Kina - år 2011
|
JackD |
Skrevet d. 20-10-2011 19:58
|
Bruger
Antal indlæg: 596
Status:
|
1,2 mia. indbyggere, det lover ikke godt for klodens tilstand hvis de amoralske, kolde, egoistiske syge sataner får lov til at styre ret meget mere via deres forpulede kapitalisme pakket ind i gamle Mao´s syge kollektivisme-tanker!
Det er et råddent folk, se her:
Hun bliver kørt over to gange, blodet flyder, folk vader bare videre!!
Phuck dem!
Russerne kan gå samme vej, de er lige så degenerede i skallen...
|
|
|
|
|
yindee |
Skrevet d. 21-10-2011 02:30
|
Bruger
Antal indlæg: 3629
Status:
|
det er over alt folk har nok i dem selv, kunne det ske i danmark ja er næsten sikker |
|
|
|
nick |
Skrevet d. 21-10-2011 13:57
|
Bruger
Antal indlæg: 285
Status:
|
pigen er desvære død.
http://ekstrablad...642840.ece |
|
|
|
pirat |
Skrevet d. 21-10-2011 14:53
|
Bruger
Antal indlæg: 717
Status:
|
|
|
|
|
skipper |
Skrevet d. 21-10-2011 15:07
|
Bruger
Antal indlæg: 3857
Status:
|
Det er ikke et "lokalt" kinesisk problem, det ses også i Danmark hvor danskere skider i hvordan andre danskere har det, bare de selv har det godt, usympatisk? jamen så begynd at tænke på hvordan I selv ville føle det hvis det var jer.
Andet behøves ikke!! |
|
|
|
JackD |
Skrevet d. 21-10-2011 21:43
|
Bruger
Status:
|
skipper skrev:
Det er ikke et "lokalt" kinesisk problem, det ses også i Danmark hvor danskere skider i hvordan andre danskere har det, bare de selv har det godt, usympatisk? jamen så begynd at tænke på hvordan I selv ville føle det hvis det var jer.
Andet behøves ikke!!
Gav dig faktisk lidt tid til at du ku´ redigere dit lort, tåbelige nar!
I Danmark? Hvor i helweg ville det her ske i Danmark?
Måske på Grønttorvet hvor alle de satans perkere holder til, men den onde lyneme ikke andre steder!
Kinesere er pilrådne, læs:
http://www.inform....dk/281028
Man kan lave en antropologisk/sociologisk undersøgelse af det problem, men jeg har forklaringen lige her:
Mao Tze Tung og hele det skide kommunistiske projekt han stod for!
De er pisligeglade med hinanden, ingen samfundsfølelse, intet, kun partisoldater, stikkere som i DDR, og udelukkende ønsket om material fremgang for enhver pris, og hvem kan fortænke dem i det?
Det er jo deres tur nu, op i middelklassen alle 1.2 mia.!
Holy shit, jeg håber jeg drager videre til andre mere spændende planeter inden da...
|
|
|
|
skipper |
Skrevet d. 21-10-2011 21:55
|
Bruger
Status:
|
De er pisligeglade med hinanden, ingen samfundsfølelse, intet, kun partisoldater, stikkere som i DDR, og udelukkende ønsket om material fremgang for enhver pris, og hvem kan fortænke dem i det?
Aha din psykotiske møgbunke, så du er enig med dem, ha ha taget på fersk gerning |
|
|
|
JackD |
Skrevet d. 21-10-2011 21:58
|
Bruger
Status:
|
Men de skammer sig åbenbart, og ved også at deres samfund er sygt:
"Samfundet er alvorligt sygt. Selv hunde og katte kan man ikke behandle så hjerteløst," skrev en blogger på Sina Weibo, der er en pendant til Twitter, ifølge Ritzau.
http://jp.dk/udla...584230.ece
Ellers:
Fuck dig, du er for dum at diskutere med... |
|
|
|
skipper |
Skrevet d. 21-10-2011 22:04
|
Bruger
Status:
|
Jamen så lad dog være dit fjog, du kommer bare i klemme hver gang |
|
|
|
JackD |
Skrevet d. 21-10-2011 22:12
|
Bruger
Status:
|
Sig mig lige en meget, meget vigtig ting...
Hvis jeg nu er så satans perfid, dum, psykotisk, ligegyldig, tåbelig "forum diskussions partner" ......
Hvorfor i hede hule helvede burger du så meget tid på på det her pis?
Har du ikke et job at passe?
En Thai-bitch?
En papegøje?
En gammel sportsvogn, der skal renoveres?
En fiskestang, der skal ha´ nye fluer?
En p!k og balls der snart skal tjekkes for prostata, samt levertal, nyretal, hjertelrytme etc. etc.
Hvorfor burger du så meget tid på at kæmpe mod mig?
Forfængelighed, måske ? Har du, dit lille fedtede, forbigåede, krampagtige, slimede krybdyr af en lønmodtager endelig fundet ham du kan punke, uden nævneværdige omkostninger?
|
|
|
|
skipper |
Skrevet d. 21-10-2011 22:18
|
Bruger
Status:
|
Jo |
|
|
|
JackD |
Skrevet d. 21-10-2011 22:19
|
Bruger
Status:
|
Hæ-hæ-hæ!
Samme her, skål...
|
|
|
|
skipper |
Skrevet d. 21-10-2011 22:28
|
Bruger
Status:
|
Jeg prøvede ellers at følge dit gode råd om at drikke absinth i stedet for hjemmebryg, men de havde ikke noget på Systembolaget, så jeg købte bajere i stedet
|
|
|
|
IT |
Skrevet d. 26-10-2011 06:37
|
Bruger
Antal indlæg: 1773
Status:
|
En 24-årig kineser er anholdt og sigtet for uagtsomt manddrab, efter en toårig pige blev kørt over to gange, og overset af 18 forbipasserende i det sydlige Kina.
Det skriver det kinesiske nyhedsbureau Xinhua i dag.
Den anholdte er tiltalt for tirsdag i sidste uge at være en af to chauffører, som kørte hen over pigen, da hun drev omkring i et markedskvarter i Foshan i det sydlige Kina. Pigen døde senere af en hjerneskade og indre blødninger.
Mørk side af det kinesiske samfund
Videokameraer opfangede, hvordan pigen blev kørt over, og hvordan hun lå hjælpeløs på vejen, mens 18 personer passerede uden at reagere på barnets lidelser.
Det udløste et internationalt ramaskrig og blev opfattet som en kynisk og mørk side af det kinesiske samfund.
Men også i Kina har der i nogle kredse været en stærk reaktion, og på sociale netværk er der startet en kampagne, som kalder sig "Stop Apatien".
http://nyhederne....-over.html
Isan is the poorest region of Thailand: in 2002 average wages were the ... Isan (Isan/Thai: อีสาน; also written as Isaan, Isarn, Issan, ... |
|
|