Se emne

Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv emne
Politisk astrolog i Thailand har Helle som vinder
JackD
#1 Udskriv indlæg
Skrevet d. 15-09-2011 21:51

Bruger

Antal indlæg: 596
 Status: Offline

Tja, så fik han vel ret Astrologen...?

http://rastrup.wo...om-vinder/

”Denne kvinde kan både optræde bestemt og træffe dristige beslutninger, og så har hun personligheden med sig. Hun er naturligvis en kvinde, men jeg ser hende som en mand i en kvindes krop.”

”Hun er en kvinde, der er meget oppe på mærkerne, og hun er yderst aktiv. Og hun tænker altid på sit arbejde, selv når hun er på ferie. Takket være hende vil Danmark komme mere i billedet rent internationalt.”

”Hendes familieliv er godt. Hun har orden i finanserne, og det er hende der har autoriteten over sin ægtefælle, jeg ser stabilitet for familien.”

Hun vil formentlig blive regeringsleder i Danmark, og hun har gode chancer for at sidde i to perioder. Hun vil lede Danmark i samarbejde med andre partier.

Så nu er det mandhaftige kvinder der skal lede Danmark, æv..

Hvad med mændene?

Freja, har du et bud??

Altså, andre end ham den pinlige macho-mand, der kalder sig "Tiger" - tøhø...!

kat
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
yindee
#2 Udskriv indlæg
Skrevet d. 16-09-2011 01:47
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3629

Hun har orden i finanserne

gud bevarer danmark for hun gør det ikke
tiger
#3 Udskriv indlæg
Skrevet d. 16-09-2011 07:58
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 133

Hey JackD
jeg tillader mig lige at knytte en kommentar til dit indlæg.

Jeg har til åbenlys forskel fra dig, intet problem med at respektere stærke succesfulde kvinder og kan sagtens komplementere dem, uden jeg derved føler, jeg mister min identitet, jeg ser det tværtimod som en udfordring og stærk side, at jeg er i stand til balancere maskulinitet med følsomhed.

På mange måder finder jeg det faktisk nemmere at drøfte følelser og økonomi med kvinder, for mellem vi mænd opstår der hurtig et konkurrenceelement.

Bliver /er min kvinde glad og tilfreds, falder der mere af til mig, hvis du forstår, så jeg har ingen problemer med at tage imod ordre eller råd fra den skønne, så længe det stadigt er et ligeværdigt forhold.

Ha’ en god dag hilsen den pinlige tiger.
skipper
#4 Udskriv indlæg
Skrevet d. 16-09-2011 19:52
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3857

Hvis man modtager ordrer af en kvinde, for at få sex, er det vel ikke et konkurrencelement, men derimod en underkastelse ?
JackD
#5 Udskriv indlæg
Skrevet d. 16-09-2011 20:20

Bruger

@Tiger: At du føler det nødvendigt at kommentere som du gør fortæller mig alt!

1. Du behøver ikke at "tillade dig at knytte en kommentar" - hvorfor skulle en rigtig mand spørge om tilladelse til det?

2. "På mange måder finder jeg det faktisk nemmere at drøfte følelser og økonomi med kvinder, for mellem vi mænd opstår der hurtig et konkurrenceelement."

JackD: Det er fordi du er "veninder" med dem, du er på gale veje!

3. "Bliver /er min kvinde glad og tilfreds, falder der mere af til mig, hvis du forstår, så jeg har ingen problemer med at tage imod ordre eller råd fra den skønne, så længe det stadigt er et ligeværdigt forhold."

JackD: Hvorfor skal du partout "please" hende, og derefter "tage imod ordrer"? Absolut ikke et ligeværdigt forhold IMO..!

Du har et problem... Stort, så stort:

Jeg retter lige dit indlæg:

"Jeg har til åbenlys forskel fra dig, et kæmpe problem med at respektere stærke succesfulde kvinder og kan ikke komplementere dem, uden jeg derved føler, jeg mister min identitet, jeg ser det tværtimod som et problem og en svag side, at jeg er i stand til balancere maskulinitet med følsomhed.

Sådan, så er der læst korrektur!

No offence, Tiger, men at du kan komme med sådan en gang ævl, næsten et "Freudian slip" - siger alt, tak for det...

godag
skipper
#6 Udskriv indlæg
Skrevet d. 16-09-2011 20:26
Bruger avatar

Bruger

Måske er tiger nogen helt andenGrin
JackD
#7 Udskriv indlæg
Skrevet d. 16-09-2011 20:28

Bruger

Måske Freja´s "alter ego" ?

Miijauuuw!

kat
skipper
#8 Udskriv indlæg
Skrevet d. 16-09-2011 20:36
Bruger avatar

Bruger

Yes.
kat
tiger
#9 Udskriv indlæg
Skrevet d. 17-09-2011 10:55
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 133

Hey Jack D
Tror du misforstår. I en dialog mener jeg det er almindelig pli og udtryk for god opførsel, at starte med en venlig indstilling. Mit valg af ordet ”tillader” er således kun valgt som en høflig åbningsreplik.

Din private mening om mig og det skrevne er mig i bund og grund så uendelig ligegyldig, det vigtigste for mig er kun, hvad den skønne mener om mig.

Nu er det jo hverken din eller min forbandede pligt at kommentere på alle skrevne indlæg. Men Jeg tager naturligvis til genmæle, når du i et indlæg anvender et af dine berømte ”øgenavne” på min person.

Jeg er ikke helt klar over hvad dit problem er, men noget må du så absolut savne i dit sociale liv, siden du har et så ubændigt behov for hele tiden at være negativ og kritisk. Men som jeg ser det, bliver du bare mere fremmedgjort fra de øvrige skribenter, der i flere indlæg tydeligt har taget afstand fra dine formuleringer. Så ønsker du dit behov for hele tiden at føle dig ubetinget beundret og tilbedt, skulle du måske prøve at finde den ”venlige pen” frem bare en gang i mellem.

Nå men hvad jeg end måtte have af flere personlige meninger om din måde at kritisere andres indlæg på, skal jeg lade være usagt. Men måske skulle du bruge resten af dagen, til refleksion over dine egen bidrag til en sober tone på nettet.

Slutteligt vil jeg lige delagtiggøre dig i mine forestillinger om en rigtig mand.
Ægte maskulinitet handler for mig om at hvile i sig selv, hvilket jeg som mand gør, jeg føler mig bestemt ikke som hverken en pinlig taber eller som et ”kastreret handyr” blot fordi jeg roser en stærk kvinde, jeg holder utroligt meget af.

Freja’s ”alter ego”? Kald det og Skriv hvad du vil, i starten læste dine indlæg med stor interesse- men nu væmmes jeg ærlig talt.
freja
#10 Udskriv indlæg
Skrevet d. 17-09-2011 12:11
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 954

Stop nu med et pjatteri. I er vel voksne mennesker.
sank
#11 Udskriv indlæg
Skrevet d. 17-09-2011 12:21
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1828

Græder Sluder freja ved ikke
JackD
#12 Udskriv indlæg
Skrevet d. 17-09-2011 19:01

Bruger

@Tiger:

Yep, jeg er en skiderik, et stykke forum-scum, går efter alt og alle, og er der den mindste åbning, fluks borer jeg mig psykopat-agtigt videre ind til de ømme punkter!

Dermed misser jeg så også detaljen når et venligt menneske pænt spørger om lov til at kommentere, jeg tror pr. automatik at alle er ligeså råddent ironiske og sarkastiske som jeg selv...

Beklager forulempelsen, der var - igen - tændt op til adskillige "La Fee Verte" - og topskuddene var findelt på dørslaget, blandet og rullet i det fineste Samson cigaret-papir til en joint, som selveste Cheech & Chong ville være misundelige på!

Er ædru idag, god lørdag...

Thumb
Gå til debat:

Lignende tråde

Emne Forum Svar Nyeste indlæg
Brøndby Strand: Livet som dansk præst i Thailand (7. november 2024) Alt mellem himmel og jord 1 31-10-2024 15:11
Smag på Thailand Hele Thailand 160 29-10-2024 15:04
Dirv. Nyheder på dansk fra Thailand Nyheder på dansk 39 27-10-2024 14:14
VISA changes in Thailand Visa til Thailand 8 26-10-2024 17:33
Useful Phone Numbers for Tourists and Residents in Thailand for 2024 Hele Thailand 1 26-10-2024 17:30

Alt indhold på denne side er Copyright @ copy 2009 Thai DK Debat Forum Alle rettigheder forbeholdes Siden er optimeret til 1024 * 768