Se emne

Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv emne
Jsh71
pirat
#1 Udskriv indlæg
Skrevet d. 27-11-2010 12:23
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 713
Tilmeldt: 13.01.10
 Status: Offline

lillemanden
27. November 2010 03:07
en lille hilsen fra jsh, han har været uheldig , ligger med et brækket ben . uha uha men han er ved godt mod
.

en lille hilsen fra os

www.thai-dk.dk/uploads/338119---.jpg www.thai-dk.dk/uploads/71097.jpg



kom igen ingen "plejerske" til dig skaal
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
pensionisten
#2 Udskriv indlæg
Skrevet d. 27-11-2010 14:07
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1147
Tilmeldt: 24.10.09
 Status: Offline

Sat 27 Nov : 2010Thai News on the street Foto

Ifølge påliderlige kilder forlyder det at en Dansker på besøg i Thailand efter en heftig bytur, påberåber sig at være blevet bedøvet med en endnu ukendt substans i det ukendte antal genstande turisten 'nød' på sin bytur.

Og stadig ifølge påliderlige kilder var det ikke dagens første uheld for den uheldige dansker, han blev i et kraftigt regnvejr set kørende imod trafikken og noget usikker på pedalerne som billederne viser.....

www.thai-dk.dk/uploads/Jsh 2.jpg



Men det afgørende fald kom i et unavngivet indkøbscenter hvor omtalte Dansker havde mødt nogle mindst lige så tørstige Danskere, efter sigende blev mødet beseglet med et ukendt antal genstande og under stor tumult, idet flere af deltagerne havde som det blev udtalt, 'drukket hele ugen'.

Og det er her Danskeren mener sig at være blevet bedøvet, kilder snakker dog om antallet af sorte svin han drak som 'vand' som årsag til det alvorlige styrt senere. Men hvorom alting er, ligger vores ven nu på langs med et brækket ben som eneste undskyldning for ikke at stå op om morgenen.

Men et grimt styrt på de stejle skrænter som ikke kan anbefales at prøve derhjemme !!


www.thai-dk.dk/uploads/Jsh 1.jpg


Flæskesteg med tilbehør er fragtet ud til den nødstedte, og der bliver puslet om ham konstant, og skulle være på benene inden næste års Tour De France hvor han som bekendt er djævlen i det røde kostume vi alle kender.

God bedring til Jsh 71 katmusic
Hav en god dag.

Med Venlig Hilsen.

Pen.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
sank
#3 Udskriv indlæg
Skrevet d. 27-11-2010 15:00
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1835
Tilmeldt: 05.10.09
 Status: Offline

Ikke SE Pas på Pensionist når han en gang kommer ud er det med Krykker Shock men han har ingen puter der ? så det går driller og han køber altså ikke spiritus griner
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
jesperfrb
#4 Udskriv indlæg
Skrevet d. 27-11-2010 19:28

Bruger

Antal indlæg: 176
Tilmeldt: 09.06.09
 Status: Offline

Kedeligt at hører om JSH, men godbedring til ham!Stres
IT IS NICE TO BE IMPORTANT, BUT MORE IMPORTANT TO BE NICE
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
yindee
#5 Udskriv indlæg
Skrevet d. 28-11-2010 12:29
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3640
Tilmeldt: 20.02.09
 Status: Offline

godbedring til jsh

www.yindee.dk/foto1/mster.jpg
køretøjet som er skyld i alle ulykkerne
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
sank
#6 Udskriv indlæg
Skrevet d. 28-11-2010 13:10
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1835
Tilmeldt: 05.10.09
 Status: Offline

Grin Ja særligt hvis man anbringer jsh i den griner
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
aaby
#7 Udskriv indlæg
Skrevet d. 28-11-2010 14:11
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 426
Tilmeldt: 16.04.09
 Status: Offline

[quote]pensionisten skrev:

Og stadig ifølge påliderlige kilder var det ikke dagens første uheld for den uheldige dansker, han blev i et kraftigt regnvejr set kørende imod trafikken og noget usikker på pedalerne som billederne viser.....

www.thai-dk.dk/uploads/Jsh 2.jpg

[quote]

Både JSH og jeg er jo fanatiske cyklister. Så jeg burde krympe mig i rædsel over den paraplyholdende cyklist, som ja, helt sikker er JSH, specielt da han er helt nede på det nederste billede.

Med hånden på noget de kalder Biblen tilstår jeg, at jeg var tæt på at dø af grin, over de 2 billeder.

Min familie kom styrtende til, nu var vi næsten en hel håndfuld, som var tæt på grinedøden.

Tak.
Tropiske hilsner
Aaby
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
sank
#8 Udskriv indlæg
Skrevet d. 28-11-2010 14:55
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1835
Tilmeldt: 05.10.09
 Status: Offline

Shock Ja ligheden er slående Aaby griner
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
#9 Udskriv indlæg
Skrevet d. 29-11-2010 10:06



Antal indlæg:
Tilmeldt: 01.01.70
 Status: Offline

Synes nu mere det ligner sank på en af hans små korte ture i pattaya

Men takker mange gange for jeres omsorg.

Men fandens man skal få ødelagt sin ferie på grund af at de ikke kan se sig for og kun tænker på sig selv.

Kom kørende stille og rolig på min motor bike så godt de stod af grisebilen, og hun satte sig op på en motorcykel også satte jeg farten yderligere ned, men gud fandeme om de ikke bare kørte ind i mig så jeg væltede og fik motorcyklen ovenpå mig.

Hold da helt kæft det gjorde bare ondt, en kørte mig så hjem på motorcyklen og derfra blev jeg kørt til først en klinik og fik taget et røngten billede der viste det var brækket skinnebennet videre derfra til chum pae hospital og igen videre derfra i ambulance hertil khon khen hvor jeg ligger nu.

Den eneste trøst er vel man bliver passet godt af en masse søde thai pigerog nu er man endelig kommet på nettet for det er godt nok dødens pølse bare at ligge her hvor de ikke er særlig gode til engelsk.

Heldigvis har min dame været utrolig sød og blive ved mig hele tiden, var kun lige hjemme i går og hente min note book og noget tøj for hun kan vist ikke lide de thaipigervasker mig over alt
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Gå til debat:
 

Lignende tråde

Emne Forum Svar Nyeste indlæg
Jsh71 mød Jesus her Helvede 3 02-04-2018 11:21
nu bliver Jsh71 glad Nyheder på dansk 4 20-05-2009 11:18

Alt indhold på denne side er Copyright @ copy 2009 Thai DK Debat Forum Alle rettigheder forbeholdes Siden er optimeret til 1024 * 768
Powered by PHP-Fusion copyright © 2002 - 2024 by Nick Jones.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.
Siden dannet på: 0.49 sekunder | 100,251,619 Unikke besøg | jQ Blog