Se emne

Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv emne
Åben brev til Webmaster på TT
alenejensen
#1 Udskriv indlæg
Skrevet d. 11-07-2012 03:20
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 106
Tilmeldt: 25.06.12
 Status: Offline

i872.photobucket.com/albums/ab282/elli_0222/christian.jpg


Jeg lovede at jeg havde mere i ærmet og tro mig ja det har jeg, Men jeg vil alligevel række hånden ud til dig Michael webmaster på tt, jeg tilbyder dig et ultimatum, som jeg ville følge hvis jeg var dig, inden jeg afslører din identitet navn og hvor du/i bor i Thailand/Danmark så folk der er blevet svinet til fra DIN side vis de har lyst måske kan få en snak med dig, det same gælder warlock.

følger du mit råd stopper jeg jagten på dig og warlock alle mine indlæg vil blive slettet ....håber jeg.... noget for noget hvis venskab skal holdes

Du får 24 timer til at slette samtlige indlæg af jack d moccapower Gummenia ojensen tulle gonzo og hvad Du/ han kalder sig har skrevet på din side, inlæggende giver din side en bad standig med de grove og overskridende beskyldinger der hver dag kommer fra dine syge fingre. og du mister ikke noget ved at de blive slettet det er syge tanker fraa en syg mand du betaler for hver måned og ikke noget anet. og du skal for fremtiden slette idioten selvom han kalder sig noget nyt, han er nem at genkende nu det er kommet frem at det er dig selv.

Alenejensen er alene og ligeglad men træt af alt det smuds din side giver, mit mål er som jack/dig at smadre din egen hjemmeside. jeg er bare mere klog og er ikke alkoholiker .

nu er det op til dig selv, hvem du er jack d.. Gonzo... eller Phitsanulok
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
M55
#2 Udskriv indlæg
Skrevet d. 11-07-2012 04:35
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1906
Tilmeldt: 23.10.09
 Status: Offline

hej alle her og på TT
har vi det ikke herligt, glæder mig utroligt meget til dagen i morgen

alenejensen du er, ja hvad er du Thumb
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
ojensen
#3 Udskriv indlæg
Skrevet d. 11-07-2012 07:11

Bruger

Antal indlæg: 3
Tilmeldt: 11.07.12
 Status: Offline

Du får 24 timer til at slette samtlige indlæg af jack d moccapower Gummenia ojensen tulle gonzo og hvad Du/ han kalder sig har skrevet på din side, inlæggende giver din side en bad standig med de grove og overskridende beskyldinger der hver dag kommer fra dine syge fingre. og du mister ikke noget ved at de blive slettet det er syge tanker fraa en syg mand du betaler for hver måned og ikke noget anet. og du skal for fremtiden slette idioten selvom han kalder sig noget nyt, han er nem at genkende nu det er kommet frem at det er dig selv.


Du alene vide, jeg ser gerne du viser helt klart og tydeligt, hvor jeg har overskredet nogen grænser for dine gætterier.

Og det er da sørgeligt ar du er nødt til at skrive på denne side, hvad du er utilfreds med på TT.

Meld dog admin til politiet m.m. hvis siden overtræder dine og lovgivningens regler.

Giv mig nu en grund til at mine indlæg har berørt dine sarte følelser.

Men ellers vil jeg give dig fuldkommen ret, sproget, private foto m.m. hører ikke hjemme på en normal side, hvis det ikke er personen selv der ligger dem op.

men hvilken side er normal når det handler om Dansk/thai?


Men jeg må nok sige at trusler, nu igen hører slet ikke til,

følger du mit råd stopper jeg jagten på dig og warlock


og hvad med de andre der skriver eller har skrevet på TT, skal de også ryste i bukserne?
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
alenejensen
#4 Udskriv indlæg
Skrevet d. 11-07-2012 07:52
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 106
Tilmeldt: 25.06.12
 Status: Offline

velkommen til ojensen hvem du end er

men hvilken side er normal når det handler om Dansk/thai?

nogle sider er mere normale end andre, døm selv

og hvad med de andre der skriver eller har skrevet på TT, skal de også ryste i bukserne?

jeg går efter Amin gruppen, ingen andre

Og det er da sørgeligt ar du er nødt til at skrive på denne side, hvad du er utilfreds med på TT
.
vi er enige

Meld dog admin til politiet m.m. hvis siden overtræder dine og lovgivningens regler.

hvis du selv tror på den løsning, ja så er du superoptimist

Du alene vide, jeg ser gerne du viser helt klart og tydeligt, hvor jeg har overskredet nogen grænser for dine gætterier.

har jeg nu berørt dine sarte følelser

Men ellers vil jeg give dig fuldkommen ret, sproget, private foto m.m. hører ikke hjemme på en normal side, hvis det ikke er personen selv der ligger dem op.

tak vi er igen enige

Men jeg må nok sige at trusler, nu igen hører slet ikke til,

vi er igen enige



Til forsiden  Til toppen  Til bunden
ojensen
#5 Udskriv indlæg
Skrevet d. 11-07-2012 12:00

Bruger

Antal indlæg: 3
Tilmeldt: 11.07.12
 Status: Offline

Manse, alene hjemme jensen,

find dog en anden hobby end noget der ligner jackD og andre der ligger private billeder til debat.

Til forsiden  Til toppen  Til bunden
AK81
#6 Udskriv indlæg
Skrevet d. 11-07-2012 12:23
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 331
Tilmeldt: 09.11.11
 Status: Offline

ojensen skrev:
Manse, alene hjemme jensen,

find dog en anden hobby end noget der ligner jackD og andre der ligger private billeder til debat.


det var ikke længe sagligheden holdt, ojensen nu er vi nede på TT plan Sad
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
ojensen
#7 Udskriv indlæg
Skrevet d. 11-07-2012 12:54

Bruger

Antal indlæg: 3
Tilmeldt: 11.07.12
 Status: Offline

AK81 skrev:
ojensen skrev:
Manse, alene hjemme jensen,

find dog en anden hobby end noget der ligner jackD og andre der ligger private billeder til debat.


det var ikke længe sagligheden holdt, ojensen nu er vi nede på TT plan Sad



Hvilken saglighed?
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Kent
#8 Udskriv indlæg
Skrevet d. 12-07-2012 03:47
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 424
Tilmeldt: 04.12.11
 Status: Offline

de 24 timer er gået hvad bliver det til faar vi den adresse eller hvadAngry
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
alenejensen
#9 Udskriv indlæg
Skrevet d. 12-07-2012 04:51
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 106
Tilmeldt: 25.06.12
 Status: Offline

hej igen

som lovet

ejer og webmaster på thaitime.dk er


i872.photobucket.com/albums/ab282/elli_0222/christian.jpg

Christian Scherffenberg-møller eller Christian Scherffenberg han skifter lidt imellem de to navne

adressen er

Kornbakken 27, 1. tv.
4700 Næstved
du kan skrive til ham på

han bliver sååååeee glad for en hilsen

nu er sagen ikke slut for jeg har mere i ærmet , der er mange fine ufine ting som Christian Scherffenberg-møller forsøger at stikke af fra,skjule for offentligheden
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Webmaster
#10 Udskriv indlæg
Skrevet d. 12-07-2012 12:22
Bruger avatar

Super Administrator

Antal indlæg: 83
Tilmeldt: 16.02.09
 Status: Offline

jeg har modtaget en mail jeg offentligøre den for jeg vil ikke være mellem mand i den sag

Emne: Slet mit billed og info tak

Hey Admin

Jeg vil gerne bede dig slettet mit billed og den private info som er delt på din side.

Har du Alenejensens email, for jeg vil meget gerne nsakke med ham, så vi kan få denne grimme sag ud af verden og komme videre.

Håber på din forståelse.


mit svar
Du beder om min forståelse. Beklager jeg har personligt intet tilovers for dig du har tilladt, at en vis person har kunnet bruge din side til sine syge udfald mod en masse personer
Jeg vil ikke på nuværende tids punkt ikke slette noget som helst

du kan kontakte Alenejensens ved at melde dig ind på siden og kontakte ham selv eventuelt via PB

Du har ret i at der er en kedeligt sag når det bliver personligt, men du alene kunne have stoppet den for lang tid siden
Venlig hilsen web
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Brandt
#11 Udskriv indlæg
Skrevet d. 12-07-2012 13:23
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 72
Tilmeldt: 12.03.09
 Status: Offline

Webmaster skrev:
jeg har modtaget en mail jeg offentligøre den for jeg vil ikke være mellem mand i den sag

Emne: Slet mit billed og info tak

Hey Admin

Jeg vil gerne bede dig slettet mit billed og den private info som er delt på din side.

Har du Alenejensens email, for jeg vil meget gerne nsakke med ham, så vi kan få denne grimme sag ud af verden og komme videre.

Håber på din forståelse.


mit svar
Du beder om min forståelse. Beklager jeg har personligt intet tilovers for dig du har tilladt, at en vis person har kunnet bruge din side til sine syge udfald mod en masse personer
Jeg vil ikke på nuværende tids punkt ikke slette noget som helst

du kan kontakte Alenejensens ved at melde dig ind på siden og kontakte ham selv eventuelt via PB

Du har ret i at der er en kedeligt sag når det bliver personligt, men du alene kunne have stoppet den for lang tid siden
Venlig hilsen web


Godt svar!... kort koncist og kontant !!Thumb
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
DKPete
#12 Udskriv indlæg
Skrevet d. 12-07-2012 13:28

Bruger

Antal indlæg: 38
Tilmeldt: 07.11.11
 Status: Offline

Hrmm så er TT vist gået i tænke pause mode.....

Og så undrer folk sig over at krige opstår...
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
FCK
#13 Udskriv indlæg
Skrevet d. 12-07-2012 14:22
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 2520
Tilmeldt: 17.10.10
 Status: Offline

DKPete skrev:
Hrmm så er TT vist gået i tænke pause mode.....

Og så undrer folk sig over at krige opstår...


nogle mennesker fatter ikke hvornår nok er nok før det er forsent
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
DKPete
#14 Udskriv indlæg
Skrevet d. 12-07-2012 14:46

Bruger

Antal indlæg: 38
Tilmeldt: 07.11.11
 Status: Offline

Det vil jeg gerne give dig ret i. Forstår bare ikke at man absolut skal svine folk til, man end ikke kender, og uden grund. At man i en diskussion nogle gange "flyder" lidt over er da helt ok for mig - men bare at svine for at svine er sgu da lige til rød stue.... Nå anyway håber TT web måske har fået lidt at tænke over......
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
M55
#15 Udskriv indlæg
Skrevet d. 12-07-2012 15:03
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1906
Tilmeldt: 23.10.09
 Status: Offline

hej
webmaster på TT fik mange advarsler, overså dem dem alle og tillod alt for meget. ja der skal være plads til at være uenige og RÅBE LIDT HØJT, være uvenner og blive venner igen, det andet hvor du jagter en person kun fordi du syntes er sjovt er formeget

tak til Web der har modet til at overtræde sidens regler og stå fast, Tak alenejensen for alt indtil nu

TT lige nu
www.thai-dk.dk/uploads/thi33.PNG
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
ADM
#16 Udskriv indlæg
Skrevet d. 12-07-2012 15:27
Bruger avatar

Super Administrator

Antal indlæg: 107
Tilmeldt: 26.12.10
 Status: Offline

til Phitsanulok stop med at sende mail til mig, snak du med alenejensen , jeg sletter intet før du har en aftale på plads med ham


Webmaster skrev:
jeg har modtaget en mail jeg offentligøre den for jeg vil ikke være mellem mand i den sag

Emne: Slet mit billed og info tak

Hey Admin

Jeg vil gerne bede dig slettet mit billed og den private info som er delt på din side.

Har du Alenejensens email, for jeg vil meget gerne nsakke med ham, så vi kan få denne grimme sag ud af verden og komme videre.

Håber på din forståelse.


mit svar
Du beder om min forståelse. Beklager jeg har personligt intet tilovers for dig du har tilladt, at en vis person har kunnet bruge din side til sine syge udfald mod en masse personer
Jeg vil ikke på nuværende tids punkt ikke slette noget som helst

du kan kontakte Alenejensens ved at melde dig ind på siden og kontakte ham selv eventuelt via PB

Du har ret i at der er en kedeligt sag når det bliver personligt, men du alene kunne have stoppet den for lang tid siden
Venlig hilsen web
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Phitsanulok
#17 Udskriv indlæg
Skrevet d. 12-07-2012 15:32
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 8
Tilmeldt: 30.12.09
 Status: Offline

Hejsa!

Fint billed af mig i har her.

Lige for at gøre det klart så er jeg KUN: Admin og Phitsanulok på TT.

Jeg er ingen af de andre navne jeg er beskyldt for at være, så meget tid har jeg altså heller ik til at lege med jer :)

Det har været noget af en kamp at holde problemerne væk fra TT, som på så mange andre sider os...

Jeg arbejder fuld tid og mere til hver dag, så det er knapt med tiden nogle gange og så får jeg ikke ryddet ud i grimme indlæg på TT.

ALLE person angreb, private billeder, telefon og adresser vil blive slettet. Det står også i reglementet på TT, ligesom på alle de andre forums, inkl her... Nogle gange er det sku bare svært at følge med... Det at man smider en bruger ud er ikke nok, da vedkomne kan oprette ny mail og profil... evt. fra bibliotek eller andet sted, for at ungå IP spærring... Hvad skal man gøre?!

Jeg har sat spæring på så man skal godkendes for at blive nyt medlem, men nogle gange er det sku svært at gennemskue, når balladen kommer tilbage... Hvis der stadig er indhold på siden som nogle vil have fjernet, så gør jeg det gerne, gider ik bruge tid på alt den ballade!!!

Til admin og alenejensen, kan i ikke slettet tråden her, eller i det mindste min private info...!
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
M55
#18 Udskriv indlæg
Skrevet d. 12-07-2012 15:43
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1906
Tilmeldt: 23.10.09
 Status: Offline

hej Phitsanulok hold da helt kæft for et tude indlæg du kommer med
alenejensen skrev
Du får 24 timer til at slette samtlige indlæg af jack d moccapower Gummenia ojensen tulle gonzo og hvad Du/ han kalder sig har skrevet på din side, inlæggende giver din side en bad standig med de grove og overskridende beskyldinger der hver dag kommer fra dine syge fingre. og du mister ikke noget ved at de blive slettet det er syge tanker fraa en syg mand du betaler for hver måned og ikke noget anet. og du skal for fremtiden slette idioten selvom han kalder sig noget nyt, han er nem at genkende nu det er kommet frem at det er dig selv.


hvad er det du ikke forstår i citatet fra alenejensen


ADM skrev
til Phitsanulok stop med at sende mail til mig, snak du med alenejensen , jeg sletter intet før du har en aftale på plads med ham


hvad er det du ikke forstår i citatet fra ADM

Phitsanulok tag en tudekiks kom i gang med at rydde op på din sideGræder
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
lillemanden
#19 Udskriv indlæg
Skrevet d. 12-07-2012 15:49
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 614
Tilmeldt: 15.06.09
 Status: Offline

Hej Phitsanulok

Så syntes jeg du skulle gå ind på den tråd der hedder tonen , der bliver alle vi piger her på thai. dk kaldt både møjbitch og møjkællinger , det er folk den påglædende slet ikke kenden .
Jeg beklager men der er ikke justits nok på den side . utroligt at du selv kan leve med det ry , thaitime har fået.rasende
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
sank
#20 Udskriv indlæg
Skrevet d. 12-07-2012 16:19
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1835
Tilmeldt: 05.10.09
 Status: Offline

Phitsanulok beklager at jeg ikke har medlidenhed med dig ? Jeg har jo været medlem på din side og bliv svinet til af din Ven Gogonsola jack med trusler om at blive sprængt i luften Shock derfor skrev og meilede jeg til dig mange gange for at blive udmeldt ? jeg begyndte i en pæn tone og PB hvor jeg forklarede dig grunden. Men du reagerede ikke ? først da jeg opførte mig som jack og svinede dig til blev jeg udelukket. Nu sviner han igen næsten dagligt brugere på Thai-dk til og du tillade at der bliver lagt billeder ud af min Familie som hvoraf de fleste ikke har meget tilknytning til Thailand og bestemt ikke kender noget til Thai fora. Så ikke for at være skadefro men nu kan du se hvor ubehageligt det er. Og igen bliver jeg truet med at blive sprunget i luften af din ven som holder din side oppe ? håber ikke 3 gang bliver lykkens gang for ham. Og at du har for travlt til at oprette et forum ? så burde du muligvis sælge det til gonsojack og alle hans profiler. MVH beklager tonen
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Gå til debat:
 

Lignende tråde

Emne Forum Svar Nyeste indlæg
Kim Frank Jørgensen Webmaster på thailand-portalen/thaiforum Udenfor Thailand 47 08-02-2019 01:29
Herberts brev til Thyra: Derfor skal Danmark bygge plejehjem i Thailand Pension undenfor for EU 1 01-03-2017 12:37
Brev fra borgmesteren. Nyheder på dansk 7 14-04-2013 16:18
Åbent brev til rette vedkommende. Computer 10 22-10-2012 17:44
Åbent brev til Villy Søvndal Befri Eddy og Søren 32 28-07-2012 03:30

Alt indhold på denne side er Copyright @ copy 2009 Thai DK Debat Forum Alle rettigheder forbeholdes Siden er optimeret til 1024 * 768
Powered by PHP-Fusion copyright © 2002 - 2024 by Nick Jones.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.
Siden dannet på: 0.25 sekunder | 99,636,346 Unikke besøg | jQ Blog