Se emne

Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv emne
Kaos på dtw
Poul Olsen
#1 Udskriv indlæg
Skrevet d. 30-04-2012 17:00

Bruger

Antal indlæg: 11
Tilmeldt: 30.04.12
 Status: Offline

I har min fulde opbakning her på siden, mage til ro og orden skal man lede længe efter på thai sider. Jeg har et par profiler andre steder hvor jeg svarer når jeg har lyst, men nu er jeg på vej væk fra dtw der ellers har været en god side i lang tid. Kik på webs anfald i en tråd hvor han som en anden kejser af nord korea renser ud mellem sine medlemmer fordi de har en anden mening end ham, skam dig der ovre.

Kopieret direkte fra hans side. http://www.dansk-...owstart=20

Hold da kæft noget pis og bruge sit liv på....
Ja farvel og tak Thomas72. Ingen tvivl om at du har haft ondt i røven over mig i et stykke tid, men nu skal jeg nok forløse trykket for dig.
Ud af vagten med dig, jeg gider simpelthen ikke spilde mere af min (hov der mangler noget) på sådan noget snot.

Jeg har andet indhold i livet end folk som ikke vil stå ( løb han tør for øl her) hvad de først skriver, folk som man vil række en hånd med at fjerne historie som andre ikke vil stå ved, og folk som benytter erhver chance for et angreb mod en. Farvel og tak. Nu gider jeg fandme ikke at høre på det pis længere. Tænk en gang en omgang pis at spilde sin tid (skulle der stå, (?).

Kan man ikke lide lugten i bageriet herinde, så send mig en PB og jeg skal ordne (her skulle stå, det) tekniske så stanken fra siden ikke længere chikanere (atter en stavefejl Sad) jeres sarte næsebor.

Med venlig hilsen

Skidespælleren som er helt rød i femøren af raseri nu.
Hav en rigtig forfærdelig dag.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Og farvel og tak til dig også.
Rend mig noget så grumsomt i røven.

med venlig hilsen

Den forfærdelige.

-----------------------------------------------------------------------------------------------

Og så er de 3 igangværende tråde som er startet på grund af Styx32's indlæg som han bagefter ikke ville stå ved fjernet.

Ligeledes er Styx32 udelukket.

Hold kæft hvor har jeg spildt min tid på barnagtigheder i de sidste dage. Pis gerne på mig, men pis ikke på min tid.

Denne tråd låses også. Skulle der være andre, som jeg lige har glemt i farten, som er dybt utilfreds med siden, mig eller vejret så giv lige besked og få en los ud af siden også. Stres

- Admin -

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Meget flot gået af en webmaster der vel burde styre et forum på en ordentlig måde, og ikke som her slette medlemmer forid deres meneinger ikke lige passer ham
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
sank
#2 Udskriv indlæg
Skrevet d. 30-04-2012 18:49
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1835
Tilmeldt: 05.10.09
 Status: Offline

ked Ja Poul det er trist at det går så meget agurk på et ellers gammel og godt forum ? men der har været en utrolig barsk tone til tider ? og jeg tror at det er derfor at Web er meget hurtig til at udelukke folk ?? der er jo et fora mere som stort set er gået i stå pga ballade Shock Så derfor forsøger vi at holde en pæn tone her ? så bortset fra at jeg bliver mobbet en del ked så syntes jeg vi hygger os godag
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
AL 48
#3 Udskriv indlæg
Skrevet d. 30-04-2012 20:59
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1826
Tilmeldt: 17.03.11
 Status: Offline

Ja, det er jo let at gå på en anden side og kritisere.
Er du selv fejlfri? - Prøv at se på dine nederste 2 linier, hvor du selv skal stave (3 fejl på 1½ linie)Stres

PS. Hvad hed du på de andre sider?
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
goldwing
#4 Udskriv indlæg
Skrevet d. 30-04-2012 23:32

Bruger

Antal indlæg: 1
Tilmeldt: 10.12.11
 Status: Offline

Poul Olsen

Jeg synes det var bedre, at du lufter din utilfredshed på DTW hvor den hører til.
Men du er måske bange for at blive smidt ud derfra

Shock
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
ATM
#5 Udskriv indlæg
Skrevet d. 01-05-2012 00:28
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 204
Tilmeldt: 23.09.10
 Status: Offline

DTW , hvem. hvad. hvor. den side er stendød driller dem om det

WWW.DTW.DK
Domænenavnet dtw.dk er oprettet i 2001 og har dermed været registreret i over 11 år. Surfzi forsøgte senest at besøge domænets hjemmeside for 0 sekunder siden, hvor en fungerende hjemmeside ikke umiddelbart var aktiv.

http://www.surfzi...www/dtw.dk
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
skipper hans
#6 Udskriv indlæg
Skrevet d. 01-05-2012 00:38
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 127
Tilmeldt: 04.05.11
 Status: Offline

goldwing skrev:
Poul Olsen

Jeg synes det var bedre, at du lufter din utilfredshed på DTW hvor den hører til.
Men du er måske bange for at blive smidt ud derfra

Shock


Rigtig gode diplomatiske svar - #2 / #3 / #4

mvh

Hans Taestensen
Manila
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
skipper hans
#7 Udskriv indlæg
Skrevet d. 01-05-2012 00:42
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 127
Tilmeldt: 04.05.11
 Status: Offline

sank skrev:
ked Ja Poul det er trist at det går så meget agurk på et ellers gammel og godt forum ? men der har været en utrolig barsk tone til tider ? og jeg tror at det er derfor at Web er meget hurtig til at udelukke folk ?? der er jo et fora mere som stort set er gået i stå pga ballade Shock Så derfor forsøger vi at holde en pæn tone her ? så bortset fra at jeg bliver mobbet en del ked så syntes jeg vi hygger os godag



Saa saa Sank, ikke vare ked af det vi ta'r en bajer skaal

Mvh

Hans Taestensen
Manila
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Poul Olsen
#8 Udskriv indlæg
Skrevet d. 01-05-2012 01:14

Bruger

Antal indlæg: 11
Tilmeldt: 30.04.12
 Status: Offline

Mange tak for velkomsten ølkrus

Som ATM skriver og som også er min holdning er dtw en døende side, mange har i alt for langt tid fået alt for lang snor det har så resulteret i det dødvande der hersker nu. Web vågnede pludselig op og indså at det var gået galt på grund af hans glæde over trafikken al balladen gav og er nu ærgelig over det. Men det er selvforskyldt og kan ikke få mig til at have medlidenhed, og den nye stil med at smide folk ud fordi de ikke passer ind i webs billede af hvordan man skal opføre sig, er helt ude i skoven.

Han ævler om ytringsfrihed og benytter sig af sin magt på en forkastelig måde til at rense sin hjemmeside, fy for fanden en skæv holdning til ytringsfrihed.

Og hvem jeg er AL 48 er vel underordnet, hvem er du?
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
skipper hans
#9 Udskriv indlæg
Skrevet d. 01-05-2012 03:20
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 127
Tilmeldt: 04.05.11
 Status: Offline

Helt aerlig d'herrer.. hvad er det i proever paa??? hvad der foregaar paa DTW er uinteresant her, hold det dog hvor det hoerer hjemme, og lad os andre faa en bajer og et godt grin ell. et lille smil as well...

I tidernes morgen kunne man godt blive smidt ud fra de forskellige vaertshuse i Pattaya - saasom Chr. d4. / Kronborg ell. Copenhagen hvis man ikke overholdt huset's regler , man kunne for den sag's skyld ogsaa faa et los i roeven og aldrig komme tilbage igen ytringsfrihed elle ej, det ville de ovennaevnte herrer skide hoejt og flot paa..

Ha en fortsat god 1. maj

mvh
Hans Taestensen
Manila
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
per1234
#10 Udskriv indlæg
Skrevet d. 01-05-2012 03:53
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 888
Tilmeldt: 19.12.11
 Status: Offline

skipper Hans skrev

Ha en fortsat god 1. maj


tak så forstår jeg bedre alt balladen 1. maj er jo arbejders kampdag

vi skal have en lille en til halsen i dagens anledning ølkrus
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Pen
#11 Udskriv indlæg
Skrevet d. 01-05-2012 07:08
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 337
Tilmeldt: 04.12.11
 Status: Offline

Den er jeg med på Per ølkrus
Hav en god dag.

Med Venlig Hilsen.

Pen.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
sank
#12 Udskriv indlæg
Skrevet d. 01-05-2012 07:34
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1835
Tilmeldt: 05.10.09
 Status: Offline

Thumb Ja tak skipper hans den er jeg med på skaal Og nu er det jo ikke første gang at der bliver diskuteret andre fora her og der ? og det er vel i orden ? det er jo på en måde konkurrenter men det kan da gøres på en ordentlig måde og Poul referere jo det der bliver skrevet på DTW og det er vel det samme som når man sætter andre link ind ? God kampdag griner
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
AL 48
#13 Udskriv indlæg
Skrevet d. 01-05-2012 09:26
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1826
Tilmeldt: 17.03.11
 Status: Offline

Poul Olsen skrev:
Og hvem jeg er AL 48 er vel underordnet, hvem er du?

Jeg er en der ikke laver nyt "alias" for at gemme mig,- men du vil måske ikke stå ved dine tidligere indlæg på diverse fora? - Eller indrømme at du evt. er en af dem der fik sparket, og derfor er bitter nu?
Men bortset fra det, står det jo enhver frit at kalde sig hvad han vil.
Hav en fin 1.Maj
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
moerk5002
#14 Udskriv indlæg
Skrevet d. 01-05-2012 13:49

Bruger

Antal indlæg: 10
Tilmeldt: 01.05.12
 Status: Offline

Hej til alle

Jeg er ny på denne side, smidt ud fra DTW fordi jeg sagde min mening om andre udelukkelser. Jeg har ikke svinet hverken Web eller andre personer til, bare sagt min mening.

Mange snakker om anonymitet på DTW....! Jeg har altid brugt mit navn, moerk som bruger navn. De fleste ved hvem jeg er og tør stå ved mine meninger. Jeg bor i Thailand på syvende år, i Pattaya (mange meninger om det, men lad det nu ligge) og elsker landet lige så meget som aller Jer andre.

Jeg synes det er sørgeligt at der sidder en som Web på DTW og tror han er konge, højt hævet over alle os andre.

Tidligere i dag har jeg sendt ham en mail og bedt om en redegørelse for hvorfor jeg er blevet udelukket. Han har været mere eller mindre online siden (følger med som gæst, så kan se hvem der er online) men har stadig ikke gidet svare mig. Magen til arrogance har jeg sjældent været vidne til. Jeg kan hive de første 10-20 indlæg frem, skrevet af web på DTW, som ikke overholder de regler som han selv har fastlagt og ville give udelukkelse for andre personer!

Nu gider jeg ikke bruge tid på det mere, men i stedet bruge dette forum, som jeg håber vil vokse sig større. Det er jeg faktisk ret sikker på det vil.

Jeg sviner ikke folk til, men giver min ærlige mening, som til tider kan lyde hårdt. Jeg deltager også kun hvis jeg mener jeg har noget at bidrage med.

Fortsat god dag til alle.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
AK81
#15 Udskriv indlæg
Skrevet d. 01-05-2012 13:59
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 331
Tilmeldt: 09.11.11
 Status: Offline

hej
moerk5002
velkommen til
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
sank
#16 Udskriv indlæg
Skrevet d. 01-05-2012 14:41
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1835
Tilmeldt: 05.10.09
 Status: Offline

Thumb Ja velkommen til moerk Thumb Ja jeg har skam også min mening om Pattaya jeg kommer der en del og er glad for det. Jeg kender dig ikke endnu men har da Cyklet forbi nogle gange ? tør ikke stoppe med alle de søde piger der sider der og vinker Grin jeg må heller ikke for lillemanden griner Med hensyn til DTW så ved du også at det har været lidt for barsk i perioder og jeg tror det er lidt af grunden til den uro ?? og web er bleven træt.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Poul Olsen
#17 Udskriv indlæg
Skrevet d. 01-05-2012 15:12

Bruger

Antal indlæg: 11
Tilmeldt: 30.04.12
 Status: Offline

Ja det måtte jo komme som Kim Ill Jung den afdøde hersker over Nord Korea havde været hurtigere til (og nok havde afsluttet på en lidt mere blodig måde) end web over på dtw, min ven gennem rigtig mange år, min bror Svend er nu blevet bortvist fra dtw fordi han vovede at kritisere web. Vi har begge været medlemmer derovre gennem mange år efterhånden under profiler der ikke afslører vores reelle identitet eller vores sammenhørighed og har selvfølgelig snakket meget om siden der vist uden overdrivelse nu kan erklæres for død!

Som der bliver skrevet derovre var siden engang den eneste side omhandlende Thailand der rummede flest informationer om landet, og hvis det kneb hjalp medlemmerne med et seriøst og regulært svar i modsætning til i dag hvor nye gæster der ved en fejl når de søger informationer om Thailand bliver ledet hen til siden og kan se det ene hundeslagsmål efter hundeslagsmål uanset hvad tråden end handler om. Derfor oprettede vi begge en ny profil for at kritisere styret uden at vores vanlige profilnavne kom i farezonen, så vi er der skam stadig begge to og er ikke hverken smidt ud eller bitter som Al48 (der også tilfældigvis har en profil på dtw) insinuerede. Igen AL 48, hvad forstår du ved ytringsfrihed. Er det ytringsfrihed der bliver udøvet på dtw i dag?Jeg kan se at moerk der også er blevet bortvist fra det så før næsten enerådende kongerige når det drejer som om informationer om ’thailand, er blevet medlem her på siden der selv om der måske er lidt dødt engang imellem men hvor der hersker ro og orden. Jeg har set mange tråde her hvor der bliver skudt med skarpt og uddelt lussinger uden hæmninger men brugerne her på siden kan åbenbart godt selv finde ud af at løse uvenskaberne uden at web skal gå ind og uddele røde bær, skideballer og advarsler. Se det er ytringsfrihed i mine øjne og ikke det der sker derovre nu, læs indlæggene derovre og i vil se at alle uden undtagelse er skide bange for at blive smidt ud af web der ikke tåler kritik. Der bliver rost i forsigtige vendinger om den endnu engang nye politik der hersker mens folk skælver af frygt hvis det er det nye dtw der træder i karakter siger jeg tak for kaffe, hitler, stalin, mao, gadaffi og alle de andre(ingen nævnt ingen glemt) indledte deres diktatoriske styre på den måde, få folk til at holde kæft og tru dem til tavshed, og om ikke det virker derovre!

Så du får aldrig at vide hvem jeg er AL48, jeg vil holde kortene tæt til kroppen som min bror der også på et tidspunkt bliver medlem her på siden. Formålet med min indmeldelse her på siden er af en specifik grund nemlig at erstatte dtw’s enevælde på google der når man søger om informationer om Thailand fejlagtigt leder en hen til dtw, her står den øverst uden at kunne give dig de informationer du ønsker eller søger, som sagt før får du kun slagsmål på slagsmål at se når du følger linket fra google, så nye bølger i søen venter forude med den her hjemmeside som den mest saglige. Se på Nielsen og TT og i nød A nøglen der intet giver dig, alle undtagen a nøglen er lagt ned af JD effekten selvsamme problem dtw kæmper med nu (og som blev accepteret på grund af trafikken) men hvem kan man klandre for det, web på de rørte sider og ingen andre
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
freja
#18 Udskriv indlæg
Skrevet d. 01-05-2012 15:46
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 954
Tilmeldt: 25.06.09
 Status: Offline

Man må vel med rette, kunne forvente at en webmaster, som udgangspunkt er i stand til at overholde sine egne regler for takt og tone.

At være administrator for en hjemmeside med ansvaret for hele tiden at være up to date, vedligeholde, komme med nye input og således være ansvarlig for indhold, er unægtelig ikke altid lige morsomt, men dog et frivilligt valg.

Det må dog formodes, at en webmaster er afklaret med disse problemetikker, inden han opretter sitet, at han har gjort sig nogle overvejelser omkring egne værdier og respekten for andres.

Han må vel have gjort sig nogle tanker om egen reaktion, når nogle besøgende skriver stødende indlæg og frække ord, eller når den grænsepsykotiske, med djævlens vold og magt, tager alle midler i brug, for at narre/overbevise os alle til at tro, vi ender vore dage i en virkelighedsfjern galakse.

Jeg mener bare at på en debat side, skal der vel ind i mellem, være plads til indlæg, hvor debattørens egne synspunkter frit kan luftes, uden at hans autonomi og selvbestemmelse fratages ham, i form af en udelukkelse fra sitet, ellers vil de kommende indlæg vel blive lidt ensporede og uinteressante.

Det syntes jeg, ville være at vise demokratiet og ytringsfriheden respekt.

Men en administrator af en hjemmeside er trods alt også kun et menneske med følelser, og kan derfor som andre også miste besindelsen, kunsten derimod er vel at kunne undskylde, hvis man forløb sig.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
AL 48
#19 Udskriv indlæg
Skrevet d. 01-05-2012 17:08
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1826
Tilmeldt: 17.03.11
 Status: Offline

Poul Olsen skrev:
Derfor oprettede vi begge en ny profil for at kritisere styret uden at vores vanlige profilnavne kom i farezonen, så vi er der skam stadig begge to og er ikke hverken smidt ud eller bitter som Al48 (der også tilfældigvis har en profil på dtw) insinuerede.

Undskyld,- men oprettede i virkelig dobbeltprofiler for at kunne ophidse webmaster og andre uden i "selv" kom i farezonen?? -- Dygtige drenge.
Hvor mange profiler har du så her?
Er det ikke sådan man gør, hvis man ønsker at lave kaos.
Nu er du da totalt utroværdig.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
skipper
#20 Udskriv indlæg
Skrevet d. 01-05-2012 17:21
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3858
Tilmeldt: 08.05.09
 Status: Offline

Poul Olsen skrev:
Ja det måtte jo komme som Kim Ill Jung den afdøde hersker over Nord Korea havde været hurtigere til (og nok havde afsluttet på en lidt mere blodig måde) end web over på dtw, min ven gennem rigtig mange år, min bror Svend er nu blevet bortvist fra dtw fordi han vovede at kritisere web. Vi har begge været medlemmer derovre gennem mange år efterhånden under profiler der ikke afslører vores reelle identitet eller vores sammenhørighed og har selvfølgelig snakket meget om siden der vist uden overdrivelse nu kan erklæres for død!

Som der bliver skrevet derovre var siden engang den eneste side omhandlende Thailand der rummede flest informationer om landet, og hvis det kneb hjalp medlemmerne med et seriøst og regulært svar i modsætning til i dag hvor nye gæster der ved en fejl når de søger informationer om Thailand bliver ledet hen til siden og kan se det ene hundeslagsmål efter hundeslagsmål uanset hvad tråden end handler om. Derfor oprettede vi begge en ny profil for at kritisere styret uden at vores vanlige profilnavne kom i farezonen, så vi er der skam stadig begge to og er ikke hverken smidt ud eller bitter som Al48 (der også tilfældigvis har en profil på dtw) insinuerede. Igen AL 48, hvad forstår du ved ytringsfrihed. Er det ytringsfrihed der bliver udøvet på dtw i dag?Jeg kan se at moerk der også er blevet bortvist fra det så før næsten enerådende kongerige når det drejer som om informationer om ’thailand, er blevet medlem her på siden der selv om der måske er lidt dødt engang imellem men hvor der hersker ro og orden. Jeg har set mange tråde her hvor der bliver skudt med skarpt og uddelt lussinger uden hæmninger men brugerne her på siden kan åbenbart godt selv finde ud af at løse uvenskaberne uden at web skal gå ind og uddele røde bær, skideballer og advarsler. Se det er ytringsfrihed i mine øjne og ikke det der sker derovre nu, læs indlæggene derovre og i vil se at alle uden undtagelse er skide bange for at blive smidt ud af web der ikke tåler kritik. Der bliver rost i forsigtige vendinger om den endnu engang nye politik der hersker mens folk skælver af frygt hvis det er det nye dtw der træder i karakter siger jeg tak for kaffe, hitler, stalin, mao, gadaffi og alle de andre(ingen nævnt ingen glemt) indledte deres diktatoriske styre på den måde, få folk til at holde kæft og tru dem til tavshed, og om ikke det virker derovre!

Så du får aldrig at vide hvem jeg er AL48, jeg vil holde kortene tæt til kroppen som min bror der også på et tidspunkt bliver medlem her på siden. Formålet med min indmeldelse her på siden er af en specifik grund nemlig at erstatte dtw’s enevælde på google der når man søger om informationer om Thailand fejlagtigt leder en hen til dtw, her står den øverst uden at kunne give dig de informationer du ønsker eller søger, som sagt før får du kun slagsmål på slagsmål at se når du følger linket fra google, så nye bølger i søen venter forude med den her hjemmeside som den mest saglige. Se på Nielsen og TT og i nød A nøglen der intet giver dig, alle undtagen a nøglen er lagt ned af JD effekten selvsamme problem dtw kæmper med nu (og som blev accepteret på grund af trafikken) men hvem kan man klandre for det, web på de rørte sider og ingen andre



Se på Nielsen og TT og i nød A nøglen der intet giver dig, alle undtagen a nøglen er lagt ned af JD effekten selvsamme problem dtw kæmper med nu (og som blev accepteret på grund af trafikken) men hvem kan man klandre for det, web på de rørte sider og ingen andre


Den JD effekt du nævner, det er forhåbentlig ikke den du vil overføre til Thai-dk, for det er der nok ikke mange der gider her.
Anarki eller Kaos.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Gå til debat:
 

Lignende tråde

Emne Forum Svar Nyeste indlæg
et land i kaos Hele Thailand 4 23-04-2010 10:42

Alt indhold på denne side er Copyright @ copy 2009 Thai DK Debat Forum Alle rettigheder forbeholdes Siden er optimeret til 1024 * 768
Powered by PHP-Fusion copyright © 2002 - 2024 by Nick Jones.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.
Siden dannet på: 0.27 sekunder | 99,640,444 Unikke besøg | jQ Blog