Se emne

Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv emne
To Tuborg-øl blandt verdens værste
pirat
#1 Udskriv indlæg
Skrevet d. 23-10-2010 04:53
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 713
Tilmeldt: 13.01.10
 Status: Offline

hold dig til hof

Tusindvis af ølentusiaster har kåret verdens værste øl. To af Tuborgs øl er på listen.

T-Beer er Tuborgs lavt aromatiserede pilsnerøl, der er let at drikke. Med sin transparente flaske og let drikkelige smag tiltrækker den sig opmærksomhed fra forbrugere, der har det sjovt om sommeren.

Sådan skriver bryggeriet Carlsberg Group T-Beer på sin hjemmeside – og det er meget muligt.

Læs også: Forskning: Øl er godt for knoglerne berlingske.dk/vid...-knoglerne

Men tusindvis af ølentusiaster har ifølge siden ratebeer.com kåret T-beer og T-beer Citrus er blandt verdens værste. Øllene er henholdsvis nummer 29 og 31 på listen over de 50 værste øl i verden. Begge øl er taget af det danske marked.

Uegnet for alle – også de desperate
Den værste øl i verden er ifølge entusiasterne den amerikansk producerede Olde English 800 3.2, og den får en hård medfart på siden.

Læs også: Skål i 'Fucking Hell' berlingske.dk/ver...cking-hell


- Dårlig eftersmag og harsk oplevelse i munden. Hverken egnet til studerende, bumser eller dem, der bare er desperate for at drikke. Intet andet end forfærdelig smag. Jeg føler mig som et dårligere menneske efter at have drukket det her, skriver en canadier.

På en delt andenplads optræder øllene Natural Light og Natural Ice. I alt optræder 14 light øl på listen over de 50 værste øl.

»Vi driller ikke den tykke dreng i klassen«

På sin hjemmeside forklarer ratebeer.com, hvorfor de har lavet listen.

Læs også: Drenge er til øl, piger til alkopops berlingske.dk/dan...l-alkopops

- Vi leverer denne liste for at ære den gode øl-uddannelse - ikke for at drille den tykke dreng i klassen, men for at holde et par store bryggerier til ansvar for deres produkter, som handler mere om øl-hype og marketing end substans, skriver ratebeer.com.

Du kan se alle 50 øl her. ratebeer.com/Rati...tBeers.asp


http://www.berlin...ns-vaerste
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
#2 Udskriv indlæg
Skrevet d. 23-10-2010 09:35



Antal indlæg:
Tilmeldt: 01.01.70
 Status: Offline

Jeg er af den overbevisning man kan ikke smage forskel på hof og tuborg, ok i dag bliver de lavet på samme fabrik, men i gamle dage hvor det var 2 forskellige fabrikker, der lånte de øl af hinanden når de lige manglede.

Men nok ingen tvivl om at det er de 2 bedste ølmærker herhjemme. Er der en øl jeg bare ikke kan lide så det ceres top, føj siger jeg bare, men lidt surt de har lukket fabrikken for det lugtede meget godt når de lavede øllen, man bor jo lige ved siden af den lukkede fabrik.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
thai
#3 Udskriv indlæg
Skrevet d. 23-10-2010 14:31
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3452
Tilmeldt: 03.07.09
 Status: Offline

et godt lokalt bryggeri besøgte det er par gange for nogle år siden

http://www.fuglsa...produkter/

www.thai-dk.dk/uploads/f029d71f77.png

Vi går gennem øl og vand for dig

140 års tradition for sønderjysk kvalitetsøl og –sodavand

Søren Christian Fuglsang grundlagde i 1865 bryggeriet, hvor det i dag er 5. generation, som fremstiller gedigent sønderjysk øl w22; både klassikere og nye bryg. Sidst, men ikke mindst, producerer Fuglsang et stort udvalg af danskvand og sodavand.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
aaby
#4 Udskriv indlæg
Skrevet d. 23-10-2010 17:35
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 426
Tilmeldt: 16.04.09
 Status: Offline

pirat skrev:
hold dig til hof

Tusindvis af ølentusiaster har kåret verdens værste øl. To af Tuborgs øl er på listen.

T-Beer er Tuborgs lavt aromatiserede pilsnerøl, der er let at drikke. Med sin transparente flaske og let drikkelige smag tiltrækker den sig opmærksomhed fra forbrugere, der har det sjovt om sommeren.

Sådan skriver bryggeriet Carlsberg Group T-Beer på sin hjemmeside – og det er meget muligt.


For vel et par år siden prøvede jeg for sjov at lave en beer lao blog. jeg har lukket den nu, fordi der er så meget der skal passes, men altså.. jeg havde været på besøg på begge Carlsberg Bryggerierne i Laos, de ejes halvt af Carlsberg, halvt af den Laotiske regering. Og der var virkelig noget over den Beer Lao øl, har du først været i Laos, og smagt den øl, er mit bud at du altid vil have et romantisk varmt forhold til øllet, og til Landet.

Ok, i arbejdet med den Lao Beer eller er det omvendt, Beer lao øl blog, som skulle handle om meget andet, fandt jeg nogle blindsmagninger på Google.

Og her kommer så det sjove, Beer Lao eller omvendt, bankede den berømte medejer Carlseberg i hver evig eneste blindsmagning.

Nu hvor jeg bor hvor jeg nu bor, drikker jeg konsekvent den billigste øl i mit opholdsland, og det er den laotiske version af Beer Chang, eller den danske Carlsberg Elephantøl, Lanexang.

Carlsbergs Lanexang Beer i laos, som i mit opholdsland, koster næsten det halve af hvad Carlsbergs bryggeri skal have for en almindelig slaveøl. Carlseberg i laos konkurrerer altså med Carlseberg i mit opholdland. Og så til sidst. Carlsebergs laotiske elefantøl Lanexang, som koster omkring de 12 bath pr dåse der hvor jeg aldrig spiser stegte sild med persillesovs, smager aldeles fremragende.

Jeg ved ikke, om Kelang nogensinde har mædt hverken Hof eller Tuborg i en blindsmagning, men de københavnske øl vil få storsmæk af min favoritøl Lanexang, som også kommer fra Carlseberg.

ja men det var bare lige det jeg ville sige. SKÅL.
Tropiske hilsner
Aaby
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
sank
#5 Udskriv indlæg
Skrevet d. 23-10-2010 20:24
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1835
Tilmeldt: 05.10.09
 Status: Offline

ølkrus Jeg forsøger altid at finde Lokal Øl music
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
pirat
#6 Udskriv indlæg
Skrevet d. 24-10-2010 03:25
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 713
Tilmeldt: 13.01.10
 Status: Offline

pas på øllet det er roden til meget ondt


Fyret for at tage imod to øl
En skraldemand syntes, det var uhøfligt at sige nej til en gave fra en borger. Nu er han fyret.

Årsagen var, at han havde taget imod to øl fra en borger i det område, han hentede skrald, skriver P4 Østjylland.

Jørgen Mogensen havde ikke drukket af øllene, men alkoholpolitikken er klar hos Miljø Team, hvor han var ansat i 18 år.

"Vi er jo nødt til at være helt sikre på, at vores medarbejdere er ædru - alt andet ville være uforsvarligt. Vi vil også gerne rydde op i den kultur, der siger, at man kan betale sin skraldemand med øl. Det kan man altså ikke. Man må gerne give sin skraldemand gaver, men ikke alkohol," forklarer kørselsleder Henrik Holmsted Pedersen til P4 Østjylland.

Fagforeningen kan ikke hjælpe
Ifølge radiokanalen ønsker Jørgen Mogensen ikke at udtale sig på radio, men han har fortalt, at han tog imod øllene, fordi han fandt det uhøfligt at afvise gaven.

Og det ser ikke ud til, at Jørgens Mogensens fagforening 3F kan hjælpe ham.

Den kan nemlig af formelle årsager ikke gå ind i sagen, fordi han blev bortvist på baggrund af en lovlig personalepolitik, som var aftalt med medarbejderne, og som alle har kendt til.

læst på http://jp.dk/indl...222268.ece

hvis to øl er ikke en gave øøø hvad er så en gave såved ikke
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
sank
#7 Udskriv indlæg
Skrevet d. 24-10-2010 08:52
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1835
Tilmeldt: 05.10.09
 Status: Offline

skaal 4 Øl
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
morten
#8 Udskriv indlæg
Skrevet d. 24-10-2010 15:32
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 112
Tilmeldt: 14.04.10
 Status: Offline

fagforeninger er intet i dag de hjælper kun dem selv medlemmerne er de ligeglade med. fyre en mand for at modtage to øl, den er langt ude vil kalde det magt misbrug. han har ikke drukket dem,kun modtaget dem hvor herre bevarderes for en arbejdsgiverAngry
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
pirat
#9 Udskriv indlæg
Skrevet d. 25-10-2010 02:18
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 713
Tilmeldt: 13.01.10
 Status: Offline

Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Gå til debat:
 

Lignende tråde

Emne Forum Svar Nyeste indlæg
Aftenshowet smager verdens stærkeste chili..! Thaimad 5 14-06-2022 14:23
Står på verdens højeste bygning Flyselskaber 1 21-01-2022 12:00
Qatar Airways kåret til verdens bedste flyselskab Flyselskaber 1 25-07-2021 12:06
20 millioner liter øl bliver hældt ned under verdens største gadefest **Baren** 3 27-05-2021 19:19
Lufthavn vinder kåring som verdens bedste for femte gang i træk Lufthavne 5 10-04-2021 18:43

Alt indhold på denne side er Copyright @ copy 2009 Thai DK Debat Forum Alle rettigheder forbeholdes Siden er optimeret til 1024 * 768
Powered by PHP-Fusion copyright © 2002 - 2024 by Nick Jones.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.
Siden dannet på: 0.18 sekunder | 100,381,352 Unikke besøg | jQ Blog