Se emne

Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv emne
Real "Thai-gunslinger" for good !!
AL 48
#1 Udskriv indlæg
Skrevet d. 29-10-2012 04:51
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1826
Tilmeldt: 17.03.11
 Status: Offline

Ja,-nu er 3. verdenskrig brudt ud!! --Vil de have krig, så bare "come on"Ikke SEdans

Her,- lige før, bevæbnede jeg mig med mine 2 lavthængende, special-designede hoftehylstre (endnu ikke i handlen).godag

-Så gik krigen ind.-Udenfor med mine, også "special-designede" guns,-dem med "hurtigaftræk".

--Så fik de,-de faldt på stribe (man kan vel endnu). De faldt i hobevis, vores "knæler" på terrassen var sgu næsten også faldet i "kugleregnen". - Det lugtede kraftigt af kordit og andet godt over hele terrassen,-og røgen drev over "slagmarken", men jeg holdt som sædvanlig sidste mand skansen for "konge og fædreland".-Man er vel "royalist"Farvel

Så gik jagten ellers rundt om hele huset,-kunne jo se at nu havde jeg overmagten!!dans

Til sidst kom det "hvide flag" fra dem,-og man er vel "humanist", -de skal have en chance for at flytte fra vores matrikelnummer!!Angry

Fjenden: -De satans små myrer man knap kan sé uden læsebriller.

Mit favoritvåben: 2 dåser "ARS Jet-pro".-En til hver håndgriner

Min "subvuffer" har jeg også fået i fred igen. Her til morgen overgav de sig (slumstormerne). 7 "hus-gekkoer" stod ved udgangshullet med hovedpuder og det hele, og vinkede farvel til "husværten". - De har sgu heller ingen god musiksmag!!dril

Bare fordi man "brænder" af på vindstyrke 11 med fuld bas: http://www.youtub...re=related Som at se sig selv og Donna om morgenenThumbmusic
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Gå til debat:
 

Lignende tråde

Emne Forum Svar Nyeste indlæg
Somtam !!! So Good Thaimad 5 13-05-2024 16:14
Thai Festival 2024 i København Udenfor Thailand 2 08-05-2024 14:27
Thai Police Search House of Deputy National Police Chief Alt det andet 6 25-04-2024 13:17
Fighting flares at Myanmar-Thai border Nyheder på andre sprog 1 21-04-2024 11:49
THAI AIR ændre flyrute som følge af Iran Israel krisen. Flyselskaber 1 16-04-2024 15:10

Alt indhold på denne side er Copyright @ copy 2009 Thai DK Debat Forum Alle rettigheder forbeholdes Siden er optimeret til 1024 * 768
Powered by PHP-Fusion copyright © 2002 - 2024 by Nick Jones.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.
Siden dannet på: 0.25 sekunder | 100,351,470 Unikke besøg | jQ Blog