Se emne

Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv emne
Hørt på bar i Phuket
AK81
#41 Udskriv indlæg
Skrevet d. 18-02-2012 15:45
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 331
Tilmeldt: 09.11.11
 Status: Offline

AL 48 skrev:
Når man nu fratrækker de gange du har været indlagt til afrusning, været flyttet hjem til svigermor med katheoys,- samt Ning har forladt dig,- Kan det så blive til meget mere end 5år??


kære ven AL48

du er godt nok noget for dig selv, er du ikke personlig lige her og nu i dette indlæg, du har en vis evne til at starte balladen op, indrøm det du elsker at der komme sving i sagerne

for at bore lidt mere i såret så er du meget glad for en enkelt eller to personer, som du absolut skal starte balladen med

fint nok når du nu elsker det personlige, vil jeg læse alle dine indlæg igennem, finder sikkert en masse ting som jeg kan få noget snavs ud af og blive personlig i mod dig

hvad er det man siger, lige for lige hvis venskab skal holdes, og det skal det jo i ikke sandt ven

hvad er det så jeg forsøger på med denne lange smører, intet absolut intet, syntes bare at det er på tide vi tager skeen i den anden hånd og begynder at tale nogenlunde pænt til ALLE også dem vi ikke kan lide

vil slutte af med et citat „Fællesskab fødes når jeg bliver til os.“ jeg vil ønske vi kunne blive til os
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
AL 48
#42 Udskriv indlæg
Skrevet d. 18-02-2012 16:02
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1826
Tilmeldt: 17.03.11
 Status: Offline

AK81 skrev:
AL 48 skrev:
Når man nu fratrækker de gange du har været indlagt til afrusning, været flyttet hjem til svigermor med katheoys,- samt Ning har forladt dig,- Kan det så blive til meget mere end 5år??


kære ven AL48

du er godt nok noget for dig selv, er du ikke personlig lige her og nu i dette indlæg, du har en vis evne til at starte balladen op, indrøm det du elsker at der komme sving i sagerne

for at bore lidt mere i såret så er du meget glad for en enkelt eller to personer, som du absolut skal starte balladen med

fint nok når du nu elsker det personlige, vil jeg læse alle dine indlæg igennem, finder sikkert en masse ting som jeg kan få noget snavs ud af og blive personlig i mod dig

hvad er det man siger, lige for lige hvis venskab skal holdes, og det skal det jo i ikke sandt ven

hvad er det så jeg forsøger på med denne lange smører, intet absolut intet, syntes bare at det er på tide vi tager skeen i den anden hånd og begynder at tale nogenlunde pænt til ALLE også dem vi ikke kan lide


Helt rigtigt AK81. - Derfor slettede jeg også alle replikker i replikboksen. - Og den dag "suk" kan omtale andre, især andre thaikvinder, der ikke er så veltjenende og "rene" som hans egen, ordentligt. Da skal jeg med glæde være den første til at omtale ham pænt. Men så længe han omtaler min og andres kvinder som "urene ludere" der ikke er andet end fattige TAKfabeter,-så kan jeg ikke respektere manden.- Han har selv kørt den linie på andre sider også, hvor han ikke længere optræder. Han må jo snart være klar over, hvad folk finder sig i af braldre-historier og løgne.
Hav en fin dag
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
sank
#43 Udskriv indlæg
Skrevet d. 19-02-2012 02:11
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1835
Tilmeldt: 05.10.09
 Status: Offline

love Hvad sker der med det e-net rasende jeg troede jeg var bleven lokket ind på thaitime da jeg læste hele den tråd Ikke SE ????
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
lillemanden
#44 Udskriv indlæg
Skrevet d. 19-02-2012 02:24
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 614
Tilmeldt: 15.06.09
 Status: Offline

Hej Skipper , nej jeres godmodige drillerier er i orden, men der er nogen der føler sig hævet over alle andre, det er lidt ærgerligt når man ikke kan holde tonen på det gemytlige plan.

Suk før du nu beklager dig over at alle er imod dig , så prøvlige at tænke på hvad du selv poster ?? Du kender ikke de andres koner vel ? hvor de har mødt dem kommer ikke rigtigt dig ved.

Du er meget god til altid at fortælle, når din kone er gået fra dig fordi du kikker fordybt i flasken.
Du skrev selv, at du var flyttet hjem til svigermor.
Du satte selv et billede i af din " nye kærlighed " det var en sød dreng.
Hvis du ikke vil høre de ting igen så lad være med at skrive dem.

Derfor har du ikke nogen grund til at blive grov. Her på siden er det normalt godmodigt drilleri, det plan vil vi gerne bevare, så undskyld accepter eller forlad.

Tak
Til I andre 2 "gadedrenge" dy jer , lad jer ikke rive med. Vi holder af den gode tone. Ukvemsord og person angreb som er modbydelige henvises til TT.
ølkrus
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Kanchalee
#45 Udskriv indlæg
Skrevet d. 19-02-2012 05:37
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 145
Tilmeldt: 14.09.10
 Status: Offline

Dette var mit forste indlaeg i denne traad. Fortael mig venligt hvor det personlige i det skrevne staar......Jeg skriver hvad jeg mener om de piger i den YouTube video, jeg skriver ikke om andres koner....alligevel bliver jeg haglet ned med personangreb der siger spar 2.

Jeg nedgoere ikke andres koner, jeg har bare en negativ holdning til bar-piger, laengere er den ikke, saa lad venligst vaere med at referere til hvad i tror at jeg skriver, men hold jer til det jeg skriver.TAK.

Nu deler jeg aabenbart ogsaa Ning med en Englaender, undskyld men hvad taenker i dog paa naar i skriver den slags ???

Har nu fjernet min webside adresse, samt min signatur, man skulle jo noedigt prale.... Haaber at et par stykker her nu er glade, for hvad bilder jeg mig dog ind ?

Jeg havde nok vaeret mere populaer, hvis jeg havde en afdanket bargirl, men det har jeg ikke, jeg svoemmede imod stroemmen............kun de "doede" fisk foelger stroemmen.

Kanchalee skrev:
Hvor er de dog uappetitlige de piger, de har jo ingen stil....Sad

Alm. husmoedre, det blive de aldrig, de er og forbliver afskum.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
skipper
#46 Udskriv indlæg
Skrevet d. 19-02-2012 06:56
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3858
Tilmeldt: 08.05.09
 Status: Offline

Indlæg nr. 12

"Saa er du gift med en rotte" ved ikke
Anarki eller Kaos.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Kanchalee
#47 Udskriv indlæg
Skrevet d. 19-02-2012 07:02
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 145
Tilmeldt: 14.09.10
 Status: Offline

Nu gaetter du igen skipper, jeg passer overhovdet ikke paa den formodede beskrivelse.

Du kan evt. gaa i mit fotoalbum og du vil se forskellen.......Aah nej, det kan DU nok ikke, da du absolut vil skaendes.Shock


Undre mig at du gnaver i indlaeg 12, istedet for at gnave i mit sidste indlaeg........
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
skipper
#48 Udskriv indlæg
Skrevet d. 19-02-2012 07:15
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3858
Tilmeldt: 08.05.09
 Status: Offline

Jamen det kan jeg da godt gnave lidt i.:

"jeg skriver ikke om andres koner"

"Jeg nedgoere ikke andres koner"

Og læs så nr. 12 igen


Anarki eller Kaos.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Kanchalee
#49 Udskriv indlæg
Skrevet d. 19-02-2012 07:21
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 145
Tilmeldt: 14.09.10
 Status: Offline

Hvis du laeser dit eget indlaeg 11. saa vil du MAASKE forstaa, at du faar din egen medicin smidt i hovedet !

Det var lige praecis DIG som startede al balladen i denne traad, men det er jo ikke noget nyt...Du maa kede dig, tal lidt med din kone,
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
skipper
#50 Udskriv indlæg
Skrevet d. 19-02-2012 07:29
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3858
Tilmeldt: 08.05.09
 Status: Offline

Skal vi så lige tage et citat fra Indlæg nr. 15:

"Farvel gamle Skipper, hyg dig med din luder rotte i Sverige..FJOLS !"

Anarki eller Kaos.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Kanchalee
#51 Udskriv indlæg
Skrevet d. 19-02-2012 07:31
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 145
Tilmeldt: 14.09.10
 Status: Offline

Igen din egen medicin, fat det nu, du har tabt...........driller

For at vende tilbage til YouTube klippet, saa vil en ordentlig pige ALDRIG opfoere sig saadan, jeg er sikker paa at hendes familie intet ved, med mindre hendes mor nu er mamasan.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
kalle
#52 Udskriv indlæg
Skrevet d. 19-02-2012 09:51

Bruger

Antal indlæg: 48
Tilmeldt: 03.02.12
 Status: Offline

Kan da godt være det er barpiger på det videoklip men de danser sgu da ikke meget anderledes end pigerne i DK.

Og når man har set nogen af de realityserier der kører i tv så er deres opførsel nok mere eller mindre ens.

Og suk hvis du nu kigger lidt på dig selv så er det jo lidt synd og trist for din kone at hun skal nøjes med en barrotte og katoyk-----r.

Tror hun kunne gøre det meget bedre, kig på dig selv før du fordømmer andre.

Dit og din kones forhold er jo bare i modsat fortegn der er det hende der har afskummet.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Kanchalee
#53 Udskriv indlæg
Skrevet d. 19-02-2012 10:06
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 145
Tilmeldt: 14.09.10
 Status: Offline

I FAAR RET, JEG FAAR FRED !
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
lindyras
#54 Udskriv indlæg
Skrevet d. 19-02-2012 10:21
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 735
Tilmeldt: 22.02.09
 Status: Offline

Ynkelige-----LALLESUKdans
...Husk dovenskab er ikke nogen sygdom...
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Gå til debat:
 

Lignende tråde

Emne Forum Svar Nyeste indlæg
PHUKET XTRA / The Thaiger Nyheder fra Phuket 2208 26-04-2024 14:54
PHUKET BIKE WEEK 2024 Nyheder fra Phuket 4 23-04-2024 11:27
Phuket in 180 seconds Foto/videoer: Fra Phuket 3 09-04-2024 16:45
Siamese Stone Unveils Exclusive "Island Collection" in Phuket Fri debat: Pattaya 1 24-01-2024 12:35
DISCOVER PHUKET NIGHT RUN 2024 Nyheder fra Phuket 1 14-01-2024 13:51

Alt indhold på denne side er Copyright @ copy 2009 Thai DK Debat Forum Alle rettigheder forbeholdes Siden er optimeret til 1024 * 768
Powered by PHP-Fusion copyright © 2002 - 2024 by Nick Jones.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.
Siden dannet på: 1.42 sekunder | 99,644,381 Unikke besøg | jQ Blog