Se emne

Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv emne
Aidsbørnene...
lindyras
#1 Udskriv indlæg
Skrevet d. 13-09-2010 16:11
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 735
Tilmeldt: 22.02.09
 Status: Offline

Jeg tror der skal en ny tråd til,det er jo ikke Fatmanns problem (han har vist regeligt med at forklare sig)...

Jeg støttede Hugo og hans aidsbørn i starten fordi det var aidsbørn men efterhånden blev det helt andre ting som ikke havde noget med aidsbørn at gøre og når Hugo skriver til mig på en pm at han ikke har indflydese på det,det er vel ham der sidder på pengene og bestemmer hvor de skal hen...

lindy
...Husk dovenskab er ikke nogen sygdom...
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Big-Viking
#2 Udskriv indlæg
Skrevet d. 13-09-2010 17:42

Bruger

Antal indlæg: 86
Tilmeldt: 20.12.09
 Status: Offline

Måske der er noget der misforstås, for Hugo har indflydelse på hvad de indsamlede penge osv. bliver brugt til. At han ikke har indflydelse på hvilken elever osv. der er på skolen er vel ligegyldigt. Det hele startede som en skole for AIDS ramte børn at det så har udviklet sig til også at indbefatte børn af fattige familier er vel OK.. I mine øjne er dette et godt og reelt projekt som en her vil støtte alt det jeg kan..
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
#3 Udskriv indlæg
Skrevet d. 13-09-2010 17:47



Antal indlæg:
Tilmeldt: 01.01.70
 Status: Offline

Ja jeg ser heller ingen problemmer i at der kommer fattige børn med, selvom det i starten kun var for syge børn.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
dkth
#4 Udskriv indlæg
Skrevet d. 13-09-2010 18:06
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 418
Tilmeldt: 27.01.10
 Status: Offline

Ja men jeg er stadig et stort spørgsmålstegn over hvad og hvorfor denne tråd blev nødvendig.

Info om skolen
Alle beløb indsamlet her på siden går ubeskåret til skolen for AIDS ramte børn og børn af meget fattige familier udenfor Doi Law , Chiang Mai , Thailand


Til forsiden  Til toppen  Til bunden
freja
#5 Udskriv indlæg
Skrevet d. 13-09-2010 18:23
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 954
Tilmeldt: 25.06.09
 Status: Offline

dkth skrev:
Ja men jeg er stadig et stort spørgsmålstegn over hvad og hvorfor denne tråd blev nødvendig.


Så er vi to.ved ikke
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
ubon lynge
#6 Udskriv indlæg
Skrevet d. 13-09-2010 19:26
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 184
Tilmeldt: 22.02.09
 Status: Offline

jsh71 skrev:
Ja jeg ser heller ingen problemmer i at der kommer fattige børn med, selvom det i starten kun var for syge børn.



Ja jeg ser nu heller ikke at det er et problem, at Hugo har udvidet hans hjælp lidt, jeg syntes kun det er en god ide.

Men de problemer der er nu kan jo skyldes en privat mail, syntes ikke andre kan dømme nogle uden de kender til problemet, så bliver det jo bare en stor gætte leg. Grin
ThaiDanmark
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
IT
#7 Udskriv indlæg
Skrevet d. 13-09-2010 20:20
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1752
Tilmeldt: 11.09.09
 Status: Offline

hej web

en lille bøn luk hugos konto op så han kan svare på vores spørgsmål

på forhånd tak
godag
Isan is the poorest region of Thailand: in 2002 average wages were the ... Isan (Isan/Thai: อีสาน; also written as Isaan, Isarn, Issan, ...
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
sank
#8 Udskriv indlæg
Skrevet d. 13-09-2010 20:53
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1835
Tilmeldt: 05.10.09
 Status: Offline

((12(( Ja jeg støtter da også Hugo lidt ? fordi der jo efterhånden har været en del af vores ærlige venner her der har været på besøg på skolen ? så ok jeg tror på det selv om jeg efterhånden er skeptisk over for mange af de indsamlinger der køre ((12((
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
dkth
#9 Udskriv indlæg
Skrevet d. 13-09-2010 22:17
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 418
Tilmeldt: 27.01.10
 Status: Offline

Hvis jeg har forstået det rigtig er det et spørgsmål om nogle påstande om snyd og ædruelighed, og mellem Hugo og weebmaster på denne side.

Hvis det er rigtig forstået så kunne web på denne side da lige give et bud på, hvad der er sket af ting og sager.

Lige nu er det som om der bliver lagt mere brænde på et eller andet bål om skolen Hugo støtter.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
ubon lynge
#10 Udskriv indlæg
Skrevet d. 13-09-2010 22:21
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 184
Tilmeldt: 22.02.09
 Status: Offline

Ja der er jo nogle folk som er en sand mester i at lave ballade, og dem er der efterhånden en del af, er man ikke tilfreds med det hugo laver, hvorfor så overhoved blande sig i det, det er vel op til folk selv om de vil give penge til børn eller andre, der vil altid vøre nogle som har et eller andet problem med et eller andet, sådan vil det jo altid være med meget.
Jo der har været problemer med flere indsamlinger, men dem som tror der er noget at komme efter med hugo;s indsamling må jo lige smide lidt beviser op så vi kan se de taler sandt, og at det ikke bare er gætte leg igen igen..

Jeg har aldrig selv set skolen, men som sank skriver har der været mange oppe og se den, derfor kan jeg ikke lige se der er noget problem, om de penge jeg har givet går til børn eller tæpper eller begge dele er ikke noget jeg bestemmer, det må jo være ham som har startet det altså hugo, man kan jo læse hvad hugo arbejde med så hvad er problemet.
ThaiDanmark
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
leif
#11 Udskriv indlæg
Skrevet d. 14-09-2010 00:27

Bruger

Antal indlæg: 682
Tilmeldt: 30.06.09
 Status: Offline

Det her handler ikke om skolen, indsamling.

Men at Hugo hader Jannik og øjnede en chance for hævn...

Mere er der såmænd ikke i det.

Alle som har set den mail dialog der udløste det, har jo også set det rent faktisk var Hugo selv der lagde op til ballade og bestemt ikke selv lagde fingre imellem..
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Webmaster
#12 Udskriv indlæg
Skrevet d. 14-09-2010 02:42
Bruger avatar

Super Administrator

Antal indlæg: 83
Tilmeldt: 16.02.09
 Status: Offline

IT SKREV hej web
en lille bøn luk hugos konto op så han kan svare på vores spørgsmål
på forhånd tak


hej IT

hugo bad om at få sin konto slettet og det blev den hugo har ikke karantæne på siden

hugo er velkommen til at oprette en ny konto så han kan svare på jeres spørgsmål

venlig hilsen
Web
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
aaby
#13 Udskriv indlæg
Skrevet d. 14-09-2010 04:43
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 426
Tilmeldt: 16.04.09
 Status: Offline

Webmaster skrev:
IT SKREV hej web
en lille bøn luk hugos konto op så han kan svare på vores spørgsmål
på forhånd tak


hej IT

hugo bad om at få sin konto slettet og det blev den hugo har ikke karantæne på siden

hugo er velkommen til at oprette en ny konto så han kan svare på jeres spørgsmål

venlig hilsen
Web


Ovenstående viser endnu en gang, hvor svært det er at lave de "følelseladede" debatter i forums.

Hugo har selv meldt sig ud, og alligevel er der folk der beder webmaster om at lukke hans konto op.


Klap hesten, burde være det princip vi arbejder med når vi debatterer interne problemer.

Godmorgen til alle.
Tropiske hilsner
Aaby
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
alene
#14 Udskriv indlæg
Skrevet d. 14-09-2010 05:43
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 202
Tilmeldt: 06.07.10
 Status: Offline

folk har lov til at stille spørgsmål bare min mening
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
dkth
#15 Udskriv indlæg
Skrevet d. 14-09-2010 06:34
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 418
Tilmeldt: 27.01.10
 Status: Offline

leif skrev:
Det her handler ikke om skolen, indsamling.

Men at Hugo hader Jannik og øjnede en chance for hævn...

Mere er der såmænd ikke i det.

Alle som har set den mail dialog der udløste det, har jo også set det rent faktisk var Hugo selv der lagde op til ballade og bestemt ikke selv lagde fingre imellem..


Lige nu foregår denne debat da i blinde, og det lader til at skolen skal hænges ud som fusk.

Har det været nogen mail fremme her på siden?

Er det en spørgsmål om at 2 mennesker er blevet uvenner privat?

Er Jannik det samme som web her på siden?

Men jeg fandt da ud af der var kommet endnu en side, hvor man kan blive uvenner på.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
yindee
#16 Udskriv indlæg
Skrevet d. 14-09-2010 06:46
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3640
Tilmeldt: 20.02.09
 Status: Offline

svar til dkth

Er Jannik det samme som web her på siden? svar ja

Har det været nogen mail fremme her på siden? svar nej

Er det en spørgsmål om at 2 mennesker er blevet uvenner privat? svar nej og ja

Men jeg fandt da ud af der var kommet endnu en side, hvor man kan blive uvenner på. svar ja desværre


Til forsiden  Til toppen  Til bunden
freja
#17 Udskriv indlæg
Skrevet d. 14-09-2010 07:17
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 954
Tilmeldt: 25.06.09
 Status: Offline

Hej
Nu vi er ved at stille spørgsmål, kunne jeg da også godt tænke mig at få styr på nogle titler/navne håber det er ok.

Er Jannik og yindee en og samme person?
Ærgeligt med al den ufred.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
yindee
#18 Udskriv indlæg
Skrevet d. 14-09-2010 07:25
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3640
Tilmeldt: 20.02.09
 Status: Offline

freja skrev:
Hej
Nu vi er ved at stille spørgsmål, kunne jeg da også godt tænke mig at få styr på nogle titler/navne håber det er ok.

Er Jannik og yindee en og samme person?
Ærgeligt med al den ufred.


to gange ja
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
lillemanden
#19 Udskriv indlæg
Skrevet d. 14-09-2010 08:24
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 614
Tilmeldt: 15.06.09
 Status: Offline

Der er ikke mindre end 3 sider mere , hvor det er "samtale emne " om skolen og Hugo er ok. Jeg har ikke set den skole det handler om, og kan ikke udtale mig om den.

Men det er tydeligt, at der er nogen der, ikke forstår, at det er en privat sag om man vil støtte en indsamling.

Denne side har næsten altid været , en hyggeside, vores fælles glæde ved Thailand, er i højsæde, men der er plads til, at drille hinanden lidt, og det er bare dejligt.

De der absolut skal blande sig, i andres gøren og laden med hensyn til om man kan lide den ene eller anden , vil støtte eller ej, kunne I ikke bevæge jer hen et sted hvor de altid er uvenner.

Her er der fint at være uenige, men behøver ikke at svine hinanden til af den grund.

ha´en god dag
Thumb
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
yindee
#20 Udskriv indlæg
Skrevet d. 14-09-2010 23:31
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3640
Tilmeldt: 20.02.09
 Status: Offline

dkth skrev Lige nu foregår denne debat da i blinde, og det lader til at skolen skal hænges ud som fusk


der er ingen det vil hænge skolen ud som fusk det håber jeg ikke for skolen er ikke fusk

de penge der kommer ind bliver brugt på skolen det hersker der ingen tvivl om

hugo er ærlig han kunne aldrig finde på at låne så meget som en baht

om pengene liver brugt rigtigt så det hjælper alle børnene på skolen er en andet sag som vi godt kan tage en debat om

for at sige det pænt hugo er ikke så god til at dele magten han vil bestemme alt når man samle penge ind må man efter min mening lytte til bidrags yderne og ikke køre sololøb

kan i ha en god dag derude hvor i så end er i verdergodag

.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Gå til debat:
 

Alt indhold på denne side er Copyright @ copy 2009 Thai DK Debat Forum Alle rettigheder forbeholdes Siden er optimeret til 1024 * 768
Powered by PHP-Fusion copyright © 2002 - 2024 by Nick Jones.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.
Siden dannet på: 0.24 sekunder | 100,359,380 Unikke besøg | jQ Blog