Se emne

Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv emne
?
Vanilla
#1 Udskriv indlæg
Skrevet d. 17-11-2012 09:33

Bruger

Antal indlæg: 275
Tilmeldt: 13.09.12
 Status: Offline

Jeg har flyttet min kritik over i en anden traad, for ikke at oedelaegge Jane's traad. http://www.thai-d...post_27190






Vanilla skrev:
Der ligger 2 store markeder ved togstationen. ( NightMarket ) de lukker dog ved 22. tiden.

Naar man er i Udon maa man opleve Salakaew park, det er en stor park med rigtig mange meget store Buddhafigure, parken ligger et par km. eller 3 fra centrum.

En lille gaatur ved soeen " Nong Prajak Silpakom " inde ved byen er ogsaa hyggeligt.


Maa lige rette mig selv, Salakaew er i Nong khai. :-(

Men da Nong khai kun ligger et stenkast fra Udon, er det et besoeg vaerd, der kunne man saa evt. nyde en laekker middag paa en af flodrestauranterne.



Al48 svare:

Nej Vanilla,-nu må du sgu stoppe
Nu faldt jeg ned af "pinden" af bare grin

-Sådan noget må du da ikke skrive,-ikke engang i ædru tilstand.

Det er da ikke mærkeligt at jeres "ejendomsmægler-virksomhed" går ad helvede til, når du bruger den slags afstandsmål.
(Velbeliggende hus,-kun et "stenkast" fra havet)
Og din kone er nødt til at tage op på "farmen" for at tjene til føden hos sine forældre.

Dit "stenkast" er 57,6 km. ifølge Google Earth.-Godt skuldret af en "ikke professionel".







Jeg svare :


Hvad helvede blander du nu min kones ejendoms virksomhed og oekonomi ind i denne debat for, nu stopper du sq AL !

(Velbeliggende hus,-kun et "stenkast" fra havet) For at ingen skal misforstaa AL 48's saetning, saa er den saetning aldrig skrevet paa vores hus hjemmeside.

At du proever at nedgoere mig er saa hvad det er, men hold venligst min kone og hendes virksomhed uden for

Den forretning koere som den skal !

At min kone til tider hjaelper hendes foraeldre i farmen, har intet med penge at goere, det er saamaend alm. hjaelsomhed.

57. km. er for mig et stenkast her i Thailand.

Og luk saa, jeg er traet af dine flabetheder......


Nae Al 48.

Vi havde mange fine udvekslinger pr. pb. lige indtil for et par dage siden, hvor du fandt ud af at der ikke var noget at komme efter, altsaa at jeg har rent mel i posen og du ikke kunne knalde mig for noget som helst, siden den dag har du vaeret baade indestaengt og ikke mindst ondskabsfuld.

I oevrigt ville du ogsaa lokke info om andre ud af mig, den gik heller ikke........Saa hvem der har knaldet Pen. ja, det kan man jo kun gisne om !!!


Synd for Jane, at du fik oedelagt endnu en traad.

Web. kan du sige noget til kamphanen ?

Jeg forsoeger at komme med et ordentligt svar til Jane, og straks skal alt nedgoeres af Al48......Nu maa det hoere op ! Jeg forstaar ikke, hvad det er der goer det saa spaendene for AL48. at lave en daarlig stemning her paa siden...det er mig en gaade !
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
ADM
#2 Udskriv indlæg
Skrevet d. 17-11-2012 09:49
Bruger avatar

Super Administrator

Antal indlæg: 107
Tilmeldt: 26.12.10
 Status: Offline

go ide så kan i to jo slås videre her i tråden, hvis det er det i har lyst tilmusic
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
kalle
#3 Udskriv indlæg
Skrevet d. 17-11-2012 09:55

Bruger

Antal indlæg: 48
Tilmeldt: 03.02.12
 Status: Offline

Som Vanilla skriver så er der Night Market samt den store nye flotte butiksgade der blev færdig for et par år siden hvor også mange har boder på parkeringspladserne.

Der er også det store outlet center lidt uden for selve byen 10 min kørselmed mange fine butikker.

En tur til Nong Kai som der skrives er også en tur værd da det ikke tager så lang tid at komme dertil hovedvej hele turen vil også selv kalde det et stenkast fra udon da det ikke tager så lang tid at køre dertil.

Den store blomsterpark Phu Phoilom nok ikke rigtigt stavet er der også mange der tager til med en picnickurv.

selve byen er jo ikke kæmpe stor men hyggelig bare at gå en tur rundt i.

Al det er vel ikke dig der er jack d med de ydgydelser du er begyndt at komme med ??????????????.

Til forsiden  Til toppen  Til bunden
AL 48
#4 Udskriv indlæg
Skrevet d. 17-11-2012 10:48
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1826
Tilmeldt: 17.03.11
 Status: Offline

Desværre "kalle",-der må jeg melde "hus forbi".
Jeg besidder slet ikke de evner indenfor IT, som JackD benytter sig af. Han er jo ikke en "sinke" lige som mange af os andre på det felt.
At han så er "pilrådden" i hovedet på mange andre områder, det er en anden side af sagen.
-Og til Vanilla kan jeg sige: -Bare sov roligt, jeg begiver mig heller ikke af med at anmelde hverken "pen" eller andre til "ambassade-teamet" eller hjemkommunerne.
Tværtimod har jeg selv haft den tvivlsomme ære at blive anmeldt,-så nu har du da lidt at glæde dig overdriller
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Vanilla
#5 Udskriv indlæg
Skrevet d. 17-11-2012 11:41

Bruger

Antal indlæg: 275
Tilmeldt: 13.09.12
 Status: Offline

AL 48 skrev:
Desværre "kalle",-der må jeg melde "hus forbi".
Jeg besidder slet ikke de evner indenfor IT, som JackD benytter sig af. Han er jo ikke en "sinke" lige som mange af os andre på det felt.
At han så er "pilrådden" i hovedet på mange andre områder, det er en anden side af sagen.
-Og til Vanilla kan jeg sige: -Bare sov roligt, jeg begiver mig heller ikke af med at anmelde hverken "pen" eller andre til "ambassade-teamet" eller hjemkommunerne.
Tværtimod har jeg selv haft den tvivlsomme ære at blive anmeldt,-så nu har du da lidt at glæde dig overdriller



Tal venligst for dig selv.


Du behoever saamaend ikke at bekymre dig om min soevn, jeg sover fint.


Hvorfor skulle jeg dog glaeder mig over det ?
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
skipper
#6 Udskriv indlæg
Skrevet d. 17-11-2012 11:45
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3858
Tilmeldt: 08.05.09
 Status: Offline

kalle skrev:
Som Vanilla skriver så er der Night Market samt den store nye flotte butiksgade der blev færdig for et par år siden hvor også mange har boder på parkeringspladserne.

Der er også det store outlet center lidt uden for selve byen 10 min kørselmed mange fine butikker.

En tur til Nong Kai som der skrives er også en tur værd da det ikke tager så lang tid at komme dertil hovedvej hele turen vil også selv kalde det et stenkast fra udon da det ikke tager så lang tid at køre dertil.

Den store blomsterpark Phu Phoilom nok ikke rigtigt stavet er der også mange der tager til med en picnickurv.

selve byen er jo ikke kæmpe stor men hyggelig bare at gå en tur rundt i.

Al det er vel ikke dig der er jack d med de ydgydelser du er begyndt at komme med ??????????????.








Ydgydelser? Grin
Anarki eller Kaos.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
AK81
#7 Udskriv indlæg
Skrevet d. 17-11-2012 12:04
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 331
Tilmeldt: 09.11.11
 Status: Offline

jeg er ked af detGræder når de vilde opretter en tråd får de opmærksomhed i stride strømme, smut sagde tælleren 3000 klik på no time øv , øv atter øv, jeg vil også have klik Grin
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Vanilla
#8 Udskriv indlæg
Skrevet d. 17-11-2012 12:05

Bruger

Antal indlæg: 275
Tilmeldt: 13.09.12
 Status: Offline

saa saa AK81...........kat
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
skipper
#9 Udskriv indlæg
Skrevet d. 17-11-2012 12:23
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3858
Tilmeldt: 08.05.09
 Status: Offline

Web. kan du sige noget til kamphanen ?



Hovhovnej, ikke drille lille suk, han kan nemlig kaste en sten 57,6 km.
Anarki eller Kaos.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Vanilla
#10 Udskriv indlæg
Skrevet d. 17-11-2012 12:58

Bruger

Antal indlæg: 275
Tilmeldt: 13.09.12
 Status: Offline

Ja, i den retNING er jeg heller ikke uden evner........Og ? dril
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
kalle
#11 Udskriv indlæg
Skrevet d. 17-11-2012 13:04

Bruger

Antal indlæg: 48
Tilmeldt: 03.02.12
 Status: Offline

skipper skrev:
kalle skrev:
Som Vanilla skriver så er der Night Market samt den store nye flotte butiksgade der blev færdig for et par år siden hvor også mange har boder på parkeringspladserne.

Der er også det store outlet center lidt uden for selve byen 10 min kørselmed mange fine butikker.

En tur til Nong Kai som der skrives er også en tur værd da det ikke tager så lang tid at komme dertil hovedvej hele turen vil også selv kalde det et stenkast fra udon da det ikke tager så lang tid at køre dertil.

Den store blomsterpark Phu Phoilom nok ikke rigtigt stavet er der også mange der tager til med en picnickurv.

selve byen er jo ikke kæmpe stor men hyggelig bare at gå en tur rundt i.

Al det er vel ikke dig der er jack d med de ydgydelser du er begyndt at komme med ??????????????.

Sorry skipper at der skulle have stået udgydelser har rettet så du kan få ro i sjælen og drikke dit hjemmebryg og ellers have en god week-end men du har vel for travlt med at sidde og kigge efter stavefejl.nørd








Ydgydelser? Grin
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Vanilla
#12 Udskriv indlæg
Skrevet d. 17-11-2012 13:12

Bruger

Antal indlæg: 275
Tilmeldt: 13.09.12
 Status: Offline

Thailand dækker et areal på 513.115 km² . Fra nord til syd er der 1620 km. Fra øst til vest ca.775 km. Mod vest/nordvest grænser det op til Union of Myanmar ...

Saa at smaa 60 km. kan hidse jer op, det forstaar jeg nu ikke, og dog, Naar AL 48 skal opleve en civiliseret del af Thailand, saa gaar der jo sikkert det meste af en dag med transport.

Naar jeg har koert ca. 1000 km. i et straek, saa kan vi tale om afstand......Aah ja, ej at forglemme at AL 48. jo kommer fra en mindre jydsk provinsby.......Ja, alt er relativt.Grin
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
skipper
#13 Udskriv indlæg
Skrevet d. 17-11-2012 13:46
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3858
Tilmeldt: 08.05.09
 Status: Offline

Sorry skipper at der skulle have stået udgydelser har rettet så du kan få ro i sjælen og drikke dit hjemmebryg og ellers have en god week-end men du har vel for travlt med at sidde og kigge efter stavefejl.


Hæ hæ Kalle, det har jeg normalt ikke, men du har ret med hensyn til de hjemmebryggede, så bliver jeg så glad og så var det jeg kunne se dig for mig når du sagde ydgydelser, med strittende lillefingerGrin

Og også god week-end til dig.
Anarki eller Kaos.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Vanilla
#14 Udskriv indlæg
Skrevet d. 19-11-2012 16:34

Bruger

Antal indlæg: 275
Tilmeldt: 13.09.12
 Status: Offline

Tydeligt at se, at et par af de naevenyttige, kan minimere antallet af indlaeg her paa siden.

Nu maa kedsomheden da foerst ramle ned over deres lille staniol hat, men saadan er det jo naar man troede og saa alligevel finder ud af, at spillet er tabt, altsaa rent " verbalt "

nørd
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
skipper
#15 Udskriv indlæg
Skrevet d. 19-11-2012 17:57
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3858
Tilmeldt: 08.05.09
 Status: Offline

Så er suk i søgelyset....igen.

Blandt piercinger, navlefnuller og navlen fra en enkelt person, der efter eget udsagn ikke har været i bad i flere år, finder forskere et overraskende mangfoldigt liv af hele 2.368 bakteriestammer


Egentlig lidt underligt da alle ved han tilbringer så megen tid med navlepilleri.hej

http://ekstrablad...867788.ece


Anarki eller Kaos.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Vanilla
#16 Udskriv indlæg
Skrevet d. 20-11-2012 07:39

Bruger

Antal indlæg: 275
Tilmeldt: 13.09.12
 Status: Offline

sphotos-b.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/377833_2649728236788_2102705685_n.jpg

dril
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
AL 48
#17 Udskriv indlæg
Skrevet d. 20-11-2012 18:43
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1826
Tilmeldt: 17.03.11
 Status: Offline

Vanilla skrev:
Thailand dækker et areal på 513.115 km² . Fra nord til syd er der 1620 km. Fra øst til vest ca.775 km. Mod vest/nordvest grænser det op til Union of Myanmar ...

Saa at smaa 60 km. kan hidse jer op, det forstaar jeg nu ikke, og dog, Naar AL 48 skal opleve en civiliseret del af Thailand, saa gaar der jo sikkert det meste af en dag med transport.

Naar jeg har koert ca. 1000 km. i et straek, saa kan vi tale om afstand......Aah ja, ej at forglemme at AL 48. jo kommer fra en mindre jydsk provinsby.......Ja, alt er relativt.Grin


Nej, jeg behøver ikke længere at bruge en dag til transport for at komme til civiliseret by.-Nu tager det kun 5 kvarter på Mcén så er jeg i Udon Thani.
Den blev ikke så lidt kønnere og mere civiliseret efter du forlod dendril
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Vanilla
#18 Udskriv indlæg
Skrevet d. 20-11-2012 19:17

Bruger

Antal indlæg: 275
Tilmeldt: 13.09.12
 Status: Offline

Ahhh, mon dog. En gammel original som tror at han ved alt om alle, skift fra kjole til bukser inden du tage paa pilgrim.......

Grin

Skal du ha' lidt saftige loegnhistorie, saa ta' paa Danish Baker i NK, de er dybt skoere, jeg tror at du falder godt ind der....Hils fra " Golle "
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
AL 48
#19 Udskriv indlæg
Skrevet d. 20-11-2012 19:21
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1826
Tilmeldt: 17.03.11
 Status: Offline

Vanilla skrev:
Ahhh, mon dog. En gammel original som tror at han ved alt om alle, skift fra kjole til bukser inden du tage paa pilgrim.......

Grin

Skal du ha' lidt saftige loegnhistorie, saa ta' paa Danish Baker i NK, de er dybt skoere, jeg tror at du falder godt ind der....Hils fra " Golle "


Sikke dog et fødselsdags-humør,- hvordan skal det ikke ende??dans
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Vanilla
#20 Udskriv indlæg
Skrevet d. 20-11-2012 19:24

Bruger

Antal indlæg: 275
Tilmeldt: 13.09.12
 Status: Offline

Kl. er dog over 24. Thai time, men det er jo foerst senere naar jeg vaagner, Kip gerne med flaget AL48.........music
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Gå til debat:
 

Alt indhold på denne side er Copyright @ copy 2009 Thai DK Debat Forum Alle rettigheder forbeholdes Siden er optimeret til 1024 * 768
Powered by PHP-Fusion copyright © 2002 - 2024 by Nick Jones.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.
Siden dannet på: 0.23 sekunder | 100,431,693 Unikke besøg | jQ Blog