Se emne

Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv emne
Hash rygning/straf heraf
AL 48
#41 Udskriv indlæg
Skrevet d. 30-11-2013 18:27
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1826
Tilmeldt: 17.03.11
 Status: Offline

jsh71 skrev:
De skulle prøve at forbyde nikotin, så skulle i høre et ramaskrig fra tobaks industrien, det er den største vanedannende stof de propper i tobakken. Men tør de åbenbart ikke de kære politikkere Men hach er forbudt, og det er enda i nogle tilfælde godt for nogle sygdomme. I gamle dage blev det udleveret som medicin.



Hold kæft hvor er du "klog". -Du braldrer op om nogle ting, som du intet ved om. Det kan man da tydelig læse i dine indlæg.-Men måské har du røget for meget "hach", hvad det så end er.
Tobaksindustrien tilsætter ikke nikotin,-det er ikke nødvendigt. Derimod har de 249 andre tilsætningstoffer som de tilsætter til selve tobakken, endda nogle der er direkte giftige ved afbrænding (rygning). På den måde styrer de både aromaen og til en vis grad hvor hurtig man bliver afhængig. Selv papiret, limstoffet og blækket indeholder 50 forskellige stoffer, som bliver frigivet ved rygning.

Sakset fra artiklen:

Tilsætningsstoffernes effekt og virkning
Vi har fundet dokumentation, der peger på, at tilsætningsstofferne mentol, lakrids
og propylen glycol kan lette rygningen og dermed gøre det nemmere at
starte med at ryge. Derudover har vi fundet andre stoffer, der medvirker til hurtigere
afhængighed. Mentol samt stofferne acetophenon, benzylalkohol, cis-3-
hexanol, theobromin i chokolade og acetaldehyd, der dannes ved forbrænding af
sukkerstoffer, kan medvirke til en forøgelse af afhængigheden og skabe lettere
og hurtigere optagelse af de skadelige og afhængighedsskabende stoffer i røgen.
Acetaldehyd interagerer måske med nikotinen i centralnervesystemet.
------------------------
Her kan du læse alle 426 sider: http://www.cancer...retter.pdf

-Og foriøvrigt, så er det lang tid siden de begyndte at bruge "hach" (cannabis) i medicin. http://da.wikiped...id_medicin

Sakset fra artikel:
Det aktive stof i hash er Tetra-Hydro-Cannabinol (THC), som er en harpikslignende olie, hampeplanten udskiller på sin overflade, for at undgå udtørring. Blandt de sløvende illegale rusmidler er hash det mest udbredte stof her i landet. Næsten halvdelen af befolkningen i alderen 14 til 44 år har prøvet at ryge hash, mens det kun er 3,5%, som har gjort det den sidste måned. Langt de fleste gør sig den erfaring, at hash ikke er et feststof, da rusen opleves som socialt passificerende, og holder derfor op med forbruget efter en kortere periode. For den gruppe, som får et egentligt hashmisbrug (dagligt forbrug), er der typisk tale om comorbiditet til anden lidelse, så som angst, personlighedsforstyrrelse, ADHD, tilpasningsreaktion eller mistrivsel pga dårlige sociale forhold. Fx beskriver mange unge, at de får det bedre eller mindre dårligt, når de ryger hash. Dermed er hashmisbruget ofte et symptom på, at der er andet i personens tilværelse, der ikke fungerer. Det kan være søvnproblemer, aggressivitet, vredesudbrud eller rastløshed. De helt unge med hashmisbrug fremhæver især tre positive ting; Hashens afslappende virkning, at man kan være ruspåvirket uden det opdages (hvilket er sværere ved indtag af alkohol) og endelig omtaler en del unge at "de voksne bedst kan lide os, når vi er skæve" - fordi de bliver mere rolige.
http://www.medici...per/318470

-Og læs så også denne her:
Patienter på hash-medicin tvinges af vejene.

http://www.dr.dk/...234242.htm

Og her er listen over tilsætningsstoffer til tobak (Orlik tobacco compagny), - så kan du jo hygge dig med at lede efter nicotin:
http://sundhedsst...27B40.ashx
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
soi7
#42 Udskriv indlæg
Skrevet d. 30-11-2013 22:54

Bruger

Antal indlæg: 351
Tilmeldt: 10.02.11
 Status: Offline

"problemet" med at gøre hash lovligt for syge folk, det bunder nok i af den magtfulde medicin industri vil miste milliarder af kroner på deres medicin, som evt. ofte ikke er tilstrækkelig alligevel, men penge har jo magt.....lås
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
#43 Udskriv indlæg
Skrevet d. 01-12-2013 01:48



Antal indlæg:
Tilmeldt: 01.01.70
 Status: Offline

Jeps soi 7 det er pengene der styre det hele sørgeligt nok.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
deepseadivers
#44 Udskriv indlæg
Skrevet d. 01-12-2013 01:49
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 303
Tilmeldt: 23.10.09
 Status: Offline

Al! Du ved vist intet om emnet.


Hvad er på foto? Skunk, hash, tjald, cannabis, pot.
scontent-b-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-prn2/1390575_652323354789210_1179616710_n.jpg







Jeg selv ved næste alt om emnet. Ryger selv. Har en lang succesfuld karrierer, som international cannabiz grossist.

Danmark spilder 10mia årligt på vores restriktive politik.

Vender vi bøtten og lovliggøre hamp planten, så lover jeg 300.000 nye meget tiltrængte arbejdspladser. inden næste 10 år.

Hamp planten er guds gave til menneskeheden.

scontent-a-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-prn2/1451974_10201417666378502_755594905_n.jpg
Lapidary and Jewelry consltant
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
deepseadivers
#45 Udskriv indlæg
Skrevet d. 01-12-2013 01:54
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 303
Tilmeldt: 23.10.09
 Status: Offline

Rigtigt når folk påstår medicinal industrien blokerer for en lovliggørelse.

Vi har ikke brug for deres kemi shit.

scontent-a-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-ash3/1377136_722120451131336_2050889165_n.jpg
Lapidary and Jewelry consltant
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
yindee
#46 Udskriv indlæg
Skrevet d. 01-12-2013 01:56
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3640
Tilmeldt: 20.02.09
 Status: Offline

jsh71 skrev:
Jeg vil vove den påstand at det er mere farligt og usundere at ryge cigaretter det tog mig 1 dag at stoppe med at ryge hach og 1 år med cigaretter hvor man havde abstinenser og det har man stadig her efter snart 9 år.


hej jsh
jeg stoppede fra den ene dag til den anden, er aldrig faldet i vanden i hvor er jeg helligGrin

abstinenser .U-ha U-ha det tog ca 7 år, før jeg stoppede med at tænke på at ryge bare en enkelt

alkohol .er farligt alligevel er det tilladt

tobak .er farligt alligevel er det tilladt

morfin .er farligt alligevel er det tilladt som læge middel

hash er forbudt se det forstår jeg ikke, det er jo et rusmiddel, lige som så meget andet, i visse dele af verden bruges det som læge middel

nå der er så meget, jeg ikke forstårved ikke
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
deepseadivers
#47 Udskriv indlæg
Skrevet d. 01-12-2013 01:57
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 303
Tilmeldt: 23.10.09
 Status: Offline


Lapidary and Jewelry consltant
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
deepseadivers
#48 Udskriv indlæg
Skrevet d. 01-12-2013 02:01
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 303
Tilmeldt: 23.10.09
 Status: Offline

scontent-a-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-prn2/1381554_686574394688854_485310291_n.jpg
Lapidary and Jewelry consltant
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
#49 Udskriv indlæg
Skrevet d. 01-12-2013 04:16



Antal indlæg:
Tilmeldt: 01.01.70
 Status: Offline

Jeps yindee jeg tror når man først har været afhængig af nikorin i cigaretter vil det sidde i en resten af livet desværre. Selv her efter 9 år får jeg lyst til og tage en cigaret men heldigvis er jeg selv herre over det nu.
Dsd du har sgu fuldstændig ret hvis hash blev lovliggjort kunne dk tjene styrtende med penge og måske få gjort noget mere for at få udryddet den hårde narko.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
leif
#50 Udskriv indlæg
Skrevet d. 01-12-2013 04:59

Bruger

Antal indlæg: 682
Tilmeldt: 30.06.09
 Status: Offline

Alle starter lige med lidt hash.
Alle siger.. ingen problemer, jeg kan sagtens styre det.

Nogen kan men uhyggelig mange ender som vrag.

Hvad nu hvis det var jer der tidlig om morgenen skulle ud og hente konen eller datteren og fandt hende nøgen næsten bevidstløs på en beskidt madras på gulvet, gennem kneppet en hel nat at den gang på 10 - 15 mand hun røg ind i.

Sådan foregår det hver dag, hver nat rundt omkring i Thailand


Til forsiden  Til toppen  Til bunden
nej
#51 Udskriv indlæg
Skrevet d. 01-12-2013 05:14
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 306
Tilmeldt: 20.12.12
 Status: Offline

leif skrev:
Alle starter lige med lidt hash.
Alle siger.. ingen problemer, jeg kan sagtens styre det.

Nogen kan men uhyggelig mange ender som vrag.

Hvad nu hvis det var jer der tidlig om morgenen skulle ud og hente konen eller datteren og fandt hende nøgen næsten bevidstløs på en beskidt madras på gulvet, gennem kneppet en hel nat at den gang på 10 - 15 mand hun røg ind i.

Sådan foregår det hver dag, hver nat rundt omkring i Thailand




Hej leif

jeg laver lidt om på din historie

Alle starter lige med lidt alkohol.
Alle siger.. ingen problemer, jeg kan sagtens styre det.

Nogen kan men uhyggelig mange ender som vrag.

Hvad nu hvis det var jer der tidlig om morgenen skulle ud og hente konen eller datteren og fandt hende nøgen næsten bevidstløs på en beskidt madras på gulvet, gennem kneppet en hel nat at den gang på 10 - 15 mand hun røg ind i.

Sådan foregår det hver dag, hver nat rundt omkring i Verden
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
#52 Udskriv indlæg
Skrevet d. 01-12-2013 06:42



Antal indlæg:
Tilmeldt: 01.01.70
 Status: Offline

Jeps nej det er noget værre l... alt det sjove. Det er i hvert fald ikke så sjovt når man bliver afhængig af noget. Om det aå er stoffer alkohol hash eller nikotin.
Jeg må indrømme jeg er lidt i syv sind om hash skulle frigives. Men på den anden side kunne de ligeså godt gøre det da de aldrig kommer det til livs. De kunne få det væk fra de hårde stoffer måske.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
AL 48
#53 Udskriv indlæg
Skrevet d. 01-12-2013 10:12
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1826
Tilmeldt: 17.03.11
 Status: Offline

Deepseadivers (lappedykkeren) skriver:
Al! Du ved vist intet om emnet.

Hvis du mener hash, så bruger jeg bare, modsat mange andre, min sunde fornuft. -Ligesom over for alle andre illegale rusmidler. Fordi der bag ethvert illegalt rusmiddel står en kriminel bagmand, som scorer kassen på andres fordærv Sad
-Denne kriminelle bagmand (du) vil jo også altid forherlige netop sit eget produkt, for at få endnu flere i fælden.
Og jeg vil til enhver tid advare unge og andre mod at købe det, og derved være med til at støtte illegale bagmænd. -Folk som dig.
Hvad er på foto? Skunk, hash, tjald, cannabis, pot.

Aner det ikke,-og er også bedøvende ligeglad.
For mig ligner det en hundelort rullet i frø, men det er jo nok også den slags du er storforhandler af (for at holde fortjensten hjemme).
Jeg selv ved næste alt om emnet. Ryger selv. Har en lang succesfuld karrierer, som international cannabiz grossist.

Ja, selvforherligelse er jo et af symptomerne på massivt misbrug. "succesfuld karrierer, som international cannabiz grossist.",-Hvem bedømmer det? -Dig selv?? Ha-ha, her må jeg sgu grine,- du er jo ikke andet end en sølle kriminel bagmand. -FØJ
Din "succes",- ligger den i hvor mange du har snydt og bedraget, samt været medvirkende til at føre på et skråplan??Sad
Danmark spilder 10mia årligt på vores restriktive politik.

Ja,-og de fleste udgifter går til at opspore kriminelle bagmænd som dig. Folk som aldrig kunne drømme om at bidrage med skat af deres "succesfulde virksomhed", men lever trygt og godt et sted i udlandet. Lever af de penge, deres afhængige ofre hver dag er nødt til at stjæle for at kunne dække deres behov.
Resten går til hjælp til dem der har reddet sig en psykose af dit "vidundermiddel".
Vender vi bøtten og lovliggøre hamp planten, så lover jeg 300.000 nye meget tiltrængte arbejdspladser. inden næste 10 år.

Nu lyder du sku som en hel politiker,- de er også fulde af løgn!!
Men jeg vil gerne medgøre at der nok bliver brug for en hel del flere i plejesektoren til narko-afvænning.
Hamp planten er guds gave til menneskeheden.

Ja, det var den før i tiden. Da kunne de finde ud af at lave godt tovværk ud af fibrene.
-Det tovværk kunne man så passende bruge til at hænge de kriminelle bagmænd i Angry
Rigtigt når folk påstår medicinal industrien blokerer for en lovliggørelse.

Vi har ikke brug for deres kemi shit.

Nej,- så er det jo, set fra dit synspunkt, meget bedre at blive ved med at financiere dig og din slags "undermennesker"Sad
-------

Til slut til webmaster:

Hvis det er meningen at den slags narkobagmænd skal have lov til at reklamere frit her på siden,-så vil jeg til at overveje mit medlemsskab.
Hej og god Søndag.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
deepseadivers
#54 Udskriv indlæg
Skrevet d. 01-12-2013 23:51
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 303
Tilmeldt: 23.10.09
 Status: Offline

leif skrev:
Alle starter lige med lidt hash.
Alle siger.. ingen problemer, jeg kan sagtens styre det.

Nogen kan men uhyggelig mange ender som vrag.

Hvad nu hvis det var jer der tidlig om morgenen skulle ud og hente konen eller datteren og fandt hende nøgen næsten bevidstløs på en beskidt madras på gulvet, gennem kneppet en hel nat at den gang på 10 - 15 mand hun røg ind i.

Sådan foregår det hver dag, hver nat rundt omkring i Thailand




Der findes ingen evidens på din påstand.

Det kunne begyndte med amningen!
Alt misbrug er usundt. Blandings misbrug er dobbelt usundt.

Cannabis var aldrig hovedårsagen, til din X og datterens ulykke..

Men fordi livet som yabar misbruger er meget sølle, så er det nødvendigvis ikke samme som cannabis nyder.
Lapidary and Jewelry consltant
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
soi7
#55 Udskriv indlæg
Skrevet d. 02-12-2013 00:07

Bruger

Antal indlæg: 351
Tilmeldt: 10.02.11
 Status: Offline

deepseediwers,

Mennesker er ikke altid perfekte , og opfylder ikke altid alle nutidens samfunds idealer, vi er forskellige, nogle er aggrasive andre rolige og dødkedelige.
Nogle kan finde ro med en kop the, andre er vilde og har fx. ADHD.

Jeg kender en ung mand tæt på, han er nu 18 år og har desværre en lidt kriminel løbebane...jeg har kendt ham fra lille, og jeg synes han er en rigtig god dreng, han ville aldrig gøre mig noget, men han fungerer nu ok i samfundet, pga. når han kan mærke det begynder at gå "løbsk" så ryger han en lille smule hash, og så falder han ned igen, og jeg kan ikke mærke det på ham, men det gør at han kan holde sig fra kriminalitet nu...udover at samfundet som det er idag synes det er ulovligt at ryge hash...men hvis han ikke gjorde det lidt en gang imellem SÅÅÅ skulle du bare se hvad han kunne lave af ulykker.

Han er en super god dreng, det lyder evt. svært for nogle at forstå....men han har et stort hjerte for dem han holder af.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
ADM
#56 Udskriv indlæg
Skrevet d. 02-12-2013 00:14
Bruger avatar

Super Administrator

Antal indlæg: 107
Tilmeldt: 26.12.10
 Status: Offline

@deepseadivers vi har forstået og ønsker ikke flere reklame indlæg
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
yindee
#57 Udskriv indlæg
Skrevet d. 02-12-2013 00:23
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3640
Tilmeldt: 20.02.09
 Status: Offline

soi7 skrev:
deepseediwers,

Mennesker er ikke altid perfekte , og opfylder ikke altid alle nutidens samfunds idealer, vi er forskellige, nogle er aggrasive andre rolige og dødkedelige.
Nogle kan finde ro med en kop the, andre er vilde og har fx. ADHD.

Jeg kender en ung mand tæt på, han er nu 18 år og har desværre en lidt kriminel løbebane...jeg har kendt ham fra lille, og jeg synes han er en rigtig god dreng, han ville aldrig gøre mig noget, men han fungerer nu ok i samfundet, pga. når han kan mærke det begynder at gå "løbsk" så ryger han en lille smule hash, og så falder han ned igen, og jeg kan ikke mærke det på ham, men det gør at han kan holde sig fra kriminalitet nu...udover at samfundet som det er idag synes det er ulovligt at ryge hash...men hvis han ikke gjorde det lidt en gang imellem SÅÅÅ skulle du bare se hvad han kunne lave af ulykker.

Han er en super god dreng, det lyder evt. svært for nogle at forstå....men han har et stort hjerte for dem han holder a


nogle steder i USA er hash et lovligt læge middel, virker det på den unge mand, burde det også kunne købes lovligt som recept medicin
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
deepseadivers
#58 Udskriv indlæg
Skrevet d. 02-12-2013 00:23
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 303
Tilmeldt: 23.10.09
 Status: Offline

soi7 skrev:
deepseediwers,

Mennesker er ikke altid perfekte , og opfylder ikke altid alle nutidens samfunds idealer, vi er forskellige, nogle er aggrasive andre rolige og dødkedelige.
Nogle kan finde ro med en kop the, andre er vilde og har fx. ADHD.

Jeg kender en ung mand tæt på, han er nu 18 år og har desværre en lidt kriminel løbebane...jeg har kendt ham fra lille, og jeg synes han er en rigtig god dreng, han ville aldrig gøre mig noget, men han fungerer nu ok i samfundet, pga. når han kan mærke det begynder at gå "løbsk" så ryger han en lille smule hash, og så falder han ned igen, og jeg kan ikke mærke det på ham, men det gør at han kan holde sig fra kriminalitet nu...udover at samfundet som det er idag synes det er ulovligt at ryge hash...men hvis han ikke gjorde det lidt en gang imellem SÅÅÅ skulle du bare se hvad han kunne lave af ulykker.

Han er en super god dreng, det lyder evt. svært for nogle at forstå....men han har et stort hjerte for dem han holder af.


Ser ingen problemer med ungersvenden nyder en lille røg.
Giv ham gode fremtidsmuligheder, skole job, bolig. Så skal det nok gå.

Ser derimod kæmpe samfunds problemer, ved behandling af ADHD.
Her i fredags fortalte en pædagog mig, at et barn i min datters børnehave, får voksen dosis Retalin.

Tænk jer det stakkels lille barn fremtid ser dyster ud. Statistikken siger nemlig, ingen seksuel drift som 20 årige. Selvmords procenten er skyhøj når de når 30år
ADHD er jo ingen genetiskfejl. Men medicinal industriens fup nummer.
Lapidary and Jewelry consltant
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
soi7
#59 Udskriv indlæg
Skrevet d. 02-12-2013 00:37

Bruger

Antal indlæg: 351
Tilmeldt: 10.02.11
 Status: Offline

yindee skrev:
soi7 skrev:
deepseediwers,

Mennesker er ikke altid perfekte , og opfylder ikke altid alle nutidens samfunds idealer, vi er forskellige, nogle er aggrasive andre rolige og dødkedelige.
Nogle kan finde ro med en kop the, andre er vilde og har fx. ADHD.

Jeg kender en ung mand tæt på, han er nu 18 år og har desværre en lidt kriminel løbebane...jeg har kendt ham fra lille, og jeg synes han er en rigtig god dreng, han ville aldrig gøre mig noget, men han fungerer nu ok i samfundet, pga. når han kan mærke det begynder at gå "løbsk" så ryger han en lille smule hash, og så falder han ned igen, og jeg kan ikke mærke det på ham, men det gør at han kan holde sig fra kriminalitet nu...udover at samfundet som det er idag synes det er ulovligt at ryge hash...men hvis han ikke gjorde det lidt en gang imellem SÅÅÅ skulle du bare se hvad han kunne lave af ulykker.

Han er en super god dreng, det lyder evt. svært for nogle at forstå....men han har et stort hjerte for dem han holder a


nogle steder i USA er hash et lovligt læge middel, virker det på den unge mand, burde det også kunne købes lovligt som recept medicin



yindee

vi er helt enige..ham den skønne knægt jeg kender fungerer nu, han er blevet nægtet ADHD medicin flere gange...sindsygt nok, selvom han har lavet meget lort og ikke kan styre sig ???????????? nu ryger han så lidt hash en gang imellem, og man kan ikke mærke at han er "skæv" det er bare så han kan fungere, og han har det godt, og jeg ved han ville lave rigtig mange slemme ulykker hvis han ikke fik det hash....og det er altså ikke fordi han er afhængig, det er fordi han er syg...
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
deepseadivers
#60 Udskriv indlæg
Skrevet d. 02-12-2013 00:38
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 303
Tilmeldt: 23.10.09
 Status: Offline

yindee skrev:
soi7 skrev:
deepseediwers,

Mennesker er ikke altid perfekte , og opfylder ikke altid alle nutidens samfunds idealer, vi er forskellige, nogle er aggrasive andre rolige og dødkedelige.
Nogle kan finde ro med en kop the, andre er vilde og har fx. ADHD.

Jeg kender en ung mand tæt på, han er nu 18 år og har desværre en lidt kriminel løbebane...jeg har kendt ham fra lille, og jeg synes han er en rigtig god dreng, han ville aldrig gøre mig noget, men han fungerer nu ok i samfundet, pga. når han kan mærke det begynder at gå "løbsk" så ryger han en lille smule hash, og så falder han ned igen, og jeg kan ikke mærke det på ham, men det gør at han kan holde sig fra kriminalitet nu...udover at samfundet som det er idag synes det er ulovligt at ryge hash...men hvis han ikke gjorde det lidt en gang imellem SÅÅÅ skulle du bare se hvad han kunne lave af ulykker.

Han er en super god dreng, det lyder evt. svært for nogle at forstå....men han har et stort hjerte for dem han holder a




nogle steder i USA er hash et lovligt læge middel, virker det på den unge mand, burde det også kunne købes lovligt som recept midicin


Fik selv hudkræft, som blev behandlet med CBD olie og 100% helbredt.

Kemo er celle gift. CBD er 100% naturligt
Lapidary and Jewelry consltant
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Gå til debat:
 

Lignende tråde

Emne Forum Svar Nyeste indlæg
Tog iPhone med på job: Må smadre den som straf Skik og brug 1 27-09-2019 08:49
Hash DK Film, bøger etc 4 07-09-2018 08:25
Rygning. Alt mellem himmel og jord 41 09-05-2018 07:03
Nu falder hammeren i ferieparadis: Rygning kan ende med fængselsstraf Nyheder på dansk 5 08-02-2018 15:48
overstay kan du klare den nye straf Alt mellem himmel og jord 1 24-05-2013 07:26

Alt indhold på denne side er Copyright @ copy 2009 Thai DK Debat Forum Alle rettigheder forbeholdes Siden er optimeret til 1024 * 768
Powered by PHP-Fusion copyright © 2002 - 2024 by Nick Jones.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.
Siden dannet på: 0.57 sekunder | 99,649,803 Unikke besøg | jQ Blog