Se emne

Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv emne
Så beder man sgu da selv om sin dødsdom
gual
#21 Udskriv indlæg
Skrevet d. 13-06-2009 14:48

Bruger

Antal indlæg: 40
Tilmeldt: 07.06.09
 Status: Offline

4pokker skrev:
manse skrev:
Det var dog en underlig udvikling på denne tråd. Hvad er der dog gang i, hvis man hader alle her på den side, ja så forstår jeg ikke i gider give noget sådant intetsigende ævl ud i æteren, men måske er det fordi i får lov til det her:MU og ikke på jeres elskede side. Tag jer dog sammen, og i skulle være venlige og imødekommende over de mennesker der gider have noget med det virkelige thailand at gøre, eller i jeres øjne mangel på samme*DR*

I mangler da noget i jeres liv, så jeg hilser jer da velkommende med jeres pladder, for andet kan det vel ikke blive sagt positivt.:MU


Manse jeg hader nu ingen på denne side, og vil du ikke være sød og forklare mig hvad du mener med 'intetsigende ævl'

Jeg synes altså ikke jeg mangler noget i mit liv, så forklar hvad du mener, så kan det jo være det går op for mig, hvad jeg mangler.:|


det kan du godt opgive manse giver aldrig et ordentligt svar på direkte stillede spørgsmål .. det har han i hvert fald ikke gjort de gange jeg har spurgt ham om noget
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
chang
#22 Udskriv indlæg
Skrevet d. 13-06-2009 15:56

Bruger

Antal indlæg: 8
Tilmeldt: 12.06.09
 Status: Offline

jsh71 skrev:
Jamen 4 pokker jeg har da ikke noget imod at fortælle hvorfor jeg selv synes jeg blev smidt ud.

Den første gang var fordi jeg blev ved og spørge til hvorfor bamsen ikke kom med ind i adm. gruppen igen, det kunne ikke tåles jeg og en anden blev ved at spørge om det så vi blev smidt ud. Men når man ikke får nogle svar er man vel nød til og spørge. Vi kom dog ind igen, men af en grund som kun webmasteren ved.

Anden gang var fordi jeg spurgte om de kunne læse ens pb. og fordi jeg åbenbart spurgte for meget til hvorfor strejfer var blevet udelukket.

Så du må mig altså meget undskylde mig men jeg synes bestemt ikke jeg har svinet folk til nogle steder derinde.



Det ville give udelukkelse i alle internationale fora. Forstå hvad et forum er og hvem der ejer det.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
manse
#23 Udskriv indlæg
Skrevet d. 13-06-2009 16:26

Bruger

Antal indlæg: 698
Tilmeldt: 22.02.09
 Status: Offline

Kære Chang

Den er dog ikke gangbar, for hvor har du viden fra. Internationale fora. Vi taler altså om danske sider, så hvis du overholder de givne regler, ja så skulle der jo ikke være nogle problemer, men der hvor problemet nok fremkommer engang imellem er, at den enkelte ejer, læser reglerne anderledes og ud fra dette handler han/hun.hvilket de jo også er de deres gode ret i at gøre, for de er jo ejer:MU

Til forsiden  Til toppen  Til bunden
2
#24 Udskriv indlæg
Skrevet d. 13-06-2009 21:03

Bruger

Antal indlæg: 67
Tilmeldt: 06.04.09
 Status: Offline

suk..
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
#25 Udskriv indlæg
Skrevet d. 13-06-2009 22:36



Antal indlæg:
Tilmeldt: 01.01.70
 Status: Offline

ezal
Tror ikke han er her *DR*
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
#26 Udskriv indlæg
Skrevet d. 16-06-2009 18:02



Antal indlæg:
Tilmeldt: 01.01.70
 Status: Offline

chang skrev:
jsh71 skrev:
Jamen 4 pokker jeg har da ikke noget imod at fortælle hvorfor jeg selv synes jeg blev smidt ud.

Den første gang var fordi jeg blev ved og spørge til hvorfor bamsen ikke kom med ind i adm. gruppen igen, det kunne ikke tåles jeg og en anden blev ved at spørge om det så vi blev smidt ud. Men når man ikke får nogle svar er man vel nød til og spørge. Vi kom dog ind igen, men af en grund som kun webmasteren ved.

Anden gang var fordi jeg spurgte om de kunne læse ens pb. og fordi jeg åbenbart spurgte for meget til hvorfor strejfer var blevet udelukket.

Så du må mig altså meget undskylde mig men jeg synes bestemt ikke jeg har svinet folk til nogle steder derinde.



Det ville give udelukkelse i alle internationale fora. Forstå hvad et forum er og hvem der ejer det.


Jeg tror da egentlig godt jeg kunne tænkes at blive belært her, hvorfor ville det give udelukkelse på alle andre fora end DTW ?? Det er da nærmere reglen end undtagelsen at man stiller spørgsmål ved ledelsens måde at lede på, hvis det ikke er muligt at stille spørgsmål (uden truslen om at blive udelukket) hvordan kan siden så udvikle sig...

Og for så at give min forståelse af hvad et forum er :

Det er en opslagstavle, hvor brugerne indbyrdes kan udveksle synspunkter, der er så en opslagstavle bestyrer, som kan pille sedlerne ned fra opslagstavlen, hvis de er uegnede i forhold til opslagstavlens formål, eller overtræder opslagstavlens regler for brug...

Naturligvis er det også muligt at forbyde folk at lave opslag, men det skulle da være i yderste nød, så at sige - jeg vil mene at det siger en hel del om menneskelige egenskaber hvis man ikke er åben og modtagelig for kritik, og der vil jeg så nok mene at det er ejeren og ikke brugeren der er uegnet i sin rolle, hvis spørgsmål om ledelsesstil og dispositioner ikke er til debat...

Og som sagt jeg kender ikke noget internationalt forum hvor det er tilfældet, men vil da gerne henvises til et eksempel...





.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
ubon lynge
#27 Udskriv indlæg
Skrevet d. 17-06-2009 05:21
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 184
Tilmeldt: 22.02.09
 Status: Offline

Jos_38 Der er jo ikke nogle som tør/vil svare Webmaster på dtw efter det der blev skrevet, at hvis der var andre der vil klage/brokke sig, så vil de ryge samme vej, altså ud.

Men det er jo også noget Kongen bestemmer, og skriver man noget får man et svar man ikke forstår eller kan bruge til noget.


ThaiDanmark
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
manse
#28 Udskriv indlæg
Skrevet d. 17-06-2009 11:10

Bruger

Antal indlæg: 698
Tilmeldt: 22.02.09
 Status: Offline

Kære Jos

Kan kun give dig ret i, at der ikke er nogen udviklingsmuligheder i, at have en hjemmeside hvor det skal være kæft trit og retning. Jeg tror også kun det fænomen findes på de danske hjemmesider, hvor den enkelte ejer ud fra personlige betragtninger smider uønskede ud, fordi de nu ikke engang harmonere med den enkelte ejer.

Heldigvis har vi jo ikke dette på denne side, nå jo et enkelt tilfælde, men dette blev vel fremprovokeret af debattøren selv etc.

Jeg kan være enig eller ikke enig, og jeg har da selv gået over stregen flere gange. Jeg mener bare ikke det var i orden at en person skulle smides ud for noget sådant. Jeg mente heller ikke det var i orden, at en tilfældig webmaster skulle gøre ens private mails til genstand for denne udelukkelse, ved at han offentliggjorde disse. Der stod jeg af, men det beviser vel bare i bund og grund, at nogle webmastere ikke er deres opgave voksen, men så kan vi jo bare lade være med at opsøge dem.

Jeg er ikke en der bære nag, og det skal da heller ikke være en offentlig hemmelighed, at jeg har svoret, at jeg ikke ville bruge mere tid på noget så ligegyldigt, for uanset hvad, så har de alle, som jeg har beskrevet i en anden tråd, deres fulde berettigelse, at vi så ikke kan acceptere deres form, ja så bliver man vel bare væk.

Det der bare engang imellem kan få noget i kog er, at man ikke kan få lov til at være sig selv, og her mener jeg alle. Jeg har ikke været for god i dette, Suk har ikke været for god, og for den sags skyld mange andre, men det skulle da ikke være medvirkende til en udelukkelse for noget som helst.

Siger man ikke debat forum, ja så mener man vel debat, og det uanset om det er dig jos, eller mig, der kommer med oplæg eller svar.

Jeg mener man som webmaster skal have den mulighed at lukke en tråd, hvis den bliver fuldstændig hysterisk, men jeg mener ikke man skal smide folk ud fordi man ikke har samme synspunkter etc. Ja jeg kunne fortsætte, men kan i have en god dag alle sammen.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
#29 Udskriv indlæg
Skrevet d. 17-06-2009 11:19



Antal indlæg:
Tilmeldt: 01.01.70
 Status: Offline

Hej
Rigtigt Manse, det er et debat forum, hvor man udveksler meninger og ideer, men så sandelig ikke et forum, hvor man bliver "dolket" for at ytre sin mening.
Hilsen Hugo
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
claus31130
#30 Udskriv indlæg
Skrevet d. 17-06-2009 12:21
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 154
Tilmeldt: 19.02.09
 Status: Offline

Der er mange nuancer i det med hjemmesider.....det bedste man kan gøre som webmaster på en side er at sammenligne det med ens hjem......

Hvorfor så sammenligne det med ens hjem.....jo simpelt nok,du er ansvarlig for hvad der foregår indenfor dine 4 vægge, det samme er du med din hjemmeside.....

Hvis du inviterer nogle hjem til en hygge aften ,hvor debatten går lystigt og frejdigt, og en af dine gæster pludselig opfører sig dårligt, kalder andre af jeres venner for ubehagelige ting, ja der er mange ting man kan gøre galt ved sådan en sammenkomst, og det er ene og alene husejeren eller nogle han har givet beføjelser til at holde orden der kan bede dine gæster forlade dit hjem....

Hvis man så ikke er interesseret i de gæster kommer på besøg i dit hjem, da du ikke mener at disse mennesker opfører sig som du bør mener dine gæster skal.....ja så vil de jo da blive afvist ved døren næste gang.......Hvis man så pludselig en dag finder de gæster man ikke er interesseret i at have i sit hjem iklædt skæg og blå briller,ja så viser man dem selvfølgelig døren en gang til, og man ser sig måske nødsaget til at lave en slags kontrol ved døren næste gang der kommer gæster for ikke at sikre sig at du ikke sniger dig ind igen.......

Ja på en webside er en webmaster "konge" eller hvad man har hørt dem kaldt......og sådan skal det være.......
Man besøger og deltager i forums på webmasters præmisser....og ikke ens egne...man er og bliver gæst....

bare lige min betragtning angående den slags.....

At jeg skriver du er ikke ment på nogen bestemt person....
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
www.nielsen.in.th
manse
#31 Udskriv indlæg
Skrevet d. 17-06-2009 14:01

Bruger

Antal indlæg: 698
Tilmeldt: 22.02.09
 Status: Offline

Kære Claus

Stor respekt for dit indlæg, for du har ret, men det røre jo ikke rigtigt i mit indlæg. Du har ret at man som webmaster, eller som herre/frue i hjemmet har råderet over sine gæster eller som du siger webside, men skal jeg være lidt nøgternt, så mener jeg det er lidt sødt, men det er jo din mening, og den skal du have lov at have, og jeg vil altid have respekt for dette... for ellers kunne jeg jo bare starte min egen:MU
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
ubon lynge
#32 Udskriv indlæg
Skrevet d. 17-06-2009 20:38
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 184
Tilmeldt: 22.02.09
 Status: Offline

Det er mange gange den måde man bliver svaret på som er driv værket til ballade, mener jo godt fordi man er webmaster kan give et svar som kan bruges og forståes.
Jo man skal jo også behandle andre som man selv vil behandles.
ThaiDanmark
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
yindee
#33 Udskriv indlæg
Skrevet d. 19-06-2009 04:43
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3640
Tilmeldt: 20.02.09
 Status: Offline

ubon lynge skrev:
Det er mange gange den måde man bliver svaret på som er driv værket til ballade, mener jo godt fordi man er webmaster kan give et svar som kan bruges og forståes.
Jo man skal jo også behandle andre som man selv vil behandles.



hej
som webmaster ham netop pligt til at give et svar som kan bruges og forstås
da webmater som regler er ejer af siden har andre folk jo ingen mulighed for at give web en advarsel hvis han ikke giver gode svar

...
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
ubon lynge
#34 Udskriv indlæg
Skrevet d. 19-06-2009 06:36
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 184
Tilmeldt: 22.02.09
 Status: Offline

Ja yindee det mener jeg jo også at webmaster skal være den første til at give et pænt svar, samt et svar der er til og forstå.
Jeg fik engang en undskyldning fra en webmaster, fordi han hade smidt mig og en anden ud uden grund, den dag i dag fatter jeg stadigvæk ikke den mail, men grundlag for udsmidningen. Nogle kan bare det der med at få ord pakket så godt sammen at man ikke fatter en skid af det, og det er jo nok også det der er meningen med det, da man ellers er for slap til at give en rigtig undskyldning.

God Dag til alle. Thumb
ThaiDanmark
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
gual
#35 Udskriv indlæg
Skrevet d. 24-06-2009 02:34

Bruger

Antal indlæg: 40
Tilmeldt: 07.06.09
 Status: Offline

så kører den bitre strikkeklub igen Sad
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
ubon lynge
#36 Udskriv indlæg
Skrevet d. 24-06-2009 06:38
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 184
Tilmeldt: 22.02.09
 Status: Offline

gual skrev:
så kører den bitre strikkeklub igen Sad



Hvad mener du med det gual?????
ThaiDanmark
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
#37 Udskriv indlæg
Skrevet d. 24-06-2009 08:13



Antal indlæg:
Tilmeldt: 01.01.70
 Status: Offline

ubon lynge skrev:
gual skrev:
så kører den bitre strikkeklub igen Sad



Hvad mener du med det gual?????


Jeg har kastet et par kyllingeben, læst i lidt kaffegrums - jeg tror at Gual generelt er ked af at nogen føler sig dårligt behandlet på nettet, og giver udtryk for det... Det er i det mindste hvad kaffegrumsen foreslår...





.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
ubon lynge
#38 Udskriv indlæg
Skrevet d. 24-06-2009 10:12
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 184
Tilmeldt: 22.02.09
 Status: Offline

Dårligt behandlet på nettet ok, jamen hvis man føler sig dårligt behandlet er man vel selv lidt skyld i dette, man bliver jo behandlet som man selv ønsker det, det kommer vel også and på hvad og hvordan man skriver til andre vil jeg tro.

ps. jeg kan ikke bliver medlem af denne klub da jeg ikke kan strikke:D
ThaiDanmark
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
#39 Udskriv indlæg
Skrevet d. 24-06-2009 10:17



Antal indlæg:
Tilmeldt: 01.01.70
 Status: Offline

ubon lynge skrev:
ps. jeg kan ikke bliver medlem af denne klub da jeg ikke kan strikke:D


Hækle ?? knytte ? hvad er det det hedder i sønderjylland ?? det hedder at kniple :)




.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
gual
#40 Udskriv indlæg
Skrevet d. 24-06-2009 15:00

Bruger

Antal indlæg: 40
Tilmeldt: 07.06.09
 Status: Offline

ubon lynge skrev:
gual skrev:
så kører den bitre strikkeklub igen Sad



Hvad mener du med det gual?????


jeg mener blandt andet at tit de gange hvor du siger du ikke får et ordntligt svar inde på dtw er det fordi du ikke har fattet hvad der bliver skrevet
forstod du i øvrigt at jos ikke mente at jeg var ked af at JEG ikke var blevet behandlet ordentligt men derimod alle jer der har skrevet i denne strikketråd.... for det ligner på den måde du svarede på at den røg lige hen over hovedet på dig

hvorfor skriver du egentlig stadig inde på den forfærdelige dtw side ??

og jos dine kyllingben er ikke helt skæve ,, jeg synes bare det er yndigt som i kan sidde og give hinanden ret men der er ikke noget nyt i det det er bare mit sædvanlige brok .. en idé kunne måske være at lave et dedikeret underforum specielt til brok og piven over dtw
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Gå til debat:
 

Lignende tråde

Emne Forum Svar Nyeste indlæg
Thailandske myndigheder beder folk arbejde hjemmefra på grund af forurening Nyheder på dansk 1 15-02-2024 17:11
Sådan beskytter du dig selv og andre mod smitte med coronavirus/covid-19. Udenfor Thailand 2 16-03-2020 19:04
Thailandsk dommer skyder sig selv under retssag Nyheder på dansk 1 05-10-2019 10:23
Thailænderne er dygtige trafikanter se selv Billeder/Videoer fra livet i Thailand 8 10-02-2019 06:21
Man skal snart lave alting selv Lufthavne 4 14-06-2016 14:40

Alt indhold på denne side er Copyright @ copy 2009 Thai DK Debat Forum Alle rettigheder forbeholdes Siden er optimeret til 1024 * 768
Powered by PHP-Fusion copyright © 2002 - 2024 by Nick Jones.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.
Siden dannet på: 0.27 sekunder | 100,183,770 Unikke besøg | jQ Blog