Se emne

Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv emne
Slet mig.
jager
#41 Udskriv indlæg
Skrevet d. 01-12-2012 01:16

Bruger

Antal indlæg: 78
Tilmeldt: 05.04.09
 Status: Offline

og så går der 2 uger så er han inde med et nyt brugernavn, det er jo efterhånden set så mange gange. han er og bliver et tudefjæs.
jager
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
deepseadivers
#42 Udskriv indlæg
Skrevet d. 01-12-2012 01:21
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 303
Tilmeldt: 23.10.09
 Status: Offline

OOOOH MY Gaud!
Som min lille ny, konstant råber herhjemme.love
Er jeg virkelig den eneste ene i hele denne store vide verden. Som tænker!!!

Man er sq 1 skidt usselt person!
Hvis man absolut føler sig nødtvunget til, at ustandselig skulle overpisse en person som ”måske” har lidt underskud på den sociale konto.

SÅ LAD DOG VÆR!Sad
Lapidary and Jewelry consltant
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Vanilla
#43 Udskriv indlæg
Skrevet d. 01-12-2012 02:55

Bruger

Antal indlæg: 275
Tilmeldt: 13.09.12
 Status: Offline

Er nu kommet frem til, lad dog bare min profil staa, jeg orker ikke at bruge mere tid paa en saa ligegyldig side.

Lad mine sidste ord paa denne side vaere :

Jeg haaber at kliken her inde snart tager sig lidt sammen og begynder at behandler medlemerne ordentligt.

THE END !
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Pleasantville
#44 Udskriv indlæg
Skrevet d. 01-12-2012 05:54
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 149
Tilmeldt: 10.06.12
 Status: Offline

Vanilla skrev:
Er nu kommet frem til, lad dog bare min profil staa, jeg orker ikke at bruge mere tid paa en saa ligegyldig side.

Lad mine sidste ord paa denne side vaere :

Jeg haaber at kliken her inde snart tager sig lidt sammen og begynder at behandler medlemerne ordentligt.

THE END !


Du har da ellers aldrig stået bag i køen når andre skulle kanøfles, gør det ondt nu når det er dig de mopper lidt, ta det dog i stiv arm og op på hesten igen og lad dig dog ikke slå ud, kan man ikke tåle modstand er disse thai debat sider vist ikke stedet at skrive . nørd
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Anonym
#45 Udskriv indlæg
Skrevet d. 01-12-2012 06:35

Bruger

Antal indlæg: 191
Tilmeldt: 01.08.09
 Status: Offline

Vanilla skrev:
Er nu kommet frem til, lad dog bare min profil staa, jeg orker ikke at bruge mere tid paa en saa ligegyldig side.

Lad mine sidste ord paa denne side vaere :

Jeg haaber at kliken her inde snart tager sig lidt sammen og begynder at behandler medlemerne ordentligt.

THE END !


Ved du hvad Vanilla,?

Du er for begavet til, at mene alle de ting du skriver i øjeblikket.!

Og jeg personlig vil beklage hvis du virkelig forlader denne side. Dine indlæg vil blive savnet.
I hvert fald af undertegnede...

Da vi alle her, kender din nuværende situation og frustration, er der jo en undskyldning for din optræden.
Og lad nu være med at tænk F***UP'... For hverdagen vender tilbage.

Og så vil du igen savne din daglige hjerne gymnastik og siden her.

Derfor (uden at jeg vil kloge mig) hold en pause...

Og så på forhåbentlig gensyn Thumb
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
kalle
#46 Udskriv indlæg
Skrevet d. 01-12-2012 20:11

Bruger

Antal indlæg: 48
Tilmeldt: 03.02.12
 Status: Offline

Vanilla, Suk, Jørgen du behøver ikke at skulle melde dig ud af ja havde nær skrevet sammenholdet ved sgu ikke hvad jeg tænkte på for det er der sgu ikke noget af hverken her eller på andre Thaisider mere rygklapperiet der er fremherskende fordi alle sidder og tænker er det nu mig næste gang der skal stå for skud.

Og ja du har det ikke så godt for tiden men alle har da problemer i ny og næ med madammen uanset hvor meget vi holder af, elsker dem what ever så er det ikke jordbær med fløde hver dag sådan er det jo bare.

Så som andre skriver op på hesten igen uanset hvor ondt det gør for du er lige blevet trukket op ved hårrødderne og kommet oven på igen så lad være med at glide derned igen.

For efter min personlige mening så virker du sgu ganske ok og som en flink fyr når bajerne ikke tager over og syntes det er ganske hyggeligt med dit kontrafej på siden ( så tag det nu seriøst op til overvejelse med at blive væk herinde fra ) og skid højt og flot med dem du ikke kan med herinde det er jo skide nemt at logge af når man ikke gider at se på det der skrives og der er jo ganske bestemt og som vi kan se mange der ikke bryder sig om hinanden herinde og guds fred med det.

Håber for dig og Ning i finder ud af det sammen om det så er på den ene eller anden måde ja det er jo noget i selv må finde ud af men kom igen når du har overskuddet og tiden igen.

God vind herfra Thumb

Ps

skipper ved ikke om min stavekontrol er ok men du plejer jo at kigge efter om alle nu har stavet korrekt nørd
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
yindee
#47 Udskriv indlæg
Skrevet d. 02-12-2012 01:10
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3640
Tilmeldt: 20.02.09
 Status: Offline

kalle skrev
Og ja du har det ikke så godt for tiden men alle har da problemer i ny og næ med madammen uanset hvor meget vi holder af, elsker dem what ever så er det ikke jordbær med fløde hver dag sådan er det jo bare.


jeg har været så uheldig at blive gift og er det den dag i dag med en thai i 1970, jeg har færdes i Thai-miljøet siden 68 den gang hvor der kun var var 2 thaier bosat i danmark

rigtig mange, tror fejlagtig at dem der er gift, bor sammen med en Thai Q har fået sig en lille Q som kun har et ønske her i livet nemlig at behage manden. det er faktisk lidt svære at være gift med en Thaier end en Dansk Q, grundet kultur forskellen kommer der mange problemer, som skal løses hen af vejen

jeg har set mange forhold og vil give Kalle 100 prosent ret, Det et ikke jordbær med fløde hver dag
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
deepseadivers
#48 Udskriv indlæg
Skrevet d. 02-12-2012 02:41
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 303
Tilmeldt: 23.10.09
 Status: Offline

yindee skrev:
[b]
Og ja du har det ikke så godt for tiden men alle har da problemer i ny og næ med madammen uanset hvor meget vi holder af, elsker dem what ever så er det ikke jordbær med fløde hver dag sådan er det jo bare.


jeg har været så uheldig at blive gift og er det den dag i dag med en thai i 1970, jeg har færdes i Thai-miljøet siden 68 den gang hvor der kun var var 2 thaier bosat i danmark

rigtig mange, tror fejlagtig at dem der er gift, bor sammen med en Thai Q har fået sig en lille Q som kun har et ønske her i livet nemlig at behage manden. det er faktisk lidt svære at være gift med en Thaier end en Dansk Q, grundet kultur forskellen kommer der mange problemer, som skal løses hen af vejen

jeg har set mange forhold og vil give Kalle 100 prosent ret, Det et ikke jordbær med fløde hver dag


Laddaa
AE boe dong
Dav
Kwan
Ulai
Mot
Noi
Pepsi
Rattanee
Lek
Odt
Wicky
Pet
Dang
Jume

Navne Du måske har stødt på i din lange karriere i thai-kolonien.

Måske. Du vil give mig ret i min påstand. Deres ophold i Danmark ikke har været den helt store succes. I enkel tilfælde endda en total fiasko?
Lapidary and Jewelry consltant
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
yindee
#49 Udskriv indlæg
Skrevet d. 02-12-2012 03:10
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3640
Tilmeldt: 20.02.09
 Status: Offline

deepseadivers skrev
Måske. Du vil give mig ret i min påstand. Deres ophold i Danmark ikke har været den helt store succes. I enkel tilfælde endda en total fiasko?


skilsmisse prosenter er høj når vi taler Thai-dansk forhold, det er jo en offentlig hemmelighed'

jeg kan kun gentage mig selv og skriver igen
rigtig mange, tror fejlagtig at dem der er gift, bor sammen med en Thai Q har fået sig en lille Q som kun har et ønske her i livet nemlig at behage manden. det er faktisk lidt svære at være gift med en Thaier end en Dansk Q, grundet kultur forskellen kommer der mange problemer, som skal løses hen af vejen '
jeg har set mange forhold og vil give Kalle 100 prosent ret, Det et ikke jordbær med fløde hver dag

vi kan jo altid diskutere, hvem der så er skyld i de problemer som mange Thai-Danske forhold har
jeg mener manden har hovedparten af skylden, andre mener det er pigerne det er galt med
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
deepseadivers
#50 Udskriv indlæg
Skrevet d. 02-12-2012 03:29
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 303
Tilmeldt: 23.10.09
 Status: Offline

Der er ingen der har blæst cocain, ampfetamin ind i hoved på pigerne og heller ingen der har hældt sprut, piller oma. I deres halse.

Deres store gæld, må de også takke dem selv for.

Men hvorfor gik det så galt?
Det er selvfølgeli manden.

Eller os alle sammen!
Lapidary and Jewelry consltant
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
thai
#51 Udskriv indlæg
Skrevet d. 02-12-2012 04:49
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3440
Tilmeldt: 03.07.09
 Status: Offline

deepseadivers skrev:
Der er ingen der har blæst cocain, ampfetamin ind i hoved på pigerne og heller ingen der har hældt sprut, piller oma. I deres halse.

Deres store gæld, må de også takke dem selv for.

Men hvorfor gik det så galt?
Det er selvfølgeli manden.

Eller os alle sammen!


hvem rejser til thailand
hvem opsøger pigerne
hvem henter dem til danmark
jeg kunne blive ved
ingen er uskyldige kat
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
sol
#52 Udskriv indlæg
Skrevet d. 02-12-2012 09:17
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 248
Tilmeldt: 09.11.09
 Status: Offline

thai skrev

hvem rejser til thailand
hvem opsøger pigerne
hvem henter dem til danmark
jeg kunne blive ved
ingen er uskyldige kat


tænk de finder den store kærlighed på kun 14 dage, hvorefter de lever lykkeligt indtil skilsmissen attesten kommer med posten Grin
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Vanilla
#53 Udskriv indlæg
Skrevet d. 02-12-2012 09:25

Bruger

Antal indlæg: 275
Tilmeldt: 13.09.12
 Status: Offline

Lad mig lige slaa fast, Ning og jeg havde en krise paa godt 1 uge, det omhandlede hverken oel, stoffer, utroskab, hvad det omhandlede beholder jeg for mig selv, saa nu kan i 3 -4 stykker herinde jo koge lidt suppe paa det.

En skriver " dem jeg ikke kan fordrage " der er som saadan ingen som jeg ikke kan fordrage, jeg er blot blevet traet af den forfoelgelse der er af mig fra disse 3-4 personer.

Nu bliver jeg hverken ked af det eller saaret naar folk punker mig konstant, slagene komme jo blot fra usle personer, jeg haaber ikke at de personer har boern, gudfader bevars, sikken en soergelig opdragelse de maa faa, jeg taler her om den triste sociale arv som jo som regel gaar igen.

En her paa siden var saa venlig at kopiere mit indlag fra en anden side " Farang bekriger farang " Laeg venligst maerke til at jeg naevnede hverken navne paa personer eller side, saa naeste gang der skal kopieres, saa spil dine kort med fornuft, med andre ord, TAENK DIG OM, inden du goer dig selv til grin, du er maaske en fandes karl overfor kliken her, i mine oejne er du blot en simpel ubegavet person ligesom resten af kliken, altsaa i tilhoere de 80 procent som jeg naevner som et bud.

For at kliken nu ikke skal faa al opmaerksomhed som de saa kan sole sig i, vil jeg gerne sige tak for de positive indlaeg, jeg behoever ikke at naevne navne, i ved hvem i er.

Jeg fandt ikke kaerligheden paa 14 dage og det gjore Ning heller ikke

Med venlig hilsen og god dag til alle.


PS. Nu er banen igen aaben for at i 3-4 stykker, igen kan udfolde jeres uvidenhed / dumhed.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
dutling68
#54 Udskriv indlæg
Skrevet d. 02-12-2012 09:56
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 101
Tilmeldt: 09.06.09
 Status: Offline

Pepsi
Rattanee
ja de kære søster..de er meget syge i dag takke være for mange stoffer...
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
farang
#55 Udskriv indlæg
Skrevet d. 02-12-2012 10:51
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 457
Tilmeldt: 28.05.11
 Status: Offline

@Vanilla
tak for dit fine venlige indlæg , jeg tror de fleste har forstået det nu

personlig er jeg lidt i tvivl . kan ikke blive klog på hvem du er mest sur på kliken eller dig selv

jeg vil trods alt ønske dig og din kone en glædelig jule måned og et pragtfuld nytår

www.thai-dk.dk/uploads/i3322.jpg
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Vanilla
#56 Udskriv indlæg
Skrevet d. 02-12-2012 11:03

Bruger

Antal indlæg: 275
Tilmeldt: 13.09.12
 Status: Offline

Jeg er saamaend hverken sur paa den ene eller den anden eller mig selv.

Kliken har jo haft fat i mig lige siden jeg opstod her paa siden igen, da vi saa lige havde et problem paa hjemme fronten, ja saa huggede gribbene i med baade naeb og kloer og regnede med at de kunne skeletere mig, men der maatte jeg jo desvaerre skuffe dem.

Glaedeig jule maaned, samt godt nyt aar til dig ogsaa.......Her er traet pyntet. træ


PS. Jeg vil da haabe, at den sidste sten er kastet, saa interessant kan jeg da heller ikke vaere........


PSS. Jeg vil da haabe at du forstaar nu, jeg er ligesom noedt til at gaa paa banen, naar der bliver naevnt alkohol og andre underlige sager.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
farang
#57 Udskriv indlæg
Skrevet d. 02-12-2012 11:32
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 457
Tilmeldt: 28.05.11
 Status: Offline

Der er så meget jeg ikke forstår, men jeg vil genbruge en klog sætning fra en bruger her på siden



tak for de mange indlæg gode som dårlige jo altid stof til efter tanke ...lad os så kom vidre ... skål god jul og godt nyt år


skrevet af Admin

farang fik det sidste ord i denne tråd
Tråden er lukket
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Gå til debat:
 

Alt indhold på denne side er Copyright @ copy 2009 Thai DK Debat Forum Alle rettigheder forbeholdes Siden er optimeret til 1024 * 768
Powered by PHP-Fusion copyright © 2002 - 2024 by Nick Jones.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.
Siden dannet på: 0.25 sekunder | 99,659,003 Unikke besøg | jQ Blog