Se emne

Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv emne
Vil have en erotisk og underdanig kone
yindee
#1 Udskriv indlæg
Skrevet d. 23-01-2011 09:30
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3640
Tilmeldt: 20.02.09
 Status: Offline

I 2005 var der 190 thailandske kvinder, der ja til at en dansk mand, og i 2009 var det tal vokset til 361.

Den voldsomme stigning skyldes ifølge kønsforsker Christian Groes-Green, at flere af de danske mænd mned thailandske koner, bor i yderDanmark, og er nogen, der ikke klarer sig godt i sociale sammenhænge. Og at af den grund kan føle, at det er svært, at finde dømmekvinden her i landet.

De ser sig som frelser
- For nogle af disse mænd repræsenterer de thailandske kvinder en kærlig, men underdanig, erotisk og omsorgsfuld husmor, der sjældent brokker sig særligt meget.

- Mændene ser også gerne sig selv som kvindernes frelser, der redder dem fra et fattigt liv, siger kønsforskeren til metroXpress.

Men har kønsforskeren ret? Handler de mange ægteskaber mellem danske mænd og thailandske kvinder ikke om kærlighed?
http://ekstrablad...491986.ece

der er jo noget om snakken, mange vælger en Thai fordi de ikke kan finde andet
vælger = køber
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
IT
#2 Udskriv indlæg
Skrevet d. 23-01-2011 10:54
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1750
Tilmeldt: 11.09.09
 Status: Offline

hej yindee
hvem har tisset på din sukker madSad

kærlighed findes skam også blandt thai/Dk forhold

ok vil indrømme de fleste forhold starter sikkert som et fornuft ægteskab
vores gjorde hun tog mig for mine pengens skyld og jeg hende for at komme ud af flere års misbrug af alkohol

det er lykkes for os nu har vi et forhold der ligner noget der kan kaldes for normalt hvis der da er noget som er normaltved ikke
Isan is the poorest region of Thailand: in 2002 average wages were the ... Isan (Isan/Thai: อีสาน; also written as Isaan, Isarn, Issan, ...
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
leif
#3 Udskriv indlæg
Skrevet d. 23-01-2011 11:47

Bruger

Antal indlæg: 682
Tilmeldt: 30.06.09
 Status: Offline

Njae det er vel ikke et spørgsmål om at tisse på sukkermadder.

Men mere bare en konstatering som din egen * IT *

Kærlighed findes ikke i et nystartet Thai / Dk forhold, så er man for naiv.

Men kan man på sigt få et fornuft ægteskab til at virke, jamen så er det vel bedre end at bilde sig selv en hel masse ind.

Normalt findes ik music
Vi er jo alle forskellige og har forskellige mål og krav til et forhold.
Men kan vi så bare være ærlige og som IT her gør, skrive hvad det handler om, så er vi nået langt.

Og så kan vi debattere... hvordan får vi det så til at fungere ?

Jeg kan give mit besyv med.
Jeg er 100 på det rene med, min kone havde været Thai gift.
Hvis ikke hun havde et par ekstrem dovne forældre
Og en studie gæld på 200.000 thb.

Hun kan ikke finde en Thai mand der vil stå model til det.
længere er den ikke og derfor kom jeg ind i billedet.

men hvis man så bare forstår lidt Thai og er mand i eget hus, så er den ikke værre end at hun i løbet af få år selv har betalt hendes studie gæld.
Joe man kan sige det er også mine penge, for uden gæld var de jo gået i fælles kassen, men hvis hun så ellers kan udfylde sin plads som kvinde i huset, så kan jeg leve med det.
Det kan hun så på en måde der falder de fleste for brystet, men jeg har det sgu helt fint med det...

Jeg bliver lige straks 54, så jeg er for længst ovre den tid hvor jeg troede på kærlighed og børn osv osv.
Det skal fungere og kan hun udfylde den plads, ja så har jeg det godt og det er hvad det hele handler om.

At jeg startede med Thaier.. var lidt et tilfælde,
Jeg bestemte mig for mange år siden til at jeg ikke ville blive gammel i DK, for mener vores ældre bliver sjofelt behandlet.

Så var først syd europa inde i billedet, men en jeg kendte var Thai gift og så blev det den vej.
Let, nej det har det bestemt ikke været og dem som påstår det, er enten fulde af løgn eller ved ikke hvad de har med at gøre.

men vi kan få et fornuftigt liv med en Thai, bare vi forstår hvad der sker.....
altså uden at købe hende... Hvad 99% gør

Og derfor taler statistikken også sit tydelige sprog, de fleste bliver skilt igen og har tabt alt på et Thai eventyr.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
pirat
#4 Udskriv indlæg
Skrevet d. 24-01-2011 01:39
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 713
Tilmeldt: 13.01.10
 Status: Offline

et brandvarmt emne

vi kender alle samen historien om min kone

hun er ikke som de andre

hun har aldrig set en bar kun på afstand

da vi mødtes udenfor baren kom hun kun for at besøge sin søster der er kasserer i baren

min kone er højt uddannet taler 6 sprog

hendes far er oberst i politiet

hendes onkel er general

hendes hund kender en der kender en som har gået tur med kongens hund

kærlighed i et ny startet thai-dansk forhold kan ligge på et meget lille sted

Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Kanchalee
#5 Udskriv indlæg
Skrevet d. 24-01-2011 02:42
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 145
Tilmeldt: 14.09.10
 Status: Offline

Grin
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
leif
#6 Udskriv indlæg
Skrevet d. 24-01-2011 05:01

Bruger

Antal indlæg: 682
Tilmeldt: 30.06.09
 Status: Offline

he he ja vi kender alle de historier.

Men et eller andet sted er det vel ikke så mærkelig at nogen har det sådan.
Hvem vil indrømme de gik på bordel og fandt sin kone.
jeg ville dæleme heller ik, hvis det var tilfældet.

I dag er det meget nemmere, men kan altid sige at man fandt hende på Internet.
Men husk at aftale det med hende, ellers er det selvmål, for hun kommer med den rigtige historie.
Eller hendes sprog og væremåde afslører hende.

For mig er der ingen forskel på om hun har taget penge for det, eller som det foregår bla her i dk, hvor de går i byen alene med det formål at få en gratis aften.
begge dele er prostitution.

det er hvad hun er nu, der betyder noget..
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Kanchalee
#7 Udskriv indlæg
Skrevet d. 24-01-2011 05:09
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 145
Tilmeldt: 14.09.10
 Status: Offline

Ca. 90 procent af de Danskere jeg kender her i Thailand har fundet deres sylfide paa en BAR, om jeg har noget imod BARpiger ? Nae, men jeg kunne ikke leve med en..........De fleste er fucked UP.
VIS MIG DIN KONE OG JEG KAN FORTAELLE HVEM DU ER.

Har selv en BARpige, men det er kun om natten hun er BAR og hun er "BARe"-dejlig..............
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
leif
#8 Udskriv indlæg
Skrevet d. 24-01-2011 05:40

Bruger

Antal indlæg: 682
Tilmeldt: 30.06.09
 Status: Offline

He he Bar-pige om natten.

Ja men en af fordelene ved at leve på landet med afstand til naboer er.. Hun behøver ik vente til nat og nedrullede gardiner.
music
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Kanchalee
#9 Udskriv indlæg
Skrevet d. 24-01-2011 05:48
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 145
Tilmeldt: 14.09.10
 Status: Offline

He he Leif.

Maa dog lige korrigere mit indlaeg ang. at vaere bar, Ning er ikke bar i disse mdr. det er for koldt.

Den eneste der er bar det er mig--------------> Pee Bar

music
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
leif
#10 Udskriv indlæg
Skrevet d. 24-01-2011 06:28

Bruger

Antal indlæg: 682
Tilmeldt: 30.06.09
 Status: Offline

yep jeg ved det, har dem online 24/7 og de bruger mine Danske vinter frakker.
Selv hunden ligger med dyne, den stakkel.

Får lige den gamle til at sætte pic ind.. hvis han ellers kan løsrive sig.. godag


Endnu en go grund til at bo i central eller syd thailand.. Fryse det kan man gøre i DK.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
yindee
#11 Udskriv indlæg
Skrevet d. 24-01-2011 10:03
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3640
Tilmeldt: 20.02.09
 Status: Offline

og her har vi Leif,s store kærlighedGrin i sengen

www.thai-dk.dk/uploads/koldt.jpg



Til forsiden  Til toppen  Til bunden
pensionisten
#12 Udskriv indlæg
Skrevet d. 24-01-2011 13:33
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1147
Tilmeldt: 24.10.09
 Status: Offline

Pirat, må jeg sende dig en PB, for jeg tror du har gang i søsteren til min dame. Hendes far er godtnok næsten General, men ellers passer alt det andet på søsteren Love
Hav en god dag.

Med Venlig Hilsen.

Pen.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
leif
#13 Udskriv indlæg
Skrevet d. 26-01-2011 00:46

Bruger

Antal indlæg: 682
Tilmeldt: 30.06.09
 Status: Offline

Til forsiden  Til toppen  Til bunden
M55
#14 Udskriv indlæg
Skrevet d. 26-01-2011 11:56
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1906
Tilmeldt: 23.10.09
 Status: Offline

du kan ikke købe kærlighed men noget der ligner er vel også godt nok

Til forsiden  Til toppen  Til bunden
leif
#15 Udskriv indlæg
Skrevet d. 27-01-2011 02:35

Bruger

Antal indlæg: 682
Tilmeldt: 30.06.09
 Status: Offline

det er nemlig rigtig M55
Jo før og hurtigere vi mænd lærer det.
desto mindre tosserier skal vi igennem.

Det er sagt , skrevet, sunget, vist i film så mange gange.
Men vi mænd er sgu lidt for langsomme til at lære.
Et praktisk forhold, vil i de fleste tilfælde fungere meget bedre end alt det romantiserede kærligheds gøjl, som sjældent findes.

Hvis det praktiske forhold så ellers fungerer, så tror jeg der automatisk kommer et eller andet kærligheds forhold med tiden. Kærlighed, eller samhørigheds forhold.
At man er der for hinanden.. ikke for at udnytte hinanden.

Så er det bedøvende lige meget om det er et Dansk/thai eller et Dansk/dansk forhold.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
yindee
#16 Udskriv indlæg
Skrevet d. 27-01-2011 09:25
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3640
Tilmeldt: 20.02.09
 Status: Offline

en dansker bosat i bangkok som kender lidt til tingene har udtalt sig til pressen

Thai-kvinder gør danske mænd ulykkelige

Antallet af danske mænd, der gifter sig med thailandske kvinder, er rekord-højt. Men det er ikke lykken, der venter mange af de danske mænd.

Stadig flere mænd rejser til Thailand for at finde en ny kone.
Antallet af danske mænd, der gifter sig med en Thai-kvinde er i hvert fald i en stor stigning. Tallet er fordoblet de seneste to år.
Det viser nye tal fra Danmarks Statistik, skriver MetroXpress.
Men for en meget stor del af mændene venter der ikke lykke, men derimod ulykke og økonomisk ruin.
Det siger Gregers Møller, som er bosat i landet, hvor han arbejder som redaktør på ScandMedia.
Bag pigernes søde smil gemmer der sig tit en kalkulerende forretningskvinde, siger han.
"Det typiske er, at manden bliver snydt økonomisk. Det ser vi meget ofte," siger Gregers Møller.
Han fastslår, at det som oftest ikke er kærlighed, men økonomisk desperation, der får kvinderne til at gifte sig med danske mænd.
"De thailandske piger er søde - men de er søde for penge. Det er ikke kærlighed, der driver dem. Hovedparten af forholdene starter jo med, at der er en økonomisk fordel i det for hende - at han er i stand til at forsørge hende og hendes familie," siger Gregers Møller.
Han mener, at det især er livet i Thailand, der er farligt.
"Mændene køber hus i hendes navn, bil i hendes navn og land i hendes navn. Og når de så løber tør for penge, så ejer hun det hele - det ser vi ofte. Den danske mand ender ulykkelig, når han finder ud af, at det ikke var den form for kærlighed, som han regnede med," siger Gregers Møller.
Ifølge Danmarks Statistik er der indgået knap 800 ægteskaber mellem thailandske kvinder og danske mænd de seneste to år.

http://avisen.dk/...id=5340816
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
bedstefar
#17 Udskriv indlæg
Skrevet d. 27-01-2011 09:52

Bruger

Antal indlæg: 47
Tilmeldt: 12.08.10
 Status: Offline

Hehe Yiendeeee

Gamle grise vil finde den sidste kærlighed med en 20 til 40 årringe yngre labre larve, som finder det morsomt, at få nyt hus, og alle andre goder fra den mange gange naive Farang, som jo ved alt hvad der skal vides om, at tro på hinanden..

Jeg har nu igennem mine, ja snart 6 år i Thailand set så mange skæbner, at det nu er begyndt at gøre lidt ondt.

Ikke fordi denne farang bliver taget i røven, men fordi han ikke vil modtage vejledning om, og lytte til de, misforståelser vi andre har været igennem.

Jeg var ikke en skid bedre, da jeg skulle starte herude. Ingen skulle sgu fortælle mig, hvad jeg skulle gøre og ikke skulle gøre, for jeg havde sgu check på det hele… IKKE Leif… Det har jeg fået, men det har da kostet, men jeg er i denne heldige situation, at det kan jeg se lidt stort på det skete, men alligevel nager det sgu da engang imellem.

Problemet er vel i bund og grund, at vi er danske………. JANTELOVEN…..

Nej gu er det ej. Det er fordi mange af os kommer herud med mange år på bagen. En underskøn 20 til 40 år yngre kvinde, smyger sig ind til dit hjerte sigende… I LOVE YOU…ONLY…

Det kan en gammel udslidt førtidspensionist..pensionist sgu da ikke stå for..
rasende
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Kanchalee
#18 Udskriv indlæg
Skrevet d. 27-01-2011 10:47
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 145
Tilmeldt: 14.09.10
 Status: Offline

Kort og godt, der findes mange farang-TOSSER, tosserne vil ha' ung fisse, men de kommer fandenfloejtende ogsaa til at betale for det.

Ingen medlidenhed her fra.............HA HA HA.............




En ven af mig er ved at blive toerret, han vil ej hoere.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Gå til debat:
 

Lignende tråde

Emne Forum Svar Nyeste indlæg
Benni's thailandske kone og datter har fået afslag på opholdstiladelse Visa til Danmark 1 24-09-2020 08:22
Kone fra Thailand? 5 ting du skal vide om thai-kvinder Alt det andet 4 01-06-2020 15:01
Kone står til udvisning Nyheder på dansk 2 16-06-2017 21:08
Min kone De fastboende 6 23-11-2014 14:47
Flere danske mænd finder en kone i Østen **Baren** 2 20-01-2011 12:25

Alt indhold på denne side er Copyright @ copy 2009 Thai DK Debat Forum Alle rettigheder forbeholdes Siden er optimeret til 1024 * 768
Powered by PHP-Fusion copyright © 2002 - 2024 by Nick Jones.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.
Siden dannet på: 0.25 sekunder | 99,595,964 Unikke besøg | jQ Blog