Se emne

Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv emne
Til jack d gonzo eller ??
sank
#21 Udskriv indlæg
Skrevet d. 11-07-2012 18:06
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1835
Tilmeldt: 05.10.09
 Status: Offline

ked Tja ida tror ikke det bliver nogen stor fornøjelse ?? men jacks profiler mener jeg bor Skovagervej 2 Risskov og den anden på Ringstedgade 61 Næstved ? jeg har jo været nød til at undersøge lidt da jeg jo har fået dødstrusler fra dem driller
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
sank
#22 Udskriv indlæg
Skrevet d. 11-07-2012 18:10
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1835
Tilmeldt: 05.10.09
 Status: Offline

ked Tja ida tror ikke det bliver nogen stor fornøjelse ?? men jacks profiler mener jeg bor Skovagervej 2 Risskov og den anden på Ringstedgade 61 Næstved ? jeg har jo været nød til at undersøge lidt da jeg jo har fået dødstrusler fra dem driller God sang ida griner
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
st0210
#23 Udskriv indlæg
Skrevet d. 11-07-2012 19:43

Bruger

Antal indlæg: 40
Tilmeldt: 13.06.12
 Status: Offline

Hvorfor fanden kan de ikke se at få løst deres småproblemer nede i mellemøsten !!!
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
sank
#24 Udskriv indlæg
Skrevet d. 11-07-2012 19:56
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1835
Tilmeldt: 05.10.09
 Status: Offline

nørd Ja det kan være vi skal skrive til Kofi Annan ? men det er sikkert også formeget for ham ? ked
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
sam
#25 Udskriv indlæg
Skrevet d. 11-07-2012 21:12

Bruger

Antal indlæg: 258
Tilmeldt: 24.05.10
 Status: Offline

Jeg kender ingen herinde personligt, og hvorfor ikke bare lade alle svine hinanden til fra morgen til aften.

Det er efterhånden ikke for svage sjæle at kigge på diverse thaisiter.

Kan dog ikke forstå,at man ikke lige tænker sig om en ekstra gang, inden man farer til tangenterne og skriver et indlæg, siterne er jo offentlig tilgængelige for alle,der kan finde siterne.

En ny vil da tror, det er en børnehave eller vuggestue, hvor alle meget uvorne unger er parkeret!!
KUnne sagten finde nogle mere skarpe ord,men lod være.


Ha en fortsat god dag.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
sank
#26 Udskriv indlæg
Skrevet d. 11-07-2012 23:04
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1835
Tilmeldt: 05.10.09
 Status: Offline

klap Nej sam det plejer nu heller ikke lige at være min tone ? men når siden her får stikpiller dagligt ? mindre pæne fra nogle galninge og det så ender med at der blive stjålet billeder af min familie og lagt ud Angry at der er nogen af mig er jeg såmænd ligeglad med ? der er en del der har set mig så pyt jeg skjuler mig ikke ? selv om et par galninger truer mig med at sprænge mig i luften ? de har sikkert læst om en Anders i Oslo. Så derfor kan jeg beklageligvis ikke nære mig ked men prøver da for det meste. Har været med i de fleste Thai fora siden 2006 og jeg er kun bleven slettet med megen besvær fra ThaiTime. Sov godt alle i søde menesker sov
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Lindy
#27 Udskriv indlæg
Skrevet d. 12-07-2012 23:47
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 90
Tilmeldt: 13.02.10
 Status: Offline

ida skrev
Om du så var den sidste mand, pardon.. mand er du jo ikke, men om du var
den sidste skabning på jorden ville jeg ikke røre dig med en ildtang, når
alt kommer til alt viser det sig sikkert at du er en grim lille underkuet tøsedreng


ida skrev
tja nogle fremhæver sig selv ved at tale grimt om andre, en ikke særlig positiv egenskab



Ja vi bliver alle klogere, nogen i omvendt rækkefølge.griner
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
ADM
#28 Udskriv indlæg
Skrevet d. 13-07-2012 00:53
Bruger avatar

Super Administrator

Antal indlæg: 107
Tilmeldt: 26.12.10
 Status: Offline

hej alle

jeg har fået en mail igen jeg har fået mange fra flere forskellige nogle pæne andre ikke

Hallo, nu er min side lukket! glad? Altså ingen grimme indlæg og ingen jackD. Indtil jeg får styr på alenejensen og TT! Så vær venlig at slette hele den tråd med det samme. tak!


emnet er nu lagt i helvedet indtil Phitsanulok har fået styr på sin side som han har lovet
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
ida
#29 Udskriv indlæg
Skrevet d. 13-07-2012 10:27
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 153
Tilmeldt: 04.11.10
 Status: Offline

til lindy
du har ret, men som en anden engang skrev en lille mus kan også føle vrede. jeg er da bestemt heller ikke stolt over mig selv, men engang imellem bliver man nødt til at tage til genmæle.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
sank
#30 Udskriv indlæg
Skrevet d. 13-07-2012 14:38
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1835
Tilmeldt: 05.10.09
 Status: Offline

Ja jeg har det fint med at tråden er lukket ? den var ikke pæn eller sød. At TT er lukket tja det syntes jeg da er lidt trist på grund af nogle få ødelægger det hele. Jeg har ikke begreb om hvordan man skal starte sådan noget op, men noget arbejde er der helt sikkert og de billeder jeg har set af en del Web så har de ikke været særlig velnæret griner så ?? og at en skriver at jack er en flink fyr ??? ja så må vi andre jo være idioter ?
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
yindee
#31 Udskriv indlæg
Skrevet d. 13-07-2012 15:19
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3640
Tilmeldt: 20.02.09
 Status: Offline

hej Sank

TT er lukket ned ja webmaster og ejer Phitsanulok valgte den løsning , for at få ryddet op i rodet, det er det mest fornuftige han har foretaget sig i lang tid


om tråden er er pæn eller sød spøger du jack d er den kedelig , ja den er indermisions. Vi skal ikke glemme at tråden kun blev lavet fordi der blev ja undskyld udtrykket, der blev pisset kraftig på en af vore medlemmer her på siden

personlig har jeg intet til overs for personen Phitsanulok så er det sagt

ja flere personer mener at menesket bag profilen jack d er en flink person son har en stor viden om Thailand, til det kan jeg kun sige indtil dato har han kun bevist det modsatte
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
freja
#32 Udskriv indlæg
Skrevet d. 13-07-2012 16:09
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 954
Tilmeldt: 25.06.09
 Status: Offline

HørtThumb
Det er vores natur at føle samvittighedsnag og skyldfølelse, derfor sidder vi måske nok nu, med en lille klump i halsen, alene af den grund at vi har en sund medmenneskelig personlighed.

Nogle kan endda have en slags sympatifølelse, kald det bare at være naiv, men jeg bliver berørt når nogen er ked af det.

Jeg tror desværre også, at vores tro på et bedre ”jeg” bliver gjort til skamme, i samme øjeblik visse personer igen får fri adgang til tasterne.

Men heldigvis tror vi altid på det bedste i folk, indtil det modsatte er bevist. Nogle skal opleve det modsatte mange gange, før de endelig er overbevist om, at visse typer er så utilregnelige og uden for pædagogisk rækkevidde, at de må undgås.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
pirat
#33 Udskriv indlæg
Skrevet d. 13-07-2012 18:07
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 713
Tilmeldt: 13.01.10
 Status: Offline

freja skrev:
HørtThumb
Det er vores natur at føle samvittighedsnag og skyldfølelse, derfor sidder vi måske nok nu, med en lille klump i halsen, alene af den grund at vi har en sund medmenneskelig personlighed.

Nogle kan endda have en slags sympatifølelse, kald det bare at være naiv, men jeg bliver berørt når nogen er ked af det.

Jeg tror desværre også, at vores tro på et bedre ”jeg” bliver gjort til skamme, i samme øjeblik visse personer igen får fri adgang til tasterne.

Men heldigvis tror vi altid på det bedste i folk, indtil det modsatte er bevist. Nogle skal opleve det modsatte mange gange, før de endelig er overbevist om, at visse typer er så utilregnelige og uden for pædagogisk rækkevidde, at de må undgås.


Freja, tro mig jeg har levet på livets skygge side, mit råd til dig og mange andre er, tro det værste indtil det modsatte er bevist

en meget gammel ven Grin Lenin - grundlægger af bolsjevismen og leder af Sovjetstaten fra 1917 til 1922 - sagde, at "tillid er godt, kontrol er bedre"

han har ret godag
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
sank
#34 Udskriv indlæg
Skrevet d. 13-07-2012 19:20
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1835
Tilmeldt: 05.10.09
 Status: Offline

ved ikke Så så pirat hold den gamle gnavpotte uden for griner Men syntes jeg har savnet dig længe ? Og rigtigt yindee det måtte vel ende sådan ? men jeg syntes nu det er hygeliger at drille end slås drille som nogen måske har lagt mærke til driller
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
freja
#35 Udskriv indlæg
Skrevet d. 13-07-2012 21:00
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 954
Tilmeldt: 25.06.09
 Status: Offline

Hej Pirat
Ja hvor har du gemt dig så længe. Rart at høre fra dig igen.music
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
sank
#36 Udskriv indlæg
Skrevet d. 13-07-2012 21:26
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1835
Tilmeldt: 05.10.09
 Status: Offline

godag freja er du langt øst på ?? med den dato så pas på med at lade telefonen ligge hos vovsen griner
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
yindee
#37 Udskriv indlæg
Skrevet d. 14-07-2012 03:50
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3640
Tilmeldt: 20.02.09
 Status: Offline

sank skrev:
ved ikke Så så pirat hold den gamle gnavpotte uden for griner Men syntes jeg har savnet dig længe ? Og rigtigt yindee det måtte vel ende sådan ? men jeg syntes nu det er hygeliger at drille end slås drille som nogen måske har lagt mærke til driller


et godt skænderi er nu ikke af vejen, det renser lige som luften ikke sandt Grin
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
sank
#38 Udskriv indlæg
Skrevet d. 14-07-2012 07:39
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1835
Tilmeldt: 05.10.09
 Status: Offline

driller Jo jo men fortæl endelig ikke kvinderne det ? så tror de at der skal gøres rent hele tiden Græder
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Gå til debat:
 

Lignende tråde

Emne Forum Svar Nyeste indlæg
Danmark dejligt eller ??? Nyheder på dansk 1230 01-03-2024 11:52
Hvis du opholder dig i Pattaya.Husk altid dit pas eller en fotokopi Nyheder fra Pattaya 3 23-11-2022 09:17
Løse rygter eller hvad Hele Thailand 2 14-08-2020 10:24
Tro det eller ej vi gjorde det i første forsøg' Alt det andet 1 13-04-2020 12:05
Til den eller dem der overvejer at køre på motorcykel eller lignende i Thailand. Billeder/Videoer fra livet i Thailand 3 01-03-2020 17:28

Alt indhold på denne side er Copyright @ copy 2009 Thai DK Debat Forum Alle rettigheder forbeholdes Siden er optimeret til 1024 * 768
Powered by PHP-Fusion copyright © 2002 - 2024 by Nick Jones.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.
Siden dannet på: 1.02 sekunder | 99,662,755 Unikke besøg | jQ Blog