Se emne

Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv emne
Anmeld snyd hos Borgerservice
Pholt
#1 Udskriv indlæg
Skrevet d. 08-01-2013 13:45
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 70
Tilmeldt: 10.12.12
 Status: Offline

Sidste nye påhit fra DDR-klon nationen Danmark:

https://www.borge...19e8b3cccb

Hvor er Stazi Danmark på vej hen?


Angry
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Anonym
#2 Udskriv indlæg
Skrevet d. 08-01-2013 14:43

Bruger

Antal indlæg: 191
Tilmeldt: 01.08.09
 Status: Offline

Pholt skrev:
Sidste nye påhit fra DDR-klon nationen Danmark:

https://www.borge...19e8b3cccb

Hvor er Stazi Danmark på vej hen?


Angry


Skønt at se hvor vi er på vej hen.

Fint med annoncering af daglige åbningstider, så stikkere kan tilrettelægge deres anmeldelser ifht. deres sovevaner.

Men hov, hvor stod beløbet på udbetaling af dusør..?

Ironi kan forekomme.!
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
swed
#3 Udskriv indlæg
Skrevet d. 08-01-2013 22:05
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 155
Tilmeldt: 10.03.09
 Status: Offline

som din skat og kommunerne siger , det er ikke dig vi er efter men dem der snyder
og danskerne hopper på den som alle andre i historien , i ved , den alle kender men intet lære af
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Anonym
#4 Udskriv indlæg
Skrevet d. 09-01-2013 06:53

Bruger

Antal indlæg: 191
Tilmeldt: 01.08.09
 Status: Offline

swed skrev:
som din skat og kommunerne siger , det er ikke dig vi er efter men dem der snyder
og danskerne hopper på den som alle andre i historien , i ved , den alle kender men intet lære af


Man kan ikke klandre skat for deres indsats. Det er deres job, at minimere socialt bedrageri...

Men, men, jeg ville nødigt selv lægge navn og renome' til nogen som helst form for angiveri.

Føj, for en dårlig smag og problemer med at se sig selv i spejlet, disse mennesker, resten
af livet skal kæmpe med...

Hvis ikke angiveren er psykopat, følelseskold og fuldstændig ligeglad, med andre mennesker, må
det være et helvede, at leve med.

Jeg vil ikke nævne navne. Men et af medlemmerne, på en af to debatsider om Thailand, må lige nu føle
sig truffet.

Velbekomme.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
AL 48
#5 Udskriv indlæg
Skrevet d. 09-01-2013 08:40
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1826
Tilmeldt: 17.03.11
 Status: Offline

dk skrev:
swed skrev:
som din skat og kommunerne siger , det er ikke dig vi er efter men dem der snyder
og danskerne hopper på den som alle andre i historien , i ved , den alle kender men intet lære af


Man kan ikke klandre skat for deres indsats. Det er deres job, at minimere socialt bedrageri...

Men, men, jeg ville nødigt selv lægge navn og renome' til nogen som helst form for angiveri.

Føj, for en dårlig smag og problemer med at se sig selv i spejlet, disse mennesker, resten
af livet skal kæmpe med...

Hvis ikke angiveren er psykopat, følelseskold og fuldstændig ligeglad, med andre mennesker, må
det være et helvede, at leve med.

Jeg vil ikke nævne navne. Men et af medlemmerne, på en af to debatsider om Thailand, må lige nu føle
sig truffet.

Velbekomme.


Ja,- det er nok ham der er webmaster på den 3. side ???
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
FedeFinn
#6 Udskriv indlæg
Skrevet d. 09-01-2013 15:09
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 66
Tilmeldt: 10.10.11
 Status: Offline

troede den var lukket.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
ATM
#7 Udskriv indlæg
Skrevet d. 10-01-2013 04:01
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 204
Tilmeldt: 23.09.10
 Status: Offline

der er mange thai sider

http://www.anoegl...m/news.php

http://www.dansk-...k/news.php

http://www.thai-d...

http://www.thaigu...orside.php

http://www.pattay...k/news.php

http://www.thaigu...orside.php

nu er det store spørgsmål hvem er den den 3. side ???

he he webmaster på den 3. side kender svaret Grin
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Larsensplads
#8 Udskriv indlæg
Skrevet d. 10-01-2013 09:09

Bruger

Antal indlæg: 66
Tilmeldt: 16.12.12
 Status: Offline

hehe ATM ingen tvivl om at du har fat i det rigtige....

Webmaster på den 3. side kan da ikke være andre end `?????

Nå pyt lad os alle begynde fra nummer 1. og angive dem alle.

Hvor svært kan det egentligt være... Anmeld på livet løs og få folk op af stolene...

Vi er jo sikkert mange herinde, der har været igennem dette falske angiver.......ri, som koster enormt meget tid, fordi nogle mener det er sjovt, eller måske ikke kan lide personen...

De mennesker skal ikke komme i nærheden af mig, for så er der ingen vej tilbage.... Hvor lavt kan folk synke....Love
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Pholt
#9 Udskriv indlæg
Skrevet d. 10-01-2013 11:37
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 70
Tilmeldt: 10.12.12
 Status: Offline

Nu var mit indlæg IKKE en opfordring til at folk ku´ begynde at bruge det link til at anmelde gud og hver anden mand!

Det drejer sig udelukkende om:

"Her kan du anonymt anmelde snyd med familieydelser og barseldagpenge"

I Århus har der gennem årene været utallige tilfælde med fraskilte somali fædre, med 8-10 børn, som reelt stadigvæk bor hos konen.

Det koster sgu´ kassen i familieydelser m.m.Angry


De der vil anmelde folk i Thailand, de ved vel godt hvor de skal henvende sig, ikke?
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Vanilla
#10 Udskriv indlæg
Skrevet d. 10-01-2013 11:44

Bruger

Antal indlæg: 275
Tilmeldt: 13.09.12
 Status: Offline

Stikkersvin er der nok af, isaer blandt danskere her i Thailand, maa udloesningen vare laenge inden tisse trolden bliver kappet/

Jeg er da kold, jeg har intet at frygte, men for den som maaske gemmer sig lidt og bliver knaldet for noget som burde vaere hans ret, ja det er jo katastrofalt....

Nae, visse personer skal sq bare sidde i deres lille usle lejlighed i DK, saa har mange det bedst.

Tendensen er blevet hjerteloes........

Godt Nytaar !
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Pleasantville
#11 Udskriv indlæg
Skrevet d. 10-01-2013 13:37
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 149
Tilmeldt: 10.06.12
 Status: Offline

Vanilla skrev:
Stikkersvin er der nok af, isaer blandt danskere her i Thailand, maa udloesningen vare laenge inden tisse trolden bliver kappet/

Jeg er da kold, jeg har intet at frygte, men for den som maaske gemmer sig lidt og bliver knaldet for noget som burde vaere hans ret, ja det er jo katastrofalt....

Nae, visse personer skal sq bare sidde i deres lille usle lejlighed i DK, saa har mange det bedst.

Tendensen er blevet hjerteloes........

Godt Nytaar !


Der er vel ikke nogen der har ret til mere end andre? Har ikke det fjerneste imod at dem det mener det for prøvet deres sag. De fleste af os ville vel gerne side derude i varmen et eller andet sted og få tilsendt midler til dagen og vejen fra den danske stat, men hvem fanden skal så blive hjemme og sørge for at pengene bliver sendt? ved ikke
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Vanilla
#12 Udskriv indlæg
Skrevet d. 10-01-2013 13:50

Bruger

Antal indlæg: 275
Tilmeldt: 13.09.12
 Status: Offline

Det skal de som kan arbejde, uden at ha' ondt i roeven over hvor naboen blev af.

Naar det saa er sagt, saa vil jeg da lige indskyde, at leve under palmen er da ikke billy, det koster kassen, med mindre man lever i et phucking hul oppe isaan, fred vaere med dem som kan klare det.

Jeg mener stadig at det burde vaere en ret at bo hvor man vil, uagtet pension eller ej....Stavnsbaandet blev ophaevaevet for mange aar siden, men er nu tilbage igen, traeder man lidt ved siden af normen, saa strammes rebet om halsen og man ved ikke hvornaar gulvet forsvinder.

Til sidst kan jeg da lige oplyse, at imorgen, ja der landede jeg med den store soelvfugl i Don Muang og moedte Ning....Ja det er saa 8 aar siden..

Kaffen smagte godt, og det goer den stadig...............
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
soi7
#13 Udskriv indlæg
Skrevet d. 10-01-2013 14:02

Bruger

Antal indlæg: 351
Tilmeldt: 10.02.11
 Status: Offline

@Vanilla.
Naar det saa er sagt, saa vil jeg da lige indskyde, at leve under palmen er da ikke billy, det koster kassen, med mindre man lever i et phucking hul oppe isaan, fred vaere med dem som kan klare det.


sikke da noget vrøvl at skrive griner
du lever da på 1ste klasse deude, og pengene bliver tilmed sendt direkte hver måned til dig, så du behøver heller ikke bekymre dig om hvad en taxi koster, nyd du blot alle de penge du får gratis resten af dit liv.
og..
selvtak Grin
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Vanilla
#14 Udskriv indlæg
Skrevet d. 10-01-2013 14:14

Bruger

Antal indlæg: 275
Tilmeldt: 13.09.12
 Status: Offline

Nu har jeg ikke raad til Taxi, jeg tager skytrain her i Bkk, bilen og scooteren lader jeg hvile med mindre vi skal ud ad af byen.

Vroel skriver du ?

Sygeforsikring
Visa
ordentligt sted at bo
Forsikringer
mad der kan spises

Naa, men det gaar jo nok, konen har jo job nu her i Bkk. saa maa hun jo spaede lidt til min usle men dog dejlige moent fra DK.

Jeg klager bestemt ikke, men der er altsaa ikke meget at rutte med, naa ja, vi har jo ogsaa udgifter paa vores hus i Udon Thani....Jeg saelger det snart for en slik.

God dag / aften til alle...........
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
soi7
#15 Udskriv indlæg
Skrevet d. 10-01-2013 14:54

Bruger

Antal indlæg: 351
Tilmeldt: 10.02.11
 Status: Offline

@Vanilla

du skriver :

Nu har jeg ikke raad til Taxi, jeg tager skytrain her i Bkk, bilen og scooteren lader jeg hvile med mindre vi skal ud ad af byen.


igen det er da pis at skrive ! taxi starter med 35 bath..og for hver bath , det går laaaaaangsomt !

Du skriver til andre her på siden, at det da kan være helt ligemeget om en taxi koster 1000 el. 2000 bath, så du må jo føle dig rig i Thailand ikke ?

At du får penge sendt ud hver måned er jo fedt for dig, men hvem skal betale for dig og dit liv derude ???? ? du er sikkert også helt ligeglad, du kan jo bare tørre den af på de sagsbehandlere der gav dig pentionen ik ?? - men for os danskere der arbejder og bor i Dk vi har jo større udgifter der end dig i LOS..

Du behøver ikke være bange for at nogen kikker dig over skulderen, jeg har selv kammerater i LOS, der nyder livet på førtidspention, de fejler ikker en skid, og de griner da også af Danmark som du også gør, men at lattiggøre Danskere der på forummet her spørger om taxapriser er det ikke lidt provokerende fra din side ? det synes jeg egentligt det er !
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Vanilla
#16 Udskriv indlæg
Skrevet d. 10-01-2013 16:20

Bruger

Antal indlæg: 275
Tilmeldt: 13.09.12
 Status: Offline

7.

Jeg griner bestemt ikke af nogle, jeg mener blot at hvis man har lyst til at bosaette sig i TH. saa burde man da have lov til det.

Ang. Taxi priser, ja undskyld men jeg syntes at det lidt latterligt emne naar man kommer som turist, betal dog ved kasse 1, saa laenge det ikke er helt ude i hampen.

Folk maa gerne kigge mig over skulderen, netop der
for er jeg ikke anonym paa nettet........

Da jeg fik tilkendt pension var jeg faktisk syg, og er det stadig, jeg kan ikke bestride et job...

Saa pak din misundelse langt vaek saa laenge du ikke aner hvad det drejer sig om.

God Paaske !
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Pholt
#17 Udskriv indlæg
Skrevet d. 10-01-2013 17:25
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 70
Tilmeldt: 10.12.12
 Status: Offline

Træls at så´n gang oplysning til borgerne om den sidste nye udvikling i overvågnings/stikker/misundelses DK skal udvikle sig til det sædvanlige ævl om de der forkælede pensionister der kyler penge til højre og venstre, og båller løs, og nyder livet, alt sammen for:

Vores penge!!!

Så derfor skal de meldes, stikkes, angives, mistænkliggøres, latterliggøres, nedgøres, svines til, bare fordi de er pensionister.

Det er for dårligt, soi7


Til forsiden  Til toppen  Til bunden
soi7
#18 Udskriv indlæg
Skrevet d. 10-01-2013 17:46

Bruger

Antal indlæg: 351
Tilmeldt: 10.02.11
 Status: Offline

Pholt skrev:
Træls at så´n gang oplysning til borgerne om den sidste nye udvikling i overvågnings/stikker/misundelses DK skal udvikle sig til det sædvanlige ævl om de der forkælede pensionister der kyler penge til højre og venstre, og båller løs, og nyder livet, alt sammen for:

Vores penge!!!

Så derfor skal de meldes, stikkes, angives, mistænkliggøres, latterliggøres, nedgøres, svines til, bare fordi de er pensionister.

Det er for dårligt, soi7




Hvad rager det dog mig hvad du synes om mig ??

Lad dog de førtidspentionister der er tilkommet deres pention leve i LOS osv, jeg kender dog bare nogle af disse som sagtens kunne bestride et arbejde,! men lad nu det ligge, det er da bare en bagatel, de skal da leve frit hele livet, og så betaler jeg for deres livsophold på denne jord.
De gider ikke bidrage til noget, og det er deres valg.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Pholt
#19 Udskriv indlæg
Skrevet d. 10-01-2013 18:02
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 70
Tilmeldt: 10.12.12
 Status: Offline

Hvorfor sur og tvær?

Er du lidt misundlig på de snu snydetampe du siger du har mødt?

Hvis man er syg, og hvis man har fået en førtidspension, så er den jo ikke længere, vel?

Meeen, næ nej, dansken anno 2013 er en sygeligt misundlig skid, så der sparkes kraftigt nedad i disse ulvetider.

Til forsiden  Til toppen  Til bunden
soi7
#20 Udskriv indlæg
Skrevet d. 10-01-2013 18:10

Bruger

Antal indlæg: 351
Tilmeldt: 10.02.11
 Status: Offline

Pholt skrev:
Hvorfor sur og tvær?

Er du lidt misundlig på de snu snydetampe du siger du har mødt?

Hvis man er syg, og hvis man har fået en førtidspension, så er den jo ikke længere, vel?

Meeen, næ nej, dansken anno 2013 er en sygeligt misundlig skid, så der sparkes kraftigt nedad i disse ulvetider.



----------------------------------------------------

Dem der er så i dårlig tilstand at de ikke kan tag e et eller andet arbejde, og har forsøgt alle mulige tilgange til et arbejde uden at kunne bestride noget som helst, ja de stakler skal da have en pention der er passende,,,,,,,hvis de så evt. får en bedre tilstand skal de have et arbejde, så de kan fortjene deres penge.

er du totalt naiv ?
jeg betaler da gerne skat for de stakler der ikke kan klare sig selv, det er sku synd for dem....håber de klare livet, og de ikke føler det er for hårdt at være til....kat
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Gå til debat:
 

Lignende tråde

Emne Forum Svar Nyeste indlæg
Borgerservice har et klart budskab til alle danske rejsende i Thailand Kom hjem nu! Hele Thailand 1 30-03-2020 16:15
Thailand uden snyd Udenfor Thailand 1 04-01-2011 05:17

Alt indhold på denne side er Copyright @ copy 2009 Thai DK Debat Forum Alle rettigheder forbeholdes Siden er optimeret til 1024 * 768
Powered by PHP-Fusion copyright © 2002 - 2024 by Nick Jones.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.
Siden dannet på: 1.39 sekunder | 99,668,075 Unikke besøg | jQ Blog