Se emne

Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv emne
Thailand Nøglen.
BentBP
#1 Udskriv indlæg
Skrevet d. 29-05-2011 14:28
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 163
Tilmeldt: 22.03.11
 Status: Offline

Hej alle her , vil lige fortælle jer om hvordan man bliver behandlet over på Thailand Nøglen ( også et Thai debat forum ) . Jeg fik denne mail i går : " Hej Bent, større krise kradser, jeg arbejder med sagen, og rydder op i brugeruppenrg. Du har ikke gjort noget forkert.

Jeg skummer bare det stort set ikke aktive fra. der er adskilige andre dk thai sites du kan melde dig ind i, hvis du ikke allerede er det.

Fortsat god weekend. "

Hvad siger i så ? Jeg har ikke kritiseret nogen eller noget der , har faktisk kun lavet et indlæg , hvor jeg roste dem , og så får man sådan en mail , med at man er skummet fra , og kan bare bruge et andet Thai forum . Jeg har kun været medlem i kort tid der , men åbenbart ikke aktiv nok . Jeg er sur , over man skal behandles på den måde , hvad syntes i ? Angry
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
M55
#2 Udskriv indlæg
Skrevet d. 29-05-2011 15:30
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1906
Tilmeldt: 23.10.09
 Status: Offline

er manden som styrer forummet galt eller tosset eller måske begge dele

har kigget ind et par gange men det er ren diktatur er du ikke sød ud med det samme

op til stumpen som har forummet leve leve friheden
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
bz
#3 Udskriv indlæg
Skrevet d. 29-05-2011 16:02
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 236
Tilmeldt: 04.08.09
 Status: Offline

seriøst er det ikke det næste bliver sikkert brugerbetalingkat
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
BentBP
#4 Udskriv indlæg
Skrevet d. 29-05-2011 16:33
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 163
Tilmeldt: 22.03.11
 Status: Offline

Hej M55 & bz , ja det må da være noget der ligner diktatur , og for at vise her bestemmer jeg . Ja bz , det bliver nok brugerbetaling som det næste , forsat god Søndag , til jer begge her . Sad
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
M55
#5 Udskriv indlæg
Skrevet d. 29-05-2011 16:59
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1906
Tilmeldt: 23.10.09
 Status: Offline

webmaster på den side er gået for langt, nu offentliggjorde han en person,s IP adresse: og MAC adresse:
udtaler citatt Hejsa, her bliver klik- spammerne offentliggjort.

Den første i den sorte gryde er
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
leif
#6 Udskriv indlæg
Skrevet d. 29-05-2011 17:30

Bruger

Antal indlæg: 682
Tilmeldt: 30.06.09
 Status: Offline

Bjarne Wildow
og hans hjælpende svin.. heige jørgen brandt..
her på siden brandt
på dtw.. hjb
andre steder jackd - søren elbek og mange andre navne..
på thailandnøglen som.. Dr_hackenbush

har postet følgende som skulle være mig...



det er det bare ikke, det er gamle oplysninger fra da jeg var så naiv at flytte ind hos heige.
derfor hans ip adr...

Værtsnavn: leif-PC
IP adresse: 83.88.238.7 : 2011:05:29

...............

Region: Arhus
City: Knebel
83.88.238.7

....................................


Og ja jeg ved idioten benyttede sig af jeg brugte hans internet til at hacke min computer..
men tumben ved åbenbart ikke jeg har min gamle internet forbindelse..

Ja nu er jeg alvorlig sur.. tumberne er gået langt over stregen.

leif
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Brandt
#7 Udskriv indlæg
Skrevet d. 29-05-2011 18:34
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 72
Tilmeldt: 12.03.09
 Status: Offline

"Og ja jeg ved idioten benyttede sig af jeg brugte hans internet til at hacke min computer.."
Jammen tillykke da med det.... at hacke sin egen computer Thumb

Næhh.... Leif jeg begrænsede bare dit grådige forbrug af båndbredden, omkring dit kontinuerlige mega download døgnet rundt....

Mere er der såmænd ikke i det. Grin
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
pirat
#8 Udskriv indlæg
Skrevet d. 30-05-2011 03:28
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 713
Tilmeldt: 13.01.10
 Status: Offline

Brandt skrev:
"Og ja jeg ved idioten benyttede sig af jeg brugte hans internet til at hacke min computer.."
Jammen tillykke da med det.... at hacke sin egen computer Thumb

Næhh.... Leif jeg begrænsede bare dit grådige forbrug af båndbredden, omkring dit kontinuerlige mega download døgnet rundt....

Mere er der såmænd ikke i det. Grin


dårlig undskyldningSad
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
pirat
#9 Udskriv indlæg
Skrevet d. 30-05-2011 03:35
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 713
Tilmeldt: 13.01.10
 Status: Offline

totalt helt hen i vejret nu han web slettet de indlæg igen hvor en en person truer med at hacke andre folks pc ,det burde aldrig være skrevet Sad

web skriver denne side er ikke Dtw jeg syntes sku det ligner godt efterhånden ,,folk ryger ud for ingenting indlæg slettet rask væk

Den første i den sorte gryde er Bjarne Wildow

Til forsiden  Til toppen  Til bunden
leif
#10 Udskriv indlæg
Skrevet d. 30-05-2011 05:00

Bruger

Antal indlæg: 682
Tilmeldt: 30.06.09
 Status: Offline

totalt helt hen i vejret nu han web slettet de indlæg igen hvor en en person truer med at hacke andre folks pc


Det var Brandt, som lige har svaret ovenover her, som kom med den trussel.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
sank
#11 Udskriv indlæg
Skrevet d. 30-05-2011 08:26
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1835
Tilmeldt: 05.10.09
 Status: Offline

Sad Det jeg læser om Aaby virker som om at nogen har gammelt nag til ham ?? eller nogen ikke vil have flere Thai fora ?? nogen forsøger jo at lukke siden Farvel
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
pirat
#12 Udskriv indlæg
Skrevet d. 30-05-2011 08:47
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 713
Tilmeldt: 13.01.10
 Status: Offline

sank skrev:
Sad Det jeg læser om Aaby virker som om at nogen har gammelt nag til ham ?? eller nogen ikke vil have flere Thai fora ?? nogen forsøger jo at lukke siden Farvel


Grin det klarer han helt fin selv, han har selv skabt sine fjender ved at smide folk ud forkert eller rigtigt gjort ved ikke

Paveraya føler sig meget dårligt behandlet , mange andre også

jeg kunne ikke blive medlem på siden hvorfor ingen svar på det
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Anonym
#13 Udskriv indlæg
Skrevet d. 30-05-2011 10:29

Bruger

Antal indlæg: 191
Tilmeldt: 01.08.09
 Status: Offline

Er Asia Nøglen og Thai Nøglen et og samme fedt...???
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
pirat
#14 Udskriv indlæg
Skrevet d. 30-05-2011 10:40
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 713
Tilmeldt: 13.01.10
 Status: Offline

dk skrev:
Er Asia Nøglen og Thai Nøglen et og samme fedt...???


skrevet af en og samme person så ja samme ejer
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
bamsen
#15 Udskriv indlæg
Skrevet d. 30-05-2011 11:52
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1138
Tilmeldt: 26.03.09
 Status: Offline

ja det er sådan en mail folk får fra aaby
uden nogen begrundelse eller noget,og den mail er sendt til en ikke speciel aktiv person


Din brugerkonto på Thailand Nøglen er blevet suspenderet af Mahout frem til June 07 2011 20:07:19 (site time) af følgende årsag:

.

Hvis du vil vide mere om denne suspension, så vær så venlig at kontakte os via denne email: .

Webmaster
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
lillemanden
#16 Udskriv indlæg
Skrevet d. 30-05-2011 15:20
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 614
Tilmeldt: 15.06.09
 Status: Offline

Hej til jer alle !!!

Hvorfor gider man på denne side , blande sig i hvad en anden web gør ? Hvis den side ikke kan klare sig , ja så dør den vel af sig selv, hvorfor bliver man sur, fordi man ikke er kan få en profil, det er da ingen skam at blive væk , hvis man er uønsket.

Så træk på skulderen og bliv derfra.
ha´en god dag
skaalmusic
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Brandt
#17 Udskriv indlæg
Skrevet d. 30-05-2011 15:46
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 72
Tilmeldt: 12.03.09
 Status: Offline

leif skrev:
Bjarne Wildow
og hans hjælpende svin.. heige jørgen brandt..
her på siden brandt
på dtw.. hjb
andre steder jackd - søren elbek og mange andre navne..
på thailandnøglen som.. Dr_hackenbush

har postet følgende som skulle være mig...



det er det bare ikke, det er gamle oplysninger fra da jeg var så naiv at flytte ind hos heige.
derfor hans ip adr...

Værtsnavn: leif-PC
IP adresse: 83.88.238.7 : 2011:05:29

...............

Region: Arhus
City: Knebel
83.88.238.7

....................................


Og ja jeg ved idioten benyttede sig af jeg brugte hans internet til at hacke min computer..
men tumben ved åbenbart ikke jeg har min gamle internet forbindelse..

Ja nu er jeg alvorlig sur.. tumberne er gået langt over stregen.

leif


Hej Leif Siripot !

Hold nu lige fact og ønsketænkning adskilt ikke ?

Siden Du nu finder det nødvendigt at blive personlig i dine perfide udgydelser, tillader jeg mig herved at tage til genmæle.

1. ad. At du omtaler mig som et svin…. Nuvel i den periode du boede her, var det eneste du brugte på badeværelset kun toilettet…. Du stod og gik i det samme tøj da du rejste som da du ankom, vaskemaskinen samt brusebadet fandt du åbenbart unødvendigt at anvende…. Så jeg ved ikke hvem der er det største svin ??.... det der med personlig hygiejne er da vist en by i Rusland for dig.

2. ad. Flere profilnavne… dertil kan jeg f.eks. foreslå: Leif – LeSi – XXXX osv.

3. At jeg skulle have postet ovennævnte oplysninger om dig….. Næh Leif! Det har admin postet hvilket også tydeligt fremgik af tråden, Du må jo lide af paranoia eller dårlig samvittighed, da dit navn eller anden form for henvisning til din person IKKE fremgår nogen steder… IGEN IGEN render du med en halv vind. Jeg blev spurgt af admin på det andet site, om jeg kendte til nogle værktøjer der kunne fastslå identiteten på de maskiner der generede sitet, så ud fra logfilerne tegnede der sig et mønster….. ren og skær selvforsvar mod de personer der forsøger at ødelægge siden.

PS. Så er min ip 188.180.253.75 og IKKE som du påstår 83.88.238.7 hvilket admin her på sitet kan bekræfte…. Grin

Venligst
Brandt
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
IT
#18 Udskriv indlæg
Skrevet d. 30-05-2011 16:21
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1751
Tilmeldt: 11.09.09
 Status: Offline

bamsen skrev:
ja det er sådan en mail folk får fra aaby
uden nogen begrundelse eller noget,og den mail er sendt til en ikke speciel aktiv person


Din brugerkonto på Thailand Nøglen er blevet suspenderet af Mahout frem til June 07 2011 20:07:19 (site time) af følgende årsag:

.

Hvis du vil vide mere om denne suspension, så vær så venlig at kontakte os via denne email: .

Webmaster


hej bamse er du også blevet suspenderet af Mahout ved ikke
Isan is the poorest region of Thailand: in 2002 average wages were the ... Isan (Isan/Thai: อีสาน; also written as Isaan, Isarn, Issan, ...
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
leif
#19 Udskriv indlæg
Skrevet d. 30-05-2011 16:52

Bruger

Antal indlæg: 682
Tilmeldt: 30.06.09
 Status: Offline

jamen heige dog er du allerede knokle fuld igen igen.

1.
hvordan ved du hvad jeg lavede når du var ude og tømme skraldespande.

2.
Bjarne kan kun have de oplysninger i postede fra dig.
efter at du endda var så dum at lave et indlæg hvor du truede med at hacke folks computere..

3.
Din IP.. heige tror du alle mennesker er så dumme de ikke ved at når du logger af, så får du en ny IP..
Og den IP i postede som skulle være min var altså I knebel.. hvem bor der ? det gør jørgen heige brandt.

mine bruger navne.
Ja her hedder jeg leif. på dtw hed jeg lesi, som blev ændret til xxxx på et tidspunkt hvor det blev for useriøst at lægge navn til.. den profil er lukket, så jeg har kun et bruger navn....

det kan man jo så ikke sige om dig..
Men jeg kender dig efterhånden så godt jeg ved du opfinder bare en ny svinestreg hver gang du bliver afsløret...

Så derfor svarer jeg ikke selvom du opfinder en ny løgn..
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Brandt
#20 Udskriv indlæg
Skrevet d. 30-05-2011 17:08
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 72
Tilmeldt: 12.03.09
 Status: Offline

leif skrev:
jamen heige dog er du allerede knokle fuld igen igen.

1.
hvordan ved du hvad jeg lavede når du var ude og tømme skraldespande.

2.
Bjarne kan kun have de oplysninger i postede fra dig.
efter at du endda var så dum at lave et indlæg hvor du truede med at hacke folks computere..

3.
Din IP.. heige tror du alle mennesker er så dumme de ikke ved at når du logger af, så får du en ny IP..
Og den IP i postede som skulle være min var altså I knebel.. hvem bor der ? det gør jørgen heige brandt.

mine bruger navne.
Ja her hedder jeg leif. på dtw hed jeg lesi, som blev ændret til xxxx på et tidspunkt hvor det blev for useriøst at lægge navn til.. den profil er lukket, så jeg har kun et bruger navn....

det kan man jo så ikke sige om dig..
Men jeg kender dig efterhånden så godt jeg ved du opfinder bare en ny svinestreg hver gang du bliver afsløret...

Så derfor svarer jeg ikke selvom du opfinder en ny løgn..


1. Det der med at være fuld konstant.... ja der kan jeg squ ikke være med, der er du mig langt overlegen i den diciplin Grin Godt gået af en mand som påstår at være så invalid at en FP burde være berettiget, men når abstinenserne blev for store, kunne du sagtens og uden problemer bevæge dig op i brugsen efter en bakke øl.... FLOT!!! det er den slags forsøg på plat der er med til at ødelægge det for dem der VIRKELIG burde tilkendes en FP..... Tømme skraldespande ????.... det var først efter du rejste og jeg skulle rydde op efter dig på værelset.... så ja der blev tømt en del skraldespande i den forbindelse.
'
2. Hvad Bjarne poster er vel mig uvedkommende..... gå efter bolden og ikke manden... OK ?

3. Min IP er fast og ikke dynamisk.... hvis ikke du kender forskellen derpå, så prøv at google det.

Svinestregerne lader jeg dig om Leif..... dertil har du også en klar føring hvad det angår....

Næhh!.... at du stikker halen mellem benene når du får svar på tiltale er der jo ikke noget nyt i griner

Ha det godt Lugte/lorte Leif.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Gå til debat:
 

Lignende tråde

Emne Forum Svar Nyeste indlæg
Før du rejser på ferie til Thailand se med her Hele Thailand 5 28-04-2024 09:48
Voldsom varme i Thailand: Oppe på 30 dødsfald Hele Thailand 2 27-04-2024 11:08
Smag på Thailand Hele Thailand 99 26-04-2024 15:09
Thailand Buddha Hill Pattaya er en skjult perle videoer Fra Pattaya 4 26-04-2024 07:28
7 Populære områder at bo i Thailand som dansker Amazing Pattaya 1 22-04-2024 07:47

Alt indhold på denne side er Copyright @ copy 2009 Thai DK Debat Forum Alle rettigheder forbeholdes Siden er optimeret til 1024 * 768
Powered by PHP-Fusion copyright © 2002 - 2024 by Nick Jones.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.
Siden dannet på: 0.27 sekunder | 99,683,298 Unikke besøg | jQ Blog