Se emne

Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv emne
så blev man da så klog
Nanoq4u2
#1 Udskriv indlæg
Skrevet d. 26-11-2012 15:34

Bruger

Antal indlæg: 136
Tilmeldt: 12.09.12
 Status: Offline

fordi hvis man har sin egne holdning til nogle så er man åbenbart ikke (in) her i det ...forum ... min link blev slette fordi man mente jeg var som man skulle være , for det første ikke mit hus skrev jeg vidst også ..min holdning til hus og sted har ikke noget med den der udlejer lå den bare ud så folk kunne se den ....at jeg så fik ondt af en der ikke lige kunne bevæge sig lidt ..jeg er fra det mørke jylland og her kan der være langt til en butik ..skulle man brokke sig det skulle han jo åbnbart lige ,og en længe forklarling på at man kunne ikke gå den lille km til en butik med 3 børn ...høre hovsa glemte jeg at skrive svigermor med den dårlige knæ ..men hvad det er jo tybisk dansk små borlighed så skrev jeg at børn slet..nå så var der ikke lige internet i huset var jo så vidt også et problem. altså 2 ting der åbnbart havde ødelagt ferien , og ezal jomtien og hvad nu det hedder lægger i syd thailand og ikke central thailand tjeck selv efter alt syd for bkk er syd thailand ,så fik jeg lige lidt luft forsat god dag ...
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
ezal
#2 Udskriv indlæg
Skrevet d. 26-11-2012 16:27

Bruger

Antal indlæg: 59
Tilmeldt: 04.10.09
 Status: Offline

Hvor har jeg skrevet noget om en ødelagt ferie?

Ej, gider slet ikke besvare det indlæg, spildte nok tid på dig igår.

Gentager bare mig selv for en god ordens skyld;

Har man brug for et sted med fred og ro, og ikke har problemer med at være lidt væk fra alting er huset OK!
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
M55
#3 Udskriv indlæg
Skrevet d. 26-11-2012 16:29
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1910
Tilmeldt: 23.10.09
 Status: Offline

Nanoq4u2 skrev:
fordi hvis man har sin egne holdning til nogle så er man åbenbart ikke (in) her i det ...forum ... min link blev slette fordi man mente jeg var som man skulle være , for det første ikke mit hus skrev jeg vidst også ..min holdning til hus og sted har ikke noget med den der udlejer lå den bare ud så folk kunne se den ....at jeg så fik ondt af en der ikke lige kunne bevæge sig lidt ..jeg er fra det mørke jylland og her kan der være langt til en butik ..skulle man brokke sig det skulle han jo åbnbart lige ,og en længe forklarling på at man kunne ikke gå den lille km til en butik med 3 børn ...høre hovsa glemte jeg at skrive svigermor med den dårlige knæ ..men hvad det er jo tybisk dansk små borlighed så skrev jeg at børn slet..nå så var der ikke lige internet i huset var jo så vidt også et problem. altså 2 ting der åbnbart havde ødelagt ferien , og ezal jomtien og hvad nu det hedder lægger i syd thailand og ikke central thailand tjeck selv efter alt syd for bkk er syd thailand ,så fik jeg lige lidt luft forsat god dag ...


Det glæder mig du er blevet lidt klogerer, så du i fremtiden kan modtage kritik og svare på en pæn måde, det giver kunder i butikken
indtil i dag har din væremåde, kun skrænt de mulige kunder langt væk
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
AL 48
#4 Udskriv indlæg
Skrevet d. 27-11-2012 06:25
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1826
Tilmeldt: 17.03.11
 Status: Offline

M55 skrev:
Nanoq4u2 skrev:
fordi hvis man har sin egne holdning til nogle så er man åbenbart ikke (in) her i det ...forum ... min link blev slette fordi man mente jeg var som man skulle være , for det første ikke mit hus skrev jeg vidst også ..min holdning til hus og sted har ikke noget med den der udlejer lå den bare ud så folk kunne se den ....at jeg så fik ondt af en der ikke lige kunne bevæge sig lidt ..jeg er fra det mørke jylland og her kan der være langt til en butik ..skulle man brokke sig det skulle han jo åbnbart lige ,og en længe forklarling på at man kunne ikke gå den lille km til en butik med 3 børn ...høre hovsa glemte jeg at skrive svigermor med den dårlige knæ ..men hvad det er jo tybisk dansk små borlighed så skrev jeg at børn slet..nå så var der ikke lige internet i huset var jo så vidt også et problem. altså 2 ting der åbnbart havde ødelagt ferien , og ezal jomtien og hvad nu det hedder lægger i syd thailand og ikke central thailand tjeck selv efter alt syd for bkk er syd thailand ,så fik jeg lige lidt luft forsat god dag ...


Det glæder mig du er blevet lidt klogerer, så du i fremtiden kan modtage kritik og svare på en pæn måde, det giver kunder i butikken
indtil i dag har din væremåde, kun skrænt de mulige kunder langt væk


Samtidig kan man jo heller ikke bare benytte en andens hjemmeside (debatside) til "reklame". - Alle andre må betale for reklame,-også selvom det er for sin "syge oldemor".
Men ellers fint at du har lært noget.Thumb
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
ATM
#5 Udskriv indlæg
Skrevet d. 27-11-2012 06:57
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 204
Tilmeldt: 23.09.10
 Status: Offline

hej Nanoq4u2

kig lige på linket hvor du reklamere for et hus
http://www.thai-d...post_25674

her oplyser du selv
Kontakt uforpligtende på tlf. 98565096 / 25865040 /40835096

Email:

Velmødt til gode oplevelser.

ornanong wongkhan

nu skal du lære lidt om google

google ornanong wongkhan vupti op kommer http://www.sabaid... med navn, adresse og telefon nr på ejeren af det hus du reklamerer for nemlig

v/ Ornanong Wongkhan
Adelgade 71
9500 Hobro
2586 5040

se så er det store spørgsmål hvorfor skulle Admin fjerne en adresse som du selv oplyser om
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
kro90
#6 Udskriv indlæg
Skrevet d. 27-11-2012 07:41
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 74
Tilmeldt: 02.04.09
 Status: Offline

Du kan jo også slå telefon numrene op på 118.dk
25865040 = Sabai Dee Traditional Thai Massage v/Orn-Anong Wongkhan Andersen
40835096 og 98565096 giver Dennis i Arden
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Nanoq4u2
#7 Udskriv indlæg
Skrevet d. 27-11-2012 14:40

Bruger

Antal indlæg: 136
Tilmeldt: 12.09.12
 Status: Offline

ATM fordi hun har jo ikke noget med mine holdning at gøre så jeg synes ike lige det skulle gå ud over hende har ikke brug for at lære at google :) fordi jeg synes det er for lattelige at man ikke kan gå ca 1 km ..til en 7/11 ligefordi man har sine egen børn med ..welcom to real life ...her står der ingen pædergoger og tør næsen på jers snotte unger ..her må i så selv pas dem ... herre gud ..så skulle i bestilt en sommerhus ved vesterhavet ...hvis det er en af de største problemer

kro90 .... du må kede dig i dit liv .. hvis du ikke har andet og lave end google folk ....

bad admin om at slette det hele efter som det åbnebart skabte bøvl men ser ud til at ikke har helt forstået det budskab ... så er den sag vidst ikke længer ....
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
ATM
#8 Udskriv indlæg
Skrevet d. 27-11-2012 14:48
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 204
Tilmeldt: 23.09.10
 Status: Offline

@Nanoq4u2

du forstår virkeligt at skræmme kunderne væk Thumb

det var det Farvel

Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Nanoq4u2
#9 Udskriv indlæg
Skrevet d. 27-11-2012 15:04

Bruger

Antal indlæg: 136
Tilmeldt: 12.09.12
 Status: Offline

ATM jo min holdning jo ikke noget med huset har vel ret til at ha en holdning til nogle ting ... vi kan jo ikke forvente alt her livet lige går som det skal skulle der ikke være internet eller ca 1 km til 7/11 jo ikke verdenes undergang .. så må man jo bare ta det der fra og ikke brokke sig over det .. feks når jeg er i thailand har jeg ca 8 timer i bus ud til det sted jeg er ..efter 12 - 15 t flytur klager jeg da ikke over nyder da det i sted for tænke fandes nu ingen internet forbinds eller 7/11 .. dog er da mobil dækning derude . er man på ferie skulle jo ikke betyde man har samme gode som hjemme man er vel taget opleve lidt nyt kultur og liv ved ikke.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
per1234
#10 Udskriv indlæg
Skrevet d. 28-11-2012 06:47
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 888
Tilmeldt: 19.12.11
 Status: Offline

Nanoq4u2 skrev:
ATM jo min holdning jo ikke noget med huset har vel ret til at ha en holdning til nogle ting ... vi kan jo ikke forvente alt her livet lige går som det skal skulle der ikke være internet eller ca 1 km til 7/11 jo ikke verdenes undergang .. så må man jo bare ta det der fra og ikke brokke sig over det .. feks når jeg er i thailand har jeg ca 8 timer i bus ud til det sted jeg er ..efter 12 - 15 t flytur klager jeg da ikke over nyder da det i sted for tænke fandes nu ingen internet forbinds eller 7/11 .. dog er da mobil dækning derude . er man på ferie skulle jo ikke betyde man har samme gode som hjemme man er vel taget opleve lidt nyt kultur og liv ved ikke.


hej

du har en holdning, jeg har en holdning de tæller ikke i den her sammenhæng, hvad tæller er, hvad forventer kunden hvad er hans oplevelse og holdning til det hus han har-vil leje
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Nanoq4u2
#11 Udskriv indlæg
Skrevet d. 28-11-2012 22:17

Bruger

Antal indlæg: 136
Tilmeldt: 12.09.12
 Status: Offline

per1234 så kunne kunden ligesom måske ha forhørt sig omkring internet og hvor langt der var ..til 7/11 osv .eller ha undersøgt det via internet google maps jo også lovlige at tænke lidt selv men for meget at forlange af jer .....sgu så nem at tør tingen af bag efter på den der står der ..fordi øøøhhh det vidste vi ikke lige
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
ezal
#12 Udskriv indlæg
Skrevet d. 28-11-2012 23:22

Bruger

Antal indlæg: 59
Tilmeldt: 04.10.09
 Status: Offline

Jeg beskylder ingen for noget, fortæller bare hvordan jeg oplevede det.. Skrev endda at jeg forventede som en selvfølge at der var internet, og at det var min egen skyld jeg ikke havde spurgt.

Du reklamerer for man kan leje et hus, jeg fortæller om mine oplevelser, og hvordan vi havde det da vi var der, er det så svært at forstå?

Der må være en grund til du går så meget i forsvars position, når en som har været der skriver noget. Har du noget økonomisk i klemme?
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
ezal
#13 Udskriv indlæg
Skrevet d. 28-11-2012 23:24

Bruger

Antal indlæg: 59
Tilmeldt: 04.10.09
 Status: Offline

og IGEN.. vi havde faktisk en god ferie med min kones bror og hendes familie.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
ezal
#14 Udskriv indlæg
Skrevet d. 28-11-2012 23:30

Bruger

Antal indlæg: 59
Tilmeldt: 04.10.09
 Status: Offline

lige for at pointere at det ikke lige var tæt på noget som helst;

Kea fik et allergisk udslæt imens vi var dernede, og jeg ringede selvfølgeligt til vores forsikringsselskab i danmark og spurgte til hvordan vi skulle forholde os (hun var rød og hævet over store dele af kroppen)

De spurgte om hun ville på hospitalet, eller om de skulle få sendt en ambulance, hvilket vi valgte. (god service)

En halv time senere ringede de så fra ambulancen, fordi de ikke kunne finde stedet, da den vej ind til komplexet ikke var oplyst.

Ja det var Jomtien/Pattaya, men mest af alt et sted i midten. IGEN, fint nok hvis man er til fred og ro, og ja jeg skulle have spurgt mere ind til det måske, men når du kommer med en reklame må jeg vel gerne fortælle om hvordan jeg oplevede det? eller hvad
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
yindee
#15 Udskriv indlæg
Skrevet d. 29-11-2012 00:46
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3640
Tilmeldt: 20.02.09
 Status: Offline

Nanoq4u2 skrev:
per1234 så kunne kunden ligesom måske ha forhørt sig omkring internet og hvor langt der var ..til 7/11 osv .eller ha undersøgt det via internet google maps jo også lovlige at tænke lidt selv men for meget at forlange af jer .....sgu så nem at tør tingen af bag efter på den der står der ..fordi øøøhhh det vidste vi ikke lige


@Nanoq4u2

det er ikke ulovligt at tænke selv, det har du ret i
det er god service når udlejeren fortæller kunderne hvad de får . Udlejeren burde være den som ved mest om huset og som følge deraf, også den rette til at fortælle kunden hvad han får for sine penge

en lille huske regel

en tilfreds kunde fortæller det til sine venner, en utilfreds kunde fortæller det til alt og alle, glade kunder er lig med flere kroner i kassen music
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
deepseadivers
#16 Udskriv indlæg
Skrevet d. 29-11-2012 01:08
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 303
Tilmeldt: 23.10.09
 Status: Offline

ezal skrev:
og IGEN.. vi havde faktisk en god ferie med min kones bror og hendes familie.


Der er forhåbentlig en tanketosk.

Undskyld men da jeg læste dette, tænke jeg straks.

Tro sq der en god historie, bag det forehold!

sjovt lød det i mine øre.slæde
Lapidary and Jewelry consltant
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
ATM
#17 Udskriv indlæg
Skrevet d. 29-11-2012 01:30
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 204
Tilmeldt: 23.09.10
 Status: Offline

@deepseadivers tænkte du på dig selv
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Nanoq4u2
#18 Udskriv indlæg
Skrevet d. 29-11-2012 11:07

Bruger

Antal indlæg: 136
Tilmeldt: 12.09.12
 Status: Offline

ezal synes du skrev du ikke gad spilde mere tid på mig sarcasm din store fejl er du tænker dansk selv på din ferie ..hvis tingen er ikke ligesom hjemme i Danmark ja så er der langt men husk det thailand en anden kultur og liv og så er der lige ambulance historien .. der ikke kunne finde vej ...nu ret almenlige der nede høre det også sker herhjemme ..så døder vedkommen ..var vidst i grindsted i foråret der døde en ..fordi ambulancen ikke kunne finde vej igen du gøre din opleves til en nagativ ting ..og nej jeg har ikke sat en kr i det projekt men forstår måske bare thailivet lidt mere end du gøre dvs at man skal ikke forvente at alting er som i Danmark når man rejser der ned du må jo ikke være så gamle så du lære det nok en dag ..hej
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Nanoq4u2
#19 Udskriv indlæg
Skrevet d. 29-11-2012 11:18

Bruger

Antal indlæg: 136
Tilmeldt: 12.09.12
 Status: Offline

yindee hvis nu kunden ikke har hørt til det ,kan udlejre jo ligesom ikke svare på det ...logik for perlehøns og det har han jo så ikke lge i det her tilfælde
ezal du modsiger dig selv ..ene øjeblike en god ferie næste ambulance næste babuuuu der ude af ...hvad mener du ..god ferie eller det er langt ude lige pga mangle af internet og langt til 7/11 vi snakker 800 m og ambulance kkunne ikke finde dig ... for mig og se høre det til i de små tings afd .Thailand er jo meget andet man kunne måske opleve hvis man ikke lige var så opsat på ...internet ..feks
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
AL 48
#20 Udskriv indlæg
Skrevet d. 29-11-2012 12:41
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1826
Tilmeldt: 17.03.11
 Status: Offline

Nanoq4u2 skrev:
yindee hvis nu kunden ikke har hørt til det ,kan udlejre jo ligesom ikke svare på det ...logik for perlehøns og det har han jo så ikke lge i det her tilfælde
ezal du modsiger dig selv ..ene øjeblike en god ferie næste ambulance næste babuuuu der ude af ...hvad mener du ..god ferie eller det er langt ude lige pga mangle af internet og langt til 7/11 vi snakker 800 m og ambulance kkunne ikke finde dig ... for mig og se høre det til i de små tings afd .Thailand er jo meget andet man kunne måske opleve hvis man ikke lige var så opsat på ...internet ..feks


Undskyld,-men er du skidefuld??
Man skal sidde og gætte sig til meningen i næsten alle dine indlæg.ved ikke
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Gå til debat:
 

Lignende tråde

Emne Forum Svar Nyeste indlæg
Stuepigen blev pludselig millionær Nyheder på dansk 1 04-05-2024 17:25
Fuld turist blev sparket Nyheder på dansk 1 16-08-2023 08:40
Bylde-mand blev udstødt fra samfundet i 45 år Nyheder på dansk 2 27-11-2022 16:24
Hun blev glad, da hun fik dommen Discover Thainess 1 22-09-2021 10:22
Mathis blev kun 15 år Nyheder på dansk 10 07-05-2021 09:16

Alt indhold på denne side er Copyright @ copy 2009 Thai DK Debat Forum Alle rettigheder forbeholdes Siden er optimeret til 1024 * 768
Powered by PHP-Fusion copyright © 2002 - 2024 by Nick Jones.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.
Siden dannet på: 0.23 sekunder | 100,435,653 Unikke besøg | jQ Blog