Se emne

Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv emne
Ja så lykkedes det igen at blive smidt ud
#41 Udskriv indlæg
Skrevet d. 07-06-2009 16:42



Antal indlæg:
Tilmeldt: 01.01.70
 Status: Offline

DTW skrev:
Jos_38 skrev:
Som kommer efter en del breve frem og tilbage, hvor du altså ender med at gøre mig til anonym profil (dog uden at slette min avatar) - jeg vil da gerne svare datatilsynet på deres brev af 24. September, jeg ringer bare og får en kopi herned, så svarer jeg at jeg ikke er tilfreds med udfaldet da du ikke har slettet min avatar, og jeg derfor er genkendelig...
.

Det gør du bare Jos.
Men tror du selv på at du kommer videre med den sag på baggrund af en tegning ????
Hmm tegning = genkendelig ?????

Come on Jos.....


Egenskaber for avatar : ...avatars/jos38%5B1386%5D.jpg

Jo det er ret genkendeligt Kim...




.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
manse
#42 Udskriv indlæg
Skrevet d. 07-06-2009 16:48

Bruger

Antal indlæg: 698
Tilmeldt: 22.02.09
 Status: Offline

kære jos

Giv ikke op. Du har fat i noget rigtigt
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
#43 Udskriv indlæg
Skrevet d. 07-06-2009 16:55



Antal indlæg:
Tilmeldt: 01.01.70
 Status: Offline

Jamen jeg giver skam ikke op, synd at Kims scanner er gået i stykker, men jeg ringer da til datatilsynet imorgen, jeg synes da at det i det mindste skal prøves...



.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
manse
#44 Udskriv indlæg
Skrevet d. 07-06-2009 17:05

Bruger

Antal indlæg: 698
Tilmeldt: 22.02.09
 Status: Offline

Kære Jos

Jeg er igang med andre kanaler her i Thailand og derhjemme, så måske vi får en god sag, for det er for meget med denne forening af intetsigende mennesker, som offentliggør personlige ting på nettet...

God nat jeg er træt, og gider ikke mere beskæftige mig med webmoster og john, som egentlig har været meget stille, men han har måske fået mundkurv på af webmosterSad og det er vel ikke så underligt eller hvad.....
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Smukke
#45 Udskriv indlæg
Skrevet d. 07-06-2009 18:29

Bruger

Antal indlæg: 28
Tilmeldt: 01.04.09
 Status: Offline

jsh71 skrev:
Ja ok det sgu snart lige meget, for det er åbenbart kun dem der betaler kim derinde der må ytre sig.

Og det er sjovt han skrev noget med jeg sviner folk til hæ hæ, det vil jeg gerne se hvor jeg har svinet folk til derinde.

Synes selv jeg skriver pænt ok jeg kan lave en joke med folk jeg ved der kan tåle det, men ligefrem og svine folk til det har jeg aldrig gjort.


@jsh71
Syntes det var på sin plads at du uddybede din kommentar om at nogen betaler Kim
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
#46 Udskriv indlæg
Skrevet d. 07-06-2009 20:45



Antal indlæg:
Tilmeldt: 01.01.70
 Status: Offline

Jeg havde ellers lovet mig selv ikke at ville skrive mere i den her tråd, men synes da som udviklingen har været er nød til det.

Først af alt er jeg da frygtelig ked af at et som jeg selv synes var et uskyldigt spørgmål om man kan læse ens pb. Det var på ingen måde min hensigt at der skulle blive den ballade, det vil jeg da være den første til og undskylde.

Dernæst vil jeg da også undskylde for alt det galde jeg måske er kommet med, men når man er ophidset kommer man da til og sige ting man måske ikke skulle have gjort.

Og til sidst vil jeg bare sige undskyld til webmasteren herinde for jeg er kommet til og lave den her tråd her. I laver et kæmpe stykke arbejde ved at have den her side, ja for den sags skyld også nielsens og dtw den respekt skal i forskellige webmastere da have.

Håber i får en god valgaften allesammen
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Smukke
#47 Udskriv indlæg
Skrevet d. 07-06-2009 20:59

Bruger

Antal indlæg: 28
Tilmeldt: 01.04.09
 Status: Offline

Fair nok

Jeg tolker dit indlæg sådan
at det er urigtigt at Kim modtager penge fra medlemmerne, så de kan få lov at skrive hvad de vil
Er det korrekt forstået?
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
2
#48 Udskriv indlæg
Skrevet d. 07-06-2009 21:19

Bruger

Antal indlæg: 67
Tilmeldt: 06.04.09
 Status: Offline

ligesom SUK (suk) 's indlæg om at bamsen gav oplysninger ud om andre brugere... så er den ged vist baberet
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
gual
#49 Udskriv indlæg
Skrevet d. 07-06-2009 22:25

Bruger

Antal indlæg: 40
Tilmeldt: 07.06.09
 Status: Offline

ezal skrev:
ligesom SUK (suk) 's indlæg om at bamsen gav oplysninger ud om andre brugere... så er den ged vist baberet



nej ikke helt endnu jeg fik aldrig svar på mit spørgsmål som lød sådan her
gual skrev:

girobank skrev:
Hej Jsh71

Hvad mener du med at betale DTW-webmaster Kim?

Det forstår jeg ikke en lyd af, kan du ikke uddybe/forklare, hvad du mener?

Som du og andre formentlig har bemærket, så er jeg flere gange blevet irettesat af webmaster, som måske ikke kan lide min måde at skrive på, men jeg kan da tydelig se, at nogen må mere end andre på DTW.

Så den frie ytringsfrihed er ved at uddø stille og roligt.

Røde prikker uddeles uden "rettegang"!


hvem er det der tydeligvis må mere end andre ? kunne man få dig til at sætte nogen navne på for jeg synes ikke rigtig jeg kan se hvem det er
stort set alle der har haft problemer med at snakke ordentligt er røget ud nu og de sidste har fået prikker så de er tæt på
at selv suk er røget ud synes jeg beviser at det er slut med særbehandling til folk
men uddyb gerne for mig hvis i mener jeg tager fejl

Ps. jeg har intet med dtw andet end at jeg benytter siden jævnligt og jeg synes bare folk herinde har lidt for travlt med at give hinanden ret uden at tænke så meget over hvad de giver hinanden ret i
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
2
#50 Udskriv indlæg
Skrevet d. 07-06-2009 22:34

Bruger

Antal indlæg: 67
Tilmeldt: 06.04.09
 Status: Offline

tror svaret var at der ikke var et svar :)
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
gual
#51 Udskriv indlæg
Skrevet d. 07-06-2009 23:05

Bruger

Antal indlæg: 40
Tilmeldt: 07.06.09
 Status: Offline

hvor tyndt men ikke særligt overraskende

det ville nu være rart at se svaret fra manden selv
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
#52 Udskriv indlæg
Skrevet d. 08-06-2009 03:58



Antal indlæg:
Tilmeldt: 01.01.70
 Status: Offline

gual skrev:
hvor tyndt men ikke særligt overraskende

det ville nu være rart at se svaret fra manden selv


OK - profilen Mitchell har stort set frie tøjler på DTW, jeg husker ikke mere hvem, men der var en tråd oprettet af valborg eller freja (de var begge aktive i den) der blev kastet med meget store sten og så var der de sædvanlige hængemuler som kun kan finde ud af at slå på folk når andre har slået først, ikke en lyd kom der fra admins.

Jo der er ret stor forskel på folk på DTW. At I ikke kan se det kan måske skyldes jeres status på siden ?

Det var så ikke "manden selv"...



.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
#53 Udskriv indlæg
Skrevet d. 08-06-2009 06:02



Antal indlæg:
Tilmeldt: 01.01.70
 Status: Offline

Helt ærligt jos jeg forstår ikke du gider og svare sådan en som ham her der ikke tør og give sig til kende hvem han er.

Det er kun en der er herinde for at lave ballade, så dem gider jeg ikke spilde min tid på.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
#54 Udskriv indlæg
Skrevet d. 08-06-2009 08:02



Antal indlæg:
Tilmeldt: 01.01.70
 Status: Offline

Nååå - jeg er nu een af de der mener at netop den massive forskelsbehandling er problemet med DTW og det har jeg givet udtryk for var min grund til at bede om at blive slettet, dengang var eneste reelle alternativ (som jeg kendte) thailand.dk - og det er bestemt også en side jeg stadig bruger og har stor gavn og glæde af...

Men når man spørger så vil jeg svare når jeg har et svar, og det havde jeg i denne sammenhæng...

Ja der er ikke kun een som er her for at lave gang i den, selv farmand Kim har jo beæret siden med sit besøg, jeg vil sige - lad dem, jeg ser på dansk-thai at man tilsyneladende er begyndt at dele prikker ud sådan rent profylaktisk - og det kan jo kun komme siden her til gode at medlemmer bliver lidt sure derovre...




.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
#55 Udskriv indlæg
Skrevet d. 08-06-2009 08:39



Antal indlæg:
Tilmeldt: 01.01.70
 Status: Offline

Hej
Jos_38, jeg håber ikke at du med din sidste sætning mener vi skal være skraldespand for DTW, dertil mener jeg siden (Thai DK) er for god.
Hilsen Hugo
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
manse
#56 Udskriv indlæg
Skrevet d. 08-06-2009 09:55

Bruger

Antal indlæg: 698
Tilmeldt: 22.02.09
 Status: Offline

haha Hugo jeg elsker din humor:MUThumb
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
gual
#57 Udskriv indlæg
Skrevet d. 08-06-2009 10:37

Bruger

Antal indlæg: 40
Tilmeldt: 07.06.09
 Status: Offline

Jos_38 skrev:
gual skrev:
hvor tyndt men ikke særligt overraskende

det ville nu være rart at se svaret fra manden selv


OK - profilen Mitchell har stort set frie tøjler på DTW, jeg husker ikke mere hvem, men der var en tråd oprettet af valborg eller freja (de var begge aktive i den) der blev kastet med meget store sten og så var der de sædvanlige hængemuler som kun kan finde ud af at slå på folk når andre har slået først, ikke en lyd kom der fra admins.

Jo der er ret stor forskel på folk på DTW. At I ikke kan se det kan måske skyldes jeres status på siden ?

Det var så ikke "manden selv"...

det var rart at en ville svare men jeg synes ikke rigtigt du har ret .. mitchell kommer ikke med person angreb han er bare lidt belastende at høre på i nogen af hans indlæg og andre af hans indlæg er bare lidt mærkelige men det synes jeg ikke man skal smides ud for
den anden tråd du henviser til var der så vidt jeg husker også flere der røg ud og andre fik prikker så jeg synes ikke rigtig der er noget at komme efter
vi bliver jo nok aldrig enige men jeg ville også bare vide hvad det var der så forfærdeligt at webkim havde gjort imod jer herinde og som i var så sure over og nu ved jeg det så ... og jeg synes ærlig talt ikke det er så slemt

mht. hvem jeg er så er jeg bare et menigt medlem inde på dtw og jeg har ingen skjult dagsorden som skrevet et andet sted så synes jeg bare at mange herinde har alt for travlt med at give hinanden ret uden at stoppe op og kigge på hvad i giver hinanden ret i



.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
manse
#58 Udskriv indlæg
Skrevet d. 08-06-2009 11:41

Bruger

Antal indlæg: 698
Tilmeldt: 22.02.09
 Status: Offline

Kære Gual

Hvad med at komme videre med dit liv, for jeg kan da konstatere, at du har et problem med folk på denne side.:P

Prøv nu at komme med nogle konstruktive indlæg, som vi alle kan få glæde af, og hvis du engang skulle trænge til lidt hjælp, ja så er jeg overbevist om, at den kommer...Thumb

Til forsiden  Til toppen  Til bunden
swed
#59 Udskriv indlæg
Skrevet d. 08-06-2009 11:46
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 155
Tilmeldt: 10.03.09
 Status: Offline

manse skrev:
Kære Gual

Hvad med at komme videre med dit liv, for jeg kan da konstatere, at du har et problem med folk på denne side.:P

Prøv nu at komme med nogle konstruktive indlæg, som vi alle kan få glæde af, og hvis du engang skulle trænge til lidt hjælp, ja så er jeg overbevist om, at den kommer...Thumb




Er du ved at tale dig varm Manse, snup en kølig Leo Thumb
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
#60 Udskriv indlæg
Skrevet d. 08-06-2009 11:51



Antal indlæg:
Tilmeldt: 01.01.70
 Status: Offline

huratho skrev:
Hej
Jos_38, jeg håber ikke at du med din sidste sætning mener vi skal være skraldespand for DTW, dertil mener jeg siden (Thai DK) er for god.
Hilsen Hugo


Såvidt jeg kan se er den samlede ledelse for DTW aktiv på siden (om ikke andet så som loggede ind, da Kim nok ikke kan holde øje med indlæg her hele tiden), så det er nok for sent at forhindre...




.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Gå til debat:
 

Lignende tråde

Emne Forum Svar Nyeste indlæg
Snart kan homoseksuelle blive gift i Thailand Nyheder på dansk 1 29-03-2024 11:01
Jeg begynder at blive lidt nysgerrig. Alt det andet 1 13-10-2023 11:54
Vil blive i Danmark Nyheder på dansk 1 20-09-2023 10:26
Paetongtarn er favorit til at blive Thailands nye premierminister Nyheder på dansk 4 10-05-2023 14:47
Munke i buddhistisk tempel smidt på porten Nyheder på dansk 1 04-12-2022 10:17

Alt indhold på denne side er Copyright @ copy 2009 Thai DK Debat Forum Alle rettigheder forbeholdes Siden er optimeret til 1024 * 768
Powered by PHP-Fusion copyright © 2002 - 2024 by Nick Jones.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.
Siden dannet på: 0.23 sekunder | 100,174,437 Unikke besøg | jQ Blog