt bedre om inden de satte deres kryds.
http://nyhederne....lille-snog

Anarki eller Kaos.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Gå til debat:
 

Lignende tråde

Emne Forum Svar Nyeste indlæg
Fuld turist blev sparket Nyheder på dansk 1 16-08-2023 08:40
Thailand forventer fuld genåbning til november Hele Thailand 1 18-05-2021 06:42
Thailands coronadødstal slår rekord, men tallet er meget lavere end Danmarks Nyheder på dansk 1 26-04-2021 14:17
Den thailandske konge modtog Danmarks nye ambassadør i Thailand Nyheder på dansk 1 29-10-2020 16:12
Ribe | Danmarks ældste by Udenfor Thailand 6 17-10-2020 07:32

Alt indhold på denne side er Copyright @ copy 2009 Thai DK Debat Forum Alle rettigheder forbeholdes Siden er optimeret til 1024 * 768
Powered by PHP-Fusion copyright © 2002 - 2024 by Nick Jones.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.
Siden dannet på: 0.30 sekunder | 99,072,432 Unikke besøg | jQ Blog